Ben 07 Posted November 23, 2016 Author Share Posted November 23, 2016 (edited) Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc salut Cos, da manualul il am. Inca nu am facut decizia, Astept raspuns de la Erno, este cel mai aproape de mine si am auzit numai bune de el. Astazi am alergat dupa piese, am apelat si la Luigi sa-mi trimita o oferta completa, vestitul meu furnizor nu are acces sa vanda rulmenti speciali cu protectia aia pt mizerie Luigi, asa am gasit roata can am dat jos capacul, nu stiu ce piese trebuie sa fie acolo, de asta am vorbit pe mesaj privat trimite email la brasco07@yahoo.com Ben Edited November 23, 2016 by Ben 07 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big.Ursu Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc MRL-ul iti lipseste ... fara ala .. nu ai 4x4.... NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben 07 Posted November 23, 2016 Author Share Posted November 23, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Mersi Ursu, sa iti raspund la postul tau de data trecuta. Daca belgicianul avea grija de masina atunci eu nu o putem cumpara:):), intentionat am cautat masina mai ieftina, deci mult de reparat. Am cumparat un opel insignia, 2012, acum 2 ani, toate optinunile, 160CP, 12000 EU, sa am si eu masina buna ca tot timpul am cumparat doar masini ieftine si accidentate. ce crezi?, masina aia a stat cel mai mult in servis din toate cate am avut, am ramas cu ea pe drumuri de cateva ori prin Germania, Slovacia, austria, o catastrofa totala. Noroc ca sotia a insistat sa facem full casco pt ca ea mergea cel mai mult cu masina, deci nu am platit aproape nimic, cum eu am cel putin 3 masini functionale totul a fost OK, dar cu stres si timp pierdut pe la servisuri, dupa masina veneau, dar trebuia sa mergem dupa masina la Opel, cum si eu si sotia lucram pe schimburi cu copil mic la gradinita, fara bunici sau alt ajutor NEVER EVER AGAIN Asta a fost prima si ultima masina ce am cumparat de la dealer si asa de scumpa, fara discuti cumpar doar masini cu probleme de acum inainte, le repar eu sau le duc la un specialist in motoare si merg ani de zile fara probleme, doar sa le dai motorina si ulei. Nici o masina nu a plecat de la mine nefunctionala, poate cu suspensie uzata, cu Km peste 400 mii, etc. In masina asta bag poate 4 mii dar sunt sigur 99%, ca cu rugina am terminat. In cativa ani o segmentare si dupa ce am murit la 85 de ani, deci peste 41 de ani o sa las masina mostenire la fiul meu :):). Acum spune tu care masina la 8-10 mii rezista +40 de ani ?? :):):). Le-am cam ingrosat aici dar cam asta este principiul meu :):):) Ben 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
minitehnicusro Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Acum spune tu care masina la 8-10 mii rezista +40 de ani ?? Suzuki Samurai 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 (edited) Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc ... intretinuta si reparata , orice masina rezista daca te hotarasti s-o tii pana o faci sicriu ,si Samuraiul rezista ... poate ca si psihicu' rezista ( depinde de rezistenta la suferinta ... ) ... dar nu rezista coloana vertebrala si nici dintii'n gura ... e o masinuta prea mica mica , foarte buna de plimbarica cu putini oameni si putine bulendre , excelenta de catarat , de noroit... dar nu de lucru la padure si nici de alergat ... Nu e o comparatie buna ... si Dacia 1100 rezista , nu-i un aspect de luat in considerare daca rezista ... ci daca rezista la tavaleala zi de zi fara sa te scarbeasca de viata ... La socoteala aia cu lasat mostenire mai adauga si faptul ca orice masina iti va consuma in timp bani de intretinere , poate multi mai multi decat valoare masinii . Considerand ca ai de gand sa calatoresti si sa muncesti cu Patrolul , trebuie intretinut corespunzator , si da , va tine o viata si e fiabil daca nu ignori bunul simt si schimbi uleiul decat atunci cand curge simeringul sau cureaua cand se rupe ... . Din fericire , se intretine simplu , usor si relativ ieftin, se putea si mai ieftin dar de cand Nissan e + Renault s-a mai scumpit ... ca e Renault ... ... am in mod curent sub mana un Patrol care acompania taful , a muncit asa aproape stock echipata cu Ziarelii Brutale ... si mai stiu si altele care doar asta fac - trag lemne din padure ... se incapataneaza sa mearga ... e greu Patrolul , dar si munceste din greu ... probabil pentru asta a si fost facut asa ca bivolu' ... Edited November 23, 2016 by cos 1 ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben 07 Posted November 24, 2016 Author Share Posted November 24, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc MRL-ul iti lipseste ... fara ala .. nu ai 4x4.... Cum se spune la MLR in mod normal technic? Daca stiti si in Engleza. Mersi, Mult, Ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Free running hub . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben 07 Posted November 24, 2016 Author Share Posted November 24, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Mersi, acum ca stiu cum se numesc am facut putin research si multi spun ca cele manuale sunt mai bune decat cele automatice. Daca cumpar automatice inseamna ca trebuie sa ma dau jos din masina ca sa cuplez si fata? Nu cred ca am chef sa fac asta de fiecare data cand cuplez 4x4. Cum procedati voi? ce imi recomandati cuplare automatica sau manuala? Dupa cum am spus fac autostrada dar si 4x4 cand scot lemnele, dar scot lemenele aproape tot timpul cand este uscat 1x pe an, asta inseamna 2-3 zile 30-50 m3, nu fortez masina deloc, dar sigur trage din greu da ca o sa am 4 m3 in remorca Mersi , Ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big.Ursu Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Alea automate pui in 4x4 H sau L ... si gata. Ai 4x4. Cand decuplezi, trebuie sa dai in marsarier 0.5-1m pana cand decupleaza. La cele manuale, te dai jos .... cuplezi ... ala e. Termini treaba .... te dai jos .... decuplezi. La cele manuale, exista varianta asigurarii "blocarii" cu cheia de roti .... surubul din mijloc. Am trecut la MRL manuale marca AVM cand cele automate s-au dus ... NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben 07 Posted November 24, 2016 Author Share Posted November 24, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Ursu, pai cum ai reusit se le distrugi? Ai facut offroad intens/agresiv? Am aici o dileme baieti. In toate ofertele care le-am primit rulmenti nu au protectia pentru praf/noroi. Cel putin asa arata in poze. Care este situatia? Cu protectie pot sa cumpar doar de la nissan? Fara protectie pot sa-mi cumpar eu de oriunde la un pret de nimic si sunt de calitate, 7 EU Fab, sau NSK, dar nu vreau sa fac chiar la prima reparatie deja compromisuri. Pun o poza cu rulmentul meu care l-am dat jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Ursu, pai cum ai reusit se le distrugi? Ai facut offroad intens/agresiv? Am aici o dileme baieti. In toate ofertele care le-am primit rulmenti nu au protectia pentru praf/noroi. Cel putin asa arata in poze. Care este situatia? Cu protectie pot sa cumpar doar de la nissan? Fara protectie pot sa-mi cumpar eu de oriunde la un pret de nimic si sunt de calitate, 7 EU Fab, sau NSK, dar nu vreau sa fac chiar la prima reparatie deja compromisuri. Pun o poza cu rulmentul meu care l-am dat jos[ATTACH=CONFIG]272654[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]272655[/ATTACH] Deja faci un compromis care nu merita sa il faci. Cumpara un kit de reparatie complet si fa o revizie ca la carte la puntea aia. Nu doar simeringuri, rulmenti care seama cu cei de pe masina sau alte "echivalente" Nu vei gasi separat protectiile respective. Gasesti kit de reparatia de la Terrain Tamer in care ai tot ce trebuie. E destul de scump dar de asta ai nevoie daca vrei sa faci o lucrare de calitate care sa te tina mult. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Poti sa montezi rulmentii pivoti fara garnituri dar presoarele sa le inchizi cu un strat subtire de silicon. Singura conditie este ca rulmentii sa fie ptr asa ceva, nu sa cumperi rulmenti tehnici. Iti recomand sa pui originalul sau KOYO nu altceva. Pe original un astfel de rulment e aproape 180 lei iar pe aftermaket 50-80 lei in functie de marca. Protectia nu o gasesti separat. Setul de la TT este scump si nu se justifica achizitia lui decat daca ai nevoie sa schimbi majoritatea pieselor de acolo. Ce-i drept daca desfaci acolo, e bine sa schimbi tot ...sa stii o treaba. Nu e greu din punct de vedere tehnic dar e mult de munca si bibilit. Atentie si la curatarea si lubrifierea capetelor de planetara. consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big.Ursu Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Au vazut partea lor de offroad ale mele MRL-uri ... si nici cei 315.000km (cam atunci le-am schimbat, daca-mi aduc bine aminte ... sau mai tarzior) ....nu sunt de ici, de colea .... NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben 07 Posted November 24, 2016 Author Share Posted November 24, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Inca o zi fara piese si o sa mai fie multe pt ca nu am platit inca nimic:(:( a fost si frumos afara mai sa stai sub masina toata ziua :(:(:fr2:fr2 maine incep sa-mi fac o rampa inaltime 30 cm sa urc cu masina cand schimb ulei, mam cam saturat de cric, macar nu ma gandesc ca nu am piese:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Daca crezi ca te ajuta ... rulmentul pivot este Koyo Hi-Cap 30304 AJ ( adica e putin mai mare la baza inelului interior , pe aceasta baza se preseaza manseta de protectie si etansare - pe rulmentii obisnuiti standardizati manseta nu se mai preseaza si sta in dorul lelii p-acolo fara sa etanseze , ca , sunt mai mici ... ) . Manseta de protectie este Koyo 30304 AJ RSH . Asamblate , au codul Koyo HI-Cap 30304 AJ RRS . Inca mai cred ca nu ar trebui sa cumperi componentele separate , de vreme ce ai nevoie de toate . Adica toate : ansamblu simering raclor sfere - 4057901 J 00 ; simering interior fuzeta 4023201 J 00 ; simering pe butuc sub discul de frana - 40227 C 8200 ( care de fapt e NOK AS2 , 65 mm x 82 mm x 18 ... ) ... revenim ... ; simering planetara 40533-01 j 00 ; simeringul mare pe suport ambutisat 4022801 J00 : rulment planetara 40588 C 6000 ( aftermarket este colivia cu ace HK 3516 ) . Pana acum , de la inceputul acestei postari ,toate cele enumerate sunt cuprinse in kitul de reparatie . urmatoarele vor trebui procurate separat . Kitul nu are inclusi rulmentii de roata dar nu sunt probleme de cumparare . Fa-ti un studiu de piata si vezi cum e mai rezonabil , sa le cumperi separat sau la kit . Daca simeringurile recloare arata bine asta nu ineseamna ca si sterg bine , in special daca sfere sunt ruginite automat si simeringurile sunt zdrentuite si trebuie inlocuite , costa aprox 150 lei per set per roata . Sferele trebuie sa fie relativ lucioase , nu oglinda dar curate . Daca se avariaza prea tare la demontare , capacele interioare de la rulmetii pivoti ( opercule ) - 4004001 J 00 . Simering diferential fata 38189 C 7020 . Garnitura diferential fata pentru diferential H233B : 38320- T 3322 ( daca si numai daca e irecuperabila insa in mod normal e perfect reutilizabila ajutata de o dunga de silicon de etansare ) . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben 07 Posted November 25, 2016 Author Share Posted November 25, 2016 (edited) Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Daca crezi ca te ajuta ... rulmentul pivot este Koyo Hi-Cap 30304 AJ ( adica e putin mai mare la baza inelului interior , pe aceasta baza se preseaza manseta de protectie si etansare - pe rulmentii obisnuiti standardizati manseta nu se mai preseaza si sta in dorul lelii p-acolo fara sa etanseze , ca , sunt mai mici ... ) . Manseta de protectie este Koyo 30304 AJ RSH . Asamblate , au codul Koyo HI-Cap 30304 AJ RRS . Inca mai cred ca nu ar trebui sa cumperi componentele separate , de vreme ce ai nevoie de toate . Adica toate : ansamblu simering raclor sfere - 4057901 J 00 ; simering interior fuzeta 4023201 J 00 ; simering pe butuc sub discul de frana - 40227 C 8200 ( care de fapt e NOK AS2 , 65 mm x 82 mm x 18 ... ) ... revenim ... ; simering planetara 40533-01 j 00 ; simeringul mare pe suport ambutisat 4022801 J00 : rulment planetara 40588 C 6000 ( aftermarket este colivia cu ace HK 3516 ) . Pana acum , de la inceputul acestei postari ,toate cele enumerate sunt cuprinse in kitul de reparatie . urmatoarele vor trebui procurate separat . Kitul nu are inclusi rulmentii de roata dar nu sunt probleme de cumparare . Fa-ti un studiu de piata si vezi cum e mai rezonabil , sa le cumperi separat sau la kit . Daca simeringurile recloare arata bine asta nu ineseamna ca si sterg bine , in special daca sfere sunt ruginite automat si simeringurile sunt zdrentuite si trebuie inlocuite , costa aprox 150 lei per set per roata . Sferele trebuie sa fie relativ lucioase , nu oglinda dar curate . Daca se avariaza prea tare la demontare , capacele interioare de la rulmetii pivoti ( opercule ) - 4004001 J 00 . Simering diferential fata 38189 C 7020 . Garnitura diferential fata pentru diferential H233B : 38320- T 3322 ( daca si numai daca e irecuperabila insa in mod normal e perfect reutilizabila ajutata de o dunga de silicon de etansare ) . Buna Cos, aseara insfarsit am primit oferta complet kit fata punte de la TT Bucuresti, 935 lei, rulmenti sunt KOYO Le-am mai trimis un email pt rulmentul de la differenial si semering. Semeringul la mine este complet distrus, si suprafata unde vine montat rulmentul, dar nu cred ca afecteaza functia, cu o freza se poate reface Am si o oferta sa cumpar o punte completa, 350 EU, in stare buna zice proprietarul, dar nu am loc pt a mea care o dau jos si imi doresc sa refac puntea asta. Daca aveam piesele era montata de mult, am alta masina, terrano, nu este o problema, pot sa umblu,dar stii tu daca incepi ceva vrei sa termini. Mersi o sa le trimit codurile la TT sper sa aiba piesele. Rulmentul pot sa il montez de orice marca in cel mai rau caz, dar incerc piese de calitate, dar semeringul ala special nu il are doar cine se acupa de piese nissan Mersi inca odata, te ocupi de vanzari sau de unde sti toate codurile? Daca ai de vanzare vinde-mi. Ben Edited November 25, 2016 by Ben 07 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted November 25, 2016 Share Posted November 25, 2016 (edited) Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Flansa de diferential e compromisa si in starea in care se arata va distruge orice simering , se poate repara prin camasuire dar nu merita efortul , mai bine cumperi una SH in stare buna atentie sa fie identica ca sunt cateva variatii constructive . Costul camasuirii pentru un rezultat de calitate ( adica , na ,corect , durabil si sa nu curga ca altfel e munca inutila ) implica si masina de rectificat , la strung cu greu obtii precizia necesara , ar trebui sa demontezi pinionul , sa presezi flansa pe caneluri si apoi prelucrata intre centrele pinionului , operatia fiind tributara preciziei strungului deci cam nasol ... apoi rectificata ... deja nu merita manopera si nici macar costul mansetei de reparatie ( pe care o poti substitui cu o camasa de rulment presata pe flansa ebosata si apoi prelucrata , dar si asa necesita sacrificarea unui rulment ...probabil mai scump decat o flansa SH ... Nu vand piese ... dar le poti cumpara de la orice magazin de piese auto ... cere niste oferte ...eu nu le am cu comertul ... nu sunt nici mecanic cu tidula la dosar ... doar mi-am facut temele , norocul situatiei e ca se intampla ca puntea pe care o ai in lucru sa fie identica cu ce am eu pe masina si cu mult inainte eu am inceput si eu sa mi-o ciocanesc singur ... ... ... ( ups , a sarit iar ... limba romana ... o comoara ... ) ... puntea , adica .... mai tai , mai pun ... Update in scadere - la puntea de Y61 nu ai nevoie de simeringul mare pe suport ambutisat 4022801 J 00 , imi pare rau pentru greseala . E un simering exterior care protejeaza suplimentar butucul rotii la Y60 , insa la puntea de Y61 s-a renuntat la el pentru ca zona respectiva a fost folosita pentru inelul de ABS . La puntea mea am renuntat la inelul de ABS ( n-am ABS ca masina nu e Y61 dar puntea e de Y61 ) si am aplicat suplimentar simeringul respectiv dupa modificarea lui , zic io ca e mai bine cu mai multa protectie si am profitat de situatie . Deci ... ai mai scapat de doua piese din cosul de cumparaturi , nu ca ar fi fost mai scumpe decat zece litri de diesel ... Edited November 25, 2016 by cos ...am realizat cu intarziere ca e o masina normala si cuminte , n-are simeringul mare ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben 07 Posted November 25, 2016 Author Share Posted November 25, 2016 (edited) Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Mersi cos, uite eu o rectificam cu convingerea ca o sa fie OK. Dupa cum spui tu, cred ca jocul intre pinion si partea rectificata era prea mare, si nu merita manopera, garantat semeringul avea viata mai scurta Asta e, cumpar alta. Fara voi sunt pierdut la chestiile astea:( Asteapta nissanul sa fie fixat :hl Mersi, Ben Edited November 25, 2016 by Ben 07 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big.Ursu Posted November 25, 2016 Share Posted November 25, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Sper sa nu ma insel...la modelul tau, bordul din cauza soarelui se umple de "basici" si se va face ca dracu....un covoras pus peste bord te va scapa de necazuri. NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben 07 Posted November 25, 2016 Author Share Posted November 25, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Sper sa nu ma insel...la modelul tau, bordul din cauza soarelui se umple de "basici" si se va face ca dracu....un covoras pus peste bord te va scapa de necazuri. :):):) imposibil Patrolul meu sta ferit de soare si pana nu are punte nu se face basici, nici la mine in palme, pana nu am piese sunt sigur ca cu Patrolul meu nu se va intampla nimic, o sa reziste mai mult de 45 de ani :):):):ha::ha: in pozitia asta Mersi pt info Ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzucul Posted November 25, 2016 Share Posted November 25, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Eu stiu ca la modelul facelift 2005 in sus se face asa bordul,inclusiv al meu a avut recall la treaba asta fiind din 2009. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben 07 Posted November 28, 2016 Author Share Posted November 28, 2016 (edited) Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Buna, o intrebare pt cei cunoscatori. Carcasa si diferentialul de la Y60 si Y61 sunt la fel? dinti de la coroana i-am numarat sunt 35 si la dif meu si la cel care il cumpar. Vanzatorul imi spune ca si dif si carcasa se potrivesc la amandoua masini si totul este in stare perfecta si rulmenti si semeringul, pret 5 mil. Fiind ne educat in chestia asta apelez la cei care stiu. Mersi anticipat pt raspuns. Ben Edited November 28, 2016 by Ben 07 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 (edited) Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Diferentialele sunt perfect compatibile , dar numai diferentialele - coroana si pinion , mecanismul diferential blocant sau nu , carcasa diferentialului . In rest puntea de Y60 e mai mica decat cea de Y61 . La stabilirea raportului in punte e important sa numeri si dintii de la pinion ( altfel , la ce imparti cei 35 de dinti de la coroana ... la pinion pot fi 5 , 6 ... 8- in cazul asta e 8 ... , 9 ... daca al tau difera si numai coroana e asemenea , e inutil ... ) . Regula - ansmblul coroana pinion nu se desperechiaza niciodata fiind prelucrate impreuna ( urmatoarea pereche facuta de aceasi masina va fi putin diferita din cauza uzurii sculelor , unghiurile nu mai sunt aceleasi ... sau , sunt aproximativ aceleasi numai la serii foarte apropiate pe care e putin probabil sa le nimeresti in viata asta chiar si daca le cauti ca serie consecutiva . Combinatiile din piese disparate functioneaza dar cu frecari mari , uzuri rapide , viata scurta . Pretul pare bun , diferentialul de fata la Y60/61 pica greu daca are ulei ( nu imi pot imagina cum de s-a defectat asta de la tine , cred ca la demontare/montare incorecta a pinionului ca altfel cam toate sum putintel supradimesionate la puntea de Patrol . In multe cazuri , toate piesele sunt perfecte la vanzator , adevarul e sigur numai dupa ce pui mana pe piese sa le vezi perfectiunea Totusi , inclin sa cred ca nu ai alta solutie sa fie totul corect , repararea locasului de rulment e problematica si riscanta , tine de prea multe variabile - posibilitati fizice , bataia utilajelor, competenta si implicarea meseriasului , si mai mult decat atat ca sa iasa bine ti-ar trebui un borstang centrat pe rulmentul mare , scula cam greu de facut bine si total inutila dupa acesta singura reparatie ... eu am seria de scule pentru alinierea axelor dupa planarea chiulasei , lucru pe care nu-l face cam nimeni - dupa ce chiulasa s-a incovoiat si a fost planata fata chiulasei e ok dar alinierea lagarelor axei cu came a ramas dupa linia curba de la fosta incovoiere , asa ca lagarele se prelucreaza pentru a fi aliniate si ele sa nu forteze axa ... am seria de bare de alezare , le-am dat cu vaselina si le tin in fundul dulapului pe vecie ca nu mai fac niciodata ... ... asa ca io zic sa-l cumperi si ai scurtat reparatia si-ti vezi linistit de viata . Edited November 28, 2016 by cos ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben 07 Posted November 28, 2016 Author Share Posted November 28, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Diferentialele sunt perfect compatibile , dar numai diferentialele - coroana si pinion , mecanismul diferential blocant sau nu , carcasa diferentialului . In rest puntea de Y60 e mai mica decat cea de Y61 . La stabilirea raportului in punte e important sa numeri si dintii de la pinion ( altfel , la ce imparti cei 35 de dinti de la coroana ... la pinion pot fi 5 , 6 ... 8- in cazul asta e 8 ... , 9 ... daca al tau difera si numai coroana e asemenea , e inutil ... ) . Regula - ansmblul coroana pinion nu se desperechiaza niciodata fiind prelucrate impreuna ( urmatoarea pereche facuta de aceasi masina va fi putin diferita din cauza uzurii sculelor , unghiurile nu mai sunt aceleasi ... sau , sunt aproximativ aceleasi numai la serii foarte apropiate pe care e putin probabil sa le nimeresti in viata asta chiar si daca le cauti ca serie consecutiva . Combinatiile din piese disparate functioneaza dar cu frecari mari , uzuri rapide , viata scurta . Pretul pare bun , diferentialul de fata la Y60/61 pica greu daca are ulei ( nu imi pot imagina cum de s-a defectat asta de la tine , cred ca la demontare/montare incorecta a pinionului ca altfel cam toate sum putintel supradimesionate la puntea de Patrol . In multe cazuri , toate piesele sunt perfecte la vanzator , adevarul e sigur numai dupa ce pui mana pe piese sa le vezi perfectiunea Totusi , inclin sa cred ca nu ai alta solutie sa fie totul corect , repararea locasului de rulment e problematica si riscanta , tine de prea multe variabile - posibilitati fizice , bataia utilajelor, competenta si implicarea meseriasului , si mai mult decat atat ca sa iasa bine ti-ar trebui un borstang centrat pe rulmentul mare , scula cam greu de facut bine si total inutila dupa acesta singura reparatie ... eu am seria de scule pentru alinierea axelor dupa planarea chiulasei , lucru pe care nu-l face cam nimeni - dupa ce chiulasa s-a incovoiat si a fost planata fata chiulasei e ok dar alinierea lagarelor axei cu came a ramas dupa linia curba de la fosta incovoiere , asa ca lagarele se prelucreaza pentru a fi aliniate si ele sa nu forteze axa ... am seria de bare de alezare , le-am dat cu vaselina si le tin in fundul dulapului pe vecie ca nu mai fac niciodata ... ... asa ca io zic sa-l cumperi si ai scurtat reparatia si-ti vezi linistit de viata . Deci din cate am inteles este compatibil diferentialul cu carcasa cel de pe Y61 si Y60 Pinionul are 8 dinti si coroana 35, la fel si la vanzator la fel si la mine. Daca nu ma insel este 4.375 la 1 . Neaparat o sa trebuiasca sa controlez nr de rotati la roata din fata si la roata din spate pt ca carcasa de diferential din fata mi se pare sa nu fie original, este complet cu mai multa rugina decat puntea. Poate au mesterit belgieni la el si nu l-au pus cu aceleasi nr de dinti. Pana la urma am gasit toate piesele doar nu am gasit flansa. Bineinteles ca rulmentul si semeringul costa apropape cat tot diferentialul cu carcasa SH, doar gata sa il montezi, bineinteles daca vanzatorul este cinstit. La mine diferentialul este in perfecta stare, dinti nu au nici o uzura, inainte sa il desfac am incercat sa vad daca are joc coroana, nimic. Dupa desfacere inca o inspectie, nu am gasit nimic nici la pinion. Dar rulmentul la pinion a explodat, si inelul de la rulment care l-am scos afara cu presa a fost fisurat, din rulment nu am gasit aproape nimic, semeringul garantat nu a fost bun, a intrat omul bine in noroi, a intrat noroi in rulment, cu turati sa incalzit bine si rulmentul a explodat. Macar asa imi explic eu. Mersi cos de informatii. Am gasit si un diferential de spate cu carcasa , am zis ca sa il modific si sa il montez pe fata la mine, cand am vazut ce mult trebuie sa transformi am lasat-o balta. Astazi am facut curatenie, am dat jos partea cu discul de frana, bineinteles ca senzorul de abs nu a iesit afara, mam chinuit mult, pana la urma sa rupt:):), dau vreo 50EU pe el daca nu il gasesc SH. Dau tot jos si repar totul bine, tot kitul rulmenti roti, toate semeringurile, curatat si revopsit totul. O sa pun poze in cateva zile. Cand o sa fac in primavara sasiul nu mai desfac si la roti, o sa fac puntea doar pe din afara, sablare + vopsire. Mersi, Ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Re: Caut firma/ persoana pt Sablare-si tratament Zinc Daca tot ai puntea desfacuta e o ocazie buna sa o sablezi , altfel o vopsesti cam degeba . Ai sa vezi asta cand te apuci la curatat , e o munca grea si ca sa cureti totul bine nu doar gadilat cu peria de sarma e aproape imposibil , sint colturi interioare unde n-ai cum . De ar fi avut planetarele de fata tot 33 caneluri ca si cele de spate sa se poata monta blocantul de spate in fata , japonezii aia de l-ar fi proiectat asa ... ar fi avut multe acatiste si pentru soacrele lor ...dar , nu ... nasol ... sa ne multumim si noi cu ce avem ... Senzorul iese dar trebuie impins cu rabdare dinspre centru spre exterior , e nevoie de o bucsa moale .scosul cu daltite si alte surubelnite nu prea merge . Care e inculpatu' de l-ai belit ? e plastic sau inox la carcasa ? ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts