Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

probleme pornire td5


cristiansen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: probleme pornire td5

 

CE tester a fost, multimarca in care s-a selectat tipul de motor? .... era vorba sa se citeasca semnalul de la senzorul de volanta(turatia) in timp ce se da la demaror, asta e important, erorile alea pe injectoare nu l-ar face sa nu porneasca deloc. Trasa ai mai incercat s-o pornesti?

Edited by sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme pornire td5

 

Erorile dinainte de a fi sterse care erau?, sper ca nu le-a sters inainte de a le citi?... insist, testerul ala putea citi turatia live in timp ce dadeai la demaror, ASTA E RELEVANT, era peste 350rpm?, am tot zis-o de la inceputul topicului

Edited by sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme pornire td5

 

Mai bine ai rabdare ca ti-l trimite prin dhl si ajunge acusi, Cipru nu e asa departe. Atunci o sa vedem care-i treaba, eventual comanda un senzor de volanta sa-l ai pregatit sau schimba-l direct ca si daca nu e ala e bine sa ai unul de rezerva tot timpul ca daca te lasa in padure si nu ai esti fiul ploii.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme pornire td5

 

Senzorul deja l-am comandat...termen livrare 5-7zile

Nanocom-ul....Ei spera sa-l livreze pana închid. .18dec-4ian....În cel mai rău caz......Ne auzim după sărbători

...Numai eu știu ce-i în inima mea ....sa stau sa mă uit la ea de sărbători. .....

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme pornire td5

 

Mai descrie o data cum a inceput totul, pur si simplu s-a oprit brusc din mers si gata? dupa aia nu a mai pornit deloc?

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme pornire td5

 

Cu motorul pornit fără a fi turata stand pe loc s-a oprit dintr-o dată. ..Am crezut ca cei de la petrom mi-au dat motorina proasta (am făcut plinul )..A doua zi am schimbat filtrul de motorina...Am dat la automat ..A pornit pentru 15 secunde și s-a oprit din nou..dupa care nu a mai vrut sa pornească

Am intrat pe forum... am schimbat piesele enunțate. ...Dar nu a pornit.......DÎn acest punct sunt în compania dvs. ....urmând sfaturile primite.

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme pornire td5

 

Ai spus ca ai in jur 6,2 bar in locul senzorului de temperatura din FPR? gandindu-ma mai bine asta e suspect, ai putea sa masori si pe retur unde merge la racitor, sa nu fie vre-un dop care nu lasa motorina in rampa, este un filtru fin sub FPR in chiulasa sa nu fie infundat ala( ce-i drept am vazut rar sa fie infundat dar se poate intampla), asteapta sa vina testerul dupa aia ne "apucam" de verificat daca este motorina in rampa, confirma ca nu simti nici un miros de motorina in esapament cand dai la demaror...mi-e sa nu fie blocat ceva ca ar trebui sa ai 4 bar in regulator, avand 6 se pare ca ar fi blocat circuitul, pe returul care merge la racitor cand dai la demaror trebuie sa ai diferenta dintre ce da pompa si 4 bar cat trebuie sa limiteze regulatorul deci in cazul tau 2.2

Edited by sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme pornire td5

 

.....aștept sa vina testerul.....O sa încerc sa masor ce mi-ați spus ....Dar este mai greu fiindcă am luat-o de la service.....tracteaz-O iar înapoi ...Dar dacă este imperios necesar o sa o fac.....

NU miroase a motorina teava de eșapament. . ..Cel mult a spray de pornire..

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme pornire td5

 

cere-le manometrul imprumut:wink: , daca datele pe tester ies bine atunci singurul lucru ramas e alimentarea cu combustibil ca din pacate nu e acoperita de protocolul de diagnoza

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme pornire td5

 

Da, nu se poate exclude posibilitatea dar in 99% din cazuri asta se vede la tester, cu testerul dedicat se pot deschide injectoarele unul cate unul sa se auda cum lucreaza... mai vedem

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme pornire td5

 

Doar prin metodele alea cu masurarea presiunii, cum am spus testerul nu acopera alimentarea cu carburant, in FPR trebuie sa ai presiune pompa(PP) in jur de 6(in cazul tau e bine 6,2) pe circuitul verde la FPR, si pe retur(ala rosu) PP - 4 (in cazul tau 2,2), acolo in loc de senzor ar trebui sa fie cam 4 dar asta e cu motorul pornit deci la tine nun s-a putut masura asta.

841759549_Td5fueldeliverysystem.thumb.jpg.d4d21aa28cbd14116f78cc7995cc500b.jpg

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme pornire td5

 

Un test foarte simplu e sa scoti furtunul de retur inainte de intrare in racitor, ii bagi capatul intr-un pet curat, si pui contactul. Ar trebui sa-ti scoata 2-300 ml de motorina, pana se opreste pompa. Asa vezi si daca nu e contaminata cu apa.

Si daca tot esti cu capota ridicata, incearca sa scoti mufa cablajului de la injectoare (partea din fata a chiulasei) si vezi daca nu e plina cu ulei.

Land Defender 90
Link to comment
Share on other sites

Re: probleme pornire td5

 

Întrebare. ...văd din schema electrica care mi-ați trimis-o ca ordinea injectoarele este 12345 începând de la radiator cu 1

La mine injectoarele sunt montate conform numerelor de pe ele:42135.......sa fi montat aiurea mecanicul când a schimbat oringurile.....?

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme pornire td5

 

NU poate monta aiurea doar daca se chinuie serios sa traga de cablaj impotriva felului cum e construit, ordinea de reglaj si stocare a codurilor e 12345 iar cea de distributie e diferita dar in cazul asta e irelevant iar chestia aia cu injectorul la fel ca ar trebui sa tuseasca si sa porneaca si in 3, unul singur nu l-ar opri si daca e complet nefunctional

Edited by sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use