cristiansen Posted December 22, 2015 Author Share Posted December 22, 2015 Re: probleme pornire td5 În regula ...Am găsit la Arad....A spus omul ca are mai multe ....văd ce găsesc și revin cu postare... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristiansen Posted December 22, 2015 Author Share Posted December 22, 2015 Re: probleme pornire td5 Am vreo posibilitate sa verific dacă este bun ...Sau se merge pe încredere. ....Mă ajuta testerul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristiansen Posted December 23, 2015 Author Share Posted December 23, 2015 Re: probleme pornire td5 Am găsit seriile astea: MSB000080 MSB101330 NNN000130 NNN500250 cred ca doar primul se regăsește pe lista dvs. Un sfat de achiziție? Link to comment Share on other sites More sharing options...
offroad_g Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 (edited) Re: probleme pornire td5 Am si eu 2 ECU, unul cu NNN care provine de pe un Disco 2 automat si un MSB care provine de pe Defender TD5 http://forum.club4x4.ro/showthread.php?88064-Vand-ECU-Land-Rover-TD5-cutie-automata http://forum.club4x4.ro/showthread.php?88063-Vand-Power-Chip-pentru-Land-Rover-TD5 Edited December 23, 2015 by Astral Land Rover Discovery 2 , 2004automat,TD5 pentru plimbare BMW 1200 GS LC Adventure pentru ture Land Rover Defender 110 , 1999, TD5 pentru alte ture Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Re: probleme pornire td5 Am găsit seriile astea: MSB000080 MSB101330 NNN000130 NNN500250 cred ca doar primul se regăsește pe lista dvs. Un sfat de achiziție? Ce sfat altul sa-ti mai dau?, dintre alea doar primul e compatibil NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristiansen Posted December 23, 2015 Author Share Posted December 23, 2015 Re: probleme pornire td5 După ora 15 sunt gata de acțiune. ...revin Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 (edited) Re: probleme pornire td5 Poate ca pana deseara nu voi mai putea intra asa ca: 1. deconectat (-) baterie, schimbat ECU , conectat baterie 2. pus contact pe 2 lasat asa cam 3 minute 3. conectat tester, meniu Td5 - UTILITY - LEARN SECURITY CODE, dupa ce confirma contact pe 0 pauza 15 secunde contact inapoi pe 2, 15 secunde, contact jos si apoi pornesti motorul, trebuie sa mearga 4. Intrat cu testerul in SETTINGS - Accelerator - verificat sa fie pe 2 way 5, In acelas meniu SETTINGS - INJECTOR GRADES se introduc codurile de la injectoatre de la 1 la 5 ... fara asta motorul merge si se poate conduce masina dar nu va functiona la parametri maximi mai ales la turatii mari nu va avea putere sau chiar nu vei putea tura motorul peste 3000 rpm, cam asta-i tot. Edited December 23, 2015 by sierrafery NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristiansen Posted December 23, 2015 Author Share Posted December 23, 2015 Re: probleme pornire td5 Mulțumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristiansen Posted December 23, 2015 Author Share Posted December 23, 2015 Re: probleme pornire td5 M-Am apucat de treaba și am constatat ca codurile care erau scrise în ECU nu corespundeau cu codurile de pe injectoare....Probabil vechiul proprietar a schimbat injectoarele și nu a mai scris codurile Care este injector ul nr1...Cel de lângă radiator sau cel de lângă parbriz?....Pentru a le scrie codurile în ordine în noul ECU? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Re: probleme pornire td5 nr 1 e in fata(la ventilator) si merg in ordine pana in spate NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristiansen Posted December 23, 2015 Author Share Posted December 23, 2015 Re: probleme pornire td5 Ok..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristiansen Posted December 23, 2015 Author Share Posted December 23, 2015 Re: probleme pornire td5 A pornit......Mulțumesc mult pentru sfaturi... Jos palaria în fata dvs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 :br:grin: ... acum mai inveti cum e cu nanocomul, poti sa-ti iei un suport de bord sau parbriz in care incape si sa mergi cu el conectat pe ''inputs fuelling" sau "Instruments" sa urmaresti "Turbo pressure" si "air flow" iar daca presiunea pe instruments nu depaseste 1.1 bar sau 210kpa in inputs poti sa mai strangi reglajul de pe ''wastegate actuator"ul turbinei pana mai raman vreo 10 spire de la surub catre valva(acum ai in jur de 13) asta iti va imbunatati raspunsul pedalei la turatii mici...daca intra in "overboost" mai dai inapoi o spira... cum merge motorul acum ? Sa nu arunci ECU-ul defect, daca il desfaci o sa vezi doua condesatoare mari, sunt greu de gasit originale ca-s facute de motorolla sau phillips dar daca insisti sau ai vreun prieten electronist sa te ajute se poate gasi ceva similar online sau ebay destul de ieftin de aceasi capacitate si daca le schimbi s-ar putea sa ai un ECU bun de rezerva ca alea-s baiu, cel de catre margine e PEH169PA410AQ si celalalt PEH169KE433AQ , sapa pe net. NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristiansen Posted December 23, 2015 Author Share Posted December 23, 2015 (edited) Re: probleme pornire td5 Motorul merge ca o poezie....Sau mi-a fost mie prea dor de el.... Încă o data Mulțumesc și dacă întâlniți oameni "necajiti" ca nu au tester dedicat td5 în zona noastră. ....De acum este unul Sărbători fericite Edited December 24, 2015 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr_alexandru Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Re: probleme pornire td5 Hello, Este vorba de un Discovery din 2000 cu motorul td5 și cutie manuala. Am o întrebare punctuală: daca injectoarele au fost demontate și remontate in altă ordine decât cea dinainte de demontare, motorul ar trebui sa pornească? Sau trebuie rescrise codurile injectoarelor in ECU și doar apoi motorul va porni? Mulțumesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Re: probleme pornire td5 Salut, trebuie sa porneasca si sa mearga, codarea injectoarelor e pt buna functionare sub sarcina la turatii peste 3000rpm NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr_alexandru Posted November 8, 2018 Share Posted November 8, 2018 (edited) Re: probleme pornire td5 Mulțumesc. Later edit: Revin cu alte întrebări, de data asta mai generale. Mașină despre care am întrebat mai sus e a unui prieten. A avut ceva probleme la chiulasă care au dus la distrugerea unui piston. A cumpărat o chiulasă second hand, un piston nou și set de segmentul noi. A montat totul la loc și azi a reușit să pornească mașină trasă. A pornit greu, s-a mai oprit singură de câteva ori dar apoi a pornit ușor, dar tot trasă. Motorul tine relantiul corect și merge rotund. Problema e că nu pornește la automat. Bateria e nouă și încărcată, electromotorul învârte bine. De unde credeți că se trage problema? PS: mâine o s-o pornească din nou trasă și o s-o lase câteva ore pornită să se rodeze puțin segmenții. Eu mă gândesc că nu are compresie suficientă și de aici problema cu pornirea. Edited November 8, 2018 by mr_alexandru Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr_alexandru Posted November 10, 2018 Share Posted November 10, 2018 Re: probleme pornire td5 Revin cu noutăți. Mașină a fost din nou pornită trasă și ținuta la relanti câteva ore. Pornirea la automat încă nu funcționează. Electromotorul învârte bine, însă motorul nu pornește. Deși, uneori, dă semne că ar porni. O alta problema e că mașina se oprește singură. Se oprește aleator, chiar daca e la relanti sau turată. După ce se oprește singură, pornește mult mai greu (tot trasă). Din păcate până acum nu am avut un tester să îl punem pe ea. Incercam sa facem lucrul asta cât mai curând. Aveți ceva idei/sfaturi/recomandări? Mulțumesc și scuze pentru dublul post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted November 10, 2018 Share Posted November 10, 2018 Re: probleme pornire td5 Eu sper ca cine a schimbat chiulasa stia EXACT cum sa regleze distributia ca tare pare ca de acolo e problema, .... faptul ca electromotorul invarte e irelevant, trebuie masurata tensiunea pe baterie in timp ce se invarte ca daca scade sub 10.5 V atunci nu se deschid injectoarele. Electromotorul se invarte voios si cu 9V de zici ca-i nou dar la ECU ii trebuie peste 10.5V sa functioneze corect, sunt cazuri multe in care electromotorul disturba semnalul senzorului de volanta din cauza unor defectiuni interne care nu-l opresc din functionare. Asa fara tester e cam la ghiceala. NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr_alexandru Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Re: probleme pornire td5 Revin cu update: Am verificat distribuția și nu era pusă bine la punct (colegul de mai sus a avut dreptate). Am pus-o corect la punct. Acum mașina pornește la automat, cu mici excepții. In continuare mașina nu stă pornită. Se oprește brusc după câteva minute de funcționare. După ce se oprește singură nu mai pornește la automat, pornește doar trasă. La automat pornește doar după ce o opresc eu din cheie. Am măsurat presiunea pe tur și pe retur și am următoarele valori: Pe tur, măsurată la intrarea în regulatorul de presiune am 3.5 bar Pe retur, la ieșirea din răcitor am 2.3 bar Pe topicul acesta am citit că ar trebui sa am 6 bari pe tur. Credeți că este pompa din rezervor defectă? Credeți că este regulatorul defect? Mulțumesc mult pentru timpul pierdut cu problemele mele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Re: probleme pornire td5 Presiunea pe tur trebuie sa fie in jur de 5 bar asta e clar, totusi cu 3.5 bar motorul nu ar trebui sa se opreasca si ar si trebui sa porneasca... trebuie tester dedicat sa nu fie vreun ''topside switch failure" in ECU sau altceva, cum am spus, restul e ghiceala NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdd70 Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 Re: probleme pornire td5 Revin cu update: Am verificat distribuția și nu era pusă bine la punct (colegul de mai sus a avut dreptate). Am pus-o corect la punct. Acum mașina pornește la automat, cu mici excepții. In continuare mașina nu stă pornită. Se oprește brusc după câteva minute de funcționare. După ce se oprește singură nu mai pornește la automat, pornește doar trasă. La automat pornește doar după ce o opresc eu din cheie. Am măsurat presiunea pe tur și pe retur și am următoarele valori: Pe tur, măsurată la intrarea în regulatorul de presiune am 3.5 bar Pe retur, la ieșirea din răcitor am 2.3 bar Pe topicul acesta am citit că ar trebui sa am 6 bari pe tur. Credeți că este pompa din rezervor defectă? Credeți că este regulatorul defect? Mulțumesc mult pentru timpul pierdut cu problemele mele. Am si eu un topic asemanator. La mine se oprea in mers. Desi la masuratoare aveam 4 bari in locul senzorului de temp in FPR, la mine problema a fost din pompa de motorina din rezervor. Daca ai de unde lua unde de proba o pompa de la cineva ar fi bine. La mine s-a rupt stutul pe care se prinde furtunul, am aruncat-o. LR Discovery 2, an 2000, manual, Td5, HDC, ACE, SLS, TC, etc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
landrog Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 Re: probleme pornire td5 Bună colegi, Àm descoperit topicul Cautand pe google soluții pentru pornirea unui à Defender Td5. Àm citit thread-ul inițiat de Christiansen. Foarte util.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muthabor Posted September 2, 2019 Share Posted September 2, 2019 Salutare, Desi am deschis un topic nou pe aceasta tema am sa postez si aici, poate va fi de ajutor cuiva, Din 2009 si pana acum nu am intampinat niciodata o problema de pornire cu Defenderul90 Td5 - 1998. Mereu a pornit foarte repede si fara probleme chiar si cand temperaturile erau scazute. Ultima data am folosit masina acum 3 luni, totul a decurs fara probleme, am ajuns acasa cu rezervorul foarte gol ... Dupa 2 luni am incercat sa o pornesc din nou - fara succes. Am adaugat 20l motorina, amorsat instalatia ...parca parca voia sa plece. Am mai adaugat 20l. Dupa 6 cicluri de amorsare a cate aproximativ 3 minute a pornit pt cateva secunde. Am inlocuit valva unisens de langa filtrul de motorina apoi repetat procesul celor 6 cicluri de amorsare, a pornit si a stat la relanti cam 5 minute( am si accelerat-o , pedala raspundea ok ). La un momnt dat s-a turat puternic si s-a oprit . dupa aceea a mai pornit de cateva ori cateva secunde; cand se oprea scotea mult fum pe esapament. Pe tester au fost raportate intermitente pe toate cele 5 injectoare. Nu mai retin exact eroarea. Au fost resetate apoi au aparut din nou in timp ce incercam sa o pornesc. Pompa de combustibil pare a fi in regula. La amorsare face ceva zgomot apoi un zumzet discret. Nivelul uleiului nu este crescut, probabil nu este necesara schimbarea garniturilor si oring-urilor de la injectoare. Am comandat totusi un set, astept sa vina. De asemenea am comandat kit-ul de restaurare pentru regulatorul de presiune. Nu am avut posibilitatea sa testez presiunea curenta. Verificari: MOTOR Am masurat rezistenta injectoarelor direct pe terminale - desi sunt acelasi model 1,3,4,5 au 1.8ohm iar 2 are 3ohm Am testat cablajul injectoarelor care a fost inlocuit acum 2 ani cu unul original apoi am sigilat cu pasta gasket conectorii injectoarelor si conectorul principal ( desi nu este nevoie, vreau sa diminuez pe cat se poate scurgerea de ulei in ECU ) ECU La interior ECU nu prezinta urme de ulei sau coroziune. Am masurat cablajul injectoarelor de la conectorul rosu conform schemei electrice ( totul ok ) , apoi valoarea rezistentei senzorului crankshaft - 1348ohm Cei doi condensatori nu am posibilitatea sa ii masor ( multimetrul meu merge pana la maxim 10uF insa par ca se incarca) dar fiind produsi in octombrie '98 mai mult ca sigur sunt uscati sau pe duca. Am comandat un set dar mai dureaza pana ii primesc. Am masurat circuitele de masa din conectorul negru, alimentarea din FUSE5, activarea releelor cu +Vcc din conectorul rosu. Totul OK ( informatiile le-am luat din comentariile precedente. Am cam ramas in pana de idei si nici nu prea sunt convins ca piesele care sunt pe drum ( condensatori, oring+seal injectorare, regulator presiune) vor rezolva problema ... functionarea a fost intermitenta, nu imi explic de ce a pornit totusi si a mers 5 min ca apoi sa nu mai porneasca deloc. nici macar nu mai scoare fum. Mentionez ca pe toata durata acestor teste acumulatorul de 110Ah a fost mereu mentinut in parametrii optimi prin incarcari repetate si suport din partea unei surse de 10A pe durata functionarii pompei intru amorsarea liniei de combustibil Va multumesc anticipat ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
offroad_g Posted September 29, 2019 Share Posted September 29, 2019 ai verificat senzorul de volanta? Fiind situat acolo unde este, si masina probabil merge si la off road, exista sansa sa fie contact imperfect acolo. La mine s-a corodat sudura firului in mufa si nu mai pornea... Land Rover Discovery 2 , 2004automat,TD5 pentru plimbare BMW 1200 GS LC Adventure pentru ture Land Rover Defender 110 , 1999, TD5 pentru alte ture Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts