Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

cortul de portbagaj ... autocortul


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 212
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Nu stiu daca a fost postat deja : http://www.jamesbaroudusa.com/products/hard-shell-tents/

Din pacate, e "dincolo" si nu chiar in zona "budget". Insa arata intr-un mare fel.

AJUNGE!

Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Nu stiu daca a fost postat deja : http://www.jamesbaroudusa.com/products/hard-shell-tents/

Din pacate, e "dincolo" si nu chiar in zona "budget". Insa arata intr-un mare fel.

 

E usor de presupus ca a fost testat de rezistenta la vant pe autostrada :p 120km/h :ha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Salut,

Saptamanile trecute am primit un mail pe adresa de firma de la o companie din China care se lauda ca produce astfel de corturi pentru ARB si Ironman.

E vorba de : http://www.longroadcamp.com

Am dat un reply la mail si am primit si preturi(undeva intre 350 si 650 de dolari EXW Tianjin).

Am vazut ca produc si un model Hard Shell care nu era trecut in lista , dar am dat astazi mail sa imi dea pret si pe ala.

Daca intereseaza pe vreo careva , va pot trimite pe mail lista de preturi.

 

 

Numai bine,

Cata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Salut,

E vorba de : http://www.longroadcamp.com

Am dat un reply la mail si am primit si preturi(undeva intre 350 si 650 de dolari EXW Tianjin).

Daca intereseaza pe vreo careva , va pot trimite pe mail lista de preturi.

 

Numai bine,

Cata

 

Salutare,

 

Rog da-mi si mie pe pm lista/detalii suplimentare.

Multam.

MS

AJUNGE!

Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

kinezoii aia se lauda si cu ceva rulota/cort ... :wink:

"Explore.Dream.Discover."-Mark Twain

cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1

"my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Sa imi dai o adresa de mail te rog.

E un fisier pdf si nu stiu daca merge pe PM.

 

Numai bine

cata

 

Salutare,

 

Rog da-mi si mie pe pm lista/detalii suplimentare.

Multam.

MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 luni mai târziu...

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Daca s-a hotarat cineva sa cumpere de pe site-ul mai sus mentionat, va rog sa ne dati detalii despre calitatea acestor corturi. Sunt curios, pretul fiind cam jumatate din ce am vazut pana acum.

Editat de marga2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 luni mai târziu...
  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Chinezii- muuulta mu.....eeeeeeeeee.

Pt Mr Andy Wong dupa 3 zile de discutii si intrebari legate de Romania- omul vroia sa stie piata si jucatorii cu magazine,au trecut 3 sapt si nu a dat un pret... drept raspuns i-am dat fix ca mai sus via facebook....

 

PS: posibil sa apara ceva la 4x4House dar "dealerii" din EU ai chinezului - germania si olanda am imteles au preturi ca la Magiollina....

 

deci,la vanatoare pe subito.it de second din ala original la 400-800-1000E , dupa buget si noroc.

 

SPOR!

uitati de chinezi daca nu vreti sa cumparati 10 bucati cu plata in avans.si sa vina in 45 zile.....:pt

Editat de RZV

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

M-am uitat dupa Maggiolina SH... cort vechi de 10 ani = 1450 euro... :wtf1:

Intreb si eu ca nepriceputu': care este marele schepsis la corturile astea? Comparativ cu cele clasice pentru auto? Din ce imi dau eu seama ar fi structura mai rigida din fibra de sticla, viteza mai mare la ridicare/coborare, forma mai compacta. Altceva?

Ca de banii aia imi fac masina racheta, si mai bine dorm in masina apoi, ca si pana acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Eu am mai spus-o undeva in cele 14 pag, dar repet... nu-i problema: eu prefer sa dorm in masina la adapost si bagajele sa stea afara in cort, nu invers :grin:

Mai ales cand ai LWB si poti monta webasto, saltea de burete etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

...eu prefer sa dorm in masina la adapost si bagajele sa stea afara in cort' date=' nu invers...[/quote']

Chiar mi-ai dat o super idee! :) Tot vroiam sa-mi cumpar niste bare de la Thule, iar acum cred ca ies mai ieftin cu o cutie portbagaj de calitate, in care sa-mi indes toate sarsanalele si sa-mi ramana disponibil 100% spatiul din masina pentru dormit, fara sa mai fiu nevoit sa strang daca trebuie sa ma deplasez.

Anul trecut am dormit intr-o zona frecventata de ursi, dupa spusele unei localnice, dar am fost relaxat (cat s-a putut... :grin:) fiind in masina. Si eu ma simt mai bine intre table decat intre panze. :grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Are cineva experienta directa de dormit doi adulti si un copil in Maggiolina de 140 cm latime?

Cum e sa mergi pe masina cu un cort in afata acoperisului, cu 10 cm in lateral? sau cu 10 cm mai mare in spate? (in conditiile in care roata de rezerva are 25-30cm)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Daca adultii nu sunt cu fizicul XXL si daca ocupantii dorm linistiti ca niste oameni normali ( nu virgula , nu colacel , nu tavaleli interminabile , nu crucificati , nu picioare in nas , nu maratonisti zurlii noctambuli) , latimea de 140 e suficienta si relativ confortabila si pentru doi adulti si un copil maricel . eu chiar puneam pe laterale cate ceva , imi displacea ca lateralele faceau condens spre dimineata , in rest somn de voie , ai loc si sa te mai invartesti ... noi puneam odorul pretios la mijloc si la inceput eram atenti sa nu-i zgariem luciul , sa-l invelim etc ... dupa un timp am trecut la saci de dormit individuali , dupa alt timp am renuntat si la sacii de dormit ... intre timp copilul e mare domnisoara si tot incapem bine , testat recent prin Siriu ...

 

Cat despre lungimea suplimentara in spate , nu vad nici o problema si nici pentru ce sa-ti faci griji , alta decat sa fii atent sa nu o lovesti de ceva copac inclinat cand dai in marsalier .

Editat de cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Are cineva experienta directa de dormit doi adulti si un copil in Maggiolina de 140 cm latime?

Cum e sa mergi pe masina cu un cort in afata acoperisului, cu 10 cm in lateral? sau cu 10 cm mai mare in spate? (in conditiile in care roata de rezerva are 25-30cm)?

 

Esti la limita dar merge. In Africa noi am dormit in Ezi de 1,40 2 adulti si un copil de 6 ani.

TLC KDJ120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Multumesc de sugestii. Totusi tind catre 160cm latime.....poate anul viitor o sa ne descurcam cu 140cm insa copilul o sa mai creasca..

 

Da, 160 e altceva. Ai loc berechet.

Problema e ca la 160 latime nu poti pune ceva gen magiolina. O sa iasa mult in afara masinii.

 

Eu am Hannibal de 160 de care sunt super multumit. L-am luat de nou acu 3 ani si a costat ceva, dar e foarte bun calitativ, foarte confortabil, il strangi cu asternut si perne in el fara probleme, strans pe masina e semnificator mai mic in grosime decat ARB sau Ironman.

Poti sa stai in el si la 35grade ziua pe plaja si la 10grade noaptea la munte.

 

Inca nu am nimeri cu el pe ploaie...

TLC KDJ120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Da, 160 e altceva. Ai loc berechet.

Problema e ca la 160 latime nu poti pune ceva gen magiolina. O sa iasa mult in afara masinii.

 

Eu am Hannibal de 160 de care sunt super multumit. L-am luat de nou acu 3 ani si a costat ceva, dar e foarte bun calitativ, foarte confortabil, il strangi cu asternut si perne in el fara probleme, strans pe masina e semnificator mai mic in grosime decat ARB sau Ironman.

Poti sa stai in el si la 35grade ziua pe plaja si la 10grade noaptea la munte.

 

Inca nu am nimeri cu el pe ploaie...

Cel de 160 o sa iasa 5 cm peste bara de sustinere. M-am gandit si eu la un soft shell de 160, dar imi e teama de lipsa de aerodinamica a lui. Cum il simti la 130 kmh?...Nu stiu care e raul mai mic: caramida ne aerodinamica soft shell + ceva distractie la montaj/demontaj sau cutie aerodinamic mai lata cu 10 cm decat acoperisul masinii usor de montat si demontat.. Eu inclin spre a doua varianta...198 x 160 hard shell..

Editat de georgei23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

... Eu inclin spre a doua varianta...198 x 160 hard shell..

 

The best choice ! :h5

 

PS - Cam asa arata pe masina unul cu dimensiunile de care zici :

http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/kamperen-tenten/m1080426453-daktent-james-baroud-grand-raid-evolution-xxl.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=21

 

2942569__85.JPG.7cad5dd0e61ffdedc3e279c64e997ebd.JPG

 

Iar in ultima poza poti vedea unul la 145cm latime cum vine pe un Disco 4 (antena CB este montata pe coltul din stanga fata) :

http://users.skynet.be/jlmtraining/disco4nl.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cortul de portbagaj ... autocortul

 

Cel de 160 o sa iasa 5 cm peste bara de sustinere. M-am gandit si eu la un soft shell de 160, dar imi e teama de lipsa de aerodinamica a lui. Cum il simti la 130 kmh?...Nu stiu care e raul mai mic: caramida ne aerodinamica soft shell + ceva distractie la montaj/demontaj sau cutie aerodinamic mai lata cu 10 cm decat acoperisul masinii usor de montat si demontat.. Eu inclin spre a doua varianta...198 x 160 hard shell..

 

Daca raman doar 5cm in afara esti ok. La mine la Toyota 120 sunt 114cm intre exteriorul barelor, astfel un hardshell de 160 a fost exclus din start.

Pe langa ce ai enumerat mai sus un alt plus pentru hardshell e greutatea. Al meu cu suportul de prindere care include suport de masa si scara are aproape 80kg.

 

La 130 nu am zgomot mai mare de la vant, dar diferenta se simte pe urcari. Spre exemplu pe A2 cu 130km/h pe tempomat mai cupleaza a 4-a ca sa mentina viteza pe dealurile din Dobrogea. Asta cu MTuri.

Fara cort nu se intampla sa cupleze a 4-a chit ca e setat pilotul automat la 120 sau 140km/h.

Diferenta de consum la un drum lung e cam de 1L/100.

TLC KDJ120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare