Ovidius4444 Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Sa presupunem doua masini de teren cu aceleasi caracteristici, modificari, optiuni,unghiuri de atac, tip de anvelope etc. Singura diferenta este masa lor. Si ca sa fim corecti fiecare masina are 100CP per tona, mi se pare o medie rezonabila. Intrebare: care se descurca mai bine in off-road? Viata se compune din clipele pe care le tii minte nu din cele care au trecut. generationx90.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
sean70 Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Re: Greutate in off-road Cea usoara. Discovery 4 2010 Discovery 2 2000 Defender 90 1997 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbr Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Re: Greutate in off-road in general, la urcare/coborare, probabil cea usoara. in particular, gen tractat pe drum drept, posibil cea grea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abunea Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Re: Greutate in off-road Cred ca depinde de situatie. Nu exista un raspuns 100% valabil. In majoritatea cazurilor, greutatea te penalizeaza, dar sunt situatii in care poate fi un avantaj. - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chronos Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Re: Greutate in off-road Cred ca depinde de situatie. Nu exista un raspuns 100% valabil. In majoritatea cazurilor, greutatea te penalizeaza, dar sunt situatii in care poate fi un avantaj. Un exemplu, ceva ? :))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KTibor Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Re: Greutate in off-road nu reusesc sa-mi imaginez nici un caz cand greutatea in plus ar fi un avantaj .... daca e vorba de off road si nu de sumo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovidius4444 Posted April 6, 2017 Author Share Posted April 6, 2017 (edited) Re: Greutate in off-road Si ca sa arunc paie pe foc : cat influenteaza ampatamentul ? Spun asta pentru ca nu stiu o masina cu masa mare sa aiba ampatamentul mai mic decat una mai usoara. Desigur nu ma refer la cele modificate extreme off-road. Edited April 6, 2017 by Ovidius4444 Viata se compune din clipele pe care le tii minte nu din cele care au trecut. generationx90.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Re: Greutate in off-road asa dupa tine...fara sa intrebi pe altii...ce crezi? ...care are sanse sa dea de probleme...una cu ampatament scurt sau cea cu ampatament mare? urmeaza sa intrebi si cu ce dimensiuni de anvelope ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? eu vreau sa stiu daca xenonul sau led-ul influenteaza comportamentul offroad :) gluma desigur :) acum experienta mea asa ca e doar un exemplu, prin noroi de jumatate de metru, span cu dusterul si raman pe burta pe la jumatea drumului,vin cu lada span si ma misc pana pe la tri sferturi dupa care aia a fost:) apoi vin cu patrolul:) intru in noroi si raman acolo la mai putin de jumatate din drum parcurs :) dar cu talpa si joc din pedale reusesc sa avansez prin acel noroi si ies la mal cam in 10 minute, unde cu celelalte nu am reusit decat folosind troliul de mentionat ca mocirla era pe orizontala :) alta treaba testata de mine :) urcarea in span pe un varf de rampa:) cu dusterul vin cu viteza si trec in saritura:) cu lada vin si trec da mai incetisor da poate fi considerat o semisaritura :) cu patrolul vin si nu urc din prima ca veneam cu 1-a pe reductor,dau in spate si vin cu a doua pe reductor si trec lin, frumos si elegant fara efort :) restul...e poveste :) da mie imi placa alea mai mari :) si ma refer aici la motoare si masini :):):) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovidius4444 Posted April 6, 2017 Author Share Posted April 6, 2017 Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? Aruncati cu pietre! Nici o problema,nu ma lovesc,eu le prind.Daca intrebarile mele au un caracter infantil,sa stiti ca eu respect profesionalismul si chiar ironia celor care merita.A fost modificat titlul: am folosit ,,greutate in off-road,, si nu ,,greutatea in off-road,, ca si un joc de cuvinte. Viata se compune din clipele pe care le tii minte nu din cele care au trecut. generationx90.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovidius4444 Posted April 6, 2017 Author Share Posted April 6, 2017 Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? eu vreau sa stiu daca xenonul sau led-ul influenteaza comportamentul offroad :) gluma desigur :) acum experienta mea asa ca e doar un exemplu, prin noroi de jumatate de metru, span cu dusterul si raman pe burta pe la jumatea drumului,vin cu lada span si ma misc pana pe la tri sferturi dupa care aia a fost:) apoi vin cu patrolul:) intru in noroi si raman acolo la mai putin de jumatate din drum parcurs :) dar cu talpa si joc din pedale reusesc sa avansez prin acel noroi si ies la mal cam in 10 minute, unde cu celelalte nu am reusit decat folosind troliul de mentionat ca mocirla era pe orizontala :) alta treaba testata de mine :) urcarea in span pe un varf de rampa:) cu dusterul vin cu viteza si trec in saritura:) cu lada vin si trec da mai incetisor da poate fi considerat o semisaritura :) cu patrolul vin si nu urc din prima ca veneam cu 1-a pe reductor,dau in spate si vin cu a doua pe reductor si trec lin, frumos si elegant fara efort :) restul...e poveste :) da mie imi placa alea mai mari :) si ma refer aici la motoare si masini :):):) Esti in alt film.Nu de masinile alea era vorba.Ai frustrarea unei fecioare:,,mie imi plac alea mai mari,, Viata se compune din clipele pe care le tii minte nu din cele care au trecut. generationx90.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovidius4444 Posted April 6, 2017 Author Share Posted April 6, 2017 Re: Greutate in off-road asa dupa tine...fara sa intrebi pe altii...ce crezi? ...care are sanse sa dea de probleme...una cu ampatament scurt sau cea cu ampatament mare? urmeaza sa intrebi si cu ce dimensiuni de anvelope ? Sunt nou pe forum, nu am stiut ca n-am voie de intrebari ! Am citit regulamentul din scoarta in scoarta si nu am gasit nimic in acest sens. Daca intrebarea ti se pare deplasata e parerea ta, dar atentie!!! numai a ta. Viata se compune din clipele pe care le tii minte nu din cele care au trecut. generationx90.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caphonne Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? Ovidiu trebuie sa te obisnuiesti, baietii ''mai mari'' te vor lua la ... cam asa este si in offroad, daca nu au subiect de conversatie la rubrica Duster trebuie sa isi gaseasca pe cineva sa il certe, dar asta e...atunci cand apesi pe mesaje noi si vezi ca de doua zile nu a aparut nimic interesant stai si te intrebi de ce nu vorbeste lumea pe forum si o arde pe fb. Bafta. Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? Esti in alt film.Nu de masinile alea era vorba.Ai frustrarea unei fecioare:,,mie imi plac alea mai mari,, imi pare rau Ovidiu ca frustrarea incepe sa fie vizibila la tine :) eu ti-am expus din intamplarile mele asa empiric cum le-am trait eu restul... ok daca vrei sa vorbim de tubulare cu greutati similar cu suspensii similar dar cu diferente de 100 kg intre ele,putem face si asta dar nu te astepta sa ti se dea niste grafice de pe Dino test sau niste tabele cu valori oricum clasica e clara: raportul kg/cp e in general cel care face diferenta altfel spus cum spuneau altii inainte e diferita discutia e diferita abordarea si sunt diferite conditiile parere personala pot sa iti spun ca cel mai bun autovehicul offroad e TAF-ul care are un amarat de motor de 60-65 cp diesel classic dar care cu ajutorul transmisiei urca si merge, nu mai spunem de cat trage dupa el deci pana la urma despre ce vorbim? cred ca daca vrei un raspuns mai clar poti incepe printr-o intrebare putin mai clara si mai rafinata, care nu lasa loc la atata marja de interpretare, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? Tot ca joc de cuvinte, nu "ca ȘI joc", incearca sa fii mai putin scortos in comunicarea cu noi ca "sa fie bine, sa nu fie rau...", zic.... In rest, apreciem ca ai citit Regulamentul, apreciem ca e un subiect care nu cred ca a mai fost abordat pe forumul nostru, dar asa cum acum tie titlul modificat de mine nu ti se pare a fi unul adecvat, nici mie nu mi s-a parut corespunzator cel pus de tine si, in concluzie, hai sa vedem cum s-o dregem si sa-i punem un titlu mai bun. OK ? Nu prea inteleg despre ce greutate vorbesti pentru ca eu de alta greutate, inafara de cea a masinii, nu-mi dau seama care ar mai fi. REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 (edited) Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? imaginatia ta e spre zero...daca nu cumva coboara sub.....incearca un exercitiu de imaginatie ..... un Nissan Patrol LWB si un Nissan Patrol SWB ambele cu motor de 2.8 ambele incaltate cu aceleasi dimensiuni la anvelope....ambele masini trebuie sa treaca peste o coama ascutita.....care dintre cele doua au sanse mai mari sa ramana suspendate ? raspuns corect....Nissan Patrol LWB ca te-ai inflamat la raspunsul mea...ma lasa rece. Edited April 7, 2017 by Marius C alias Turagmes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? imaginatia ta e spre zero...daca nu cumva coboara sub.....incearca un exercitiu de imaginatie ..... un Nissan Patrol LWB si un Nissan Patrol SWB ambele cu motor de 2.8 ambele incaltate cu aceleasi dimensiuni la anvelope....ambele masini trebuie sa treaca peste o coama ascutita.....care dintre cele doua au sanse mai mari sa ramana suspendate ? raspuns corect....Nissan Patrol LWB ca te-ai inflamat la raspunsul mea...ma lasa rece...:grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irod Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Re: Greutate in off-road nu reusesc sa-mi imaginez nici un caz cand greutatea in plus ar fi un avantaj .... daca e vorba de off road si nu de sumo Hai sa zicem un rau cu apa asa de un metru si un pic de curent sa il vad pe samurai vs un HDJ80 sau un Patrol LWB. O baltoaca cu namol adanca aceasi poveste ... Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irod Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? imaginatia ta e spre zero...daca nu cumva coboara sub.....incearca un exercitiu de imaginatie ..... un Nissan Patrol LWB si un Nissan Patrol SWB ambele cu motor de 2.8 ambele incaltate cu aceleasi dimensiuni la anvelope....ambele masini trebuie sa treaca peste o coama ascutita.....care dintre cele doua au sanse mai mari sa ramana suspendate ? raspuns corect....Nissan Patrol LWB Sau Nissan Patrol SWB Patrol SWB zd30 vs LWB rd28t ambele pe simex de 32 http://forum.club4x4.ro/showthread.php?94298-Offroad-noroaie-si-zapada De la minutul 3:40 incolo . Peste malul acela doar LWB-ul a putut trece fara troliu. Restul au avut nevoie de troliu. Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovidius4444 Posted April 7, 2017 Author Share Posted April 7, 2017 Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? imaginatia ta e spre zero...daca nu cumva coboara sub.....incearca un exercitiu de imaginatie ..... un Nissan Patrol LWB si un Nissan Patrol SWB ambele cu motor de 2.8 ambele incaltate cu aceleasi dimensiuni la anvelope....ambele masini trebuie sa treaca peste o coama ascutita.....care dintre cele doua au sanse mai mari sa ramana suspendate ? raspuns corect....Nissan Patrol LWB ca te-ai inflamat la raspunsul mea...ma lasa rece...:grin:[/quote Poți să rămâi rece, dar nu vreau sa fiu cum spune Astral : scortos. Am locuri libere pt cei reci în sertare de inox cu temperatura controlata. Chiar nu ne putem înțelege fara sa aruncam cu noroi in cei noi veniți! N-ar fi mai simplu să închideți ușa. Dacă nu poți ajunge la acea coama ascuțită, cum spui tu, ce importanță mai are cine trece și cine nu? În legătură cu imaginația ai dreptate, nu am limite, în toate direcțiile! Viata se compune din clipele pe care le tii minte nu din cele care au trecut. generationx90.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? nu a aruncat nimeni cu noroi... de cand activez pe forumurile de offroad nu am aruncat cu noroi in nimeni...nu e stilul meu.....o sa ajung si in cutii de cele reci...asa ca nu ma deranjeaza @Irod...intrebarea era despre masini egale ...si pur teoretica....ca si raspunsul meu ca sa nu mai supar pe nimeni...ma rezum la a citi si a intreba unde am nelamuriri raspunsuri nu mai dau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irod Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? nu a aruncat nimeni cu noroi... de cand activez pe forumurile de offroad nu am aruncat cu noroi in nimeni...nu e stilul meu.....o sa ajung si in cutii de cele reci...asa ca nu ma deranjeaza @Irod...intrebarea era despre masini egale ...si pur teoretica....ca si raspunsul meu ca sa nu mai supar pe nimeni...ma rezum la a citi si a intreba unde am nelamuriri raspunsuri nu mai dau Stiu dar Patroalele erau incaltate cu aceleasi gume in plus SWB-ul era cu zd30 , ar fi trebuit sa fie avantajat in detrimentul lui rd28t. Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caphonne Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 (edited) Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? Forumul asta ar trebui sa ramana pentru Patroale si Toyote :)) Edited April 8, 2017 by Astral AR TREBUI......NU SE SCRIE NICIODATA CU DOI I ! Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chronos Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? Sau Nissan Patrol SWB Patrol SWB zd30 vs LWB rd28t ambele pe simex de 32 http://forum.club4x4.ro/showthread.php?94298-Offroad-noroaie-si-zapada De la minutul 3:40 incolo . Peste malul acela doar LWB-ul a putut trece fara troliu. Restul au avut nevoie de troliu. In contextul dat de titlu, cred ca mai relevanta e bucata de 1:50 la 2:50 :))))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sean70 Posted April 8, 2017 Share Posted April 8, 2017 Re: Cum influenteaza greutatea masinii comportamentul in off-road ? Dupa parerea mea o masina grea e dezavantajata fata de una usoara echivalenta...daca mai e si lunga cu atat mai mult...e de prefarat doar la urcari foarte abrupte unde cea scurta ridica botul daca-i dai ca surdul in tobe. Comparatia este cat de cat corecta doar daca iei in calcul si pe cel care mana caii masinii,pe langa multe alte variabile aleatorii. Discovery 4 2010 Discovery 2 2000 Defender 90 1997 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts