Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

cortul de portbagaj ... autocortul


Recommended Posts

  • Replies 212
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

:wink: Daca aveai trabi ....

FJ40 '77(vandut), HZJ74 01 HZJ80 '94, HDJ100 '98 (vandut), 120 '06 (vandut) UZJ100 03, Celica SupraMK2 82, Suzuki SJ500 88 ... si lista ramane deschisa
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Ma scuzati ca ma bag in discutie,dar sunt un fan al expeditiilor si am avut corturi destule.Corturile cu o singura foaie au un mare dezavantaj : FAC CONDENS!in al doilea rand pierd caldura rapid.Sacul de dormit conteaza enorm(am avut ocazia sa dorm in Bivuac).Sateam practic in zapada pe creasta Fagarasului nu aveam tinp si spatiu de cort asa ca am sapat in zapada si am dormit excelent datorita sacului de dormit.La mare un cort cu o singura folie m-a scos din minti,tot cortul avea condens si nu trebuia sa avem nimic in contact cu el pe interior.L-am donat cum am ajuns acasa.

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

... asta pt cel mai bun izolator ramane tot aerul :grin:

 

Cum spunea cineva pe aici: eu prefer sa dorm inauntru si sa stea bagajele afara la frig, vant, animale, ploaie si traznete... nu invers!! In plus eu am lovit si roof-rackul de pe masina, ce as fi facut pana acum cu un autocort va dati seama...

Daca mai adaug si pretul... poate sa fie si gratis ca tot nu-mi convine schimbul de dormitoare si zic NU MULTUMESC!! :wink:

 

Asa se doarme in Pajero Passion Wagon L-190cm, l-145cm:

IMG226.thumb.jpg.25042632f57c03f50f9e0a40a8e4c45e.jpg

IMG420.thumb.jpg.f79d203bc3cfd46bab2cd5709263e9f1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Doctore uite cum se doarme si in Patrol Y61 LWB

 

NKN_8606.JPG

 

NKN_8605.JPG

 

Este creatia mesterului @cos, cat l-am mai batut la cap :)) I-as mai da o tema de gandire cand are timp :)

Edited by Big.Ursu

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

... asta pt cel mai bun izolator ramane tot aerul :grin:

 

Cum spunea cineva pe aici: eu prefer sa dorm inauntru si sa stea bagajele afara la frig, vant, animale, ploaie si traznete... nu invers!! In plus eu am lovit si roof-rackul de pe masina, ce as fi facut pana acum cu un autocort va dati seama...

Daca mai adaug si pretul... poate sa fie si gratis ca tot nu-mi convine schimbul de dormitoare si zic NU MULTUMESC!! :wink:

 

Asa se doarme in Pajero Passion Wagon L-190cm, l-145cm:

 

Domnilor!

Hai sa fim sinceri privind dormitul in masina (comparativ cu dormitul intr-un cort rigid, gen Maggiolina)

In masina:

-confortabil este doar daca ti-ai facut o amenajare la interior, demontabila, care sa-ti asigure o suprafata plana

-pe geamuri la interior se face un condens super

-daca noaptea deschizi geamul, intra insecte iar daca afara ploua, geamurile fiind inclinate datorita caroseriei, intra apa

-merge, ocazional, o noapte

In cort de acoperis gen Maggiolina:

-am avut unul 5 ani pe un Defender scurt. A fost super, nu mai repet ce au zis altii pana acuma. Doar o completare:

Cine are un cort rigid pe masina tip Maggiolina sau Columbus, neaparat sa cumpere ca si accesoriu si acea husa de protectie argintie, costa 150 euro, pentru vant, frig si caldura (protejeaza prin stratul de aer care se creaza intre cele 2 straturi), ramane fixata si la inchiderea cortului. Am stat in cort si la minus 10 grade (bineanteles ca este important sacul de dormit cu puf). Iar ca si reguli de urmat cand faci tabara undeva la munte in pustietate:

-alimentele sa fie tinute in cutii rigide, bine inchise, pot fi lasate noaptea sub masina

-resturile alimentare puse in pungi de plastic si lasate mai la distanta de masina

-daca ai facut seara gratar, lasa-l noaptea undeva mai departe

Asta pentru ca acuma sunt la moda ursii.

Am dormit si eu in cort pe pamant la munte , la inaltime, in zone unde sunt stane, era pe la sfarsitul lui octombrie, oile si ciobanii coborasera, iar noaptea nu ne era tot una, tresaream la cel mai mic zgomot

Daca mergeti cu o masina cu cort rigid sus si aveti si un caine pe care il veti culca in masina pe bancheta cu geamul lateral putin deschis, sa va asteptati sa vina lupii noaptea atrasi de caine, il vor provoca (lupoaica!), nu ca sa se joace impreuna cu el, ci ca sa-l manance. Cainele va latra continuu cu disperare ca sa-l lasi sa iasa din masina. Mi s-a intamplat, credeam ca vrea sa faca pipi, iar cand am luminat la distanta cu o lampa puternica, am vazut la vreo 150-200m 5 perechi de ochi, stateau in asteptare, iar prostul de caine latra in continuu disperat, daca nu l-as fi tinut bine de zgarda, fugea la lupoaica, iar dimineata i-as fi gasit doar zgarda. Asa sunt cainii prosti, ca si noi barbatii, ca o fi lupoaica sau femeie, tot dracu ala e...

Edited by Astral
  • Like 1
Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi!
Link to comment
Share on other sites

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

In completare la cele zise mai sus, pun si cateva poze . Ca o parere personala, cred ca un Defender scurt parca este facut special sa-i pui pe acoperis un cort Maggiolina

1513820763_ValeaOltenei2406.2008045.thumb.jpg.2a0c8cb40f78611387bfa9450317fc1a.jpg

2000643024_zonaCuntu-Tarcu260ctombrie2008001.thumb.jpg.82f336dc1f738befd9759378fa511ffc.jpg

1149195896_Tarcultoamna.thumb.jpg.b98e0bf17859de530aced3775baae120.jpg

48164047_defendermunte3.thumb.jpg.c8f9638989f96880013bdcde9c973982.jpg

1399444773_cortdeschis.thumb.jpg.868a1a8cbe0b74adb0ba07ca1e44c6a7.jpg

  • Like 1
Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi!
Link to comment
Share on other sites

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Am practicat dormitul in cort obisnuit, cu saltea + sac dormit si sincer dupa 2 noapti petrecute in masina "civila" (acum 1 an) mi-am schimbat optica. Asa ca pana sa-mi pun la punct Ursu', am apelat la @cos pentru ceea ce s-a vazut in fotografiile anterioare. Nu duc dorul unui cort (fie el si "la etaj"), nu am avut probleme cu insectele asta vara (cu toate ca a fost o vara secetoasa), condensul nu mi se pare problema secolului. Dar na, fiecare cu preferintele sale. Singurul meu regret este ca nu exploatez pe cat as dori "sistemul" - timpul, bata-l vina. Si de astfel, cred ca asta este cel mai mare regret al tuturor, nu ?

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link to comment
Share on other sites

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

-pe geamuri la interior se face un condens super

-daca noaptea deschizi geamul, intra insecte iar daca afara ploua, geamurile fiind inclinate datorita caroseriei, intra apa

 

:off

O mica remarca doar, la afirmatia de mai sus.

La varianta dormitului în masina, împotriva condensului, ploii si insectelor exista deja solutia:

 

frischluefter_fuer_land_rover_defender.jpg.0c72e7762ce7e01df42202b28a497c72.jpglarge_image_1.jpg.a34dde7bb6cc338dbf1ab332e6d4c4de.jpg

 

Fiecare metoda are avantaje si dezavantaje, în functie de multi factori pe care nu cred ca e cazul sa-i discutam aici, topicul referindu-se strict la cortul de portbagaj si nu la X VS Y.

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Bineinteles ca avantajul major este spatiul pe care il ofera , fara interventii la interior ( de cele mai multe ori artizanale , si uneori cel putin inestetice sau incorect executate ) .

Dar pentru mine riscul de a-l avaria ( imi place la munte si in padure , nu ma pasioneaza deloc marea , balta si asfaltul ) e determinant , deci am amenajat LWB-ul pentru cele trei persoane care calatoresc si implicit dorm in masina . Cum are cam 1,5 x 2,2 m , e destul - daca am fi mai rotunjori poate ca ar fi o problema , de asemenea valabila si la un cort . Nu sintem , deci inca mai merge .

Mai demult am dormit pe masina , pe o platforma de 1,45 x 2,7 m , un portbagaj plat , fara margini . In unele cazuri am avut instalat pe el un cort obisnuit , in altele am parcat masina intre doi copaci , am intins o prelata care cobora si peste masina si in acoperisul astfel obtinut am dormit saptamini , fara prea multe mofturi ( barbatii au dormit la etaj , mamele cu puii in masina ) . Cum mai deranjanta ar fi fost racoarea ( n-a fost , am saci bunicei ) decit insectele ( n-au fost , ca era...racoare bine ...) in primele nopti amenajam cortul pe platforma . Dupa ceva experiente cu ore tirzii , am apelat la prelata - solutie rapida si fara mofturi .

 

Pentru ca am masina cu vopseaua polisata de vegetatie chiar si pe plafon in unele locuri , stiu ca un cort pe masina nu s-ar potrivi cu ideile mele ( urmele fiind capatate fara exceptie in perioada vacantelor - am ajuns unde mi-am propus , si chiar si unde nu speram , fapt pentru care ma simt mai bogat in spatele ochilor si e singurul motiv pentru care inca mai am masina cu taxe mari ) . La diverse iesiri am tot vazut eforturile de a proteja respectivul autocort , care adauga destula inaltime . Daca mai tin cont si de pretul care nu e neglijabil , as prefera o solutie mai sigura , in caz ca e posibil .

 

Parerea mea .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Solutiile de dormit "cu masina" sunt diverse si fiecare isi are rostul ei.

Daca se campeaza langa masini, prefer dormitul in masina: este mai comod, mai rapid, mai sigur, mai placut (mai pui o muzica, o lumina), mai cald (in sezonul rece)... La Pajero Sport se rabateaza bancheta spate si rezulta o suprafata perfect plana, dureaza 1 minut rabatarea, inca 3-4 minute sa muti totul pe scaunele din fata (asta daca ai mult bagaj). Vara asta am dormit cate o noapte si la mare pe faleza, si la munte. Intr-adevar, pe munte a facut condens, pe care l-am rezolvat rapid cu o aerisire si apoi cu climatizarea. In timp ce altii dardaiau, eu as fi putut lenevi "in pat" in continuare. E lux pt 2 persoane!

Singura problema a fost cu oasele pe izoprenul prea subtire :) Ma gandesc sa cumpar un burete gen saltea, peste care sa pun o patura. Oare tine de cald buretele ala? Sau aveti vreo idee mai buna? Pentru ca in cazul in care trebuie dormit in auto(cortul) asta mai multe nopti, e nevoie musai de ceva mai moale dedesubt.

Insa daca mergi intr-o expeditie mai lunga, si esti nevoit sa incarci masina la maxim cu diverse echipamente, provizii, etc, cortul asta de portbagaj pare sa fie solutia optima, comparativ cu cortul clasic. Daca se campeaza pe un traseu undeva departe de masina, cortul clasic este necesar, clar. Eu asa vad problema, mai pragmatic, dincolo de idei de genul "la cort e mai misto, simti pamantul, e altfel, etc"... Eu n-am prea fost cu cortul si probabil nu stiu exact cum este... In concluzie, cel mai misto este cum ai nevoie atunci, in situatia data. :grin:

Edited by Optimus
Link to comment
Share on other sites

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Solutiile de dormit "cu masina" sunt diverse si fiecare isi are rostul ei.

Daca se campeaza langa masini, prefer dormitul in masina: este mai comod, mai rapid, mai sigur, mai placut (mai pui o muzica, o lumina), mai cald (in sezonul rece)... La Pajero Sport se rabateaza bancheta spate si rezulta o suprafata perfect plana, dureaza 1 minut rabatarea, inca 3-4 minute sa muti totul pe scaunele din fata (asta daca ai mult bagaj). Vara asta am dormit cate o noapte si la mare pe faleza, si la munte. Intr-adevar, pe munte a facut condens, pe care l-am rezolvat rapid cu o aerisire si apoi cu climatizarea. In timp ce altii dardaiau, eu as fi putut lenevi "in pat" in continuare. E lux pt 2 persoane!

Singura problema a fost cu oasele pe izoprenul prea subtire :) Ma gandesc sa cumpar un burete gen saltea, peste care sa pun o patura. Oare tine de cald buretele ala? Sau aveti vreo idee mai buna? Pentru ca in cazul in care trebuie dormit in auto(cortul) asta mai multe nopti, e nevoie musai de ceva mai moale dedesubt.

Insa daca mergi intr-o expeditie mai lunga, si esti nevoit sa incarci masina la maxim cu diverse echipamente, provizii, etc, cortul asta de portbagaj pare sa fie solutia optima, comparativ cu cortul clasic. Daca se campeaza pe un traseu undeva departe de masina, cortul clasic este necesar, clar. Eu asa vad problema, mai pragmatic, dincolo de idei de genul "la cort e mai misto, simti pamantul, e altfel, etc"... Eu n-am prea fost cu cortul si probabil nu stiu exact cum este... In concluzie, cel mai misto este cum ai nevoie atunci, in situatia data. :grin:

De ce nu incerci o saltea gonflabila de la decthlon pentru autocortul tau?
Link to comment
Share on other sites

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

De ce nu incerci o saltea gonflabila de la decthlon pentru autocortul tau?

Pajero Sport nu este foarte lat, ca un Patrol, de exemplu, si nu stiu daca intra. Dar ma voi uita si dupa o saltea gonflabila, poate sunt si la dimensiunea mea, multam pt idee. Ca vreau o solutie "pt 2 persoane", adica sa umple tot spatiul.

Link to comment
Share on other sites

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

O saltea de burete ( si nu numai ) ar trebui sa fie capabila in orice punct al ei sa sustina greutatea in punctul respectiv astfel incit corpul sa nu atinga baza tare pe care e asezata salteaua .

In cazul meu am doua placi de burete de 6 cm grosime , care alaturate formeaza majoritatea ariei de odihna . Pentru ca in anumite pozitii se simte baza tare , grosimea o voi majora la 8 cm , si voi cauta sa fie un burete mai dens . Grosimea majorata nu implica nici o modificare , salteaua de burete sta permanent asternuta in sectiunea respectiva , astfel ca doar rabatez banchetele spate ( care sint modificate si au deja burete incorporat in spatele spatarului ) si e gata de utilizare .

In aceasi idee , autocortul trebuie dotat in mod asemanator . Salteaua de burete nu se inteapa , nu necesita atentie , e gata de utilizare in secunda zero . Ca si dezavantaj in cazul unui autocort cit mai plat ( personal asta as alege , ceva pina la 10-12 cm inaltime maxima ) e destul de posibil sa fie prea groasa fata de spatiul disponibil cind cortul e inchis .

Si nici nu apare disconfortul ca la pneumatica , in cazul in care una din persoane e mai usoara ( utilizatorii stiu de ce ) .

Edited by cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

In completare la cele zise mai sus, pun si cateva poze . Ca o parere personala, cred ca un Defender scurt parca este facut special sa-i pui pe acoperis un cort Maggiolina

 

Apropos... .

Asa arata sina de prindere a a cortului.

 

Sina.thumb.jpg.5a53a0c22108968e81bf77aef3c8cb49.jpg

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Ieri am intrat in posesia noului meu cort, care fata de Oasis 2-ul pe care l-am avut, este ca un apartament in comparatie cu o garsoniera: este vorba de un model Prime Tech dotat si cu partea de jos pe care eu am botezat-o "bucatarie", fiindca pe interiorul usii din spate a masinii am o masa de aluminiu pe care de obicei se prepara mancarea.

Pentru edificare atasez cateva poze de ieri:

primetech3.jpg.5f467da6d858494ee2846c866bb77c21.jpgprimetech1.jpg.a3110753235b3943233b3512a5f2cb99.jpgprimetech2.jpg.2aa8011b54fd584e1f2cbe38c892adbc.jpg

 

Salutari din Sibiu,

Klaus

LR Discovery 1 300TDi - actual

Opel Frontera Sport 2.0i - fost

Link to comment
Share on other sites

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Salteaua de burete nu se inteapa , nu necesita atentie , e gata de utilizare in secunda zero . .

 

Doar o adaugire cumva off topic :sr fiindca se vorbeste de saltele: alea pneumatice nu numai ca se inteapa, dar sint si "reci" pentru ca se formeaza curenti de aer in ea si transmite frigul de la pamint la utilizator (de fapt, stiintific vorbind, transmite caldura invers, dar tot aia e ca rezultat). Buretele, buretele inclus in saltelele "autogonflante" si mai ales neoprenul (tot ce este "closed cell foam" fata de burete care este "open cell foam") contine aer (izolator) si nu il lasa sa circule de capul lui. Ca rezultat izoleaza mult mai bine. Asta la cine ii trebuie izolatie ca aici la tropice caldura e problema, nu frigul! Si la caldura in afara de aer conditionat nimic altceva nu merge.... Si inapoi "on topic" am vazut si aer conditionat adaptat la cort de acoperis... dar musai iti trebuie ori 240V (retea) ori generator de 2kVA sa-l duca...

 

EezeAwn_1800T_21.thumb.jpg.f61e3028a648793f3b797c9ef21c05ec.jpg

 

Cele de burete in schimb sint voluminoase...

Cind uitam sa ne jucam incepem sa imbatrinim...
Link to comment
Share on other sites

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Ieri am intrat in posesia noului meu cort, care fata de Oasis 2-ul pe care l-am avut, este ca un apartament in comparatie cu o garsoniera: este vorba de un model Prime Tech dotat si cu partea de jos pe care eu am botezat-o "bucatarie", fiindca pe interiorul usii din spate a masinii am o masa de aluminiu pe care de obicei se prepara mancarea.

Pentru edificare atasez cateva poze de ieri:

[ATTACH=CONFIG]170829[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]170830[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]170831[/ATTACH]

 

Salutari din Sibiu,

Klaus

 

Fain! Pune si o poza cu el inchis pe acoperis.

Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Pentru termoizolare la Maggiolina, exista ceva asemanator (cum a mai scris un coleg). Se gasesc in comert, sau le puteti fgace singuri din acele materiale termic izolante.

Am vazut multi camperisti cu acoperis inalt, ce utilizau acea metoda iarna, doar ca aveau si caldura din interior.

 

 

In ceea ce ma priveste, dupa ce am citit toate metodele de mai sus.... ma simt ca un Pasha la capitolul campare :grin: , chiar daca uneori prestatiile offroad nu maxim-ul. Insa ma duce pe munti, coclauri ..si ma aduce inapoi.

Pentru mine....casa este acolo unde parchez.

Caldurica este la discretie cu butielie gpl de 60l , frigider-ul il las vara aproape continuu si ma tine cateva luni, aragaz si chiuveta la dispozitie...restul e Can can :)

 

Revin cu poze legate de Maggiolina.

 

Vedeti aici exemplu de invelitoare termica originala + veranda.

 

Daca inca va mai intereseaza acel tip de cort si aveti destul curaj sa va incredeti in uratul de mai jos ..., ne putem pune de acord si umblu dupa oferte mai ieftine pentru voi. Doar ca in momentul in care am prins ceva, trebuie sa ne miscam rapid, ca se dau repede.

Sunt mai multe modele de Maggiolina, mai noi sau mai vechi, dar principiul e acelasi (vorbim numai de Maggiolina cu manivela, nu cort normal sau model "carte").

Pentru transport e mai nasol, dar se gasesc solutii. La o adica ..as avea pe cineva care vine in vara cu furgon in tara si nu v-ar lua prea mult, sau alegeti solutia voastra.

Cand zic "oferte mai ieftine" ma gandesc la maxim 800 € , in functie de model si stare.

La 700 /800 € va rezolv deja (inclusa deplasarea mea si transportul la mine acasa, pana la stabilirea modului de transport catre voi).

 

Pun si un link cu protectia termica pentru Maggiolina , poate intereseaza pe careva :

 

http://www.areagroup.eu/shop/it/accessori-tende-da-tetto-maggiolina-air-top/17353-accessorio-maggiolina-airtop-cappuccio-invernale-tenda-da-tetto-per-auto.html

ad5806_img1_large.jpg.1b557436248f6710c21a04c571138f07.jpg

DSC06637.JPG.3bb1fc757ff2c0c0eb61baad9c992cac.JPG

GOPR9385.thumb.jpg.ee371e08bb24a6d4f546601fdeece130.jpg

2981518793.jpg.be14c282aa9e6d99038ade530ee9997c.jpg

accessorio-maggiolina-airtop-veranda-indipendente-struttura-in-alluminio-regolabile-tenda-da-tet.jpg.eac79dbb1b3e204f76610a8c30b32255.jpg

accessorio-maggiolina-airtop-veranda-indipendente-struttura-in-alluminio-regolabile-tenda-da-tet.jpg.0fbad161a36d6c19a4236de791fdc9e0.jpg

Edited by rxn
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 weeks later...

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Salut

 

Rollcage (direct4x4.de)+ plasa sudata gard (Hornbach) + saltea (mai peste tot) umpluta cu bilute de polistiren (Hornbach) + cort (TCM) = somn de voie :) asta e varianta mea (vers 0.0.1)

P1050133.JPG.8e4a25a3aedad13e992e72f793e60b29.JPG

P1050134.JPG.c0d1ce958a0de5e9ae9b8c067f78c9e9.JPG

P1050136.JPG.d191e6bc533d28c91bb8fcf547004139.JPG

P1050135.JPG.a066f51a6b870a869f9d7f9164b1bcff.JPG

P1050137.JPG.5937304efe50c442a5b732d4357a5795.JPG

P1050138.JPG.b61b69f9e55b1b2a6fa1b2ec906c7f5b.JPG

P1050142.JPG.76bddb3b2a636b3391f4f729e3d004f2.JPG

P1050143.JPG.687964ab5a47ed6a997f687eaac61501.JPG

P1050144.JPG.72eb579b88390c0179e0444df25eaeb2.JPG

P1050145.JPG.b69743176c843867d63dba4788816d4d.JPG

  • Like 1
still not black enough
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Salut

 

Rollcage (direct4x4.de)+ plasa sudata gard (Hornbach) + saltea (mai peste tot) umpluta cu bilute de polistiren (Hornbach) + cort (TCM) = somn de voie :) asta e varianta mea (vers 0.0.1)

 

Ingenioasa idea, economica si practica.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use