cristi_tmt Postat Decembrie 1, 2008 Partajează Postat Decembrie 1, 2008 Salutari la toata lumea si bine v-am gasit! Sunt incepator in ale off road-ului, asa ca apelez la cei mai experimentati, poate ma ajutati cu ceva sfaturi. As dori sa cumpar o masina, pe care sa o pregatesc pentru RR. Nu imi permit cam deodata RR in adevaratul sens (Dakar, Baja), asa ca va fi mai degraba o masina ce se va preta la clasa amatori, pe la noi prin tarisoara. Iar daca lucrurile vor merge bine, poate mai tarziu sa o folosesc ca si masina de antrenament. Din pacate, in acelasi timp masina va trebui sa indeplineasca urmatoarele conditii: -sa fie inmatriculata -sa aiba un motor cu capacitate cilindrica rezonabila (sa nu ma omoare taxele si consumul) -sa fie de preferinta anii 92-98 -sa se incadreze in bugetul meu 4000-4500 euro (pret de achizitie, modificarilor ulterioare le voi aloca alt buget) Dupa indelungi tergiversari (in fata calculatorului), am ajuns la concluzia ca cea mai buna alegere ar fi un Frontera sport, 2,0i din 96, din urmatoarele motive: -motor 2,0 cu euro2 (taxe, consum si TPI suportabile) -are 116 cp/1690kg (suficient de puternic pentru inceput) -as dori din 96 pt ca din acest an s-au montat arcuri elicoidale -dupa 95 s-a montat motorul x20se, mai bun decat vechiul c20ne -are trecute in talon cauciucuri apropiate ca dimensiuni de cele cerute de regulamentul da RR, asa ca nu ma vor opri la intrebari asa de repede colegii cu chipie din intersectie, bei! -motorul este intalnit si pe omega/calibra, deci ar fi mai usor de gasit prin dezmembrari una-alta -piese ieftine comparativ cu alte marci din aceeasi gama -pret de achizitie mai mic Ce nu imi place la masina: -ampatament mic -fiabilitate slaba (multi se plang de aceasta masina) :roll: M-am mai gandit ca alternativa la un Pajero 2,5 td din aceeasi ani, pt ca are un alt renume al fiabilitatii, alt cuplu, ampatament mai mare. Ce nu imi place: capacitate cilindrica mai mare (taxe) , putere mai mica si nu m-as complica cu insc