Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Cupa Training days 100tracks, 12-15 februarie 2015


100tracks
 Share

Recommended Posts

Re: Cupa Training days 100tracks

 

Presupun ca balizele de pe masini sunt aceleasi. Observ ca pe unde ”a pierdut semnalul” un concurent si baliza a trasat linie dreapta, o alta baliza de pe alta masina a inregistrat corect.

 

Iarasi presupun, ca are legatura cu pozitionarea satelitilor la acea ora.

 

Din pacate, nu sunt acolo sa stiu detalii insa cred ca se inregistreaza si track-ul concurentului in Garmin. Cred ca datele transmise de baliza si impreuna cu track-ul din Garmin vor sta la baza depunctarii sau nu a concurentului.

 

Nu stiu ce fel de balize se folosesc, insa, iarasi presupun, (prea multe presupuneri!) ca un Garmin preia, transmite, si inregistreaza altfel semnalul cu o antena ”quad helix” si un receptor GPS dedicat.

From all the things I've lost, I miss my mind the most [Mark Twain]

Land Rover - Discovery 2 (Largareta)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Cupa Training days 100tracks

 

Salut, trebuie sa fie fantastic pe zapada + gheata + noroi. Din pacate am ratat-o pe asta.

Eu nu vad cam-urile, "no compatible source for this video". Aveti vreo idee?

Link to comment
Share on other sites

Re: Cupa Training days 100tracks

 

Salut, trebuie sa fie fantastic pe zapada + gheata + noroi. Din pacate am ratat-o pe asta.

Eu nu vad cam-urile, "no compatible source for this video". Aveti vreo idee?

 

Daca te uiti de pe Ipad sau Iphone nu poti vedea camerele deoarece video-ul este in format flash care nu e compatibil. Am inteles ca se va rezolva si problema asta in curand.

Link to comment
Share on other sites

Re: Cupa Training days 100tracks

 

...am urmarit si eu, iar ceea ce mi se pare ciudat, cel putin la clasa hard, e cum daca ai tracul pe gps, sa ai cu totul alt traseu fata de el(si cand spun asta nu ma refer la abateri grafice pe langa dar"parallel cu tracul", ci la tot felul de bucle, de intoarceri de 3,4ori prin acelasi loc, etc)

 

...care ar putea fi explicatia?Pentru ca ma asteptam ca cu noul curent sa se mearga snur

 

P.S.: oare nu i-am adus injurii degeaba copilotului care citea RB, si l-am "vandut" precum Brutus in favoarea track-ului?(poate trece ca fiind o intrebare retorica)

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: Cupa Training days 100tracks

 

...am urmarit si eu, iar ceea ce mi se pare ciudat, cel putin la clasa hard, e cum daca ai tracul pe gps, sa ai cu totul alt traseu fata de el(si cand spun asta nu ma refer la abateri grafice pe langa dar"parallel cu tracul", ci la tot felul de bucle, de intoarceri de 3,4ori prin acelasi loc, etc)

 

...care ar putea fi explicatia?Pentru ca ma asteptam ca cu noul curent sa se mearga snur

 

 

Unii concurenti au fost "victimele" urmelor celor din fata care au mai gresit si s-au intors.

Au fost si probleme tehnice care au necesitat multe manevre. De exemplu Mihai Pascu a rupt caseta de directie si a fost "manevrat" de un tractor din zona.c:grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Cupa Training days 100tracks

 

Cupa Training days 100Tracks

 

Inceput pe fondul unor tensiuni mai mult sau mai putin obiective, noul campionat 100Tracks a debutat cu Cupa Training days de la Mures.

Un eveniment cu caracter de antrenament la care intentia organizatorului a fost de a prezenta noul format intr-un mod cat mai practic si realist.

Formatul simplu, doua zile de concurs (cu clasamente separate), doua categorii, Hard si Soft.

Navigatie pe baza de track GPS receptionat pe emil de toti participantii. Pentru anumite situatii speciale in teren in care track-ul ar fi putut creea confuzii (de exemplu o bifurcatie de drumuri foarte apropiate la nivel orizontal dar cu diferente de nivel diferite), concurentii au primit si un mic roadbook in care erau descrise pozitiile respective.

Urmarirea masinilor s-a facut prin balize GPS/GSM montate pe fiecare masina, balize care transmiteau date despre pozitia, si starea de miscare a masinilor. Acest sistem de balizare a mai folosit si in alte competitii de offroad. Diferenta fata de acestea sunt:

- o calitate si viteza de transmitere a datelor mai buna

- posibilitatea de vizualizare on-line a traseului total, a traseului urmat de fiecare dintre masini si a starii acestora in orice moment si de catre oricine interesat. Pana cum, doar organizatorul avea acces la aceste informatii. Sustinatorii concurentilor puteau vizualiza parcursul si pozitia in traseu direct de acasa sau de pe orice dispozitiv mobil, telefon, tableta etc... Au fost montat in traseu camere video care au transmis imagini in timp real, imagini care putea fi vizualizate de oricine.

Ca exemplu, pagina de web care permitea urmarirea traseelor a avut peste 47.000 de afisari de la inceputul competitiei, respectiv in doua zile.

Asta arata ca interesul on-line a fost extrem de ridicat.

 

Au fost 16 masini inscrise. Tinand cont de moment respectiv de faptul ca concurentii sunt obisnuiti ca evenimentele de offroad sa inceapa in fiecare an in luna mai, a faptului ca e vorba de o cupa de antrenament si nu o etapa de campionat, participarea a fost foarte ok.

Voi prezenta aici trei categorii de opinii. A unor organizatori de competitii, a concurentilor si a spectatorilor.

 

1. Organizatori de competitii

Avantajele acestui format sunt usurinta in pregatirea si marcarea traseelor. Greselile de marcare a traseului sunt practic eliminate, lucru aproape imposibil in cazul unul marcaj cu roadbook.

Eforturile de pregatirea a traseului scad considerabil.

Clasamentele pot fi facute si expuse in timp foarte scurt de la finalizarea zilei de concurs.

Urmarirea concurentilor si interventia foarte mult usurata.

Un alt avantaj a fost expunerea media ridicata si calitatea foarte buna a promovarii.

 

2. Concurenti (dupa opiniile expuse chiar de catre concurenti)

Parerea general a fost ca tipul acesta de navigatie dupa track GPS a fost mult mai lejera. Abaterile de traseu recunoscute foarte repede. Tensiunile dintre pilot/copilot diminuate foarte mult. Clasamentele construite foarte clar si cu putine posibilitati de interventie umana care sa poate creea greseli de calcul.

Traseele foarte ok, tehnice fara zone periculoase.

 

3. Spectatori si sustinatori:

Posibilitatea de a vizualiza in timp reali starea concurentilor si a concursului in general, inclusiv imagini live din traseu a fost apreciata foarte mult.

Pe traseu au fost marcate si posibilile puncte de vizionare a traseului cu acces mai usor pentru spectatori.

 

 

Alte informatii legate de Cupa Training days 100 Tracks

 

Atmosfera generala foarte relaxata inclusiv pentru organizatori. Desi unii credeau ca, datorita eventualelor erori de GPS ar fi putut ca sa apara situatii discutabile, nu s-a intamplat asta. Nu a exista nici o contestatie.

Nu au existat accidente sau probleme medicale.

Promoterul, echipa de organizare si echipa clubului Offroad Mures (o echipa super ok si dedicata) si-au facut treaba foarte bine. Toata lumea colaborat foarte bine.

 

Asteptam cu interes urmatorul eveniment marca 100Tracks.

Link to comment
Share on other sites

Re: Cupa Training days 100tracks

 

47.000 Max? Lol :)))

Eu am incercat camerele din traseu de cel putin 20 de ori fiecare, de fiecare data avand acelasi dreptunghi negru... Daca asa se contorizeaza poti reduce considerabil nr tau fabulos de mare care imediat depășește referendumul prezidențial :))))

Link to comment
Share on other sites

Re: Cupa Training days 100tracks

 

47.000 Max? Lol :)))

Eu am incercat camerele din traseu de cel putin 20 de ori fiecare, de fiecare data avand acelasi dreptunghi negru... Daca asa se contorizeaza poti reduce considerabil nr tau fabulos de mare care imediat depășește referendumul prezidențial :))))

 

Mao, datele "fabuloase" nu sunt date inventate de mine ci sunt cele oficiale stabilite de Google Analitycs.

De pe tableta cu Android, laptop si desktop se vedeau camerele. Problema de care zici tu au aparut pe dispozitivele Apple. Nici eu nu am vazut de pe tabaleta mea.

Oricum, interesul meu era axat pe trasee si pe pozitia masinilor nu in mod deosebit imaginile de pe camere.

Link to comment
Share on other sites

Re: Cupa Training days 100tracks

 

Si atunci explica-mi cum de am vazut camera din parcare. Era o baltoaca destul de mare in mijloc, nui asa?

Sigur cele din padure nu au mers din cauza semnalului gsm mai prost.

Link to comment
Share on other sites

Re: Cupa Training days 100tracks

 

Piede!

Trackul concurentilor nu se ia dupa balize. Se ia dupa trackul inregistrat de GPS-ul fiecaruia . Nu inteleg rostul acestei interventii academice..

 

Mai citeste de 2 ori ce am scris poate ai sa intelegi. Romica, se pare ca a inteles....

Si daca trebuie sa ma repet o fac :, Ca e baliza sau receptor GPS al concurentului erorile exista. Iar calitate de organizator mi s-a intamplat de fiecare data ca parcurgand si inregistrand acelasi traseu de 3 ori, cu acelasi receptor GPS sa am surpriza la descarcarea inregistrarilor sa am 3 trasee paralele dar cu o abatere intre ele care varia intre 0 si 50 metrii. ( intrebare :- Pe care sa il iau drept traseu oficial?.. binenteles media lor)

Sa nu ma intelegeti gresit, sunt pentru nou, un nou care sa NU genereze comentarii sau contestatii. Aici trebuie gasita solutiea.

Ca nici un pilot nu e nebun sa mearga precum sarpele sau atat de experimentat sa mearga in linie perfect dreapta precum ..glontul.

.

Respect, pentru faptul ca ai fost singurul care ai evidentiat existenta clasei Soft. Pana aseara nici nu am stiut ca au existat participanti. Pe LIVE putand urmari doar 5 participanti de la Hard. Dar nu avem ce face, stim cu totii ca nu e o clasa asa de importanta de la care nu trebuie sa ne asteptam decat ..... la plata taxei de participare!.

Link to comment
Share on other sites

Re: Cupa Training days 100tracks

 

.

Respect, pentru faptul ca ai fost singurul care ai evidentiat existenta clasei Soft. Pana aseara nici nu am stiut ca au existat participanti. Pe LIVE putand urmari doar 5 participanti de la Hard. Dar nu avem ce face, stim cu totii ca nu e o clasa asa de importanta de la care nu trebuie sa ne asteptam decat ..... la plata taxei de participare!.

 

Piede, gresesti profund. Toti concurentii de pe clasa Soft au fost vizualizati pe Live. Era tab separat pe care probabil ca nu l-ai vazut tu. Absolut nici o diferenta fata de clasa Hard.

Studiaza treaba asta pe demo-ul de pe site-ul 100Tracks:

http://100tracks.net/map/

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Re: Cupa Training days 100tracks

 

Piede!

Am inteles din prima citire... ( am IQ peste 80 )

Dar nu tebuie despicat firul in patru. Regulamentul permite a marja de 100m stanga dreapta fata de master track ceea ce este arhisuficient pentru a acoperi abaterile aparatelor GPS. De asemenea se poate vedea foarte bine pe track daca e abatere cauzata de aparat ( curburile sunt identice , cele doua trackuri merg paralel ) sau este vorba de greseala de navigare si concurentul paraseste master trackul.

Trackul albastru este masterul iar cel gri al unui concurent

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/913/DOX7qA.jpg

 

Esti baiat inteligent vei intelege din prima:grin:

Edited by KTibor
Link to comment
Share on other sites

Re: Cupa Training days 100tracks, 12-15 februarie 2015

 

scuze. !!

Max, ai dreptate nu l-am vazut..... varsta!

Tibor, apreciez IQ-ul tau, dar ai sa vezi ca am dreptate. Timpul o va demonstra.

Incearca sa iti amintesti cazul Gusat de la Odorhei 2014 , Gafita la Buzau 2014 sau toata casa Standard la Cluj 2013 a primit abatere de la traseu deoarece tracul organizatorului era la 150m de tracurile participantilor,

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use