Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Informatii utile pentru CNOR 2016


Recommended Posts

Deschid acest topic pentru a veni in ajutorul sportiviilor ce vor sa participe in campionatul national de offrod 2016.

 

Regulamentul CNOR 2016 il gasiti aici: http://offroadinromania.ro/regulament-cn-offroad-2016-final/

 

Licenta anuala costa 225 lei iar licenta one event costa 110 lei

 

Navigatia se face pe road-book cu track de confirmare.Concurentul primeste track-ul pe un aparat Garmin Etrex30 la start si il preda la finish impreuna cu RB-ul.Araratul Garmin inregistreaza si trackul concurentului dupa care se face arbitrajul.

Concurentul trebuie sa puna baterii noi in GPS si sa se asigure ca aparatul este bine fixat intrun loc unde are semnal bun.Recomandam un suport de prins pe parbriz sau pe bord.

Este recomndat sa se inregistreze un track de rezerva pe un dispozitiv propriu(GPS,Telefon,Tableta)

 

La clasa standard cauciucurile sunt limitate la 33 inch iar troliul este obligatoriu.

 

La clasa open cauciucurile sunt limitate la 35 inch iar puntile portale nu mai sunt permise.

 

Pentru cei ce folosesc cablul de otel la troliu este obligatoiu sa folosesca un lest pe cablu in timpul trolierii.

 

In 2016 CNOR are 8 etape,se puncteaza la toate si se aleg cele mai bune 5 rezultate pentru stabilirea clasamentului.

 

Va rog sa cititi cu atentie ANEXA A si sa va asigurati ca masina corespunde clasei unde intentionati sa participati.

 

Va astept la start :h5

  • Like 1

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

eheee si uite asa ne intoarcem la ce imi aminteam eu de prin 2010 :):):) sper ca si atmosfera sa redevina aceeasi...desi cred ca doar sper.. :) dar eu sper :)

Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

...

In 2016 CNOR are 8 etape,se puncteaza la toate si se aleg cele mai bune 5 rezultate pentru stabilirea clasamentului.

...

 

Care sunt cele 8 etape? Pe siteul FRAS sunt doar 7. Cine le organizeaza?

 

07/04/2016 - 10/04/2016 ETAPA I SIGHIȘOARA - clubul din Sighisoara asa cum am aflat din topic.

 

19/05/2016 - 22/05/2016 ETAPA A II-A SLĂNIC MOLDOVA

 

16/06/2016 - 19/06/2016 ETAPA A III-A PIATRA NEAMȚ

 

11/08/2016 - 14/08/2016 ETAPA A IV-A CLUJ

 

15/09/2016 - 18/09/2016 ETAPA A V-A SĂRATA MONTEORU

 

06/10/2016 - 09/10/2016 ETAPA A VI-A TÂRGOVIȘTE

 

27/10/2016 - 30/10/2016 ETAPA A VII-A VAMA BUZĂULUI

 

(informatia a fost preluata de pe siteul fras)

 

Care e a 8-a?

 

Cupe, nu? Alte evenimente nu?

 

Informatie e putina ...si sunt mai putin de 30 de zile pana la prima etapa.

Edited by Yonutz

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

calendar2016.jpg.cc6d3372d456b91bbabaac326ed35cd5.jpg

 

Clubul din Piatra Neamt a mutat o saptamana mai tarziu concursul.

Asta e calendarul etapelor CNOR 2016.

Edited by cfantana

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

11-12 Iunie Trial de doua zile ,Urban Offroad la Miercurea Ciuc ,care e inclus in campionatul national de trial.

Edited by buggymaker
"Faca-se voia ta si sa vina imparatia mea"
Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

"fixat intrun loc"

 

scrie domnul presedinte despre Garmin, cam legat "intr-un" dar intentia scuza pretenția.

 

Pe analfabeti.ro zice ca se scrie cu cratimă. Cred ca in bulgareste se scrie legatătă.

 

Probabil ca cititorii tai nu sunt chiar asa de pretentiosi.

 

Sunt convins ca ai cititori romani care vorbesc mai bine bulgareste decat vorbesti tu romaneste.

 

De aia si preferi Bulgaria, la noi e limba grea.

 

Pune pe cineva sa-ti scrie posturile ca ne dam cu limba-n cap, aveai unu' cu pseudonim de sculă care era doar prost si semianalfabet nu analfabet full si il poti ruga sa scrie pentru tine. Multumim.

 

Amintesti de taxa de 225ron...pai unde se duc banisorii astia?

 

Si de la anul 75 de euro...

 

La jupanu' FRAS, la sefu' sa traiti!

 

De ce sa platim? Nu ajung taxele astea "de luxe" de la etape?

Ce face FRAS, in afara de jocuri cu presedinti CNOR, pentru CNOR?

 

Cica sa pui lest pe cablul troliului la trolieri, putem folosi lestul atarnat la gatul sportivilor de catre binomul pagubos CNOR&FRAS prin taxe, amenzi si amenintari?

 

Fa si tu un comunicat in care te dezici de pretentiile absurde si injositoare ale celor care te-au impins la ciolan, recte a celor de la FRAS, ai curajătătă?

 

Am si intrebari:

 

Ai plan de incasari? Domnule presedinte.

 

Mai am o intrebare: unde si cand s-a tinutătă scoala de arbitrătă?

Banuiesc ca acum cand ai fost la Bulgari ai scolit arbitrii la nivel de UE, astfel incat sportivii o sa primeasca "UE" de la arbitri precum au primitătă aia de la Standard anul trecutătă de pierdura locul I "la pix".

 

Cica distractia (atmosferatătă) o asigura FRAS care a tocmitătă o formatie ce o sa cante muzica din "Studio Hix", cu versuri bulgaresti dar cu muzica romaneasca, formatie care se va deplasa cu un microbuz inmatriculat in Bulgaria la toate concursurile de sub aripa sa, neavand voie sa cante la alte concursuri in afara de alea FRAS, altfel, echitabil, vor plati 500 la barosani, microbuzul are montatata o antenatata parabolica cu care poate transmite si imagini direct din Bulgaria de la evolutiile domnului presedinte, dar nu vrea.

 

Troliu obligatoriu la Standard...pentru specialele paralelele tip Bulgaria de la Pia' Neamt nu cred ca "trebe".

 

Tragicomicul situatiei ma impinge la gandul asemuirii tale cu Hamlet, dar singura similitudine cu piesa lui Shakespeare ar fi ca, vorba lui Marcellus: "e ceva putred in CNOR".

 

[ATTACH=CONFIG]260906[/ATTACH]

1735005896_2016-03-1516_51_08.jpg-1.thumb.png.df115b95e5bde41da5a77e9c0c1ba87b.png

Edited by Radu Chelaru
Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

Mai am o intrebare: unde si cand s-a tinutătă scoala de arbitrătă?

Banuiesc ca acum cand ai fost la Bulgari ai scolit arbitrii la nivel de UE, astfel incat sportivii o sa primeasca "UE" de la arbitri precum au primitătă aia de la Standard anul trecutătă de pierdura locul I "la pix".

 

Cica distractia (atmosferatătă) o asigura FRAS care a tocmitătă o formatie ce o sa cante muzica din "Studio Hix", cu versuri bulgaresti dar cu muzica romaneasca, formatie care se va deplasa cu un microbuz inmatriculat in Bulgaria la toate concursurile de sub aripa sa, neavand voie sa cante la alte concursuri in afara de alea FRAS, altfel, echitabil, vor plati 500 la barosani, microbuzul are montatata o antenatata parabolica cu care poate transmite si imagini direct din Bulgaria de la evolutiile domnului presedinte, dar nu vrea.[ATTACH=CONFIG]260906[/ATTACH]

 

"In continuarea pregătirilor pentru startul sezonului competițional 2016, Comisia Centrală de Arbitri (CCA) organizează, sâmbata la Brașov, o întâlnire cu principalii arbitrii care vor ocupa funcții de conducere (factori decizionali) la etapele organizate sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv. În cadrul seminarului cei prezenti vor fi informați despre proiectele noi conduceri CCA în legatură cu desfășurarea actului de arbitraj în general și al celui de conducere în special precum si despre ultimele tendințe de lucru în domeniile de activitate care implică luarea de decizii rapide, corecte si eficiente. Seminarul va avea loc sâmbătă 19 martie 2016 de la ora 11:00 la sediul Tess Brașov având adresa la Ghimbav (Jud Brasov) DN Km 175+250 Seminariile vor continua in perioada imediat următoare, pe zone geografice. Șef CCA Stoica Bela Secretar CCA Rares Florescu"

 

http://www.autorally.ro/newsContent.php?id=13916&title=Comunicat+Comisia+Centrala+de+Arbitri

Toyota LJ 70

Transsylvania Off Road Club

www.helpdani.eu

Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

"In continuarea pregătirilor pentru startul sezonului competițional 2016, Comisia Centrală de Arbitri (CCA) organizează, sâmbata la Brașov, o întâlnire cu principalii arbitrii care vor ocupa funcții de conducere (factori decizionali) la etapele organizate sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv. În cadrul seminarului cei prezenti vor fi informați despre proiectele noi conduceri CCA în legatură cu desfășurarea actului de arbitraj în general și al celui de conducere în special precum si despre ultimele tendințe de lucru în domeniile de activitate care implică luarea de decizii rapide, corecte si eficiente. Seminarul va avea loc sâmbătă 19 martie 2016 de la ora 11:00 la sediul Tess Brașov având adresa la Ghimbav (Jud Brasov) DN Km 175+250 Seminariile vor continua in perioada imediat următoare, pe zone geografice. Șef CCA Stoica Bela Secretar CCA Rares Florescu"

 

http://www.autorally.ro/newsContent.php?id=13916&title=Comunicat+Comisia+Centrala+de+Arbitri

 

 

"Intrun" cuvant, acum n-o sa mai aiba nici o scuza cand gafeaza, nu ca pana acum ar fi avut.

 

Asisitam cu stupoare la depersonalizarea navigatiei si a insasi valorii intrinseci a offroadului asa cum il stiam, DOAR cu navigatia pe roadbook, prin introducerea acestui GPS cu trackul "ajutator", fixat "intrun" parbriz.

 

Halucinant este ca tocmai cei mai inversunati (in prima faza, impotriva a tot ceea ce inseamna 100tracks+accesorii, unde includem si evidentiem navigatia pe track) sunt acum propovaduitorii a ceea ce blamau si a ceea ce desconsiderau visceral acum cateva luni.

 

Inconsecventa si dorinta (izvorata din neputintă) de a copia, castreaza practic valoarea singulara, unicitatea navigatiei EXCLUSIV pe roadbook, si culmea, navigatia pe track ara folosita anterior drept cauza si acuza a insuccesului 100tracs.

 

Nu vreau raul nimanui, dar daca vreti sa navigati pe track, asa cum trebuie, mergeti la 100tracks, au o mult mai mare experienta si pana la urma sunt primii care au introdus acest sistem in competitii desfasurate in Romania.

 

CNOR prin introducerea navigatiei pe track si-a creat, stupid, o concurența ce a fost activata din latență prin introducerea acestui mod, desconsiderat anterior de capii CNOR si nu numai, de a naviga.

 

Va amintiti domnilor cand spuneati ca navigatia pe track elimina practic din ecuatie copilotul ca personalitate si inteligenta si ca si o maimuta poate in cazul dat sa va puna troliul si sa va arate sau tina tableta?

 

Ei, iata ca tocmai ce ati crescut cererea de cimpanzei pe piata...succes.

 

Asta e pentru copiloti, sa stie cum vor fi considerati prin parcul tehnic si nu numai.

 

Consider ca devalizati practic valorile offroadului fara sa intrebati pe nimeni, din dorinta de a contracara o amenintare inexistenta (chiar dupa propriile voastre spuse) la adresa offroadului CNOR-ist.

 

Probabil ca realitatea este alta si navigatia pe track chiar are avantaje pe care nu ati fost in stare sa le descoperiti singuri si sa le implementati mai ales.

A trebuit sa furati ideea si tot ce tine de aplicarea ei de la cei care o folosesc deja.

 

Consider ca introducerea navigatiei pe track este o greseala si o fapta ce altereaza traditia offroadului in cadrul CNOR.

 

Le

 

Si sincer, trag speranta ca nu a fost facuta din pură prostie alegerea asta.

 

Motivez prin aceea ca anul trecut la Piatra Neamt, un debiloid, mi-a spus ca navigatia pe track este o grseala, afirmand ca a "explicat" el undeva de ce, precizez ca antenumitul debiloid facea parte din comise anul trecut, asa ca uite cum bate vantul schimbarii (prin capul unora) absurdului in realitate dupa bunul plac.

Edited by Radu Chelaru
Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

Piede sa fiu al dracu de o inteleg pe asta cu trackul de confirmare....

Ori esti bun si mergi dupa RB si eventual castigi pentru ca mirosi greselile organizatorului, fie mergi dupa track si castigi pentru ca poti aproxima distantele mai bine.

 

E ca si cum zici ca mananci mere si daca unu e stricat bagi o para in loc...

GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

Piede sa fiu al dracu de o inteleg pe asta cu trackul de confirmare....

Ori esti bun si mergi dupa RB si eventual castigi pentru ca mirosi greselile organizatorului, fie mergi dupa track si castigi pentru ca poti aproxima distantele mai bine.

 

E ca si cum zici ca mananci mere si daca unu e stricat bagi o para in loc...

 

 

E ca si cum ai preluat de la aia dinaintea ta regulament si tot si in continuare ii pui tot pe aia sa munceasca si le ciordesti ideea.

 

Navigatia pe track e pentru maimutoi.

 

Urez bun venit in randurile maimutoilor tuturor copilotilor din Romania, pentru ca iata, nu mai exista competitii in alt format.

 

O sa va creasca ochii ca la melc lipiti de tableta.

 

Dar stati linistiti ca nu e "dăcât" pentru confirmare sau infirmare (posibil si asta) a pozitiilor din roadbook.

 

E un fel de furt al caciulii proprii.

 

Asta e temporar, in curand roadbookul va disparea de tot, ceea ce nu se intampla deocamdata de rusine.

Rusinea celor care au delirat asocierea roadbook-track fata de aia de la 100tracks si fata de lumea intreaga care se minuneaza...

 

Propun si indicatoare ca la moto, o sfoara prin copaci si tufe pe tot traseul si firimituri de cacat raspandite de la start la finish, tot pe traseu, pentru confirmarea materiei cu care au gandit astfel de lucruri.

 

 

Asta e dimensiunea ideala si reala a gogomaniei, a ciordelii "federalizate" si "ceneorizate", a imposturii si a incompetentei.

 

Dom' Tuparu Bulgaru' v-a aranjat voua aici track+roadbook la misto, ca pentru prostime, iar el se duce la Bulgari si face offroad asa cum trebuie pe roadbook.

 

Astia n-au auzit sintagma: "ce tie nu -ti place altuia nu-i face"?...dar dorintele nestapanibile de razbunare si plagiere sunt tot ce ii anima.

Edited by Radu Chelaru
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

personal :) din postura de pilot fara pedigree :):):) dar care participa la etape pt acumulare de experienta si for fun :) in cazul defata propun includerea la trac-ul asta de confirmare urmarire infirmare mirosire sau cum se numeste :) sa se bage si comenzi vocale la care o voce de gps de genul Marcel sau Ioana ca astea sunt in limba romana :) si scap de copilot :):):) si asa nu mai trebuie sa arunc din masina 120kg sa caut solutii alternative si rapoarte mai bune :)

din start am mai multi Cp / kg :) va dati seama ce misto alergi fara copilot?:):):) pai daca gps-ul iti zice, in 350m virati usor la stanga, in 200 m virati brusc la dreapta:) in 50 d emetri alegeti a 3 iesire ...:):):)

IWA daca e asa pe bune :) hai sa punem de o clasa de offroad cu piloti legati la ochi si doar copilotaj pe tableta :):):)

Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

personal :) din postura de pilot fara pedigree :):):) dar care participa la etape pt acumulare de experienta si for fun :) in cazul defata propun includerea la trac-ul asta de confirmare urmarire infirmare mirosire sau cum se numeste :) sa se bage si comenzi vocale la care o voce de gps de genul Marcel sau Ioana ca astea sunt in limba romana :) si scap de copilot :):):) si asa nu mai trebuie sa arunc din masina 120kg sa caut solutii alternative si rapoarte mai bune :)

din start am mai multi Cp / kg :) va dati seama ce misto alergi fara copilot?:):):) pai daca gps-ul iti zice, in 350m virati usor la stanga, in 200 m virati brusc la dreapta:) in 50 d emetri alegeti a 3 iesire ...:):):)

IWA daca e asa pe bune :) hai sa punem de o clasa de offroad cu piloti legati la ochi si doar copilotaj pe tableta :):):)

 

te referi la 120 kg din dreapta?!....

.

karol.thumb.jpg.5ca52bdde4f35dff098a7fcd71ba593e.jpg

.

ps glumesc!

Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

personal :) din postura de pilot fara pedigree :):):) dar care participa la etape pt acumulare de experienta si for fun :) in cazul defata propun includerea la trac-ul asta de confirmare urmarire infirmare mirosire sau cum se numeste :) sa se bage si comenzi vocale la care o voce de gps de genul Marcel sau Ioana ca astea sunt in limba romana :) si scap de copilot :):):) si asa nu mai trebuie sa arunc din masina 120kg sa caut solutii alternative si rapoarte mai bune :)

din start am mai multi Cp / kg :) va dati seama ce misto alergi fara copilot?:):):) pai daca gps-ul iti zice, in 350m virati usor la stanga, in 200 m virati brusc la dreapta:) in 50 d emetri alegeti a 3 iesire ...:):):)

IWA daca e asa pe bune :) hai sa punem de o clasa de offroad cu piloti legati la ochi si doar copilotaj pe tableta :):):)

 

 

Trebuie sa oprim actiunea eunucilor lipsiti si de coloana vertebrala care au ordine precise de la sefii din FRAS sa introduca in regulamemtul nostru astfel de nemernicii impotriva unui offroad liber de emasculați si de interesele lor meschine si murdare.

 

E offroadul nostru, confiscat de o clica ce isi permite sa modifice regulementul prin furt si nesimtire.

Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

In momentul asta, toti organizatorii de etape ar trebui sa se prevaleze de dreptul de a face navigatia pe track si doar pe track fara roadbook de loc!, ceea ce le va usura munca foate mult si le va reduce cheltuielile maxim, putand astfel sa dea si mai multi bani FRAS-ului.

 

Rusine!!!!!!

Edited by Radu Chelaru
Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

Informatii f.utile, dupa ce ati incununat votarea cu alegerea lui Noris taxatorul, amendatorul si penalizatorul, ati votat cu Bulugioiu care si-a pus palma in mintea CNOR si dusu-s-a, dupa ati votat cu Tuparu-Bulgaru-Trackaru' care plagiaza si el smerit la ordonantele sefului sau direct, dupa toate astea simt ca urmeaza un mare nume sa fie votat, daca se bulgareste actualul presedinte in disfunctie si ramane peste Dunare de rusinea trackului din Romania.

Asa deci, mare nume urmeaza si anume Cirap, presedinte.

 

CNOR se va numi G.T.C.N.O.R, totul e pregatit, ascutiti-va pixurile de votat si purcedeti in fundul prapastiei.

 

 

Blavi', tu sa-ti stergi obiectivul de la telefon pentru "confirmarea" votului, nimic personal dar ma ajuta, dupa cum vezi.

Dragi organizatori de etape, nu lasati sa va scape ocazia aceasta prin care puteti face doar track pentru traseele voastre, nemaifiind obligati sa munciti la roadbook rupandu-va masinile, portofelele si lunile de zile prin paduri de dragul unui amarat de roadbook inutil.

 

Nu va lasati!

Edited by Radu Chelaru
Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

Karole, mai tii minte urcarea aia cu mine in spate pe musuroaiele alea?

 

Cum as putea uita:) aveam 70 -80 pe urcare cu lada si nu vefeam in oglinda decat un bot de 90 verde:)dupa care un sant aparut brusc ma oprit brusc si dur:) suficient sa ii zic lyi Iwa ca ne intra piede in portbagaj:) apropo Iwa cred ca acolo sa spart sticla cu diluant?:)

Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

O informatie utila si de ultima ora de pe surse:

 

Domnul Prsedinte, gratulat aici cu tot felul de epitete, s-a mai ales cu unul extrem de relevant vis-a-vis de directia urmata cu siguranta unui somnambul de dansul cu CNOR-ul in carca de parca ar fi al lui si al ăluia de-i da din sfori ca sa se exprime regulator la adresa sportivilor si regulamentului, deci nou epitet pentru domnul Tuparu-Bulgaru-Trackaru si anume "intrun" cuvant: Groparul offroadului romanesc, asa cum il stiam, liber de slugi si de track.

 

Rusine!!!

Edited by Radu Chelaru
Link to comment
Share on other sites

Re: Informatii utile pentru CNOR 2016

 

nene Radu, am fost printre putinii care am cerut track. de ce?, pentru coNfirmare.

 

Si eu am sustinut ideea.

Acum Radule...ce ne-am face daca ar fi doar un producator de telefoane? Se pot numi ceilalti producatori hoti?:old

Din cate stiu eu la moto se mergea de mult timp pe track.

Edited by Miron Sorin

zambeste...maine poate va fi mai rau

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use