Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Achizitie Patrol ,2004 diesel


Ben 07

Postări Recomandate

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

da, am vazut mai multe in RO, pa la 4-6mii, problema este ca eu sant in Franta.

 

Cel de la cluj e cu motorul 3.0 d de la Bmw...stii cat mi-au cerut cei din polonia pt swap cu motorul lor? 8000 euro 😆

 

Pai cu 500 euro iti aduce oricine masina pana in fata portii 😉 mai nou se practica .si fratele meu a trimis masina in germania (un wrangler)...

Editat de timberland0910
Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 106
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Trebuie sa vad masina inainte sa o cumpar.

Realitatea este sa sunt mai scumpe aici decat in Ro.

Ma gandesc probabil ca si taxele sunt mari in Ro poate de acea.

In fine, de sarbatori o sa vin in Ro si o sa aranjez atunci sa vad cateva si vin cu ea pana in Franta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

DSC00648.thumb.JPG.90cc6d78e7b10093587daf0c0ba88cbc.JPG

 

Buna,

in sfrsit am cumparat si eu unul.

3 l diesel, 289000 km, usa putin lovita, nimic grav, caroserie rugina zero vizibila, o sa dau jos aparatoarele si dupa o curatenie cu karcher o sa vad cum arata pragurile, la aripile din spate am vazut ca este noroi, sant sugur ca este si rugina, la fel ca si la terrano.

Sasiu, pe la suduri incepe sa rugineasca, nimic grav, o sa ii fac probabil sandblasting la primavara, vopsea, pragurile pus ulei, aceleasi lucru cum am facut si la terrano, 2 saptamani de munca, dupa orele de serviciu si dupa alte treburi mai importante.

 

Puntea din fata cand cuplez 4x4 nu merge bine.

La relantiu, cand o las sa mearga incet cam la fiecare metru distanta masina merge mai greu si dupa aia are o smucitura, o sa ma uit mai bine dupa ce o spal si o ridic, desfac toata puntea, pinioanele sau ceva este stricat/uzat.

500EU am negociat din pret pe chestia asta, cu chin si cu vai, + 500Eu reparatie usa si rugina care se cam arata pe sasiu,am si zis ca plec si nu o cumpar si a lasat din pret

Cauciucurile sant OK, sant sigur ca o sa ma tina si 5 ani am inca 6 roti de rezerva de la terrano trebuie sa vad daca merg pe Patrol sa am 4 offroad.

Deci cam este de munca la el, suspensie offroad, curatat de putina rugina pt ca daca o las o sa fie si mai multa, puntea fata si am lasat si loc de surprize :):) can 1500Eu, poate nu trebuie sa investesc atat

Pretul a fost 3500 EU original postat cu 4500EU.

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

DSC00647.thumb.JPG.88f7fcbf82cdc8027fc241335290597e.JPG

 

 

A tras saracul de Nissan :):), nu am avut nicioadata asa greutate, 600 kg remorca + patrolul,

Foarte instabil cand mergeam gol, peste 100km/h pe autostrada este maxim cat imi permit cu el cand este ud.

Am mers mai bine cand am fost incarcat, 100 km/h fara probleme, foarte atent sa nu trebuie sa franez brusc , in penti mai mari cu a 3a 60km/h, fara probleme pt ca unde era panta mare erau 3 benzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Am ridicat masina, am cuplat puntea pe fata, zgomotul vine de la pinionul din diferential fata, jocul la pinion este foarte mare, sper sa fie doar rulmenti stricati.

Trebuie sa dau jos cardanul, desfacut diferentialul si vazut daca sunt doar rulmenti.

 

Doar din curiozitate a mai facut cineva lucrarea asta?

Am montat cutia de viteza la VW, deci imi dau seama ce trebuie facut,

un kit reparatie punte fata Patrol, multa rabdare, noroc ca am indicator de masurat si toate sculele de care am nevoie.

 

Nu avea chef belgianul sa faca lucrarea asta de aceea l-a pus la vanzare.

 

salutari,

 

Ben

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Daca rulmentii sunt uzati si pinioanele sunt afectate , valabil la orice diferential .

 

Partea buna e ca e o reparatie ieftina daca se cumapara alt diferential in stare buna , cele de punte fata sunt ieftine pentru simplul motiv ca nu se strica daca nu sunt lasate fara ulei .

Foarte rar se strica diferentialul fata la Patrol , e ilogic de mare si solid , la fel de mare ca cel de pe puntea spate , stiu masina care a mers mai bine de doi ani cu cardanul spate scos pentru ca din neglijenta nu s-au inlocuit crucile cardanice si a fost afectat iremediabil la urechile de cruce , urmarea a fost ca omu' a circulat asa pe principiul sanatos si ieftin ca daca merge de ce sa repare si masina in cauza a tot bobinat drumuri multe doar cu tractiune fata fara sa afecteze nimic la puntea fata . Eu asa as repara diferentialul , prin inlocuire ( pinionul+coroana+rulmentii+simeringul de pinion cumparate separat costa mai mult decat un diferential , si la asta se mai adauga si manopera de inlocuire+reglare la coroana/pinion ) .

 

Reparatia la puntea fata e obisnuita si normala desfaci cu atentie la detalii ( putine ) si montezi cum era .... , o face orice contabil , economist , tamplar , croitor .. care a reparat candva o Dacia la bordura - scoti butucii de roata , scoti fuzetele , scoti planetarele desfaci cardanul , scoti diferentialul -scula principala e cheia de 14 ...

 

Nu e neaparata nevoie de scule specializate si nici de cunostinte avansate , dar daca se cerceteaza in prealabil cateva foite din manualul de reparatii lucrarea iese mai corecta , mai rapida si mult mai putin emotionanta ... daca nu ai manualul , asta e , se poate si fara la bunul simt , nu e deloc o punte complicata .

Piesele se gasesc fara probleme , daca e nevoie de coduri doar cere ... pe undeva pe la sectiunea Nissan este si un topic cu piese si cantitati pentru Nissan Patrol .

 

Kitul de reparatie la puntea fata e la indemana , nu include rulmentii de roata dar nu sunt deloc exotici si nu necesita scule speciale , cel mai important in toata reparatia e sa ai la indemana un sac de carpe si benzina de spalat piesele , in rest treaba e comoda si simpla ( pe scaunelul de muls ... sa nu-ti rupi pantalonii in genunchi ... nu e nici o ironie si nici o gluma ... sunt prea daramat acum sa am timp de glume ...).

Mie , imi ia cam doua ore cu tot cu stersul sculelor ( acum ... atunci... la inceputuri... mi-a consumat o intreaga dupa-amiaza ... ) .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Mersi Cos,

super bune informatii.

Mam uitat pe youtube, este plin de filmulete cum soferi isi face revizia asta singuri.

Trebuie sa gasesc informati la Nm pentru toate sruburile care trebuie stranse.

Uni schimba in 2 zile de munca diferentialul., nu stiu cate ore lucreaza pe zi, nu au mentionat:)

O sa incerc sa gasesc diferential complet.

Exista diferential pe fata care se blocheaza ca si pe spate? Lokka? Din cate stiu schimbi doar piesele din interior cu piesele lokka

A montat cineva ? sunt bune?

 

Mersi,

 

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Pentru diferential blocant pe fata , discutia cam incepe si se cam termina la blocantul ARB - 'cam' prea bun , dar si 'cam' prea scump ... Dupa , altele sunt cam putin folosite si tot cam putin discutate...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Cos,

 

m-am uitat pe net si am gasit lokka blocare diferential pe fata.

281 $ plus posta, cred ca este convenient, ce parere ai?

Scuze daca te deranjez

ben

diff.thumb.jpg.dbf5f38a3333bbc1425d83e5e16f2c8b.jpg

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Nici o scuza nu e necesara , nu ma deranjezi deloc , daca ma deranjam cumva nu-mi mai auzeai scrisul ....

 

Cunosc blocantul din imagine ( sau ma rog o versiune a lui , foarte asemanatoare ) si nu e preferatul meu , tocmai din cauza principiului de functionare si a fiabilitatii .... e discutabil ...

Editat de cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Cred ca asta nu e blocant ...asta de fapt este deblocant. Adica functioneaza pe principiul invers al blocantului. Nu stiu cat de fiabil este dar nici de neglijat nu este.

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

OK,

mersi, ma gandesc daca tot trebuie sa il desfac pe al meu pot sa instalez Lokka diff, dar acum mai pus pe ganduri:), adevarul este ca nu cred ca am nevoie de el, cu terrano nu am ramas niciodata in noroi.

Nu fac offroad doar cand scot lemnele din padure si bineinteles ca am grija si le scot doar vara.

Anul trecut cand era uscat mergeam si cu 4m3 de lemne in spate fara probleme.

Acum cu Patrol trebuie sa fie un joc.

Astazi am facut asigurarea la Patrol; luni ma duc la controlul technic, am vazut ca in belgia a fost refuzat la CT, a primit doar pe 2 luni, expirat 06.2016.

Am vazut ca teava de esapament este sudata, in fine sunt pregatit sa bag bani in el, este doar intrebarea cati acum la inceput sa il fac bine.

La primavara o sa ii fac o sablare buna, pe terrano l-am lasat 3 ani asa si a fost mai complicat de facut, sudura,etc.

 

 

Ok mersi,

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Am citit si pe webul arb ca sant multe versiuni chinezesti si vandute ca si arb produse, chiar au pozat diferentialul sa se vada diferenta.

Acum cum ai si noroc.

Ma gandesc daca il cump direct din australia direct de la firma Lokka sunt sante sa nu fie chinezesc.

 

Marti sper sa il desfac pe al meu si o sa vad ce are inauntru.

Nu cred ca o sa cumpar kitul complet, la 5 min de mine vinde o firma orice rulment sau semering, chiar daca nu ai codul produsului, trebuie sa ai doar rulmentul vechi.

Pt firma mea cumparam si 200 buc odata , 3 Eu buc, erau mai mari decat imi trebuie pt Patrol, chiar daca ma iese la 10-15 EU, nu trebuie sa platesc posta, il am direct in max 24 de ore.

Adevarul este ca ma pasioneaza reparatul asta si in plus Patrolul mi se pare o masina foarte buna pt cea ce vreau eu, confort-autostrada-padure.

 

In fine, mersi pt feedback

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

La rulmenti mai merge , la simeringuri nu prea ...dar le poti cumpara separat , de ex cele raclor de sfera originale pe la 150-180 ron .

 

 

Kitul e mai avantajos , pe langa rulmentii pivot include si simeringul raclor de sfera ( de fapt un grup din trei piese ) , simeringul de planetara ( care original are o suspensie armonica la buza de etansare , supensie necesara din cauza jocului radial la tija planetarei ) , manseta de etansare la rulmentii pivot ( premontata pe rulmentul pivot ) , simeringul de etansare la rulmentul mare din butuc ( simering cu dubla etansare , frontala si radiala ) ... pe astea nu le regasesti in sfera etansarilor industriale exceptand o potriveala la simeringul de planetara ( 44x33x10 ) , potriveala destul de putin durabila ca n-are suspensia armonica ce-i permite sa urmeze tija plantarei cand aceasta se roteste cu abaterea radiala .

 

In rest , se gasesc toti rulmentii si se potrivesc , din toata gama de pret si calitati .

 

Si mai e si usor de reparat ...toate vin instinctiv la locul lor , fa ceva poze cu pozitia simeringului raclor sa nu le tot sucesti cate o ora la remontare pana le potrivesti la loc .

 

Totusi , blocantul Lokka e mai potrivit pe masini usoare sau ATV ...

 

...acuma na , tu incearca poate iti este suficient ...insa considerand ca masina mai si munceste cred ca o sa-l faci muci in primul an ... cred ... mai vedem ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Am vorbit cu un australian pe net care si-a cumparat Lokka, decizia tot din cauza pretului.

Da il ajuta la offroad, este bun, dar foarte neconfortabil cand mergi pe drum normal, directia este mai dura si masina vireaza cu putina intarziere.

In curbe auzi clic din punte.

Pur si simplu mi-a spus ca are impresia ca merge cu alta masina si nu isi mai permite sa mearga cu aceiasi viteza ( chiar mam mirat).

 

Avand in vedere ca nu o sa fac extrem offroad si daca o sa fac nu o sa fiu singur, deci cineva ma scoate din rahat, avand in vedere ca merg si mult pe autostrada, pur si simplu renunt.

Ben

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Buna la toti,

in sfarsit am diferentialul cu toata carcasa si cu flasa, este ca si nou, si din exterior este complet fara rugina, probabil reconditionat.

Am testat si semeringul nu curge deloc.

Vanzatotul a spus ca este de 35 dinti coroana, cand mam uitat la inscris scria 37, am numarat dintii si sunt 37, diferentialul care l-am dat jos are 35.

Dupa cum am vazut caracasele de diferential la mine nu sunt originale, sunt mult mai ruginite dacat puntile, deci cineva a umblat la ele

As vrea sa controlez cati dinti are coroana din spate, nu cumva cine a umblat la ele sa nu fi fost schimbat diferentialul si nu si-a dat seama ca nu corespund.

Cunoaste cineva o modalitate sa controlez fara sa il dau jos? :):):)

Probabil se poate calcula prin rotatia roti de 10x si sa vezi de cate ori se invarte cardanul, avand acum diferential de 35 si 37 de dinti pot sa il montez pe oricare doar sa corespunda cu cel din spate.

 

Merci,

 

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Fara demontare poti doar sa invarti si sa calculezi . Nu amesteca rapoarte diferite intre fata/spate , strici mustaria ... poti schimba cu ce vrei desi eu zic sa stai pe raportul original 4,3 daca masina mai e si de autostrada .

Editat de cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Fara demontare poti doar sa invarti si sa calculezi .

 

Salut,

da am rezolvat, foarte simplu, am facut semn la roata cu o banda de lipit la fel si pe cardan si a iesit 4.4 dupa ochii:):), teoretic , 4.37

Aceleasi lucru l-am facut si cu diferentialul nemontat, am bagat amandoua planetarele, una am blocat-o si am numarat rotatiile la planetara si flansa de la differential.

La diferentialul de 37 dinti este cu putin mai mult de jumatate de rotatie pe cardan la 5 rotaii de roata.

 

Deja am remontat coroana, rulmentul si pinionul pe carcasa buna, maine trebuie sa strang sruburile cu forta necesara dupa carte dar nu am avut timp sa caut.

Dupa aia semeringul, flansa si pus sus, sper sa nu fie surprize.

Semnul care l-am facut la filet pe pinion nu mai este valabil o sa caut si aici in carte cu ce forta trebuie strans.

La prima vedere am vazut ca merge foarte bine, fara joc, fara zgomot iregular, o sa pun si indicatorul maine pe coroana dar trebuie sa fie bine asa cum este.

 

Tot astazi am inceput un test cu sablarea pieseler demontate de pe puntea fata.

Merge super bine, chiar mam mirat, dintr-un butoi am facut o cabina de sablat, singurul lucru neconvenient este ca am montat un plastic semitransparent (vechi) si nu vezi nimic chiar daca am lumina in butoi. Maine o sa caut ceva bucata de sticla sa inlocuiesc plasticul ce nu o sa fie simplu dar gasesc eu ceva, daca nu ma insel trebuie sa am un geam dublu micut de la o baie de cel putin 5 ani , poate am noroc sa il adaptez :).

Vara am aruncat un aspirator vechi, nu mai tragea bine, acum ar fi super sa il montez la cabina sa mai aspire din praful ala.

Important ca nu ma costat nimic si se pare ca o sa fie functionala cabina.

 

Tot astazi cand am vazut ca diferentialul cu carcasa este OK am dat comanda si pt kit punte fata, sper sa ajunga cat de curand, nu am vrut sa fac comanda pana nu am avut carcasa de dif. sa nu trebuie sa mai platesc alt transport pt semering sau rulment.

Numai bine la toti si mersi pt sfaturi, va tin la curent, pun si ceva poze dupa ce sablez piesele.

 

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Buna, cateva poze cu butoiul de sablare :):)

Foarte primitiv dar isi face scopul.

 

Experienta mea cu sablarea.

Am un compresor de 170 l /min, cea ce este foarte mic, cu nisip de max 1 mm mai mergea dar nu se vedea deloc in cabina din cauza prafului, chiar daca am montat un far foarte puternic.

Seara nu am desfacut recipientul unde era nisip si a facut condens, a 2a zi nu am mai putut lucra pt ca se bloca nisipul si venea doar aer.

Astazi am schimbat nisipul cu diametru max 2mm merge mai bine, este mai puternic la dezruginire, bineinteles ca am schimbat si dusa in diametru mai mare, compresorul se golea in mai putin de un minut si presiunea scadea sub 2 bari. Dusa este de 4mm la nisip de 2 mm

Scaderea presiuni iti complica viata pt ca chiar in timpul ala scurt de un minut eram cu o mana pe robinetul unde se regla cantitatea de nisip, altfel vine cand ai 8 bari sau 3 bari.

 

1. Daca nu ai compresor puternic sa iti tina presiune constanta cel putin de 5 bari mai bine o lasi balta, la o dusa de diametru 2.0 mm iti trebuie un compresor de 200-250 l/ min, dar iti trebuie un nisip sa fie max 0.6 mm diametru.

Sunt sigur daca cumperi sticla sau alt mediu de sablare unde nu se face praf si diametrul este calibrat poti sa sablezi si cu un compresor de 170l/min.

2. Daca nu ai nisip uscat mai bine o lasi balta, cand termini cu sablatul masina de sablat trebuie deschisa ca sa iasa afara umezeala.

3. La cabina de sablare iti trebuie ventilator ca sa iti vina aer curat pt ca altfel nu vezi ce faci, cea ce este si cazul meu+ geamul este din plastic, dupa cateva minute de sablat se zgrie tot si mai vezi nimic.

Daca ai ventilator iti trebuie si filtre

 

Daca va uitati la piesa se vede ca este sablata aiurea, una am facut-o perfect, era plexigalsul mai transparent, deci sablezi dupa cum crezi ca este bine pt de vazut nu am vazut nimic.

 

Nu vreau sa-mi imaginez ce praf se face daca vrei sa sablezi afara sau intr-o camera, fara line de aer curat direct in masca nu ai sante de supravietuire, nu mai vorbesc de riscul de a te inbolnavi.

 

Sanatate la toti,

Ben

 

 

 

 

 

 

 

DSC00766.thumb.JPG.23dab4b64ba8a49ad6224f39bfae9e59.JPGDSC00768.JPG.ebc1651979c58108799f831afa7c64b1.JPGDSC00765.thumb.JPG.4f597683d381b9ce955b8c3d2441a78a.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Filetele se protejeaza cu capate de furtun de diametru potrivit , gaurile cu cote stranse ( locasul pivotilor din piesa din foto ) cu cepuri de lemn , axele ... adica tot ce e nu e cota libera se protejeaza ca altfel e gata piesa ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

An Nou Fericit la toti.

 

Eu nu am prea lucrat la masina, frigul de afara si vinul cald din casa au cam racit dragostea fata de Patrolica mea :):).

Plus am avut cateva proiecte foarte importante dupa cum se vede in poze:)

DSC00869.thumb.JPG.ec57c204711495ea7bc82f9e905b5723.JPGDSC00870.thumb.JPG.72fa41adf2d905f787ccf89e58517548.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Filetele se protejeaza cu capate de furtun de diametru potrivit.

 

Astazi am inceput sa misc putin, de maine baiatul merge la gradinita sper sa avansez.

Cos, sau cei cu experienta, eu am cumparat manual lock hub.

Am doua saibe care nu stiu daca trebuie sa le pun sau nu, una din cupru si una din fier cred, plus siguranta care vine la urma.

Dupa cum inteleg eu din desen nu trebuie puse.

Dupa ce am instalat lock washer pun doar manual lock hub, care este toata asamblata nu cred ca mai are rost sa o desfac macar asa am inteles eu.

Oricum maine cand le asamblez poate imi dau seama mai bine

 

1228306877_frontaxle.thumb.jpg.5b756e6920c7a1a967359898b5870a18.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Achizitie Patrol ,2004 diesel

 

Saibele plus siguranta trebuiesc puse.

Daca ai mrl manual, se pun pe canalul exterior, din capatul planetarei, dupa ce ai montat corpul mrl-ului.

Daca ai mrl automat, se pun pe canalul interior, unde iese planetara din fuzeta.

Mrl manual se monteaza pe bucati, mrl automat tot odata.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare