Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Masina mea: Patrolache


GiantElbrus

Postări Recomandate

Re: Masina mea: Patrolache

 

Probabil ca da , senzorul trecand prin o temperatura mult prea mare ( in timpul cositoriri ) decat cea pentru care a fost destinat . Da nu l-a afectat si functioneaza bine , atunci ai doar o mica intarziere si atat .

 

Cum adica DOAR antigel ? De care ?

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 198
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Masina mea: Patrolache

 

Probabil ca da , senzorul trecand prin o temperatura mult prea mare ( in timpul cositoriri ) decat cea pentru care a fost destinat . Da nu l-a afectat si functioneaza bine , atunci ai doar o mica intarziere si atat .

 

Cred ca nu e afectat... ar cam corespunde cu cel al masinii

 

Cum adica DOAR antigel ? De care ?

 

Dynamax G12.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Dupa ce am schimbat tachetii, am la rece un sunet "ca de tachet" dar doar pe evacuare care se calmeaza, se aude in surdina cand motorul e cald dar reapare dupa o forja zdravână.

 

 

Acesta este sunetul care-l aud pe evacuare. Cand erau tachetii vechi se auzea fix acelasi sunet dar se auzea si pe admisie si parca nu asa tare. Acum la rece se aude de la doua strazi distanta. Am si un injector umed, posibil de aici ?

 

M-am gandit ca nu au rectificat cei de la Bistrita chiuloasa bine dar cu tachetii vechi nu se auzea atat de tare acest sunet.

 

Sa nu fi pus ax-ul cu came la punct ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Din cate am vorbit cu oameni din domeniu ar cam putea fi urmatoarele cauze:

 

- sa nu fi rectificat ceva bine cei de la Bistrita (sa fi intrat prea mult "in supapa")

- tachet blocat

- arc supapa slabit

 

Ce nu-mi explic e ca sunetul se calmeaza considerabil, spre zero, odata cu incalzirea motorului. Acelasi sunet il auzeam si inainte de a rectifica chiuloasa si schimbat tachetii dar nu atat de tare.

 

Am pus chiuloasa rectificata si nu s-a auzit asa. Dupa schimbarea tachetilor a devenit sunetul asta ft. puternic la rece. Poate ax-ul cu

came sa faca bataia asta la rece daca nu e la punct ?

 

ps1. am gasit apa in motorina

ps2. releul de bujii imi facea figuri de aici pornire greoaie dimineata

ps3. un injector e umed

Editat de GiantElbrus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Injectorul umed poate genera bataia mentionata ...

 

 

... cat despre antigel , eu n-am gasit nici un avantaj la umprerea instalatiei cu G12 nediluat , sunt unele motoare care merg cu antigel nediluat dar de aici se termina asemanarile ... alt motor , alt antigel ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

il sustin pe stimabilul Cos cu bataia care proven de la un injector blocat sau care nu pisa calumea

dar mie imi suna mai degraba a bataie pe ceva cuzinet

cel putin asa suna un motor care intr-un final a cedat si era un cuzinet varza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Injectorul umed poate genera bataia mentionata ...

 

Merci, am sa ma ocup de problema asta.

 

 

... cat despre antigel , eu n-am gasit nici un avantaj la umprerea instalatiei cu G12 nediluat

 

Nici eu, singurul motiv ar fi punctul de fierbere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

il sustin pe stimabilul Cos cu bataia care proven de la un injector blocat sau care nu pisa calumea

 

Am observat acum ca s-a umezit inca unul.

 

dar mie imi suna mai degraba a bataie pe ceva cuzinet

cel putin asa suna un motor care intr-un final a cedat si era un cuzinet varza

 

Nu stiu ce sa zic. Sunetul asta a aparut dupa schimbarea tachetilor si tot atunci am observat si injectorul umed...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

In alta ordine de idei, am scos-o azi putin sa o dezmortesc. Am iesit la munte. Pe asfalt in urcare pe niste serpentine, am atins 97 grade la apa. Am sa-i schimb si vascocupla pentru ca e suspecta... In teren se comporta impecabil, desi rulez cu viteza extrem de mica, apa se mentine la 87-88.

 

12670509_798125153653664_1190970615379349298_n.jpg?oh=73b5dae72bf71d2b0e329c173a444b6f&oe=5775EF78

 

12961632_798126193653560_766781242286009699_n.jpg?oh=8c281ec7f35b332bdffe3cdc93a9ad98&oe=57BBE76D

 

12928346_798126763653503_168561252000859111_n.jpg?oh=6ace2f34395fa9ccaabcaf2b63a58849&oe=57873965

 

12928412_798127280320118_802740757982332503_n.jpg?oh=4156dc46a24d35b00ddcba1e66dae109&oe=57BC8394

Editat de GiantElbrus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Ai verificat punctul de fierbiere la G12 diluat si nediluat ? Care sunt ?

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Nu este atat de neobisnuit ca apa sa creasca atat la un motor care are circuit sub presiune

Problema apare daca nu scade sau scade greu asta poate da un semnal ca ceva nu e in regula

Legat de injector ca zemuieste nu e ok nu ar trebui sa faca astfel

Vezi poate ca umezirea vine de la retur sa ai garniturile duse alea de cupru sau rampa aia fisurata pe undeva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Nu este atat de neobisnuit ca apa sa creasca atat la un motor care are circuit sub presiune

Problema apare daca nu scade sau scade greu asta poate da un semnal ca ceva nu e in regula

 

Se raceste relativ rapid.

 

Legat de injector ca zemuieste nu e ok nu ar trebui sa faca astfel

Vezi poate ca umezirea vine de la retur sa ai garniturile duse alea de cupru sau rampa aia fisurata pe undeva

 

 

E umed acolo la garnitura / saiba aia de cupru. Ma gandesc ca daca rampa ar fi fisurata nu ar mai bate injectorul. Nu stiu, zic si eu :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

 

Nici eu, singurul motiv ar fi punctul de fierbere.

 

Antigelul nediluat absoarbe caldura mult mai greu decat apa chioara. Amestecul de apa distilata cu antigel in proportie de 50/50 ofera transfer termic bun, protectie la inghet si la rugina, protectie la eroziune prin cavitatie (daca e cazul, nu stiu ce camasi are motorul de 2.8)

 

Nu doar punctul de fierbere conteaza. Sistemul e presurizat, deci si daca pui apa distilata, tot nu fierbe la 100*C

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

De fapt , problema mea ar fi cavitatia in pompa - data fiind vascozitatea mult prea mare la antigelul nediluat ... e o problema mare de circulatie in pompa , chiulasa ( prin gaurile mici de la garnitura de chiulasa ) , si mai ales in radiator - prin tevile de circulatie de 2 mm la interior ...

E normal ca G12 nediluat sa fiarba la o temperatura mai mare ...

 

 

... in aceasi idee , mai bine ar fi cu ulei de transformator sau ulei termic sintetic ... fierbe mult mai sus dar pana la fierbiere ai transferul termic mult mai bun si circulatia incomparabila mai usoara ... ( nu luam in considerare faptul ca sistemul nu e compatibil cu uleiul termic , doar divagam in jurul ciresului ) ...

Editat de cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Pompa baga in bloc , din bloc trece in chiulasa , dar aceasta trecere in chiulasa e regulata de gaurile din garnitura de chiulasa care e ele mici si restrictive ... numai de o vascozitate mai mare n-are nevoie ... daca mai adaugam si problema de pompare ( care e deja spinoasa la o vascozitate mai mare ) ai o posibila mare problema ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Am scos tur-ul de la motorina, am dat jos șaibele alea de cupru (care nu stiu daca sunt din fabrica puse acolo), erau indoite si nu etanșa acolo cum trebuie. Acum fara șaibele alea nu mai curg injectoarele.

 

Totusi am o problema legata de alimentare (de aici cred ca e si pornitul greoi dimineata). Turat "în blană" in viteze mici, mai ales a treia, se "câcâie", plafoneaza, intrerupe. Ma gandesc sa scot sorb-ul sa vad ce-i acolo.

Editat de GiantElbrus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Am desfacut la sorb, totul pare in regula. Am scos furtunul de la filtru si am pus alimentarea pe direct. Face la fel... daca tin mult intr-o viteza turat, in mers, intrerupe cateva secunde, se plafoneaza, iar isi revine etc. si parca atunci se accentueaza si acel sunet despre care vorbeam in postarile anterioare. Am observat ca "problema cu alimentarea" apare si cand pun masina cu botul in sus... abia daca mai sta la relanti, ba se opreste, ba sta doar turata etc.

 

Sa fie regulatorul buba ? Are pompa ceva filtru si sa fie infundat ? Stiu ca unele pompe au o "sâtiță" chiar unde intra alimentarea. Am scos si toate mufele de pe pompa, m-am gandit ca ceva senzor sa nu-mi joace feste dar nu, se comporta la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

asta cu plafonatul eu am rezolvat-o altfel :)

am schimbat filtrul, cartusul filtrant si soclul cu unul mai mare,

dar am si gadilat toate furtunele ca si dupa schimbare imi facea lafel, si am constatat sa un furtun se fisurase pe langa colier si tragea aer fals

incerca sa alimentezi direct dintr-o sticla de 2 litri si fa aceleasi incercari iar daca face tot lafel atunci treaba e clara vine deundeva lde la pompa sau injectoare, daca nu mai face atunci stii clar ca buba e pe aductia de motorina:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

asta cu plafonatul eu am rezolvat-o altfel :)

am schimbat filtrul, cartusul filtrant si soclul cu unul mai mare,

dar am si gadilat toate furtunele ca si dupa schimbare imi facea lafel, si am constatat sa un furtun se fisurase pe langa colier si tragea aer fals

incerca sa alimentezi direct dintr-o sticla de 2 litri si fa aceleasi incercari iar daca face tot lafel atunci treaba e clara vine deundeva lde la pompa sau injectoare, daca nu mai face atunci stii clar ca buba e pe aductia de motorina:)

 

Maine fac treaba cu sticla de 2L. Injectoarele sunt testate si functioneaza in parametrii. Momentan e alimentarea legata direct in pompa, am ocolit filtrul dar face la fel. Si eu ma gandesc ca ar fi ceva furtune deranjate pentru ca simptomele sunt mai evidente cand masina sta in rampa. Sau pompa... Verific maine, merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Pana gasesti defectul ... nu merge fara filtru , poti 'face rost' de alta pompa in doar 5 minute ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Mai bajeti, eu am taiat mai multe masini pentru fier vechi si toate rezervoarele erau curate. Asta cu mizeria din rezervor este doar motiv de manopera...

Asta cu cavitatia lasati-o mai usurel. Cavitatia este defnita gresit in dex-ul on line si nu orice vaporizare in mediul lichid si nu orice aglomerare de bule este cavitatie. imi este greu sa cred faptul ca ca poate exista o obturare atat de pronuntata in circuitul de racire al unu motor de 2,8 astfel incat sa apara cavitatie avand in vedere ca pompa circula apa prin radiatorul de incalzire, turbina si racitorul de ulei fara termostat.

Legat de circuitul de racire la Patrol am cateva nemultumiri, in special legate de vasul de expansiune. Cand termin de montat masina va spun si ce soluite am adoptat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Da domnu si eu am desfacut cateva:) dar degeaba facem noi presupuneri ca nu stim realitatea masinii in cauza ci doar colegul cu problema iar noi ne dam cu presupusul pt a incerca sa il ajutam

personal tot ce am desfacut motoare pana acum am intalnit in 98% cazuri de cavitatie si cel mai vizibil sunt pe capacele de pompa sau pe bloc daca e aluminiu

La doua nu am vazut pana acum si ma refer la doua tipuri de motoare nu doua motoare:) la jeep zj 5,9 v8 benzina si la rd28t dar si aici am o mica retinere ca pompa era relativ noua iar cea veche nu am putut sa o examinz ca a cam crapat

In rest cavitatie in tot ce am desfacut dar fara impact in racirea efentiva a motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea: Patrolache

 

Desigur ca incercam sa-l ajutam doar ca eu nu cred in fenomenul de cavitatie la masini. Chiar daca se formeaza conditiile aparitiei cavitatiei nu cred ca acest fenomen poate aparea la nivel mare si/sau distructiv. Cavitatia apare in primul rand pe rotorul pompei ca atare acesta ar fi primul care ar trebui sa se deterioreaza. Sa nu confundam cavitatia cu oxidarea. As fi curios sa vad niste poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare