Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Achizitie Patrol ,2004 diesel


Ben 07

Postări Recomandate

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Am un Patrol cu 190k mile si merge fara probleme,fara fum, porneste la sfert, etc....deci daca e intretinut motorul merge mult si bine (sper) .

 

Alt Patrol cu 120k mile care trebuia sa fie "tzipla" mi a mancat zilele si banii .....si nervii!

 

Cauta unul in mintile lui mai scump decat ceva ieftin si sa bagi dupa in el ca nu stii in ce bagi si cat !!!

 

Pentru munca grea , tractari si carat exista varianta cu punte heavy duty pe spate! Asa este al meu cel cu 190k mile !!!

 

Bafta

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 106
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Am un Patrol cu 190k mile si merge fara probleme,fara fum, porneste la sfert, etc....deci daca e intretinut motorul merge mult si bine (sper) .

 

Alt Patrol cu 120k mile care trebuia sa fie "tzipla" mi a mancat zilele si banii .....si nervii!

 

Cauta unul in mintile lui mai scump decat ceva ieftin si sa bagi dupa in el ca nu stii in ce bagi si cat !!!

 

 

 

Bafta

Corect ce spui,al meu are 310.000 km si la fel,porneste la sfert atat la -20 cat si la + 30,nu da gram de fum ,il am de aproape 5 ani si nu m-a lasat niciodata,trage motorul de rupe asfaltul in timp ce o gramada de cunostinte se plang de ZD30 -urile lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

am vazut pe net cu 540 mii km si proprietari spun acelasi lucru, motorul fara probleme.

Cred ca daca motorul nu a fost abuzat si a primit ulei trebuie sa mearga bine.

O sa vad dupa ce cumpar si eu unul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Nu are nici o legatura numarul de km cu starea masinii. Stiu masini cu foarte multi km intretinute care merg mult mai bine decat masinile cu putini km abuzate. Nu e neaparat vorba numai de schimbul de uleiuri. Mai e vorba si de exploatarea acestora. Daca citesti atent ce au scris colegii e foarte greu sa iti iei un tombeoron. In schimb daca te arunci ca rata la urzici, bucurandu-te de "chilipir" si ignorand aspectele care sunt de verificat o sa incepi multe topicuri acilisea la Nissan ingrosand corul bocitoarelor de genul "un' te duci tu Mitica maica, si ne lasi pe noi vaduve?" . Sa ai spor si ceva noroc in gasirea fierului potrivit.

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Buna,

tot cautand patrol am dat peste terrano 3.0 l 154 CP.

Deci daca bine stiti am Terrano I si II cu motor de 3.0 l V6 Benzina, masina asta nu circula deloc si de 3 ani nu am circulat cu ea, poate de 2x pe teren privat doar sa vad daca mai porneste si merge.

Momentan ruginita complet.

Celalalt 2.7 diesel folosita foarte mult la padure, pe autostrada, transport materiale, tot timpul cand este ceva greu mizerabil de transportat, ciment, nisip, etc

 

Scuze ca sunt in sectiune Patrol si vorbesc de terrano.

Este cineva aici care a avut Terrano si Patrol?

Din punctul meu de vedere nu am nimic de reprosat pt Terrano doar ca este foarte instabil la viteza mai mare pe asfalt (in special terrano scurte) cand este umed.

Bine inteles ca are doar 125CP.

Estetic imi place mai mult Patrol Y61, cred ca este mai larg si mai stabil.

As asculta cu placere opinile celor care au avut amandoua masinile.

Mersi,

 

ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

E mai "larg" la esapament ...:ha: In primul rand sunt doua masini total diferite (terano nu are punte fata e pe susp independenta) ...daca asta se muleaza mai bine pe caracterul tau ...atunci asta e aleasa.

Uita discutia asta "are mai multi cai" sau "are pe bord mai mult acolosea la ceasul ala cu 3 cifre". La masina de teren conteaza caii dar nu e un factor decisiv in a alege masina potrivita. Altele sunt criteriile din punctul meu de vedere.

 

Sfatul meu e sa mergi cu amandoua ...nu de altceva ...dar am asa o vaga impresie ca te gandesti la Patrol ...si la final o sa ajungi la ...Samurai... :grin:

  • Like 1

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Ia fami ma si mie o poza cu puntea fata la un Terano ... sa nu mor prost ...:uameni ...A avea grup fata nu e una si acelasi lucru cu a avea punte fata ... :wink:

 

Faptul ca am omis sa scriu punte rigida ... nu naste punte fata la Terano ...

Editat de Yonutz

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Ma gandesc la Patrol pt ca mi se pare o masina solida, buna pt off road si stabila pe autostrada.

Ma gandesc la terrano cu 154CP ca am unul cu 125 CP si nu am ramas niciodata in noroi cu ea, stiu ca este instabila si de acea circul cu grija la viteza mai mare de 120 km/h

La Samurai nu o sa ajung:), poate orice alta masina cu peste 150 CP capabila ca Patrol sau ca Terrano

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Dragul meu, intotdeauna viata bate filmul ...Stii gagiul ala musculos, fotomodel, plin de bani si cu cinspe masini in poarta ...Da, ala de a fugit cu aia mica, neagra si urata si nu a mai auzit nimeni nimic de el de atunci... :grin:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Da, ai dreptate cu puntea, la patrol este mai buna pt off road

 

Eu cred in Mos Craciun ... Ala e tatal nostru in offroad ...si mamalor...a tuturor Patroalelor ...:ha:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Astazi am vazut prima data un Patrol.

Acum inteleg ca patrol si terrano sunt 2 masini complet diferite.

Fara discutii Patrol mi-a parut superior, masivitatea puntilor, largimea, posibilitatea de a monta roti mult mai mari, etc, etc, nici nu se poate compara cu terrano

O sa cumpar Patrol si daca este de 2x mai scump decat terrano.

Ben

Editat de Astral
"mai superior" NU EXISTA !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Astazi am vazut prima data un Patrol.

Acum inteleg ca patrol si terrano sunt 2 masini complet diferite.

Fara discutii Patrol mi-a parut superior, masivitatea puntilor, largimea, posibilitatea de a monta roti mult mai mari, etc, etc, nici nu se poate compara cu terrano

O sa cumpar Patrol si daca este de 2x mai scump decat terrano.

Ben

 

Acelasi sentiment l am avut si eu cativa ani in urma si de atunci nu mi mai lipseste Patrolul din curte!!!

 

Nu ti a parut superior.....chiar este superior multor modele 4x4 !!!!!

Editat de 4L Limited

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Ah, Doamne, Doamne.

 

Am fost pana in Frankfurt doar ca sa vad un sasiu complet ruginit si un bord de patrol plin de lumini aprinse.

Am discutat cu dealerul de cateva ori la tel.

A spus ca masina este in ordine fara probleme, are mici zgarieturi , in rest totul este super.

In poze arata binisor, chiar daca am vazut deja din poze ca motorul era spalat pt ca nu era nic un fir de praf pe el.

Am insistat sa faca o poza sub masina, mi-a spus ca nu are timp dar sa uitat si nu este rugina, doar foarte putin.

1. Sasiul complet ruginit, pur si simplu se rupeau straturi de rugina, cu cativa ani in urma a fost vopsit peste rugina,tot sasiul plin de bule de aer, peste unde apasai cu degetul pur si simplu cadea rugina. Sant sigur ca cunoasteti fenomenul.

2. cuplare 4x4 ne functional

3. Cuplare pe diferential mic nefunctional

4. Motorul super curat fara nici un fir de praf, cand mam bagat sub masina, aparatoarea de la motor a fost complet lovita si strivita de punte, cand am demontat aparatoarea plin de ulei si urme de antigel .

5. La virare maxima zgomot metalic la punte fata.

6. La bord control lumina de ABS aprinsa si control lumina ungere ulei.

7. Teava de esapament gaurita si ruginita dar revopsita doar ca sa ascunda starea reala. 2 lini de franare au fost reinoite cred ca din cauza rugini.

Sant un om foarte calm si evit 99,9% toate provocarile care mi le aduce viata, dar cand am vazut masina asta am vrut sa incalec dealerul asta si sa il invat niste reguli.

In fine, dupa o discutie foarte apriga direct langa masina, dand jos rugina de pe sasiu direct in fata lui, sa aparat tot timpul ca el nu stiu nimic, el a cumparat masina asa si el o vinde nu repara.

Am zis ca asta imi este foarte clar dar de ce nu mia spus la telefon care este situatia.

Nu a mai avut raspuns.

De nervi ce am avut nici nu mam oprit pana acasa:)

Asta a fost miercuri, 19.10.2016 deci mam calmat si imi vine sa rad de mine insusi.

 

Salutari si bafta la cumparat second hand Patrol :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Eu cu adus masini de afara m-am lamurit prin 2009 cand mi-am adus Atego din D. Cineva de acasa le cauta pe net, si eu mergeam cu gps la adresa...... Am vazut masini si fara motor, sparte, distruse, iar in poze ziceai ca sunt noi. Trebuie rabdare si atentie la asa ceva. Mai cauta si pe la noi,de ex pe olx am vazut un patrol beton, din poze, recent adus, negru mi se pare. Mai bine ii dai la ala cu 1000 E in plus, daca iti place masina, decat sa bati drumurile Europei. Macar faci 200-300 km, nu 1500

Sezi bland, ca-s din Maramu' !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Poate sa-mi spuna cineva ce dimensiuni sant sub capota la patrol Y61?

Cunosc pe cineva din Germania care face costum work la orice masini si totul trecut pe cartea tehnica, bineinteles trebuie sa fie inmatriculata in Germania.

Am discutat pe mai multe forumuri si motoarele ZD30 sant cam toate cu probleme , cele dupa 2007 dupa uni mecanici de la nissan sunt mai bune.

Prin EGR si chiuloasa ajunge mult ulei in cilindri si acestia explodeaza doar una dintre probleme, ECU nu are senzori la fiecare cilindru dar 1 la tot motorul, etc

 

http://www.chaz.yellowfoot.org/zd30_engine_problems.htm

 

 

cei care stiu engleza cititi aici, cred ca sunt sfaturi foarte bune care daca le aplici iti salvezi motorul de la probleme si poti merge peste 500 mii km.

In fine eu tot cautand Patrol si am gasit multe ieftine dar motoare cu probleme sau rugina foarte multa, mam gandit sa pun un motor diesel care mi-ar conveni.

Puteti sa-mi spuneti ce dimensinuni sant pentru motor? ma gandesc la un V8 diesel, nu cred ca de la Chevy ca sant foarte scumpe doar daca as gasi la pret mai bun.

Stiu ca probabil merg cam departe dar este totul doar in stadiu teoretic.

 

 

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitionare Patrol ,2004 diesel

 

Am cautat patrol 3 luni de zile! Cu 3000 euro garantat mu gasesti un 61 3.0 cat de cat bun!! Ori e mega copt, ori are probleme la motor!

 

Ori din suedia unde cam asta le e pretul..

Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Poti pune motor de BMW 3.0. Este unul la cluj de vanzare cu acest motor.

 

Patrol bun 3.0 sub 8-9000 euro nu gasesti:)

200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Colegule,

Mie in discutie imi da cu virgula la niste chestii...adica deja asta mi se pare o discutie la misto ...

 

Fi atent:

-vrei un Patrol ieftin, desi cam toti colegii pe acilea ti-au zis acelasi lucru ...femeie frumoasa, tate mare, cur bombat nu prea ai sanse sa io tragi asa din prima purtand costum de fermier si cizme de cauciuc de 18 lei.

-ai facut deja un drum la "cainii cu covrigi in coada" si te-ai intors cu gaura de la covrig

-ne ceri noua sfaturi dar pe partea ailalta, ne spui ca Patroalele sufera de venerice si ie slabe la corazon...asa ca un cunoscator fin al modelului

-acum vrei motor V8 de Chevy si vrei sa stii cat de largi ie si daca le intra sub fusta si alt cardan...alt vis ... alte erectii desarte..."sange pe tavan" cum ar zice unu din colegii nostri dragi de suferinta...

 

Ori ai nimerit intr-un moment extrem de prost, cand toate "femeile bune ie combinate deja " ori te gandesti ca alea din filme poti sa le intepi oferindu-le o cola ...Ei bine drag coleg ... e cam greu! Chiar daca uneori viata bate filmu...

 

Bineinteles in situatii de genul, zama de oua in exces, oferta de cardanit nema, pauza, lipsa, gaura ai urmatoarele variante:

a) treci in ograda de langa unde in solarii frumos amenajate cresc samuraie asa "ca pa mana" ...si te incadrezi in buget luand cu noroc un exemplar ...corespunzator si regulamentar

b) mai pui acolosea la gramada cateva miute si ai rabdare sa rasara o Patroala, frumoasa si dasteapta.

c) te multumesti cu ce ai sau nu ai deja ...

 

Din punctul meu de vedere, de martoaga batrana ...eu cred ca sub 6-7.000 euro, nu prea ai sanse sa aspiri la o masina cinstita asa cum iti doresti...indiferent ca te uiti aici la noi, in vest sau pe alta planeta... Poate ca ma insel eu. Asta e un sfat prietenesc ... nu ti-am scris din marlanie ...ce ai cetit mai sus... :wink:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Poti pune motor de BMW 3.0. Este unul la cluj de vanzare cu acest motor.

 

Patrol bun 3.0 sub 8-9000 euro nu gasesti:)

 

sant de acord patrol bun sub 8-9000 mii nu gasesti.

Motor V8 chevy am vazut ca se instaleaza doar cu 20 mii dolari :):):), am contactat firma din Polonia o sa vad cu ce pret vin ei.

Editat de Ben 07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare