diverOne Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Salutare! Avand in vedere obstacolele si problemele ce pot apare in timpul plimbarilor,competitiilor etc ce piese si acareturi trebuie sa ai neaparat cu tine? Care sunt cele mai vulnerabile ? Daca nu stiu ceva......nu stiu inca..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Re: piese de schimb indispensabile Teoretic ti-ar trebui inca o masina de rezerva dupa tine. Cel putin. Practic ...ti-ar ajunge o intretinere minutioasa si o exploatare rationala. consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
zep Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Re: piese de schimb indispensabile conform lui murphy indiferent cate piese de rezerva duci cu tine se va strica intotdeauna cea care iti lipseste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diverOne Posted June 13, 2014 Author Share Posted June 13, 2014 Re: piese de schimb indispensabile Teoretic ti-ar trebui inca o masina de rezerva dupa tine. Cel putin. Practic ...ti-ar ajunge o intretinere minutioasa si o exploatare rationala. Cam asta ar fi stilul meu dealtfel......Acum.....daca tot sunt la prima incercare o sa incerc sa nu rup masina.....:))) Daca nu stiu ceva......nu stiu inca..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Re: piese de schimb indispensabile Despre ce masina e vorba? consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
dulceanu ionel Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Re: piese de schimb indispensabile Unele marci au cateva piese pe care trebuie sa le ai la tine. La jeep neaparat cruci cardan si planetare.La pajero mk2 pivoti. Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima.. Off-road Alyon Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
diverOne Posted June 13, 2014 Author Share Posted June 13, 2014 Re: piese de schimb indispensabile Despre ce masina e vorba? Cherokee 2.5 Benzina din 95 , cutie manuala Daca nu stiu ceva......nu stiu inca..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
diverOne Posted June 13, 2014 Author Share Posted June 13, 2014 Re: piese de schimb indispensabile Unele marci au cateva piese pe care trebuie sa le ai la tine. La jeep neaparat cruci cardan si planetare.La pajero mk2 pivoti. Sal'tare ! Vad ca esti din Galati. Si eu .....din Micro16 :)) e ceva miscare offroad pe la noi? Daca nu stiu ceva......nu stiu inca..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Re: piese de schimb indispensabile Cherokee 2.5 Benzina din 95 , cutie manuala Motorizare slaba, sasiu portant ...ce sa zic ... reteta "perfecta"! Daca ii dai in gura o fierbi, daca o bagi prea rau se rupe ... cred ca una dintre chestiile indispensabile ar fi ...niste manusi chirurgicale ...sa o iei usurel ...ca vomita saraca inainte sa ajunga in umbra padurii ... :grin: consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
dulceanu ionel Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Re: piese de schimb indispensabile Sal'tare ! Vad ca esti din Galati. Si eu .....din Micro16 :)) e ceva miscare offroad pe la noi? Deocamdata nu(cel putin la mine),sunt cu masina in revizie totala pentru a nu pati necazurile de care te temi in acest topic si sper sa o termin pana la NAD.Daca nu ai treaba treci in micro 17 pe la atelieru MNG. La unele masini se rupe soferul:ha: Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima.. Off-road Alyon Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
diverOne Posted June 13, 2014 Author Share Posted June 13, 2014 Re: piese de schimb indispensabile Deocamdata nu(cel putin la mine),sunt cu masina in revizie totala pentru a nu pati necazurile de care te temi in acest topic si sper sa o termin pana la NAD.Daca nu ai treaba treci in micro 17 pe la atelieru MNG. La unele masini se rupe soferul:ha: As trece numa ca e cam complicat :( ..........ajung acasa rar, stau in Austria ai nevasta.mea e din Arad,asa ca mai des sunt la arad. Sigur te vizitez cand ajung pe acasa. Apropo de NAD......adineauri am citit postarile,habar nu ai ce ciuda imi e ca v.am descoperit abia acum :)) Daca nu stiu ceva......nu stiu inca..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
diverOne Posted June 16, 2014 Author Share Posted June 16, 2014 Re: piese de schimb indispensabile Motorizare slaba, sasiu portant ...ce sa zic ... reteta "perfecta"! Daca ii dai in gura o fierbi, daca o bagi prea rau se rupe ... cred ca una dintre chestiile indispensabile ar fi ...niste manusi chirurgicale ...sa o iei usurel ...ca vomita saraca inainte sa ajunga in umbra padurii ... :grin: :)) ma faci sa.mi fie ciuda mai tare ca m-am coit sa iau un Patrol.......cat m-am gandit eu il vanduse desi si-a asreptat vreo 3 luni un cumparator......apropo daca ii mai bag un radiator in plus ajuta oare? Daca nu stiu ceva......nu stiu inca..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
diverOne Posted June 16, 2014 Author Share Posted June 16, 2014 Re: piese de schimb indispensabile Deocamdata nu(cel putin la mine),sunt cu masina in revizie totala pentru a nu pati necazurile de care te temi in acest topic si sper sa o termin pana la NAD.Daca nu ai treaba treci in micro 17 pe la atelieru MNG. La unele masini se rupe soferul:ha: Aha........am auzit eu de tine :)))) am vorbit cu prietenii mei mecanici de jos dl stadion ....Masina ta e o vedeta in Gl :)) Daca nu stiu ceva......nu stiu inca..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 (edited) Re: piese de schimb indispensabile Cherokee cu motor de 2.5 pe benzina am avut eu....i-am dat de nu s-a vazut si nici nu a fiert...nici nu s-a rupt consumul acceptabil.....cruci sa ai la tine.....si cam atat referitor de rupt masina in teren......orice masina se rupe daca piesa aia dintre volan si scaun stie doar de talpa marimea 62....uita de intretinere...si nu-si simte masina singurul lucru care a cedat la Cherokee-ul meu a fost ...parbrizul....in rest nimic......e drept ca dupa fiecare ieseala ma jucam cu wap-ul pe ea...o ungeam cu alifie la cruci si pivoti actualmente ma dau in teren cu un Grand Wj....de aproape doi ani....masina care merge zilnic...on si offroad.....si inca tine......asa ca....nu am ce comenta astea ti le spune unu care s-a dat si cu Jeep si cu Samuraii...si cu Patrol....si cu Pajero...si cu Kraz....:grin: Edited June 16, 2014 by Marius C alias Turagmes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 Re: piese de schimb indispensabile Pe la inceputuri am avut si eu un Jeep Cherokee (XJ) cu motor de 4 kile cutie manuala ...mergea de se stingeau semafoarele cand trecea pe acolo...pana i-am rupt ambele lonjeroane... in rest n-am ce sa zic ...numa' de bine. consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
diverOne Posted June 17, 2014 Author Share Posted June 17, 2014 (edited) Re: piese de schimb indispensabile Mi.a mai venit inima la loc.....ma gandeam sa.i mai pun un ventilator :) si sa.i ranforsez lonjeroanle Cruci am comandat deja.....or sa ajunga abea vineri :(( . Joi o sa fiu pe la arad asa ca o sa incerc sa am grija sa nu rup vreo cruce :)) Multam ptr raspuns Edited June 17, 2014 by diverOne Daca nu stiu ceva......nu stiu inca..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristi 1 Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Re: piese de schimb indispensabile De obicei se rupe crucea de langa grupul spate datorita oscilatiei puntii care schimba unghiul normal de lucru al cardanului si duce la o uzura prematura a crucii. Este pe forum un post probabil in sectiunea Jeep dar nu sunt sigur, unde este o schema usoara cu un sistem care nu mai permite rotirea puntii spate. Eu la a mea pana am rupt multe cruci tocmai din aceasta cauza. Dar numai crucea de la grupul spate. La celelalte cruci n-am umblat niciodata , decat le-am gresat. Planetare nu am rupt. Singurul lucru care l-am mai rupt a fost grupul fata, respectiv satelitii. Daca masina aia ar avea gura sa vorbeasca.....cate a patimit...:)) Am prieteni care mai merg cu Grand ZJ de 5.2 sau 4.0 si n-au schimbat nici o cruce , decat le-au gresat dupa fiecare iesire cu noroi sau apa. Acum depinde foarte mult si de modul de exploatare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diverOne Posted June 30, 2014 Author Share Posted June 30, 2014 Re: piese de schimb indispensabile De obicei se rupe crucea de langa grupul spate datorita oscilatiei puntii care schimba unghiul normal de lucru al cardanului si duce la o uzura prematura a crucii. Este pe forum un post probabil in sectiunea Jeep dar nu sunt sigur, unde este o schema usoara cu un sistem care nu mai permite rotirea puntii spate. Eu la a mea pana am rupt multe cruci tocmai din aceasta cauza. Dar numai crucea de la grupul spate. La celelalte cruci n-am umblat niciodata , decat le-am gresat. Planetare nu am rupt. Singurul lucru care l-am mai rupt a fost grupul fata, respectiv satelitii. Daca masina aia ar avea gura sa vorbeasca.....cate a patimit...:)) Am prieteni care mai merg cu Grand ZJ de 5.2 sau 4.0 si n-au schimbat nici o cruce , decat le-au gresat dupa fiecare iesire cu noroi sau apa. Acum depinde foarte mult si de modul de exploatare. Am luat o cruce cardanica de la un magazin din Arad, e de Iveco dar cica se potriveste ( dar n-are gresor) .Inca nu m-am bagat pe sub masina sa schimb ceva, cand am tot ce.mi trebe ma apuc de ea. Crucile din fata au putin joc, acum is pe drum ca le.a comandat mecanicul de familie..... Daca nu stiu ceva......nu stiu inca..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts