Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Si..... inca un Pininache ;)


matteo_tgv
 Share

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Chiar ca e interesant, eu incerc sa merg turat cu el(sa schimb pe la 3000 rpm) si sa bag carburant de calitate sa mai diminuez din depunerile astea de carbon.

Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Azi am dat jos masina de pe rampa, au venit si bujiile. A iesit o treaba excelenta, cap-coada.

 

Consumul - VICTORIEEEEEEEEEE!!!!!!, a scazut dramatic: 10 km de sosea mersi cu 100-120 km/h plus depasiri cu pofta (in care, desigur, nu m-am mai uitat la viteza) + 30 km in oras aglomerat cu dat talpa + 25 km pe dealuri si prin padure, am folosit si reductorul pe cateva portiuni, era necesar, am scos 11,2 l/100km; APOI: mers 30 km de sosea cu 80-90 km/h dar fara AC si mi-a scos 7,2% pe display. Dupa ce am facut toate aceste probe, acul de la rezervor nu se clintise decat o idee, cu totul altceva fata de cum era inainte sa schimb bujiile si uleiul. Deci, uffff, m-am linistit.

 

Senzorii toti, clapeta de acceleratie si debitmetrul erau OK, totul super-curat. Deci buleaua a fost din bujii (acum sta ralanti-ul nemiscat, zici ca a lipit cineva acul ala de cadran).

 

Arcurile: au iesit perfect, masina suporta sa pui greutate acum bine si nu se lasa, nu zgaltzaie, a ramas confortabila (tzopaia mai tare cu arcurile originale, cu astea esti ca pe perna de aer)

 

Tampoane la cutia de viteze am gasit la dezmembrari dar erau mai moi decat ale mele, mai caut, masini la dezmembrari tot apar. Oricum, clanc-ul ala la schimbare apare doar la debraiere rapida in treptele inferioare si e foarte slab, poate fi si normal, deja nu ma mai ingrijoreaza.

 

Mai jos, cateva poze cu masinutza, facute in seara asta, mai pun poze cu ea spalata dupa ce-i polishez si farurile, sa arate ca la parada :)

 

Probabil saptamana viitoare, cred ca atunci va fi gata.

 

P.S. Balta aia din fatza masinii nu era de la masina (nu are nici cea mai mica urma de scurgeri), era de la catzeii mei, bucurosi nevoie mare :))

IMG_5496rrrr.thumb.JPG.6e539ea287eca8e07f0c6a7d50cbb091.JPG

IMG_5497rrrr.thumb.JPG.18140f1d33b47268791ea4c5d24ec89e.JPG

IMG_5498rrrr.thumb.JPG.7a557c78923fde1b86eea8eef08a6ca0.JPG

IMG_5499rrrr.thumb.JPG.b206cf11f9ebafce64fe4bcf4da416a3.JPG

IMG_5500rrrr.thumb.JPG.77bb9a23707ea681902f75a640fd6b13.JPG

IMG_5501rrrr.thumb.JPG.924c8a4fb816d7e76a17384cf25fc936.JPG

IMG_5503rrrr.thumb.JPG.01dbe60d693678325c4058eb58ccc6f1.JPG

IMG_5506rrrr.thumb.JPG.fc33c38cddc78adfeddc74f4dc5c27ef.JPG

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Felicitari Matteo, ma bucur mult ca esti multumit!

 

Sper sa ramai mutumit, e o masinuta foarte interesanta si placuta.

 

 

 

Ps. Oare gasesc bujii de alea la Unix?

Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

In mod cert, ti le poate aduce orice magazin, Denso e firma cunoscuta, toate magazinele aduc. Dar nu e sigur ca le gasesti pe stoc. Nu erau in Romania, le-au adus din Polonia, a durat vreo 4 zile. Faci comanda si vin ele :)

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Am mers aseara la un drum de 70 km cu el, mers usor, cam 80 km/h, nu am mai dus-o in turatii din alea mari, mi-a iesit pe display un consum de 6.7 l/100km iar acul nu s-a clintit. E clar, bujiile erau de vina, acum e perfect ;)

 

Saptamana aceasta intra si la tinichigerie si, cu asta basta, nu mai am ce sa fac la el.

 

Duminica placuta tuturor!

 

Cele bune,

Matteo

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Cateva poze cu Pininul rasturnat pt tinichigerie. Fusese deja spalata cu pompa cu presiune si racaita, ca sa-si arate toate "bubele", care, dupa cum se vede, sunt putine, mici si deloc grave.

In orice caz, o sa primeasca tratament preventiv complet, peste tot (grund, mastic insonorizant etc.).

Urmeaza sa mai pun poze cu ea cand va fi gata, sa se vada diferenta intre ce este acum si ce va fi atunci (sau de pe etape, fct de timpul pe care-l am sa trec pe la tinichigiu mai des).

Cele bune!

IMG_5624rrr.thumb.JPG.46450897a1c15bc5ad8c02be329b7aea.JPG

IMG_5626rrr.thumb.JPG.09ccba38f800a90290d6dc7e8e591799.JPG

IMG_5628rrr.thumb.JPG.9e7b4d4f6250ab4b1bee89e0ae9ba98f.JPG

IMG_5629rrr.thumb.JPG.a80cd1c358d498e8ec7ec6a6b6f428a6.JPG

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

N-am nici o treaba dar tinichigiul meu e mare mester mare si e al naibii de serios, se mandreste cu atentia cu care isi face meseria (chiar daca nu verbal dar l-am simtit eu), vorbeste destul de putin dar face totul pe bune si in credinta.

 

Cateva poze de detaliu mai jos. Masina e inca in lucru, omul lucreaza doar la ea acum dar nu da semne ca s-ar grabi ca sa se apuce de urmatoarea, clar nu da peste ochi, desi la poarta mai asteapta vreo 3 masini cu probleme vizibil mai mari decat maruntisurile pe care le avea Pininache. Abia astept sa pun si poze cu rezultatul final!

 

Aaaaa, si, azi dupa amiaza, am avut placerea sa primesc vizita a doi cunoscuti care, terminand traseul, au catadicsit sa ma strige la poarta (locuiesc aproape in buza padurii). Nu stiam ca ei au si masini 4x4; pana azi... Ne stim de multi ani dar habar n-am avut ca avem pasiuni comune... fraaate, cat de putine stim despre cei de langa noi....

 

In fine, unul avea Vitara 1.6 8V si altul Grand Vitara 1.6 16V din 2001. Ambele masini erau stock, in 3 usi si cu anvelope de iarna in stare foarte buna. Noa, oricat de satui erau de dealuri, pt ca i-a mancat undeva sa ma bage in seama, n-au avut de ales decat sa mai mearga cu mine o tura in padure, pe traseele pe care am testat Pinin-ul, ca sa vad ce pot si Suzuki-urile, ca doar, inainte de Pinin, aveam in vedere un Grand Vitara sau sa-l iau acum si sa-l tin in paralel cu Pininache. Si, clar, am facut tura de 2 ori, ca sa conduc/testez/simt ambele masini.

 

Recunosc, m-am achitat onorabil, cu un gratar regesc si multa bere rece. Acum 15 minute au plecat, cu prietena mea cap de coloana, ea la distanta cu masina ei in fruntea lor si in apel de conferinta toti 3 pe telefon, ca sa-i avertizeze in caz de politie pe traseu (berea, deh). Haaa, tocmai m-a sunat sa-mi spuna ca i-a escortat in siguranta pana in oras, la ambele domicilii, revine la baza. Bun ashe!

 

Noa, sa revenim la comparatii, cat se poate de pe scurt:

 

Fata de Pinin:

 

1. S-a simtit lipsa LSD-ului la ambele Suzuki, au ramas blocate la incrucisare de punti, acolo unde Pinin-ul a trecut fluierand. Debeaga sunt ele un pic mai scurte, lipsa LSD-ului le scade semnificativ capabilitatea in teren.

 

2. Manevrabilitatea e cam similara, chiar daca sunt mai scurte. Dar: directia Pinin-ului e muuuult mai placuta si mai precisa! In plus, raza de bracaj pare mai buna la Pinin, chiar daca e in 4 usi (dar asta hai sa n-o zic 100%, aprecierea se bazeaza pe amintiri).

 

3. Au trecut o idee, doar o idee, mai usor printr-un fel de transeu destul de abrupt, abordat frontal (faptul ca sunt mai scurte s-a simtit un pic dar in nici un caz crucial). Apoi, pe niste sleauri de tractor/TAF adanci, unde am atins cu pragurile la Pinin, am atins si cu ambele Suzuki. De trecut au trecut la fel de usor ca Pinin-ul.

 

4. Puterea muuult mai mica a motoarelor celor 2 Suzuki s-a vazut grav fata de Pinin. Pe pantele abrupte, lungi si denivelate, toate pe reductor, ce faceam cu Pinin in treapta a doua abia am facut cu Suzuki-urile in prima treapta (vorbim de masini stock in toate cazurile!). Au si patinat ceva acolo unde Pinin-ul n-a facut asta; din nou, lipsa LSD-ului.

 

5. Desi, dupa carte/specificatii, Vitara si Grand Vitara au raportul de reductie cu cca. 30% mai eficient decat Pinin-ul, in teren sunt tot pe acolo, vorbind pe conditii comparative reale, la nivel de cuplu motor similar. Ma asteptam, macar acolo, sa simt ca Suzuki va fi mai bun dar nu e: sunt tot cam pe acolo, nu pot spune ca am simtit vreo diferenta.

 

6. Fara doar si poate, Pinin-ul dezvolta cuplu mult mai bun la turatii mici decat Suzuki-urile in cauza. Adica, pentru cuplu motor similar, la Pinin esti in turatie normala iar la Suzuki-uri dai turatii cam ca la polizor :)))

 

7. Vizibilitatea si pozitia de condus clar mai bune la Pinin. Vitara le are mai bune decat Grand Vitara dar ambele sunt sub Pinin. Sa nu mai vorbim de oglinzi... Iar lipsa manerelor de pe stalpii fata la Suzuki, pe care Pinin-ul le are, se face cu adevarat simtita pe inclinatii frontale si laterale serioase. Fuck, cat conteaza toate detaliile astea marunte!

 

8. Pe asfalt: GV o idee mai bine decat Vitara dar nici una nu se compara cu Pinin-ul, nici la confort general, nici la amortizare, nici la demaraj, nici la stabilitate pe viraje… nici la nimic. Alta epoca...

 

9. Cutia de viteze... simtitor mai scurta cursa manetei la Pinin.... La Vitara si GV, mesteci mai mult....

 

10. Dotari? Pfuai, aici Pininul rupe norma absolut. Nu mai intram in detalii, zic doar atat: la Vitara si GV, aerul conditionat e ceva la fel de rar ca si virginitatea la studentele din anul 4...

 

Doar despre Vitara:

 

1. Spatiul interior e cumva similar ca la Pinin dar o idee mai bun la Pinin. La confort, clar, Pinin-ul e rege.

2. Suspensia Pinin-ului e mult peste Vitara.

3. Vitara arata mult mai rau decat Pinin-ul....

 

Doar despre GV:

 

1. Spatiul interior, in fata, e mai bun ca la Pinin dar nu mult mai bun; sa zicem maxim un 10% mai spatioasa Grand Vitara in fata. In spate, in Grand Vitara scurta esti foarte inghesuit pe cand in Pinin ai loc destul pt picioare (eu am 1.80m). Nu stiu cum e la GV in 5 usi…

2. Suspensia e cam ca la Vitara, parca un pic mai buna, dar tot sub Pinin.

3. Si GV si Pinin-ul sunt frumoase rau.... Care e cea mai frumoasa tine de gustul fiecaruia. Mie imi plac ambele, sunt frumoase-frumoase.... Insa, ca orice cioara care isi iubeste puiul, tind sa zic ca este un pic mai frumos Pinin-ul (si chiar este…).

 

In lumina tuturor acestora, 3 usi de Suzuki contra 5 usi de Pinin...... Clar, Pinin is the way to go! Eu unul asta am simtit.

 

Probabil ca cei 17 cm mai putini la ampatament, in cazul Pinin-ului in 3 usi, pot insemna ceva in teren, dar nu enorm.... insa sigur fura din confort.... Depinde ce vrei sa faci cu masina. Daca nu ai de mers decat in 2 oameni, atunci e OK si in 3 usi dar, totusi, avantajele masinii in 5 usi raman ale masinii in 5 usi.... Aici decide fiecare ce este mai important pt el, nu e loc de dezbateri cu tenta personala, zic eu.

 

Consumul.... ca tot ne-am dedat la gratare si povesti... oamenii raporteaza consumuri similare cu Pinin-ul, doar ca nu pot merge cu ele intins si sportiv, pe asfalt, cum se poate merge cu Pinin-ul. Nici pe departe.

 

In fine, asta nu inseamna ca Vitara si GV nu sunt masini bune in clasa lor. Ba sunt chiar foarte bune dar poate nu la fel de bune ca Pinin-ul. Just my 50 cents…

 

Siii, sa nu uitam: piesele de Suzuki pe original sunt mai ieftine, cele aftermarket/de producator se gasesc mai usor si, chiar daca Pinin-ul prinde din ce in ce mai mult teren la noi, piese/componente de Vitara/GV din dezmembrari se gasesc sensibil mai multe decat cele de Pinin (desi gasesti si destule Pinin-uri la dezmembrari si tot apar, in continuu).

 

Pfff, chiar daca sunt eu sceptic de felul meu, chiar daca mereu vreau mai mult, totusi, fir-ar sa fie, ma conving, din zi in zi, ca am facut tare bine ca am ales Pinin-ul… Daca il ingrijesti corect sau ai bafta de unul pus la punct in toate cele, apai Pininache chiar e masina de tinut!

 

Sper ca n-am suparat pe nimeni cu relatarea mea comparativa, asta am perceput personal si asta e opinia mea... a mea dar ferma.

 

Pana la noi vesti, delectati-va, daca se poate spune asa, cu pozele de etapa intermediara de mai jos (mai e de lucru la ea, dar se face totul la super-calitate, in cel mai mic detaliu!). Ceea ce se vede gri pe acolo nu este grund (acela este dedesubt, nu se vede) ci este mastic insonorizant din ala cauciucat, aplicat in strat protector foarte gros, asa cum se regaseste pe masini cand vin din fabrica. Adio rugina, multi ani de acum incolo!

 

Cele bune,

Matteo

IMG_5630rrr.thumb.JPG.8e87309d52caa06355f9deb85810f819.JPG

IMG_5631rrrr.thumb.JPG.6b8a4dd087b255bf011712b2c2d9ab9b.JPG

IMG_5633rrrr.thumb.JPG.c53f8cc0e7d1861061a77566c12a5aca.JPG

Edited by matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Salut,

 

Nu pui niste poze si cu oalele amortizoarelor sa vedem cum au iesit?

Sunt foarte interesat de tinichigiul gasit de tine pt Pininul sotiei.

ex. SUZUKI SAMURAI 1992 - little red car
Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

A iesit totul perfect. L-am luat de la tinichigiu de vreo 2 zile, timp in care am mers doar cu el. Nu am apucat sa fac poze dar incerc sa fac azi si pun! Am facut si toate variantele de consum, din pompa in pompa, e imbucurator. Sunt pe tel acum, scriu mai multe cand voi fi la calc.

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Cam toate masinile fac rugina acolo, e loc predilect (ca si, pe dedesubt, exact in portiunile unde pot improsca rotile cu noroi/apa).

 

Explicatia e foarte simpla: in perioadele umede si, zilnic, in apropierea punctului de roua (deci cand umiditatea din aer e marita, la sau spre saturatie), se creeaza condens sub capota (de obicei atunci cand masina e folosita) in portiunile mai reci iar locurile unde diferenta de temperatura se manifesta cel mai intens sunt oalele amortizoarelor si pe sub baterie sau sub cutia filtrului de aer. Practic, aerul incalzit de motor, avand umiditate mare in el (aceeasi umiditate ca si afara, evident, aerul circula nestingherit din afara spre sub capota), in zonele mai departate si mai reci sau obstacolate (unde blocul motor nu reuseste sa radieze destula caldura incat sa tina locul uscat), aerul acela umed si cald, dand de portiune mai rece decat el, depune condens.

 

La oalele amortizoarelor e locul cel mai rece de sub capota pt. ca dedesubt ai temperatura ambientala iar deasupra, capota fiind foarte aproape acolo, tot mai rece este. Si, atunci cand conformatia masinii permite sa existe acolo un loc unde sa se aduce o picatura de apa generata din condensul scurs, aia, stand acolo si adunandu-se acolo tot mereu, usor-usor genereaza rugina.

 

Mi-a facut cateva poze un prieten priceput (ca sa iasa cat mai clar totul), astept sa mi le trimita pe e-mail si le pun. Va promit ca o sa va placa maxim ceea ce veti vedea ;) Mai rezistati un pic! :))

 

Cele bune,

Matteo

Edited by matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Pana cand primesc pozele, hai sa va povestesc cum sta treaba, pe reale, cu consumul facut matematic, din pompa in pompa (m-am saturat de cate ori i-am facut plinul zilele astea).

 

Am facut cu ea, in ultimele 3 zile, deci si cu ziua de azi, aprox. 850 km, am avut de umblat si am vrut sa vad ce si cum. Am bagat-o si la tavaleala in teren, tocmai plouase, imi pare rau ca am uitat s-o pozez inainte s-o duc la spalatorie.

 

Consumul este absolut rezonabil pt o masina de teren:

 

Extraurban: 7-10% (functie de talpa si viteza; poate rula intins chiar si cu viteze de 160-170 km/h dar acolo consumul trece la creatie; la rulare normala cu 80-90 km/h consumul este 7-8, functie de demaraje si aglomeratie; poate ajunge la 10 la viteze gen 120-130 km/h, cu graba mare si depasiri in forta, pe drum aglomerat). Am scos si 6.5 la o portiune combinata de 20% oras si restul afara dar am mers ca mosii, deci nu pun la socoteala.

 

Urban: 9-11 % (functie de stilul de condus si aglomeratia urbana; am scos maxim 11% in Bucuresti, moment extrem de aglomerat si cu mare graba, demaraje violente, mers in turatii mari).

 

Off-road usor si mediu: 9-12 % (functie de stilul de condus, de declivitatile terenului, de frecventa si lungimea pantelor si de utilizarea reductorului).

 

Off-road extrem: nu am incercat, pentru asa ceva trebuie masina modificata si dotata cu troliu, nu exista masina de teren capabila, din fabrica, sa abordeze trasee extreme. La orice masina modificata, consumul se mareste simtitor iar calitatile dinamice pe asfalt scad dramatic, nu e cazul sa modifici o masina pt off-road extrem daca ai treaba cu ea si pe asfalt.

 

Cam atat, vin si pozele mintenas.

 

Cele bune,

Matteo

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Noa, ia uite ca au venit si pozele. Sa-mi ziceti voi daca am cu ce sa ma mandresc acum sau nu :)

 

Granulatia care se vede la oalele amortizoarelor este de la cauciucul de protectie pus acolo ca sa nu mai ajunga condensul pe tabla (iar pe ala nu poti sa-l intinzi perfect neted). Adica am fost mai catolic decat papa dar am curaj sa pariez ca 15 ani de acum incolo nu se mai atinge rugina de ea, nici la oale si nici pe dedesubt.

 

Astept feed-back!

 

Cele bune,

Matteo

IMG_4983rrr.thumb.jpg.13f454fbbbb3aec95dca682dc6bc631a.jpg

IMG_4992rrr.thumb.jpg.3e67ae8b6103530407752497c907bf3b.jpg

IMG_4994rrr.thumb.jpg.c52e4602523320a0df88d43c87674ddf.jpg

IMG_4996rrr.thumb.jpg.d4a7b31a76ca06bef9a86bf95d44e510.jpg

IMG_5004rrr.thumb.jpg.004db5a5bae74631a90f4e4c4758a20e.jpg

IMG_5005rrr.thumb.jpg.8d46538a2a3a67c439721c389f455215.jpg

373130717_IMG_5018copyrrr.thumb.jpg.ea1f691cd57b4052072dc1f88e0e538d.jpg

IMG_5022rrr.thumb.jpg.d7d2ee31ce9f080b099d18bea41ee0af.jpg

IMG_5025rrr.thumb.jpg.9dc7f0537dbc6e989e6cb6d32ba7b099.jpg

IMG_5030rrr.thumb.jpg.5b3758ac3c6da85cc0065dd6b74f0715.jpg

IMG_5031rrr.thumb.jpg.dde8f30ddd9364580f4274f26a57e9f0.jpg

IMG_5034rrr.thumb.jpg.e4b250bd1bc79138261a8775658f726a.jpg

IMG_5036rrr.thumb.jpg.37e3760763d5d43872695d401ddbbf0e.jpg

IMG_5038rrr.thumb.jpg.53673e0af303f1cb76d88e426d445352.jpg

IMG_5040rrr.thumb.jpg.229cfc7addf0019cb730b354a830eec4.jpg

IMG_5041rrr.thumb.jpg.1ea98a9dc601905ad37d6cdf2873455a.jpg

IMG_5044rrr.thumb.jpg.dec90989372091582b574bfc607b788a.jpg

IMG_5027rrr.thumb.jpg.d809c35d6b1001bccf6d0acacac6be6e.jpg

IMG_5009rrr.thumb.jpg.8c97dcbcbc76c05de99de6a24d5276cb.jpg

Edited by matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Noa, ia uite ca au venit si pozele. ............

Astept feed-back!

 

Cele bune,

Matteo

 

Bafta la vanzare....

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?86189-Pajero-Shogun-Pinin-stare-de-exceptie-inm-Bulgaria-acte-super-OK

Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Masinile mele 4x4 pe toate le-am avut cu volan pe dreapta pt motiv de pret (uneori si 1/2 din pretul celei cu volan pe stanga) si pt ca in Anglia nu platesti impozit (e inclus in taxa de drum iar daca nu circuli acolo nu o platesti), poti merge la noi si fara asigurare si nu te pot controla politzaii in drum (au bazele interconectate doar pt Europa continentala), mai neplacut e daca-l lovesti pe careva ca trb sa dai din buzunar.

 

Cand treci de la volan pe stanga la volan pe dreapta, primii 200 km sunt dramatici, apoi conduci bine. E funny, in aia primii 200 km, cand cauti schimbatorul prin usa si ai tendinta sa-ti tii corpul la axul drumului. Dupa cateva mii cu volan pe dreapta, ti-e indiferent pe ce parte il ai, te obisnuiesti perfect.

 

Ramane problema depasirilor la masinile mari (peste alea mici vezi lejer din orice 4x4) care se rezolva in mai multe feluri: statie radio ca sa vorbesti cu dihania din fata, om pe locul din stanga, oglinda periscopica. Dar, sincer, eu m-am obisnuit sa pandesc curba sau sa incep depasirea din distanta si imi place mai mult asa. La o masina 4x4 e super-ok si cu volan pre dreapta. La o masina de strada, joasa, pt uz de zi cu zi, pe post de masina principala, acolo, da, ar fi cam incomod. Dar asa, slava Domnului! :)

 

Crede-ma, acum mi-e egal pe ce parte am volanul. Si nu ma gandesc sa ajung sa platesc aproape dublu pt o masina de teren doar ca sa am volanul pe stanga.

 

Cele bune,

Matteo

Edited by matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Aaa, si, pentru cine are chef sa stea de schimbat volanul (deci nu pt mine), piesele necesare se pot lua de la dezmembrari toate cu 350 euro. Bordul e modular.

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Mai Matteo, ce feedback mai vrei?! Arata (si sunt sigur ca si merge) demential!!!

 

E piesa domle, PIESA!

 

 

Cu volanul nu e asa de mare problema, se poate schimba destul de usor la pinin si la costuri nu exagerate.

 

 

Felicitari

Link to comment
Share on other sites

Re: Si..... inca un Pininache ;)

 

Am decis sa-l vand, totusi, pt ca mi-a traznit un alt proiect in minte (nu intru in detalii pt ca nu are legatura cu masinile) si trb sa-l finantez pe acela.

In orice caz, stiu ca cel care va lua acest Pinin o sa se bucure de el fara griji si cheltuieli si ma va pomeni ce masina buna i-am vandut :)

Si, chiar mi-a placut sa pun la punct, la detaliu, masinuta asta superba. Ca la Wheeler Dealers :))

Cele bune,

Matteo

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use