ovidiu cica Posted November 3, 2016 Share Posted November 3, 2016 (edited) This post was recognized by Astral! ovidiu cica was awarded the badge 'Great Content' and 100 points. Dupa mai bine de 18 luni de cautari zilnice pe nspe site-uri inclusiv pe forumuri specializate iata-ma in masura sa va prezint ceva la care visam (cred!) de mic copil ! Si anume o masina cu pedigree , o platforma folosita cu precadere ca expeditionara de cursa lunga IVECO DAILY 40-10 4X4 Masina este fabricatie 1991 cu urmatoarele specificatii: - greutate proprie 2540 kg - mma 3500kg - inmatriculata ca autoutilitara cu 2 locuri(mai vreau inca 3) - varianta scurta si inalta - motor 2500 cmc 103 cp - distributie pe lant - transmisie: 2x4;4x4 usor;4x4 low - totul la maneta - diferential blocabil spate la maneta - MRL -uri fata manuale Dotari suplimentare; - troliu T-MAX EW12600 lbs cu telecomanda - webasto thermo top E pe apa(nou) - eberspracher airtronic pe aer(schimbata unitatea centrala cu una noua) - omnistor cu safari room inchis pe 3 laturi (nou) - statie cb - 4 rezervoare motorina interonectate(!!!!)- unul original(parca 60 l)+unul spate suplimentar(8-90 l) si 2 mai mici de vreo 20 l fiecare cu sistem electric de alimentare (aici nu imi este foarte clar pt ce ar fi!!) - 2 trape pe acoperis(una va fi inlocuita cu una mai mare cu ventilatie) - roti BF GOODRICH AT 235/85/16 - mai au vreo 5-6mm carne dar cam batrane - jante cu cercuri si camere - roata rezerva relocata pe usa spate (pe un suport nu foarte solid!) - va fi confectionat un alt suport montat pe bara spate - 2 rasuri de proiectoare in fata sus - vor fi inlocuite cu 2-4 proiectoare LED - 2 scaune electrice rotative - posibil de modificat/relocat cel al pasagerului - 2 baterii -una a masinii noua de 120 A si una pt consumatori rulota de 140 A- descarcata - scuturi la motor,cutie si la rezervorul suplimentar spate Stare generala: - caroserie cu linie,fara lovituri,fara rugina(!!!!) ; fara infiltratii - sasiu impecabil grunduit -fara rugina(!!!!):wink: - rugina numai pe foile de arcuri spate - ferodouri spate si tamburi noi(!!!!) - toate usile si manerele in stare buna - fiecare usa are cheia ei(???)- am 2 randuri de chei (cam vreo juma de kil):wink: - parbriz nespart - motorul ,cutia ,grupurile,radiatorul - fara scurgeri - uscate :grin: - burdufuri planetare fata bunetru Zilele urmatoare trecem la schimbatul fluidelor: motor,cutie,grupuri,servo si frana,filtre ulei,aer si motorina Scopul achizitiei : transformare in masina de expeditie Va fi creat un nou topic pt transformare /amenajare Si acum, ceva dovezi : ps:multumesc colegilor care de-a lungul acestei perioade de cautari mi-au intins o mana de ajutor inca o data am vazut (daca mai era nevoie!)ce inseamna un forum puternic cu oameni de calitate MULTUMESC :cl Edited November 3, 2016 by Astral 1 sa mai auzim si de Bine,ca de rau este pamantul plin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted November 3, 2016 Share Posted November 3, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle Super masina. Felicitari! Sa te poarte sanatos! :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted November 3, 2016 Share Posted November 3, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle Da, domne`, asta e ce trebuie, carevasazica ! :h5 Chiar ca arata a expeditionara ! Asa e ea de felul ei inaltata sau are o suspensie speciala ? REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomad Posted November 3, 2016 Share Posted November 3, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle Sa te poarte sanatos! :h5 Foarte faina.Cum ai gasit-o,pe ce site? Voi urmari cu interes topicul dedicat ei. Life's Too Short To Drive Boring Cars Link to comment Share on other sites More sharing options...
zep Posted November 4, 2016 Share Posted November 4, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle acuma sincer de 18 luni astept si eu topicul asta :ha: masina e fix ce trebuie -un fier adevarat , mecanica pura fara beculete si senzori inutili. sa te poarte multi ani prin toti muntii !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caphonne Posted November 4, 2016 Share Posted November 4, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle Felicitari si spor la treaba, lumea se vede mai bine de sus :) Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted November 4, 2016 Share Posted November 4, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle Ai stat ce ai stat dar ai "lovit-o" frumos. Desi cred ca fostul meu LT cu blocante fata/spate, webasto, rezervor de apa era ceva mai capabila si spatioasa ca IVECO asta... In plus era si izotrema ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
cipri778 Posted November 4, 2016 Share Posted November 4, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle 32-uri sub un bus, tare! don't worry, be happy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted November 4, 2016 Share Posted November 4, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle Ai stat ce ai stat dar ai "lovit-o" frumos. Desi cred ca fostul meu LT cu blocante fata/spate, webasto, rezervor de apa era ceva mai capabila si spatioasa ca IVECO asta... In plus era si izotrema O fi fost Coane Luigi, dar omul a studiat si cantarit mult cele doua masini : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?88623-Volkswagen-lt-4x4 http://forum.club4x4.ro/showthread.php?88662-Iveco-4x4-versus-Volkswagen-lt-4x4 REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristian1 Posted November 4, 2016 Share Posted November 4, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle Ovidiu, poti sa pui niste poze de sub ea, sa vedem esentialul, suspensia, puntile, etc... :) Off-Road in Waldland Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted November 5, 2016 Share Posted November 5, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle O fi fost Coane Luigi, dar omul a studiat si cantarit mult cele doua masini : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?88623-Volkswagen-lt-4x4 http://forum.club4x4.ro/showthread.php?88662-Iveco-4x4-versus-Volkswagen-lt-4x4 daaaaaa ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovidiu cica Posted November 6, 2016 Author Share Posted November 6, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle multumesc pt urari astral- este garda originala - nu stiu cat s-ar mai ridica din bara de torsiune zep - tu esti unul din principalii ,,vinovati,, - fier : corect spus nea Luigi - LT mai spatios-da ;mai capabil -poate; dar mai lenes si mai gurmand;de piese ce sa mai zic - parca sunt prototipuri asa rare sunt:wink: chestia cu pozele pe sub ea ; situatia sta in felul urmator - service-ul unde am dus-o (al cumnatului!)nu radeti(prea tare- nu intra ca inaltime pret de vreo cativa cm :grin: decat sa schimb service-ul mai bine ma apuc cu baietii si mai marim usile maine sper sa ajung la atelier si sa masor interiorul pt ca sa dam drumul si la topicul de conversie aici sunt ..politetzurile,, acolo vreau sa va descatusatzi energiile creatoare sa mai auzim si de Bine,ca de rau este pamantul plin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted November 6, 2016 Share Posted November 6, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle multumesc pt urari astral- este garda originala - nu stiu cat s-ar mai ridica din bara de torsiune zep - tu esti unul din principalii ,,vinovati,, - fier : corect spus nea Luigi - LT mai spatios-da ;mai capabil -poate; dar mai lenes si mai gurmand;de piese ce sa mai zic - parca sunt prototipuri asa rare sunt:wink: chestia cu pozele pe sub ea ; situatia sta in felul urmator - service-ul unde am dus-o (al cumnatului!)nu radeti(prea tare- nu intra ca inaltime pret de vreo cativa cm :grin: decat sa schimb service-ul mai bine ma apuc cu baietii si mai marim usile maine sper sa ajung la atelier si sa masor interiorul pt ca sa dam drumul si la topicul de conversie aici sunt ..politetzurile,, acolo vreau sa va descatusatzi energiile creatoare Ramai tot pe topicul asta cu tot ce tine de masina asta pentru ca oricum e singura masina de acest fel pe forum si n-are rost sa existe mai multe topicuri pentru aceeasi masina, plus ca in felul asta se poate urmari cursiv evolutia ei. :h5 REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu-2lgp Posted November 7, 2016 Share Posted November 7, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle Am vazut niste oameni care bagau o masina inalta intr-un garaj dezumflandu-i rotile. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovidiu cica Posted November 8, 2016 Author Share Posted November 8, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle Manu! Am incercat si cu rotile insa suplimentar o sa demontez si cele 2 trape care oricum trebuiesc inlocuite multumesc sa mai auzim si de Bine,ca de rau este pamantul plin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovidiu cica Posted November 8, 2016 Author Share Posted November 8, 2016 (edited) Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle Lansez o provocare(si imi asum in egala masura si un risc-cum zicea Max!) fiecarui membru al acestei comunitati care considera ca are de adus o contributie de valoare in : Conversie IVECO DAILY 40-10 4X4 in vehicul de expeditie. As dori sa mentionez ca masina pt inceput va fi folosita in tara(all season) pt ture si expeditii de scurta sau lunga durata. In sensul acesta as aprecia interventii punctuale dupa ce se citesc tema si caracteristicile proiectului. Sa incepem ,deci: Faza 1 - Inmatricularea Actual este neimatriculata,provenienta Luxemburg,autoutilitara 2 locuri Ce se doreste:inca 3 locuri(ideal inca unul in fata si o bancheta cu 2 locuri - randul urmator) Variante:- in tara -mers la o firma specializata(carosier!) si efectuarea operatiunii -poate stie cineva ceva costuri ? - dupa , se poate incepe amenajarea ca si autorulota si inmatricularea ulterioara ca si autorulota - amenajarea se poate face si dupa inmatriculare(initial ca utilitara) si ulterior omologare ca si autorulota - Bulgaria pe firma proprie - rog info ? Faza 2 - Amenajarea Cerinte(rog citire inainte de propuneri): - 5 locuri de dormit(!)- pot fi obtinute si prin rabatare banchete/scaune - aragaz 2 ochiuri - chiuveta apa calda/rece - wc cu golire exterioara - frigider cu compresor pe 12 v(peste 40 l) - incalzire stationara exista (webasto thermo top E si eberspracher Airtronic) - masa cu acces minim 4 persoane - cadita dus - dus exterior - atac/mufa gratar gaz exterior - panou/ri solar/e - max 2 buc(max 300 w) - invertor - dulapuri/spatii depozitare - scara acces plafon - relocare roata rezerva pe un suport pe bara spate - proiectoare LED iluminare exterioara - iluminare interioara pe LED - dimensiuni interioare aproximative(pana la scaunul soferului) :L - 2530 mm l - 1800 mm ; H - 1850 mm - trapa mare plafon cu ventilatie ps:- dotarea de la care se porneste conversia este detaliata in primul topic - rog informare - cerintele de mai sus reprezinta dotari minime,pt restul accept propuneri inteligente si mai ales practice - bugetul este unul limitat (se admit si dotari second hand !) Edited November 8, 2016 by ovidiu cica sa mai auzim si de Bine,ca de rau este pamantul plin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zep Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle in romania taxa de mediu si taxele ulterioare sunt mari , plus ca te vei lovi rau de birocratia legislativa eu as decupa 2 geamuri laterale as pune inca o bancheta as vopsi masina (in cazul in care vrei alta culoare) si directia bulgaria cat despre omologat ca autorulota, nu pierde vremea nu te ajuta la nimic poate ramane utilitara n1 cu 5 locuri in care iti poti transporta echipamentele personale :paturi, fotolii chiuveta etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovidiu cica Posted November 11, 2016 Author Share Posted November 11, 2016 (edited) Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle ieri s-a schimbat uleiul de motor ,filtru ulei si lichid servo(rosu) am achizitionat si uleiurile pt grupuri(85W140)si cutii-viteze si transfer(80W90) am facut comanda si pt filtrele de aer si servo am luat si lichidul de frana apropo:- in specificatiile producatorului nu se face referire la cutia de transfer(nici felul uleiului nici cantitatea!) - cei de la reprezentanta recomanda la cutia de transfer acelasi ulei ca la cutia viteze adica 80W90 voi dar ce ziceti? aaaaa ce era mai important am uitat: am reusit dupa punerea pe ,,burta,,(dezumflare) + apasarea cu cupa de la un mini buldo pe spate + demontarea capacelor trapelor sa introduc ,,camila,, in padoc cu o toleranta demna de toate stradaniile(mai putin de ...1cm) deci lucram la adapost !:sp Edited November 11, 2016 by ovidiu cica sa mai auzim si de Bine,ca de rau este pamantul plin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmstancu Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle Lansez o provocare(si imi asum in egala masura si un risc-cum zicea Max!) fiecarui membru al acestei comunitati care considera ca are de adus o contributie de valoare in : Conversie IVECO DAILY 40-10 4X4 in vehicul de expeditie. - dulapuri/spatii depozitare Sugerez folosirea podelei, prin dublare (max 15cm înălțime) ca spațiu de depozitare pentru ”chestii” mai grele și mai rar folosite (scule, șufe, cârlige, piese, cabluri, rezervoare, altele) + eventual cablări, mufări, alimentări, etc. Accesibilitatea la spații (celulare) prin chepenguri (minim două la suprafața disponibilă). Spor! AJUNGE! Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”! Link to comment Share on other sites More sharing options...
perca_felician Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle legal nu cred ca mai poti schimba in UE din 2 in 5 locuri doar pe barba ta,succes mai departe dar ce vrei tu nu va fi ieftin deloc toyota bj 70 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovidiu cica Posted November 12, 2016 Author Share Posted November 12, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle pmstancu! se va face asa ceva dar numai sub pat(pt a mu pierde din inaltimea utila) multumesc si astept si alte idei:wink: felician! te bazezi pe ceva cand afirmi asta? nici la un carosier autorizat? sa mai auzim si de Bine,ca de rau este pamantul plin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexey86 Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle pmstancu! se va face asa ceva dar numai sub pat(pt a mu pierde din inaltimea utila) multumesc si astept si alte idei:wink: felician! te bazezi pe ceva cand afirmi asta? nici la un carosier autorizat? Salut si felicitari pentru proiect. Eu am o masina care a fost autoutilitara 2 locuri si pe care am transformat-o la RAR in autoturism cu 5 locuri, dar am inteles ca nici acest lucru nu mai este posibil. Spun asta pentru ca un prieten a mers la RAR si s-a interesat sa faca lucrul asta, stiu ca este o norma data la RAR prin care nu mai omologheaza decat masinile care au fost autoutilitare de fabrica sau transformate pana in 2007 ( sper sa nu gresesc). Bafta! Cu stima, Alexey. Nissan Patrol Y61 SWB - Pif http://www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle .......este o norma data la RAR prin care nu mai omologheaza decat masinile care au fost autoutilitare de fabrica sau transformate pana in 2007 ( sper sa nu gresesc). Bafta! Pana in octombrie 2013 REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
perca_felician Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle ti-au raspuns colegii,stiu ca in toata uniunea nu se mai pot face transformari,nu conteaza ca e carosier sau reprezentanta,din pacate toyota bj 70 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovidiu cica Posted November 17, 2016 Author Share Posted November 17, 2016 Re: IVECO DAILY 40-10 4X4 - expedition vehicle daca asa stau lucrurile ramane decat varianta Bulgaria astept pe partea de amenajare pareri,propuneri! sa mai auzim si de Bine,ca de rau este pamantul plin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts