Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Noul cotetz HDJ80


grizzlee
 Share

Recommended Posts

Re: Noul cotetz HDJ80

 

Hello

 

Dupa cateva luni in care a stat masina, am mai facut urmatoarele:

 

- dus toti etrierii la sablat. 3 din 4 etrieri erau complet blocati. S-a cumparat kit de reparatie cu pistoane, garnituri + discuri + placute + furtune noi pe toate 4 roatele. Acuma franeaza destul de ok, dar e cam moale pedala. Am sa mai ii dau pe coaja, sa se uzeze un pic placutele dupa discuri si sper sa prinda mai bine dupa aceea.Daca nu, mai aerisim odata instalatia.

- montat inapoi puntea fata cu planetarele noi. din fericire erau ok rulmentii si fuzetele. Montat, pus uloi nou si merge brici.

- montat corpul filtru de motorina,care lipsea cu desavarsire si facute legaturile la tanc

- montat radiator + termostat nou . Aici a fost cam gaura in buget. Radiatorul pentru modelele cu cutie automata are in partea de jos racire si pentru cutie, asa ca a fost extra scump.

- montat robinet racire. Aici imi e un pic neclar cum trebuie montat pentru ca acolo mai trebuie sa fie inca un T-eu care incalzeste si interiorul masinii si acolo imi lipseste piesa respectiva. Mai e si un cablu, care actioneaza cumva robinetul, sa incalzeasca si interiorul, nu stiu cum se leaga. Poate oare cineva sa ma ajute cu niste poze de la o masina completa :d ?

- schimbat toate 4 bornele de la baterii care erau mancate in utlimul hal.

 

In concluzie,am reusit in sfarsit sa pornesc ieri cotetzul si sa dau o tura. Motorul merge foarte frumos, turbina fluiera cum trebuie si cutia schimba foarte bine si in sus si in jos.

Pentru ca sunt inca praf suspensiile, bucsele, e foarte "nicicum " directia si nu prea m-am incumetat sa ii dau pe coaja cum trebuie.

 

Important e ca motor+cutie sunt ok.

 

Acum la partea nasoala. Cum s-a demontat fata, am observat ca masina a fost pocnita in partea dreapta fata, destul cat sa rupa urechile farului, semnalizarii si prinderea aripii. La o analiza mai amanuntita, am descoperit ca tragerul are multe rupturi si va trebui schimbat. Va trebui schimbat de la trager,faruri, semnalizari laterale, semnalizarile de sub far, grila fata, cam toata fata :(

Se mai pot refolosi unele elemente, dar mai toate au cate o ureche rupta,sparturi, ciobituri sau alte defecte mari.

 

Cam atat, am sa revin cu cateva poze sa vedeti ce inseamna carpeala romaneasca la capitolul instalatie electrica :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 4 months later...

Re: Noul cotetz HDJ80

 

Salut

 

Nu am mai facut mare lucru pentru ca nu am mai avut timp din pacate. I-am desfacut toata fata sa ii schimb instalatia electrica si cam asa a ramas :)

Am nevoie de cateva repede de tabla din fata, dar cumva nu am reusit sa le iau inca.

 

Ma tot gandesc daca sa nu iau o masina donatoare de pe care sa imi iau tot ce imi trebuie. Pe masura ce desfac tot gasesc elemente rupte/ruginite sau pocnite. La pret de dezmembrat e doar un hdj pe benzina pe olx. Daca as gasi un dieselos fara acte si cu caroseria intreaga cat de cat, l-as lua cu tot.

 

Am sa mai scriu daca mai rezolv ceva :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am mai facut cate una alta la masina, dar in general nimicuri.

In schimb am ajuns la concluzia ca sunt foarte multe piese deteriorate/lipsa. Acuma am doua variante, fie o dezmembrez si ma scap de o grija sau iu o englezoaica si fac swap de volan daca e mai buna, sau iau piese pe asta.

 

Am gasit pe oleics urmatoarea toyota: https://www.olx.ro/oferta/vand-toyota-land-cruiser-hdj-80-limited-IDbYt44.html#73ca1c6dea

 

E oare vreun coleg de prin zona care stie masina, sau ar putea sa mearga sa o vada sau sa imi dea detalii despre ea. Eu as avea minim 5 ore de mers incolo si nu stiu daca merita. Omul a laudat-o la telefon, ca nu are rugina, ca merge tot, ca e completa ca mai are 100 de masini pe langa. Sper sa fie adevarat :)

 

Mai o intrebare as avea. Daca e cu numere de bulgaria, oare ce acte am nevoie la ea?

 

Mersi

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Inca o intrebare as avea. Imi pare rau sa vad masina stand acolo in ploaie si vreau sa ma apuc sa fac ceva:

 

Mie in actele sasiusului de UK imi scrie asa:

Body type: Light 4x4 Utility

Taxation class: Private/Light goods (PLG)

 

Am intrebat un coleg de forum si spunea ca nu se incadreaza ca si utilitar N1 la noi in tara.

Cum speranta moare ultima, mai intreb aici daca am vreo sansa sa o inmatriculez ca N1 cu actele astea?

 

Mersi

Link to comment
Share on other sites

De ce nu mergi la primul RAR si intrebi? nici macar nu ai nevoie de traduceri pt un raspuns ......

Gura targului este mai buna? Mie din engleza mea imi spune ca-i utilitara, poate si lui nea inginerul...si pleci acasa cu actele depuse si confirmarea data....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca asa e cel mai bine, dar in ultima vreme ajung pe acasa odata la 3 luni si atunci pe fuga.

Cred ca tot acolo am sa ajung. Speram sa fie cineva pe forum, care e mai versat in tainele legislatiei romane.

Link to comment
Share on other sites

Stii tu , ce se face la RAR la Galati nu se face la RAR la Arad si nici la Tm....cam asta este adevarul dupa chef,moft si cunostinte .....

De aia zic ca eu as intreba. S-ar putea sa fii chiar incantat de raspuns....sau nu.....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

In weekend am fost la cumparaturi. Pe calea asta vreau sa ii multumesc lui StoneCold care m-a ajutat enorm in achizitie, iar ca atare concluzia e mai jos:

Motorizare 4.2 12V, echipare VX cu scaune de piele, incalzite, clima, blocanti fata-spate si stare generala foarte buna. Masina a aratat bine pana ieri, cand am mers cu ea un pic la padure si i-am aplicat un tratament cu crengi.

In poza a doua, e scara magarilor: masina lui StoneCold, care e preparata de noroi, noua achizitie si un Outlander Hibrid, care pare copilul lor :)

 

Planul maret e sa mut volanul de pe cea alba pe asta rosie si dupa aceea sa vedem cum facem cu inmatricularea :)

 

Masina e minunata si in noroi si la drum lung, motorul si cutia lucreaza foarte bine. Problemele sunt la o planetara care cloncane si motorasele electrice de la blocanti. Incerc sa demontez motorasele, sa vad daca le pot resuscita cumva.

1.thumb.jpg.5fc5bcaf750a09c4accb48c646d5e497.jpg

2.thumb.jpg.0481327b2d910b57ec06dadf00d4c995.jpg

Edited by grizzlee
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...

El coche a primit suspensii OME Supercharger Hd, rezultand intr-o inaltare de aprox 6 cm. Asteapta la rand niste roti de 33 pe jantele standard de 80 reconditionate.

 

In puntea fata am gasit ulei plin de shpan, care mai degraba semana a gem de prune decat ulei. A fost spalat cu motorina si pus ulei nou. Mai la vara urmeaza revizie la punti.

6.thumb.jpg.10b81e40a8de2c13b9021d34aa806fc9.jpg

8.thumb.jpg.30e37813936731458e8aaeb36000ab71.jpg

1.thumb.jpg.65f9451d9d0b4f0a4f127e692398a564.jpg

3.thumb.jpg.1a71f6035dba4419dc6104e4205fa98c.jpg

Edited by grizzlee
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use