Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

anvelope profil tractor versus profil simex !!


AdrianZUZ
 Share

Recommended Posts

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

La firma Mitas un cauciuc tractor 7.50 R 16 (profil clasic in V) costa 320 lei.

Consider pretul decent, nu am aflat inca daca necesita camera sau nu !?!

G 300GD W460 short - for sale

G 300TD W463 long - for rides

KTM 525 EXC - sold

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

La firma Mitas un cauciuc tractor 7.50 R 16 (profil clasic in V) costa 320 lei.

Consider pretul decent, nu am aflat inca daca necesita camera sau nu !?!

 

Ce dimensiune europeana este echivalentul 7.50 R16 ?

Link to comment
Share on other sites

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

Conventia de numire de tipul 7.5/16 presupune un profil 'patrat' adica procentul form factor este 100.

Cu alte cuvinte 7.5/16 inseamna 190/100/16 adica 31'

Link to comment
Share on other sites

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

7.50 R 16 este roata standard ce se punea pe TV 4x4 (armata Romana, ambulante, autoutilitare, etc)

6.50 R 16 roata standard Aro 24 pana sa apara JR pe 15''

 

intr-adevar 7.50 R 16 = 190/100/16 (adica cat este de lat atat este de inalt, adica inaltimea talonului este 100% din 190)

dar, este ~ echivalent ca aspect si inaltime

(in functie de producator) cu modernul 235/85/16.

Edited by low gear
  • Like 1

G 300GD W460 short - for sale

G 300TD W463 long - for rides

KTM 525 EXC - sold

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

Salutare! cu toate ca e veche discutia as vrea sa aud parerea celor care au anvelope de tractor pe masini, ma bate gandul sa pun si eu pe Mitsu mk2 2,5. Daca are cineva ce dimensiune si-a pus si la ce bani.

- ca sa dau si e cu parerea despre anvelope de tractor-nu stiu cum se comporta pe masina dar va pot spune cum e pe tractor=deci:ce vrem noi pe masini sunt cauciucuri de fata pe pe tractor cu tractiune fata care normal sunt de mai multe feluri:agricole, forestiere si industriale. Diferentele sunt mari si va asigur ca cele agricole sunt slabe si se vor rupe rapid,cele forestiere gen-Nokia sunt foarte scumpe iar cele industriale sunt grele. Clar toate sunt facute pt alt tip de directie si suspensie.

ca si conclizie- sunt bune pe tractor dar cele forestiere

se incarca de noroi si astea dar descarca mult mai bine

cele agricole se rup(cauciucul e moale) in forestier chiar si pe tractor

industrialele sunt prea grele si facute pt sisteme de directie cu franare

asta cu aluncecarea laterala nu se verifica

dar cel mai important lucru pe care nu il stiati e ca sunt inutile daca nu este greu utilajul- masina

Astept parerile voastre! eu cam asta stiu din experienta mea.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

Eu pe samurai am tractoare 6,5 80 15 cu jante aro JR intoarse

Pot argumenta ca sunt foarte multumit in teren accidentat si la noroi

Mai putin multumit sunt la zapada mare , acolo se ingropau si aproape ramanea suspendata

In general facand o medie pro si contra sunt multumit

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

Salutare.

Si eu detin anvelope profil tractor marimea 11.5/80R15.3 (echivalentul a 33x11.5x15.3) si nu sunt grele cum se spunea, au 24.5kg comparativ cu 27kg simex 31".

Le-am luat folosite din Austria si mai aveau profil cam de 35%. Sincer am ramas uimit de performantele care le au avand in vedere cat erau de uzate.

Inainte aveam Simexuri 31" resapate si sunt foarte dezamagit de ele, in orice teren (ud, zapada chiar si pe uscat ma ingropam cu ele).

Pe zapada nu am reusit sa le testez inca, dar la iarna o sa o fac, oricum prevad ca o sa fie mai bune ca simexurile din cauza ca nu sunt resapate si cauciucul e mult mai moale, astfel aderenta e mult mai buna. Ravagii nu o sa faca stiu sigur la cat sunt de folosite dar cu blocant fata-spate o sa mearga.

Comparand Simex vs. Tractoare mai bine de 90% sunt pentru Tractoare.

Sustin ideea colegului "mariusradovici" si anume: "cel mai important lucru pe care nu il stiati e ca sunt inutile daca nu este greu utilajul- masina"

Este chiar asa. Am vazut Tractoare pe Samurai dar nu dadeau randament, in schimb pe masini mari precum Patrol, Pajero, G, Cherokee, etc. randamentul este foarte bun.

Dezavantajele Tractoarelor:

-pe asfalt nu poti merge mai tare de 40, (se poate dar e nenorocire pentru masina)

alt dezavantaj nu le-am gasit desi sunt sigur ca mai au.

Oricum eu am ramas uimit de randament, la 35% carne pe ele. Sunt curios sa vad cum merge un set nou.

cat de curand.......

 

Am pus niste poze cu Tractoarele si o poza cu simexurile.

 

salutari....

1770264378_2013-08-2411_26_14.thumb.jpg.35ea90f9c1d45bc707c5746f7edf13aa.jpg

520911084_2013-08-2412_37_48.thumb.jpg.ca7be2ec069550fba4227781b9413d0b.jpg

1812431923_2013-08-2420_08_50.thumb.jpg.bab6c759f42e1b21033e0588e7df77bf.jpg

1181031234_2013-08-2420_09_15.thumb.jpg.764d5562a7d33bc479e632541989575b.jpg

1273021515_2013-08-2220_02_50.thumb.jpg.f53462cda5638e4c8f5a242271ee307a.jpg

DSCN1317.thumb.jpg.5feef117c189f8552ce5c89cb0bd09d8.jpg

Edited by Astral
RESAPAT.....http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=565237&viewfull=1#post565237
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

prin 2006-2007 pe un alt forum cineva a spus asa.....cand o sa mearga tractorul cu Simex....o sa-mi pun si eu :grin:

 

in pamant si noroi tractoarele fac legea..in schimb pe pietre si la inclinari laterale...sunt un pic mai slabe....in rest doar de bine..mai ales ca sunt fabricate dintr-un cauciuc moale

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

Acel cineva de pe alt forum, se numea Nelu Pogaceanu, vezi inceputul acestui topic, post-ul #2! ;)

Link to comment
Share on other sites

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

prin 2006-2007 pe un alt forum cineva a spus asa.....cand o sa mearga tractorul cu Simex....o sa-mi pun si eu :grin:

 

in pamant si noroi tractoarele fac legea..in schimb pe pietre si la inclinari laterale...sunt un pic mai slabe....in rest doar de bine..mai ales ca sunt fabricate dintr-un cauciuc moale

 

Poate cand tractoarele or sa poata invarti de roti ca o masina de teren, o sa-si puna simex-uri !

Jimny VVT, ex Toyota KZJ70 - "cand ma fac mare, imi iau Defender"
Link to comment
Share on other sites

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

cam asa ceva...da unii dintre noi nu recunosc :grin:

 

Gabitzule.....Taf-urile cu ce-s incaltate...cu Simexuri....sau cu Mt-uri...ca eu nu ma prea pricep?

 

Dar TAF-urile ce turatie au la roata? Ca nici eu nu ma pricep ....

Jimny VVT, ex Toyota KZJ70 - "cand ma fac mare, imi iau Defender"
Link to comment
Share on other sites

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

ca tot vorbim de TAF,stie cineva ce reductii are si ce sistem de transmisie? am mai pus intrebarea asta mai demult dar nu a raspuns nimeni.... chiar nu se da nimeni cu taful??:grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

TAF-ul de generatie noua e motorizat Perkins ... motor in 4 cilindri, 4.4, are in jur de 130CP, tip motor 1104-44TA, cutie de viteze sincronizata Eaton, 8 viteze cu reductii de pana la 14.0 in Low ce dezvolta un cuplu maxim de doar... 2300Nm! :grin:

 

Ca sa comparam "merele" de mai jos cu "perele" de mai sus ...se dau urmatoarele valori:

 

Nissan Patrol Y60 2.8 TD (115CP)...255Nm

Nissan Patrol Y60 4.2 D (115CP) ...280Nm

Toyota LandCruiser HDJ80 4.2 TD (168 CP)...380Nm

WV Tuareg 5.0 diesel biturbo (313CP) ...750Nm

 

Vorbim aici de masinile de serie ...nu de alea siliconate! :grin:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

O scula dasta Dane, de generatie noua ...costa destul ...adica intre 200.000 si 300.000 euro...

 

Una obisnuita, adica un TAF cu 5 viteze ...nu sare de 100.000 ... unde mai pui ca te mai si finanteaza UE...

 

Singura parte nasoala este ca nu poti sa ii pui OME ... :ha:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

Gabitzule...nu vrei sa pricepi...e treaba ta......dar sa facem altceva...masina ta in Simex,.... a mea cu tractoare...in aceeasi mocirla.....si vedem cine iese si cine ramane....te bagi?

 

ps....Gabitzule...la concursurile de tractor pulling....utilajele alea ce turatie au la roata......si mai ales ce profil?

 

 

aici au si turatie la roata...si tot ce vrei....mai putin profil Simex....sau nu vad eu bine?

Edited by Marius C alias Turagmes
Link to comment
Share on other sites

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

Nu e nici un TAF facut la noi de 130cp, sunt ok dar cam subtirele inca nu si-au demonstrat fiabilitatea nici in varianta PERKINS, sunt TAF-uri adevarate CAT,JD,TIMBREJACK etc..si totusi cu doua in ograda destea straine tot cu tractorul se lucreza 150cp DEUTZ. Referitor totusi la anvelope sunt anvelope forestiere Nokian..care sunt departe de cele agricole cu toate ca au cam acelasi profil...pacat pentru noi ca nu sunt 900/16 profil v la pret bun ca nu sunt mai grele si se pot decupa ingenios,maine mi-as lua..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

Azi mi-am echipat defenderul cu doua cauciucuri de tractor 7.5 16r, pe spate si doua asemanatoare cu cele de tractor pe fata. E o mica diferenta de profil intre cele doua si cam un centimetru in plus la raza exterioara la cele de pe fata. Credeti ca o sa afecteze transmisia diferenta dintre anvelope? In teren se comporta foarte bine, nu am ramas blocat in zonele noroioase si am urcat rampe abrute cu noroi. Intradevar la inclinari laterale am avut mici probleme, avand in vedere ca era si un strat superficial de zapada.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

Am o intrebare pentru Claudiu care inteleg ca detine

anvelope profil tractor marimea 11.5/80R15.3 , as incerca sa pun si eu asa ceva numai ca nu stiu daca se poate pe jante de R15

Astept cu mult interes un raspuns

Link to comment
Share on other sites

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

Am o intrebare pentru Claudiu care inteleg ca detine

anvelope profil tractor marimea 11.5/80R15.3 , as incerca sa pun si eu asa ceva numai ca nu stiu daca se poate pe jante de R15

Astept cu mult interes un raspuns

 

Salut.

Poti sa pui pe janta de R15 pentru ca si eu un an am circulat asa.

Dar merita sa-i faci o mica modificare. La fel am facut si eu.

In ce consta modificarea:

Pe circumferinta jantei se sudeaza (un fier beton de 4mm, o platbanda de 4mm, etc..) pentru a ajunge la diametrul total al jantei de 15,3".

Eu am facut lucrarea la Satu Mare la un atelier de profesionisti si sunt foarte multumit de rezultat.

Si modificarea nu afecteaza cu nimic pentru a pune si cauciucuri de R15 dupa. Deci poti face linistit modificarea si dupa sa pui pe jenti cauciucuri de 15.

Daca mai ai intrebari, nu ezita sa-mi scrii pe PM.

Salutare....

Link to comment
Share on other sites

Am inteles , foarte tare si buna ideea cu sudatul unui fierbeton pe extrema jantei

11,5/80/15,3 sunt anvelopele din poza ?

Imi place mult masina ta

 

11.5/80R15.3 ce echivalenta aproximativa ar avea 33 sau 31 ?

Eu intentionez sa pun pe un samurai cu motor de Renaul 1.9 cu TURBO

Nu as vrea sa pun 33 ca nu stiu daca rezista grupurile si planetarele

Astept ajutor cu pareri pro si contra tractoare sau simex

Edited by atar
Link to comment
Share on other sites

Re: anvelope profil tractor vs profil simex !!

 

Echivalent 33.4

La samurai merg f bine tractoare 7.50 r 16 pe jante de ims

Si mai ieftine si mai inguste . Eu cred ca 11,5 sunt mult prea late pt samurai

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use