CatalinU Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 Cautasem indelung pina sa il gasesc,anuntul nu avea pret,nu avea poze,informatii putine.Totusi am zis sa sun.Am vb cu omu si a zis ca nu e alui,ci a unui prieten,un mosulica de vreo 70 de ani care a facut un infarct si nu mai are voie sa conduca.Prietnul zicea ca vrea aproape de 1000 euro.Bun ma pun pe drum sa o vad ajung acolo,baterie moarta.Trage repede omu un tractor,era intr-o zona de ferme,dar case foarte frumoase,pe drumuri inguste si plin de verde.Ii da curent,ii da cheie,porneste si se opreste.Mai incearca odata si de data asta tine relantiul.Ma urc in ea,inspaimantat fiind de dimensiunile mele si dimensiunile lui,eu 1.85M si 125KG [ATTACH=CONFIG]246968[/ATTACH] Nici poveste,comoditate maxima,nu m-am plans.Am facut cateva ture,impresionat de motorul sprinten.Am probat si reductorul,becul sta aprins,sper ca functioneaza.Proprietarul zicea ca el de fapt vrea 1200 euro,ca a luat=o cu 3000 si pierde mult plus ca tine foarte mult la masina.I-am zis asa,domnule acuma am venit sa o vad doar,nu am banii la mine,vin peste 2 zile.Daca esti de acord la 1000 suna-ma si vin dupa ea.Omu zice ca se gandeste,cand sa urc in masina,zice,gata hai dupa ea cu banii cash.Plec ieri dupa ea,facut actele repede,au aici un sistem de transcriere a masinii......eficient putin spus si in plus nu costa nimic.Am adus masina acasa,condusa aproximativ 100 de km,bateria tot nu s-a incarcat,deci cred ca e rost de una noua.Azi am studiat-o mai bine si am descoperit asa:o pata de ulei sus pe motor in dreptul jojei,nu stiu de la ce o fi Discurile de frana au niste santuri profunde,cred ca ar trebui schimbate si ele Am facut si o poza cu placuta din habitaclu motor Interiorul este relativ curat,arata bine,avem 110K mile Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted August 21, 2015 Author Share Posted August 21, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Alte poze cu interiorul si poze de ansamblu Astept cateva sugestii,legat de uleiuri in motor,cv,punti si transfer Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 (edited) Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Sa o stapinesti sanatos si multi km fara probleme :) Pata aia de ulei poate sa fie de la garnitura de la joja, verifica asta. Discurile probabil se cer schimbate, dar nu e urgent daca nu sint ovalizate. Bateria ia-o si pune-o pe un redresor si daca nu-si revine atunci trebuie schimbata. Probabil masina a stat prea mult timp si s-a sulfatat. Edited August 24, 2015 by unde Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted August 24, 2015 Author Share Posted August 24, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Din pacate nu am aici redresor,insa am un incarcator pt automodele care incarca si baterii de tip PB,voi incerca sa vedem daca e vreun rezultat,daca nu il voi schimba.Discuri voi pune noi Brembo la fel si placute.urmeaza suspensii procomp,gumuciucuri si mai vedem..... Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
minitehnicusro Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 (edited) Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Din pacate nu am aici redresor,insa am un incarcator pt automodele care incarca si baterii de tip PB,voi incerca sa vedem daca e vreun rezultat,daca nu il voi schimba.Discuri voi pune noi Brembo la fel si placute.urmeaza suspensii procomp,gumuciucuri si mai vedem..... Daca bateria aia a stat un an descarcata, poti sa o duci la REMAT-ul irlandez. Suspensiile Procomp pe care le gasesti la jimnybits/bits4vits/etc sunt o gluma, fa-ti un bine si ia-ti o suspensie adevarata: Trailmaster, OME, Iroman. Nu te intinde cu inaltarea din suspensie la mai mult de 2 inch, pentru ca la fiecare inch in plus, pretul urca vertiginos daca vrei sa o faci BINE, iar beneficiile nu sunt proportionale. Edited August 24, 2015 by minitehnicusro 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted August 24, 2015 Author Share Posted August 24, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul OK.renuntam la Procomp,insa cei din UK,nu au decat trailmaster.As cauta OME da nu stiu unde.La fel pt directie sa ma orinetez tot pe OME? Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Discuri voi pune noi Brembo la fel si placute.urmeaza suspensii procomp,gumuciucuri si mai vedem..... Cauta intii ATE, Brembo nu mai sint ce erau acum citiva ani :wink: Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Suspensiile Procomp pe care le gasesti la jimnybits/bits4vits/etc sunt o gluma, fa-ti un bine si ia-ti o suspensie adevarata: Trailmaster, OME, Iroman. Trailmaster am eu si nu sint multumit decit dpv comfort. Desi au costat enorm, mult peste media pietei: - dupa 3 ani de zile protectiile de cauciuc au cedat la amortizoarele fata. Noroc ca am vazut. - desi amortizoarele sint +2", de fapt sint amortizoare standard cu inaltator/prelungitor, deci amortizorul lucreaza la fel ca unul stock (ca si cursa ma refer) Cu siguranta nu mai iau Trailmaster. Data viitoare o sa pun OME. De ce spui ca suspensiile ProComp sint o gluma? La care varianta te referi: 1000, 3000 sau 9000? Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul La fel pt directie sa ma orinetez tot pe OME? Banuiesc ca nu faci off-road grav, deci indiferent ce ai pune, pune un amortizor mai subtire, altfel omori inutil servo-directia. Noi pe aici folosim amortizor de directie de Mercedes Cobra. Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted August 25, 2015 Author Share Posted August 25, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Pai pui amortizor de cobra,da prinderile de unde? Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
minitehnicusro Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Pai pui amortizor de cobra,da prinderile de unde? Monroe R3256, in .ro amortizorul asta costa in jur de 25-30 euro. Si este mai bun decit cel de Mercedes. kit de montaj cauta la bigjimny/bits4vits/jimnybits/etc, sau il fabrici on za haus. 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted August 25, 2015 Author Share Posted August 25, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Fabricat on za haus exclus ca nici nu am unde,nici timp si nici scule.Am gasit la bigjimny sistemul,dar numai la un capat,la celalat capat scrie acolo ca trebuie ceva gaura in ceva suport existent http://www.bigjimny.com/store/off-road-modification-parts/budget-steering-damper-bracket.html Poate ma ajutati cu sfaturi cum trebuie prins in partea cealalta Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
minitehnicusro Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Fabricat on za haus exclus ca nici nu am unde,nici timp si nici scule.Am gasit la bigjimny sistemul,dar numai la un capat,la celalat capat scrie acolo ca trebuie ceva gaura in ceva suport existent http://www.bigjimny.com/store/off-road-modification-parts/budget-steering-damper-bracket.html Poate ma ajutati cu sfaturi cum trebuie prins in partea cealalta sunt niste urechi sudate sub sasiu in dreptul ala. acolo se prinde capatul celalalt. 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted August 25, 2015 Author Share Posted August 25, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Am inteles.O sa ma uit vineri sub masina sa vad exact.Am gasit amortizorul la 120 lei.Acuma acele bucsi de cauciuc,vin cu amortizorul? Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted August 26, 2015 Author Share Posted August 26, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Pina la urma e prea complicata treaba cu amortizorul,asa ca voi lua un kit de la ironman si stiu o treaba Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted September 2, 2015 Author Share Posted September 2, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Am o intrebare,poate suna ciudat,da ma bate de ceva vreme la cap treaba asta.Consumul unui Jimny,in cazul de fata,creste in regim de autostrada daca e masina inaltata,decat daca ar fi stock?Vreau sa o aduc in tara si dupa cum stiti rezervorul nu e mare,consumul la viteze mari creste si el si vreau sa stu daca inaltarea va creste consumul sau nu? Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted September 3, 2015 Share Posted September 3, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Consumul nu ar trebui sa fie influentat de inaltare, ci doar de dimensiunea si greutatea cauciucurilor si evident viteza de deplasare (peste 80 la ora incepe sa suga grav, consumul la 120 la ora nu vrei sa il stii si oricum masina a greu de controlat intr-o situatie de urgenta la viteza aia). Daca vrei sa o aduci in tara, cred ca mai rentabil economic sa o aduci pe platforma. Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted September 3, 2015 Share Posted September 3, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Consumul nu ar trebui sa fie influentat de inaltare, ci doar de dimensiunea si greutatea cauciucurilor si evident viteza de deplasare (peste 80 la ora incepe sa suga grav, consumul la 120 la ora nu vrei sa il stii si oricum masina a greu de controlat intr-o situatie de urgenta la viteza aia). Daca vrei sa o aduci in tara, cred ca mai rentabil economic sa o aduci pe platforma. Consumul pe autostrada creste, in functie de cat de tare mergi. Cand inalti masina inrautatesti aerodinamica pentru ca intra mai mult aer pe sub masina, unde frecarea e mai mare. Vezi masinile noi, toate au diverse aripioare sa devieze aerul din zone cu turbulente, cum ar fi elementele de suspensie si cauciucuri. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted September 3, 2015 Author Share Posted September 3, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Consumul nu ar trebui sa fie influentat de inaltare, ci doar de dimensiunea si greutatea cauciucurilor si evident viteza de deplasare (peste 80 la ora incepe sa suga grav, consumul la 120 la ora nu vrei sa il stii si oricum masina a greu de controlat intr-o situatie de urgenta la viteza aia). Daca vrei sa o aduci in tara, cred ca mai rentabil economic sa o aduci pe platforma. Platforma costa 700 euro pina in tara.....daca reusesc sa scot 6 la suta cu o viteza de 90 km/h imi trebuie cam 150 litri.Daca adun feribotul si ce mai consum eventual pe drum,ajung undeva la 400-450 euro in mare.De aceea vroiam sa stiu daca conteaza acest lucru,rotile vor ramane stock pina ajung in tara Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted September 3, 2015 Author Share Posted September 3, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Consumul pe autostrada creste, in functie de cat de tare mergi. Cand inalti masina inrautatesti aerodinamica pentru ca intra mai mult aer pe sub masina, unde frecarea e mai mare. Vezi masinile noi, toate au diverse aripioare sa devieze aerul din zone cu turbulente, cum ar fi elementele de suspensie si cauciucuri. Despre asta vorbeam,cat de mult va creste consumul?Sa o las asa si sa ii fac inaltarea in tara sau pot sa o inalt aici si sa o aduc asa inaltata.Insa daca creste considerabil consumul,va scadea autonomia si gaura in buzunar va fi mai mare Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionica77 Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul cu viteza de 90 la ora consum 9% Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Despre asta vorbeam,cat de mult va creste consumul?Sa o las asa si sa ii fac inaltarea in tara sau pot sa o inalt aici si sa o aduc asa inaltata.Insa daca creste considerabil consumul,va scadea autonomia si gaura in buzunar va fi mai mare Cat mai aproape de stock consuma cat mai putin. Inaltare, proiectoare, roof-rack, roti mai mari si/sau mai agresive, toate incurca consumul, in special la viteze mari. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Platforma costa 700 euro pina in tara.....daca reusesc sa scot 6 la suta cu o viteza de 90 km/h imi trebuie cam 150 litri.Daca adun feribotul si ce mai consum eventual pe drum,ajung undeva la 400-450 euro in mare.De aceea vroiam sa stiu daca conteaza acest lucru,rotile vor ramane stock pina ajung in tara Mai adauga si cazarea/mincarea ca oricum nu o sa mergi dintr-o bucata decit daca sinteti doi sofer si conduce unul in timp ce celalat doarme. In cazul in care te decizi sa o aduci pe roti, NU sari de 90 la ora. Ca sa iti faci idee cam cit o sa stai pe drum imparte distanta Irlanda - acasa la o medie de 70 - 80 la ora (care e oricum optimista, chiar si fara Romania) si pentru ca sa te mai apropii de realitate mai pune 20%. Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Consumul pe autostrada creste, in functie de cat de tare mergi. Cand inalti masina inrautatesti aerodinamica pentru ca intra mai mult aer pe sub masina, unde frecarea e mai mare. Vezi masinile noi, toate au diverse aripioare sa devieze aerul din zone cu turbulente, cum ar fi elementele de suspensie si cauciucuri. E corect ce spui tu insa doar la viteze mari, sa zicem peste 100 la ora, dar chiar si asa cred ca o influenta mai mare au oglinzile alea mari de la Jimny sau faptul ca spatele "taiat" creeaza un vacum care "suge" masina inapoi :old La viteze de pina in 80 la ora, cred ca putem neglija aerodinamica. Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor4x4 Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Re: Suzuki Jimny AKA Irlandezul Noi am dus in tara o Vitara 1.6 pe carburator stock pe rotile ei din Spania. Asta s-a intamplat in 2011. Din cate tin minte, dupa calcule, media consumului n-a trecut de 8l/100 km (parca si un pic mai putin). Viteza de 70-80 km/h. Sa consume oare mai mult un Jimny chiar si înăltat ? 4x4, Way of Life ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts