Land Rover TD4 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 (edited) Salut toti membrii forumului, ma numesc Costi ,am 48 de ani, si de cca 2 luni am un Land Rover Freelander SE TD4,in 5 usi,dotari respectiv: model Facelift,alcantara negre,incalzire in scaune,parbriz si luneta spate incalzite,oglinzi electrice si rabatabile,carlig de remorcare cu 2 prize, 5 geamuri electrice,volan reglabil, geamurile si luneta infoliate,cam atatea imi vin in minte acum sa le insir. Masina este de provenienta UK,insa are mutat volanul in stanga,cutie manuala in 5+1 trepte Inca de la inceput m-am confruntat cu ceva probleme (neseriozitatea vanzatorului+nepriceperea mea)respectiv: debimetru de aer defect, 2 bujii moarte,si de aici o pornire la rece foarte greoaie si chiar si la cald nu era asa de usoara,difuzoarele din partea dreapta moarte,caldura lasa de dorit(am inteles de la un posesor de LR FL ca-i trebuie tubulatura si inca ceva ca o cutie),monocontactul de mers inapoi blocat,daca zic bine senzorul de presiune de pe rampa de admisie nefunctional,deci am inceput sa comand : senzorul cu rampa SH(din pacate nu mi-am permis unu nou diferenta mare de pret) si sa schimbat mersul motorului. debimetrul de aer(magnetti marelli) si bujiile (bosch)noi ,din nou sa schimbat mersul si pornirea motorului(in bine) Schimbul de consumabile(ulei castrol ptr tdi,filtre aer ,ulei si combustibil noi,monocontactul de mers inapoi SH,scut metalic la motor (tabla de otel de 3mm)nou,anvelope de iarna Barum Polaris 3 215/65 R16 98H noi,anvelope de vara TIGAR SUV Summer MS, 215/60 R17, 96V, E, C, )) 69,noi.paravanturi noi,schimbat furtulele de la vacuum cu unele noi,polishat farurule si aplicat folie de protectie pe ele. Cred ca am enumerat cam toate cate au fost ,(daca am uitat ceva o sa revin) Edited January 4, 2017 by Land Rover TD4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Land Rover TD4 Posted January 3, 2017 Author Share Posted January 3, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) Revin la postul anterior cu o problema: cu toate schimbarile facute masina mea este cam,,lenesa'' adica,demaraj cam lent,acceleratia in viteza este lenta,pantele la urcare imi cam dau emotii,intr-un cuvant este lenesa. Azi am fost la un mecanic posesor de LR FL, care mi-a zis sa schimb furtunele de la vacuum,si sa curat galeria de admisie. Cu aceasta ocazie intreb si eu colegii de forum daca s-au confruntat cu asa ceva si ce metode au gasit de rezolvare. Mentionez ca masina am achizitionat-o ca un cadou de pensionare,pentru mers la munte la ski(Ranca,Straja,Transalpina ski resort Vidra) si pentru mers la pescuit, nu am de gand sa fac off road. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) Cu proxima ocazie (cand permite bugetul) schimba debitmetrul cu unul Bosch, Magnetti Marelli este bun pentru Renault, fiat, etc. Senzorul de pe rampa de injectoare baga-l la prioritati, nu stii cat te va tine cel SH, media de viata a senzorului este de aprox. 10 ani. Descarca-ti RAVE disc 1 si pune-te pe lecturat, te va scuti de dat bani aiurea la mecanici. Pe parte de motor poti apela si la un service dedicat BMW. Reading the Owners Manual doesn't hurt. NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.) KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru') SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah) KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 (edited) Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) Salut. completeaza-ti te rog profilul sau fa o semnatura cu datele masinii sa se vada clar la fiecare postare si cu toate ca ai facut o prezentare detaliata ai uitat sa treci ce fel de transmisie are ceea ce e important(din chestia cu monocontact mers inapoi se poate deduce ca ar fi manuala dar e bine sa fie clar) sustin ce spune DKW despre debitmetru, singurul care merge bine pe Td4 e Bosch F00C2G2029 , restul asa numite "portivite" de Pierburg sau M.Marelli sau aftermarketuri sunt bune doar cu un tuning Synergy 2 altfel masina e lenesa Chestia cu furtunele poate fi idee buna dar nu cred ca se face referire la vacuum ci la cele de presiune(turbina - intercooler) , masina mai are EGR? Edited January 3, 2017 by sierrafery 1 NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Land Rover TD4 Posted January 3, 2017 Author Share Posted January 3, 2017 (edited) Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) Sincer nu stiu daca-l mai are dar o sa ma informez daca-l mai are,in legatura cu:tuning Synergy 2,ceva detalii, de unde se poate procura,cost?(stau cam prost la capitolul engleza) Edited January 3, 2017 by Land Rover TD4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 (edited) Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) ANUL Si TRANSMISIA in profil !!! daca stai prost cu engleza e nasol Edited January 3, 2017 by sierrafery NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) EGR si galeria de admisie. Reading the Owners Manual doesn't hurt. NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.) KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru') SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah) KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) Sincer nu stiu daca-l mai are dar o sa ma informez daca-l mai are,in legatura cu:tuning Synergy 2,ceva detalii, de unde se poate procura,cost?(stau cam prost la capitolul engleza) Pana la tuning si alte bazaconii ar fi bine sa pui masina la punct. Reading the Owners Manual doesn't hurt. NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.) KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru') SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah) KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 (edited) Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) +1 ^^^ Eu am spus de Synergy 2 ca daca e montat unul din ala nu mai e asa de important senzorul Bosch nu ca-l recomand, eu nu recomand tuning boxuri in general dupa o experienta proprie cu final nefericit, daca vrei putere recomand remapare.... totusi daca insisti asta e http://www.ebay.co.uk/itm/LANDROVER-FREELANDER-2L-TD4-SYNERGY-RONBOX-2A-TUNING-BOX-PIERBURGH-MAF/231593923642?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D38661%26meid%3D8c2b3f3e56cd46b4a352d477795121aa%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D231593922494 , o remapare costa poate chiar mai putin Edited January 3, 2017 by sierrafery NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 (edited) Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) am un Land Rover Freelander SE TD4,in 5 usi,dotari peste standard,respectiv: model Facelift,alcantara negre,incalzire in scaune,parbriz si luneta spate incalzite,oglinzi electrice si rabatabile,carlig de remorcare cu 2 prize, 5 geamuri electrice,volan reglabil,cam atatea imi vin in minte acum sa le insir. Sa recapitulam nitel: Facelift = standard din 2003 (2004 in functie de piata) Luneta incalzita = standard. Oglinzi electrice = standard din 1999. Geamuri electrice = standard din 2000-2001 Volan reglabil = standard. Incalzire in scaune, alcantara, parbriz incalzit, oglinzi rabatabile electric =nivel de echipare (SE) Carlig de remorcare cu 2 prize = aftermarket, nu e un prilej de bucurie existenta lui. Dotari peste standard inseamna extraoptiuni in plus fata de cele oferite de pachetul SE. Edited January 4, 2017 by DKW Reading the Owners Manual doesn't hurt. NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.) KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru') SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah) KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Land Rover TD4 Posted January 4, 2017 Author Share Posted January 4, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) buna dimineata forum,am verificat si da,am supapa EGR, cat despre tuning,nu alerg dupa asa ceva,(am crezut ca este necesar acel Synergy 2 dat fiind faptul ca am pus acel debimetru de la M M)interesul meu este sa fac masina sa mearga nu sa o tunez,de aceea am apelat la acest forum. Necunoasterea nu este motiv de tristete ptr mine,si nici motiv de repros,dupa cum reiese din titlu sunt novice in ceeace priveste 4x4,dar o sa ma pun la punct cu cele ce-mi lipsesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) In cazul asta pt a scapa de lentoarea respectiva ca prim pas iti trebuie debitmetru Bosch, senzor rampa nou, curatat EGR/admisia/MAP si pus furtune turbo de silicon NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Land Rover TD4 Posted January 6, 2017 Author Share Posted January 6, 2017 (edited) Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) salut grup, ieri de dimineata am avut o surpriza neplacuta, voinicul meu nu a vrut sa mai porneasca,deloc, am dat la automat pana a murit bateria, am luat curent de la cea de-a doua masina proprie(Skoda Octavia,19tdi)care are baterie noua si degeaba. Bateria si-a revenit repede dar LR FL tot nu a vrut sa porneasca.Am scos,curatat si verificat pompa de motorina din rezervor,este ok, am verificat pompa de langa filtru de motorina, merge, dar masina nu vrea sa porneasca.Miercuri a mers fara probleme,seara am parcat si dimineata......nu a vrut.Tocmai ce am identificat (la magazin de profil)senzorul de presiune de la rampa de la injectori, debitmetru,si voiam sa-i comand saptamana viitoare in vederea schimbarii.Insa acum belea mare, refuza sa coopereze si sa fie deplasata la un service in vederea testarii.Ceva sfaturi si idei mi-ar fi de folos.Multumesc anticipat Edited January 7, 2017 by Land Rover TD4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 (edited) Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) Senzorul de pe rampa de injectoare, curata-i mufa cu spray de contacte, daca tot nu misca, alt senzor. Edited January 6, 2017 by DKW Reading the Owners Manual doesn't hurt. NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.) KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru') SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah) KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liviu-San Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) salut grup, ieri de dimineata am avut o surpriza neplacuta, voinicul meu nu a vrut sa mai porneasca,deloc, am dat la automat pana a murit bateria, am luat curent de la cea de-a doua masina proprie(Skoda Octavia,19tdi)care are baterie noua si degeaba. Bateria si-a revenit repede dar LR FL tot nu a vrut sa porneasca.Am scos,curatat si verificat pompa de motorina din rezervor,este ok, am verificat pompa de langa filtru de motorina, merge, dar masina nu vrea sa porneasca.Miercuri a mers fara probleme,seara am parcat si dimineata......nu a vrut.Tocmai ce am identificat senzorul de presiune de la rampa de la injectori, debitmetru,si voiam sa-i comand saptamana viitoare in vederea schimbarii.Insa acum belea mare, refuza sa coopereze si sa fie deplasata la un service in vederea testarii.Ceva sfaturi si idei mi-ar fi de folos.Multumesc anticipat Pai daca ar fi o solutie sa-ti porneasca masina,nu te-ai mai duce la service.:grin: Oricum, in rezervor(daca ai facelift) nu ai pompa de motorina,ci sonda litrometrica. Pompa de inalte,este cea de langa filtrul de motorina si ar fi trebuit sa o auzi cand lucreaza,in momentul cand pui contactul. Parerea mea este sa detaliezi ce se intampla cand actionezi demarorul. Da sa porneasca,scoate fum....etc. Solutia cea mai simpla,este sa o pui pe platforma si sa o duci la doctor,dar sunt convins ca este o chestie minora de care te vei minuna, dupa ce-ti vei rezolva problema. Masina nu o sa-ti porneasca dupa ce cureti un senzor(dupa cum spune @DKW),ca nu e LEGO:grin: E treaba de mecanica.Nu se alimenteaza. Nu schimba piese care nu ai siguranta ca sunt defecte. @DKW,frigiderul e gol si mi-e dor de tine! :ha: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Land Rover TD4 Posted January 7, 2017 Author Share Posted January 7, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) Buna dimineata grup, in dimineata cu pricina cand am actionat demarorul a dat sa porneasca de cateva ori ptr cca 4-5 secunde ,subturat, si apoi pauza,nu a mai vrut deloc.Fum nu am vazut sa scoata ,la service urma sa merg cu ea ptr debitmetru si senzorul de la rampa de injectoare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 (edited) Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) Masina nu o sa-ti porneasca dupa ce cureti un senzor(dupa cum spune @DKW),ca nu e LEGO:grin: E treaba de mecanica.Nu se alimenteaza. Nu schimba piese care nu ai siguranta ca sunt defecte. @DKW,frigiderul e gol si mi-e dor de tine! :ha: Liviule, iar citesti pe diagonala? :grin: Era vorba sa curete mufa de la senzor, ca si aia mai da rateuri uneori daca s-a umblat p-acolo. P.S.: nu mi-e dor de tine. :ha: Buna dimineata grup, in dimineata cu pricina cand am actionat demarorul a dat sa porneasca de cateva ori ptr cca 4-5 secunde ,subturat, si apoi pauza,nu a mai vrut deloc.Fum nu am vazut sa scoata ,la service urma sa merg cu ea ptr debitmetru si senzorul de la rampa de injectoare. Urc-o pe platforma si la service cu ea, sa verifice si in contra-aripa dreapta spate, langa prag, la modelele din 2004 e posibil sa ai a 2-a pompa de motorina acolo. Daca a cedat aia e explicabila tentativa de pornire. Edited January 7, 2017 by DKW Reading the Owners Manual doesn't hurt. NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.) KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru') SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah) KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Land Rover TD4 Posted January 7, 2017 Author Share Posted January 7, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) salut membrii forumului, in dimineata aceasta ,beneficiind si de bunavointa lui Alin 75 ,am incercat sa descoperim de ce nu vrea voinicul meu sa porneasca.Am verificat inca o data daca pompa de motorina din aripa dreapta spate functioneaza,si da functioneaza,am verificat daca ajunge motorina in rampa si da ajunge.Am curatat cu spraycontact mufa de la senzorul rampei de injectoare si am inlocuit ptr proba senzorul de la axa cu came (cu unu care nu aveam certitudinea ca este bun) si in final nu a vrut sa porneasca.Cu aceasta ocazie am descoperit ca masina are Incalzire auxiliara ,pe care trebuie sa o verific daca functioneaza.Acum o sa iau o pauza pana marti cand am promisiune ca mecanicul cu Land Rover va veni la mine la masina sa o verificam cu testerul dedicat si poate-i dam de cap,o sa postez rezultatul. Multumesc si pe aceasta cale lui Alin 75 ptr bunavointa de a ma ajuta,respect. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flaviu co Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) salut membrii forumului, in dimineata aceasta ,beneficiind si de bunavointa lui Alin 75 ,am incercat sa descoperim de ce nu vrea voinicul meu sa porneasca.Am verificat inca o data daca pompa de motorina din aripa dreapta spate functioneaza,si da functioneaza,am verificat daca ajunge motorina in rampa si da ajunge.Am curatat cu spraycontact mufa de la senzorul rampei de injectoare si am inlocuit ptr proba senzorul de la axa cu came (cu unu care nu aveam certitudinea ca este bun) si in final nu a vrut sa porneasca.Cu aceasta ocazie am descoperit ca masina are Incalzire auxiliara ,pe care trebuie sa o verific daca functioneaza.Acum o sa iau o pauza pana marti cand am promisiune ca mecanicul cu Land Rover va veni la mine la masina sa o verificam cu testerul dedicat si poate-i dam de cap,o sa postez rezultatul. Multumesc si pe aceasta cale lui Alin 75 ptr bunavointa de a ma ajuta,respect. Felicitari pentru masina cumparata. In ceea ce priveste lenevia masinii prima data ar fi bine sa faceti o comparatie cu alt Freelander td4 ca sa fiti sigur ca este lenesa. Comparatii cu altceva nu au rost. In ceea ce priveste problema cu pornirea , rugati pe cineva cu un tester sa va faca o diagnoza, asta ca sa nu cumparati la piese fara rost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandusandu Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 (edited) Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) Verificati si bujiile . e posibil sa fie arse chiar toate. Se intampla frecvent din cauza pozitiei nu sunt verificate mai deloc. La al meu erau arse trei si la - 7 grade a pornit la a 8-a incercare. Acum - 13 grade porneste din prima. Edited January 7, 2017 by sandusandu Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin75 Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) Verificati si bujiile . e posibil sa fie arse chiar toate. Se intampla frecvent din cauza pozitiei nu sunt verificate mai deloc. La al meu erau arse trei si la - 7 grade a pornit la a 8-a incercare. Acum - 13 grade porneste din prima. Bujiile sunt noi. Senzorul de la axa este pe toane, dar la ultimele testări a funcționat. Ceva "tăia alimentarea" electric. Adică învârte de câteva ori (am dat și cu spray de pornire și ...nimic) după care "pica acele" și se oprește. Am avut permanent curent de la Octavia. Sper să nu se supere Costi că am dat din casa.... .... orice supraapreciere duce la dezamagire..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) . Ceva "tăia alimentarea" electric. Adică învârte de câteva ori (am dat și cu spray de pornire și ...nimic) după care "pica acele" și se oprește. Dupa 10 porniri ratate nu mai porneste. Ati verificat pompa de motorina din compartimentul motor si senzorul de pe filtru de motorina? Reading the Owners Manual doesn't hurt. NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.) KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru') SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah) KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix) Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin75 Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) Dupa 10 porniri ratate nu mai porneste. Ati verificat pompa de motorina din compartimentul motor si senzorul de pe filtru de motorina? Se aude cum invarte pompa, am scos returul de pe inalta, scoate motorina... .... orice supraapreciere duce la dezamagire..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) S-o luam altfel. -cand pui contactul se aude clar cum se amorseaza circuitul? sunetul produs este constant pana la amorsarea completa? -cand dai la automat se aude normal sau sec/metalic? Reading the Owners Manual doesn't hurt. NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.) KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru') SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah) KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix) Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin75 Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 (edited) Re: Primul meu 4x4 (de la cumparare si pana la...........) S-o luam altfel. -cand pui contactul se aude clar cum se amorseaza circuitul? sunetul produs este constant pana la amorsarea completa? -cand dai la automat se aude normal sau sec/metalic? Când se pune contactul, se aude amorsarea pompei (este la pasaj roata spate), sunetul este constant fără întrerupere. La acționarea demarorului, motorul are câteva rotații complete (nu știu ... 3-4) după care se oprește. Prima data am dat eu la automat si bateria era cam dusa (învârtea cam lesinalta), atunci am luat decizia sa "lucram" având în permanenta curent de la cealaltă mașină. Pentru mai multa "siguranță" am scos returul de la pompa de înaltă și la punerea contactului (nu am dat la automat), scoate motorina .... Am dat cu spray de contacte cam pe la toate mufele la care am avut acces, fără sa demontam multa plasticaraie .... mai ales ca era un frig..... L.E cand da la automat sunetul este metalic! L.E. 2 ma gândeam acum ... sa zic ca dădea matorina pe retur, cam "nefiresc de multa".... Edited January 8, 2017 by alin75 .... orice supraapreciere duce la dezamagire..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts