Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Achizitie Patrol ,2004 diesel


Ben 07

Postări Recomandate

Buna tuturor,

 

sUnt nou aici pe forum, am 2 Terrano care le folosesc in padure si transport material.

unul este de 3.0 V6 benzina, caroseria inlargita, din pacate nu am reusit niciodata sa il registrez, am tras cu el pe remorca un excavator de 2 tone, mergea ca un tank, consum 20l autostrada, cu remorca 600 kg +2 tone marfa, 90_100km/h

Acum il folosesc foarte rar, este foarte ruginit si am reusit sa ma si rostogolesc peste cap cu el, fara pagube mari din fericire.

 

Al doilea terrano 2.7 TD, consum 8-9 litri, folosit pt transport material, ciment, nisip, lemne pt centrala, ard 30-40 m pe an. Cu remorca si material 600-700 kg 14 l autostrada, viteza 90-100 km/h.

In pante mari pe autostrada din pacate nu mai are putere, merg cu a treia si turat la maxim, cu 1.5 t material.

Masinile sUnt scurte 2 usi si tot asa si caut, cu o remorca de 6.2 m lungime deja sUnt un trenulet micut si nu mai am nevoie de mai mult, oricum sUnt 99% singur in masina.

Am o skoda fabia, 1.4 TDI, consum sub 4 litri la 100, folosita zi de zi pentru toate drumurile zilnice, munca, cumparaturi, plimbari etc.

4x4 folosesc doar cand transport material, chiar daca doar inauntru.

Ce sa va spun am transportat inauntru, ciment, nisip, materiale de constructie, gunoi, reciclabile, pacura, deci interiorul este complet murdar, dar isi fac treaba masinile.

Cheltuieli pt intretinere ZERO, motorina, ulei, filtre, este tot ce am cumparat de cativa ani, cauciucur am cumparat 12 si de atunci nu mai am treaba, si inca o sa mai mearga 2-3 ani

 

Vreau sa le vand pe amandoua si sa cumpar un Patrol, de cateva saptamani mam tot uitat si citit pe forumuri si imi convine patrol scurt, imi pare o masina potrivita pentru mersul off road si bune pe autostrada daca ai o remorca de 4x2m dupa tine.

 

Am pus ochi pe una din germania 3000Eu negociat prin emailuri.

Defapt nici un negociat, am sunat am spus daca negociaza din pret a spus da, am propus 3000 si m-a intrebat cand vin dupa masina.

Mia parut rau ca nu am propus 2500 EU :):)

Nissan patrol 2004, 2 usi, 158 CP, diesel 3.0 l,putin peste 350 000 km, Y61 parca se mai spune la modelul acesta.

 

OK, sUnt sigur ca stiti deja ca masina nu este ok la pretul acesta, macar asta cred si eu.

Proprietarul mia spus ca are probleme la pornire, trebuie pompat la mana diesel inainte de pornire.

Asta nu este mare problema dar mai important este sa stiu cauza, motor uzat, buji, pompa injectie, etc.

 

Va rog pe cei cu experienta sa_mi spuneti unde, ce, cum se controleaza, care sUnt punctele slabe la patrol, in afara de rugina care cred ca este la toate nissan.

Oricum sUnt cam inclinat sa o duc la servis nissan inainte sa platesc.

Nu ma deranjeaza o investitie de 2000 Eu, dar sa dau 3000 + transportul + 2000Eu in reparatii + kit offroad peste 1000 EU si sa am o masina pe care nu ma pot baza nu prea merita.

 

Ascult parerile voastre.

 

Caut si un servis sau baieti care se pricep , daca este posibil prin Salaj, Cluj, Bihor, Timisoara pentru reparatie.

Din start vreau o curatenie de rugina si o protectie contra ruginei, proprietarul spune ca nu este ruginita, este posibil, eu inca nu am vazut nissan de 10 ani fara rugina,

bara off road, lift sa pun roti de 33'', nu vreau sa merg la extrem, stiu din experienta ca nu are rost sa investesc extra mult pt ca extreme off road nu o sa fac nicioadata, sa impresionez pe trecatori nu ma intereseaza nici asa.

 

Inca odata va rog pt sfaturi, daca exista deja un mesaj cum sa achizitionezi un patrol va rog sa ma informati.

 

Ben

Editat de Astral
SUNT ! http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=856522&viewfull=1#post856522
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 106
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Achizitionare Patrol ,2004 diesel

 

Nissan fara rugina chiar exista ... dar cele care sunt au un pret pe masura . La ce zici ca vrei sa faci cu el , un Y61 e pacat de stricat si mai scump de intretinut , mai suportabil e Y60 . Am sub ochi unul cu pedigree , fost inlocuitor de TAF .... inca merge bine dar banii care l-au resuscitat sunt mai putini decat pentru un Y61 . Si , 3000 euro pentru un Y61 e suspect de putin ....

 

Eu n-as baga la sclavie pe viata un motor de 3.0 ... pentru ce-ti doresti - o masina de munca - ai o singura posibilitate corecta : motorul de 4.2 , preferabil pe Y60 si nu pe Y61 . In ambele cazuri e recomandat schimbarea rapoartelor cu cele de 4.62 de pe motorul de 2.8 .Ajuta mult la remorcare ( la 4.1 este initial raport de 4,11 , la 3.0 este 4,37 , la 2.8 este raport de 4,62 ) . Cum motorul de 4.2 e recunoscut pentru cuplul motor si pentru fiabilitate ar trebui sa fie prima alegere .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitionare Patrol ,2004 diesel

 

Am cautat patrol 3 luni de zile! Cu 3000 euro garantat mu gasesti un 61 3.0 cat de cat bun!! Ori e mega copt, ori are probleme la motor!

200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Da, sant de acord ca 3000 EU este putin si pare suspect.

Dar stiu din experienta ca si masinile scumpe sant vandute pt ca au probleme sau au fost dati km jos.

Deci de ce sa risc, il cumpar pe esta cu 350 mii km si refac motorul daca are probleme, daca este copt nici nu il cumpar, dar nu poate sa fie copt dac proprietarul spune ca nu are rugina deloc.

Doar la km care ii are deja este multicel mai ales daca a fost folosit la tractare.

 

Mersi,

Ben

Editat de Astral
SUNT ! http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=856522&viewfull=1#post856522
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Salutare,

 

Eu zic ca are pompa bulita in primul rand.

O masina de genu asta care sa fie buna nu gasesti sub 5000 de euro.

 

Stiu asta pentru ca am cautat cateva luni bune in Belgia, Olanda, Germania.

 

Pompa poate fi foarte costisitoare. Gandeste-te bine daca o vrei pentru ca eu sincer nu cred ca te incadrezi in 2000-3000 de euro de investitii dupa ce o iei.

 

Stiu ca poate nu asta vroiai sa auzi, dar asta e realitatea.

 

Cristi

Patrol made the roads...the other 4x4s just follow.... :h5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Nu este vorba despre ce vreau sa aud, nu am venit aici sa imi spuna toata lumea ca am o idee buna, discutiile si opinile altora conteaza si mai ales experienta.

Din experienta altora poti sa inveti foarte mult.

 

Pompa de injectie se rezolva chiar daca cumpar una noua, dar dupa cum s-a mai mentionat, intrebarea este daca ma incadrez pana la 3000 EU sa o refac toata, deci in total peste 6000EU

 

Are cineva aici un patrol cu peste 350 mii km?? careva din baietii mai experimentati in mecanica nu isi spun parerea?

O pompa de injectie o cumpar la 1000Eu din germania cu garantie, noua.

un piston cu simeringuri 120-150EU

Cam cat costa o segmentare pt un patrol?

a facut cineva de pe forumul asta?

Eu am segmentat un tractor, desi am avut probleme de genul scule, mia placut foarte mult sa refac motorul si dupa multa munca, si mai multa asteptare dupa piese ai satisfactie cand vezi si auzi ca motorul merge bine.

Ma intereseaza foarte mult parerea celor cu experienta in mecanica

 

 

Mersi pt reply,

Ben

Editat de Ben 07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Peste 350 de mii km ? pai ... cam multi , cam prea multi ... Eu am legaturi directe cu masini muncite in agricultura , pe unele le-am vazut inca de cand erau mici si necoborate de pe platforma . Pe la 2500-3000 nu gasesti masini bune ci unele in care sa ingropi alti 3000 ca sa nu te chinuie permanent daca nu o aduci la o stare buna ..

 

Intamplarea face ca acum cateva zile a inceput sa bata grav motorul un Y61 cu 3.0 , an 2005 . Masina neruginita pentru ca a fost cumparata de noua din Romania si tinuta in garaj incalzit , singura problema a ei a fost ca in aproximativ 250 mii km a schimbat doua motoare pentru ca omu' suferea de boala grabelii si a ajunsului repede . Masina s-a vandut la o ferma cu 4000 euro , inmatriculata , in rate , relativ OK in afara de motor ...si asa am ajuns s-o vad : piston gaurit , altul afectat , chiulasa foarte dicutabila probabil irecuperabila , injectoare si alte anexe ... am estimat reparatia motorului cel putin 8000 ron la piese .... si a puntilor ( curge puntea fata , niciodata revizuita deci are nevoie de toti rulmentii si toate simeringurile ... si simeringul la pinion la puntea spate , MRL etc) + schimburilor de fluide la 3000 ron ... costuri minime cu buget din zgarcenie si fara alte cheltuieli neprevazute , preturile sunt doar pentru piese ... lista scurta nu completa .Motorul e un pic mai delicat la mecanica , in special la partea de chiulasa ... si nu numai . Nu e un motor caruia sa-i faci doar o segmentare de buget ... nu ca nu s-ar putea dar de cele mai multe cazuri segmentarea e doar o mica parte din reparatie .

Oferta de pret la service pentru inlocuirea motorului ( nu reparatii doar inlocuirea lui ) si punerea in functiune doar a motorului ( filtre +ulei+antigel ) fara garantie pe motor a fost de 5500 lei , pret de inceput ...

 

N-am gasit motor SH cu garantie mai jos de 1200 euro , fara anexe ... Deci , nasol ... noul posesor cam nu vrea sa renunte la masina dar ... dar ... cam pe aici sunt costurile reparatiilor . Adica , e o masina care nu are mari probleme exceptand motorul ca restul se incadreaza la revizii necesare si normale . Fericitul nou posesor mi-e prieten , agricultor ... nici mic , nici mare ... si credea ca a facut o afacere buna , chiar are nevoie de masina asta . Nu ca n-ar avea si altele dar s-au prapadit fiecare in mai putin de un an ( mitsu L200 , mai mult i-a mancat banii si va fi vanduta s-a reparat la ea ...mult ... foarte scumpe pe partea de injectie , Pajero are probleme clasice de pompa de injectie la 3.2 si scoate apa afara la 2.5 ... fosta Hilux de noua i-a spart grav bugetul cu tot ce inseamna partea spate -arcuri /bucse , punte/diferential si asa aflat cu stupoare ca ar fi trebuit sa ia optiunea cu diferential 'mare , pentru tractare' ) . Cel mai bine i-a mers cu o Navara D40 - vanduta si ea la momentul oportun , dar pana atunci a muncit eroic si pe camp si ca masina de zi cu zi . Si la asta am schimbat intr-o veselie bucse de brat fata ( conceptie ridicola , si mai ridicol e faptul ca i-au dat drumul asa cum e ) si e o recunoscuta rontaitoare de frane de fata . Printre altele ...

 

 

Incerc sa nu-ti stric entuziasmul ca poate ai noroc . Dar daca n-ai noroc te alegi cu mari cheltuieli . Poate ca e bine sa fii pregatit cu cateva planuri de rezerva , sa vezi mai multe masini .

Editat de Astral

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Daca trebuie sa ii pompezi tu motorina, ia aer pe undeva. Cazul cel mai fericit.

Urmeaza de vazut in ce hal este pompa de injectie. Si reconditionarea ei costa o mica (MAAAARE) avere ... una noua deja e alt film. Foarte mari sanse sa te coste cat toata masina.

Verificata de scurgeri si bolborosi in vasul de expansiune / radiator. Daca sunt bule prezente...trist.

Verificat prezenta apei in ulei ....

Verificat jocurile de la roti....directia ....

Parerea mea este ca la 3.000 euro iti iei o mare belea pe cap. Probabil ca o sa mai bagi 6.000 euro minim in ea ....deci ... 9.000.....la banii astia iti gasesti masina in mintile ei....

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Pe noroc nu ma bazez niciodata, de aceEa am deschis discutia aici.

Daca nu primesc ceva sfaturi practice atunci o sa duc masina la un servis Nissan din Franta inainte sa platesc, ma costa 150EU o inspectie + protocolul cu tot ce a fost facut la masina.

Cred ca merita sa pierzi 150 Eu dacat sa te bazezi pe noroc, nu?

La 3500Eu cumpar un motor complet revizuit cu garantie ca unul nou+ le dau motorul vechi, in pret intra si manopera de schimbare a motorului.

Asta in cel mai rau caz.

Ramane inca 1500EU de investit in off road echipament. dar o sa fie cam greu de suportat sa platesc atatia bani

Adevarul este cum spui tu, la masina cu 3000 Eu trebuie sa pui ince cel putin alti 3000 Eu sa ai masina buna.

Intrebarea este ajunge 3000Eu?

Daca da atunci cred ca merita pt ca ai masina cu 6000Eu cu motor nou.

Masina asta nu a vazut noroiul mai niciodata, proprietarul are cai si ducea 2 cai in remorca, majoritatea km sUnt autostrada, cu caii in remorca nu poti sa mergi repede si agresiv.

deci de aici ma gandesc ca poate am sanse sa nu depasesc 6000Eu total.

Bineinteles asta este ce a spus proprietarul, adeverul nu il stiu.

O inspectie na nissan poate raspunde la multe intrebari si sa elimine asa zisul noroc si sa il inlocuiasca cu informatii precise.

 

Mersi pt parere si astept si alte sfaturi

Ben

Editat de Astral
SUNT ! http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=856522&viewfull=1#post856522
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

... estimarea de care ai avea nevoie e o mare loterie , nimeni nu stie ce are si ce n-are masina ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Daca trebuie sa ii pompezi tu motorina, ia aer pe undeva. Cazul cel mai fericit.

Urmeaza de vazut in ce hal este pompa de injectie. Si reconditionarea ei costa o mica (MAAAARE) avere ... una noua deja e alt film. Foarte mari sanse sa te coste cat toata masina.

Verificata de scurgeri si bolborosi in vasul de expansiune / radiator. Daca sunt bule prezente...trist.

Verificat prezenta apei in ulei ....

Verificat jocurile de la roti....directia ....

Parerea mea este ca la 3.000 euro iti iei o mare belea pe cap. Probabil ca o sa mai bagi 6.000 euro minim in ea ....deci ... 9.000.....la banii astia iti gasesti masina in mintile ei....

 

Exact asta incercam sa zic si eu....pompa la 1000 de euro noua cu garantie.....sorry dar nu am vazut asa ceva.... si daca chiar exista va rog sa imi spuneti si mie...

 

Am cautat luni de zile...multe luni de zile si nu cred sincer ca gasesti lucru bun la banii aia.

Patrol made the roads...the other 4x4s just follow.... :h5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

NU cred ca proprietarul vinde masina asa de ieftin doar pt ca are aer in sist de alimentare, mai mult cred ca pompa de injectie este uzata si cel mai rau caz radiatorul infundat si motorul distrus.

ce sUnt aia bolborosi si ce fel de bule in vasul de expansiune?

am citit pe un forum in engleza ca unele masini au probleme cu radiatorul, te rog scrie mai in detaliu cum sa depistez bule in vasul de expansiune sau cum sa imi dau seama ca sUnt probleme.

 

Jocuri la roti?

la terrano al meu, dupa ce l-am lovit bine in punte de s-a strambat sasiul nu am depistat nici un joc si nici la control technic nu au sesizat nimic, si stiu foarte bine ca puntea nu este Ok.

Puntile sUnt asa de masive ca la controlul technic chiar daca incearca cu levierul sa miste pe le bucse si pe unde poate nu depisteaza nimic, cred ca am sanse mici sa depistez ceva in sensul acesta

 

Mersi mult

ben

Editat de Astral
SUNT ! http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=856522&viewfull=1#post856522
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

http://www.ebay.de/itm/Bosch-0470504046-VP44-Einspritzpumpe-f-NISSAN-PATROL-GR-II-Wagon-Y61-3-/252444923572?fits=Make%3ANissan%7CModel%3APatrol+GR+II+Wagon&hash=item3ac6e3d6b4:g:Vg4AAOSwkl5XdYR7

 

Aici este linkul pt pompe de injectie noua, cand am spus noua am vrut sa spun complet revizuita cu garantie ca si una noua, pret 1259 Eu poti negocia pana la 1150Eu, gratis trimisa pana in Ro.

ebay.de gasesti piese multe, trebuie doar sa ai foarte mare grija de la cine cumperi pt ca poti sa dai bani si nu primesti piese bune.

Eu cumpar de la dealeri nemti care au multe vanzari si nu se complica sa primeasca review negativ din cauza la 1000Eu, dar sUnt si vanzatori mici de alte nationalitati inclus nemti care pt 50Eu iti trage teapa.

Doar luna trecuta am refacut un Megan 1.5DCI.

Deci aceleasi motor ca si Duster si cam aceleasi probleme, doar ca a fost adus din Franta unde motorina este mai de calitate si a mers 220mi km.

pompa de injectie face span le toate motoarele diesel cu pompa Delphi, aceasta infunda injectoarele si infecteaza tot systemul de alimentare cu span.

Am dat jos rezervorul si sclipea cu span ca si pomul de iarna.tot sist curatat, schimb filtru, etc

Am cumparat pompa injectoare totul la 600Eu, masina merge brici, estimatie reparatie renault 2500EU

Editat de Astral
SUNT ! http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=856522&viewfull=1#post856522
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

NU stiu cine ce a verificat la tine la terrano, dar este certg ca la orice masina se slabesc la un moment dat rulmentii, fie ea si Patrol!. Asa mare problema nu este ca nu sutn scumpi. Poti sa te uiti la bilele din interiorsa vezi daca-ti curge sau nu ulei, intre cutie si motor daca are scurgeri.

 

Intercoolerul sigur il vei gasi umed, dar poti sa treci peste:P.

 

Ai facut un calcul ca 3000 masina + motorul =6000, dar ziceai ca motorul costa 3500 euro.

 

Parerea mea este sa cumperi unul in mintile lui.

Daca vrei ruptura ai nevoie de nervi si timp:), este unu si la cluj cu motorul bucati pe la vreo 2500-3000.

 

P.s. Oare nu incerci sa scrii "sant" cu "u", deja eu m-am saturat sa tot vad acel "U" galben .... nu iti bate la ochi??? :))

Editat de Astral
200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Mestere, daca ai 6.000 euro uita-te catre o masina functionala. Devine prea complicat sa o pui la punct dupa aia.

Bolborosi = bule (de aer) - apar in vasul de expansiune cand in garnitura de chiulasa sunt fisuri.

In alta ordine de idei, ziceai ca urcai cu o remorca full cu a 3-a la blana si abia abia .... de ce nu folosesti reductorul ?

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

@Big.Ursu, daca nu are MRL-uli full decuplabile si era pe asflat, nu prea vad cum sa fi folosit reducotrul fara sa faca vreun damage la transmisie :)

200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

@Big.Ursu, daca nu are MRL-uli full decuplabile si era pe asflat, nu prea vad cum sa fi folosit reducotrul fara sa faca vreun damage la transmisie :)

 

Salut,

 

Asta nu inteleg exact.

Ce damage la transmisie poate sa faca daca merge incet cu masina chiar si cu reductorul cuplat?

 

Mersi,

Cristi

Patrol made the roads...the other 4x4s just follow.... :h5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Salut,

 

Asta nu inteleg exact.

Ce damage la transmisie poate sa faca daca merge incet cu masina chiar si cu reductorul cuplat?

 

Mersi,

Cristi

 

 

Ai raspunsul aici : "In pante mari pe autostrada din pacate nu mai are putere, merg cu a treia si turat la maxim, cu 1.5 t material."

 

Cum sa folosesti reducotr pe autostrada, fara sa decuplezi fata???

200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Ai raspunsul aici : "In pante mari pe autostrada din pacate nu mai are putere, merg cu a treia si turat la maxim, cu 1.5 t material."

 

Cum sa folosesti reducotr pe autostrada, fara sa decuplezi fata???

 

Aaa.... ok.. sorry... am sarit peste propozitia aia... my bad... :grin:

Patrol made the roads...the other 4x4s just follow.... :h5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

ok...hotarati-va:

 

Se poate merge cu reductorul cuplat pe autostrada?...face cineva asta?

Eu folosesc reductorul doar in off-road. ce e drept nu trag nici o remorca dupa mine niciodata.

 

Si in plus stiam ca nu e prea bine cand esti in Low sa depasesti 40-50 de km/h.

 

once again: il foloseste cineva pe autostrada?

sau intrebare mai buna: il foloseste cineva pentru viteze mai mari de 50 km/h?

 

poate pun si eu intrebari stupide dar mi s-a parut interesant postul lui Roby de mai sus pentru ca nu auzisem niciodata de mers pe autostrada cu reductor..nu conteaza 4x4 sau 2x4.

Patrol made the roads...the other 4x4s just follow.... :h5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Am senzatia ca voi nu intelegeti ce face reductorul si MRL-urile!!

Prietene Roby,spui bazaconii...:al

 

Nu spun de loc. Eu cred ca tu nu intelegi cum functioneaza :) Daca ai MRL-uri originale, adica automat+lock, indiferent de pozitia lor, daca mergi pe 4L pe suprafata cu aderenta mare, risti sa rupi!

 

Daca ai AVM care paote sa fie pe free, atunci da poti utiliza reductorul in orice conditie!

200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

am vorbit cu proprietarul, sa-mi spuna cinstit ce are masina pt ca vreau sa o duc la servis Nissan inainte sa o cumpar.

Masina merge fara probleme, trage bine, motorul chiar daca este cu multi km mia spus ca imi garanteaza ca este bun.

Rugina nu este,radiatorul OK,masina a avut servis periodic facut de nissan si toate lucrurile mici au fost reparate de ei.

La 350 mIi km s-a stricat turbo, mergea pe drum asfaltat cu 90km/h, nici o problema a zis,

dupa atatia km a spus ca merita sa cumpere un turbo nou, a dus-o la servis i-a pus turbo si masina a mers fara probleme.

Dar ca dupe 3 zile nu a mai pornit,s-a dus la servis si baieti de la nissan au tot cautat si au tot cautat si nu au gasit nimic.

Masina porneste cateodata dupa ce pompezi motorina la mana si se opreste cand vrea ea.

Injectoarele si pompa de injectie au fost verificate si a spus ca sUnt bune asta afirma cel putin Nissan.

 

A investit aproape 2000 Eu + turbo a fost la servisuri si la experti si a ramas cu ea de 4x, tractari, timp pierdut si nu are masina pe care poate sa se bazeze.

Nu mai vrea sa investeasca nici 1 euro in ea, pur si simplu vrea sa ii dispara din curte pt ca si-a luat un Nissan complet nou.

Mai ieftin nu o lasa si mai bine o vinde cu 50Eu dar sa o distruga direct in fata lui:):).

Deci cam asa stau lucrurile.

 

Spunea cineva aici ca este o loterie masina asta :):), asa a spus si proprietarul.

 

Cred ca este un om cinstit si mi-a spus ca imi garanteaza ca daca plec cu masina la mai putin de 500km masina o sa se opreasca.

Nu stiu ca sa spun.

 

Daca ar fi ceva probleme de mecanica, mizerie sUnt sigur ca as rezolva totul singur si nu mar costa nimic doar cateva zile de munca.

Ma gandesc daca mecanicul care a lucrat la turbo nu a scapat ceva mizerie, plastic ceva undeva care blocheaza motorina sa vina, sa prinda aer? Sa fie chiar asa de ne experimentati mecanicIi de la Nissan ?

 

La un megan am mai facut odata o improvizatie, tot asa avea probleme cu motorina.

am montat o pompa de benzina in rezervor care impinge doar 5-6 bari .

Pompa de injectie la megan are 2 pompe, una care impinge doar cativa bari si dupa aceEa alta pompa care impinge la presiune mare.

Pompa de mica presiune era stricata si pompa de inalta presiune daca nu primea motorina cu presiune 4-6 bari pur si simplu nu mergea.

Toata reparatia a costat 20 Eu+ munca bineinteles.

 

Poate un contact undeva la vibratii sau gropi nu face bine contact si de aici sa vina problema, sau un cablu electric lovit/rupt pe care il tine doar izolatia impreuna si la vibratii nu mai face contact deloc.

 

Daca este chestie de electronica sUnt complet mort, daca ar avea ceva mesaje cei de la nissan ar putea vedea daca se conecteaza cu computerul la ea.

 

 

Loterie, loterie.

Ma cam frige degetele sa ma duc dupa ea dar toate opinile voastre au justificare si s-au cam adeverit chiar inainte sa ma duc dupa masina.

Cel mai sanatos ar fi sa o las balta si sa imi caut alta cu 6000 EU sUnt multe masini cu km in jur de 200 mii.

Dar cum am spus ma cam frig degetele si mi-e frica ca o sa ma usture buzunarul mai tarziu.

Cunosc un mecanic bun in Zalau, Marius, poate imi da el un sfat. si cred ca o sa il ascult pe el, daca el spune ca se baga atunci o aduc, daca spune sa o las balta o sa o las balta.

 

Va multumesc la toti si daca ati avut ceva probleme de genul acesta va rog sa imi scrieti

 

Ben

 

la cuplarea reductorului nu m-am gandit, dar cred ca nu poti sa il cuplezi doar daca opresti masina.

Eu circul 90-100km la ora daca nu este panta, cand vine panta atunci nu am cum sa opresc si sa cuplez reductorul.

oricum cred ca l-am folosit doar odata, cand am tras 4 steri de lemn pe teren accidentat, 100 m probabil, dupa aceEa am ajuns la sosea si am mers cu a 3a 40km/h a mers super, fara probleme.

Eu ma gandeam ca nu ii strica putina turatie din cand in cand, majoritatea timpului nu o turez mai mult de 1500 pentru ca merge bine si asa, 50km,, 1500 turatIi in viteza 5.

In fine acestea sUnt detali care nu ma prea deranjeaza si nu vrea sa incep discutii fara sfarsit cum sa conduci o masina 4x4 pe autostrada, respect parerea fiecaruia, si fiecare sa conduca cum crede ca este mai bine.

 

Mersi pt sfat

 

ben

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Buna,

mersi mult pt parerile voastre.

Am lasat-o balta, mai bine am rabdare si caut ceva mai bun fara riscuri.

Multumesc, chiar ca opinile voastre au fost de folos.

In fiecare zi ma uit 5 min pe net si vad ca apar zi de zi masini noi, deci nici o graba.

 

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare