Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

schimb ulei cutie automata


Guest bogdan vet
 Share

Recommended Posts

Re: schimb ulei cutie automata

 

pana zilele trecute aveam o problema cu schimbarea vitezelor, respectiv schimba treptele undeva in jur de 3000rpm si nu avea asa viata motorul indiferent de cum apasi acceleratia.

initial am zis ca-i de la uleiul de cutie, care avea o tenta neagra, am facut 2 schimburi de ulei, dar nu s-a schimbat mai nimic.

pana la urma am reglat cablul de kickdown si senzorul TPS ca in manual, acum merge totul perfect, ca uns, parca-i alta masina..

chiar daca nu are leg. directa cu uleiul din cutie ma gandeam ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si isi arunca un ochi si pe reglajele astea....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: schimb ulei cutie automata

 

Pana la urma scrie cineva ceva pertinent despre verificarea NIVELULUI DE ULEI IN CUTIA AUTOMATA !?!?! ? ca dupa atatea pagini in care apar tot felul de raspunsuri ambigue , fiecare cum a auzit nu stiu unde , " cam" asa " si " asa " ce naiba ca din piata auzim tot felul de tampenii , hai sa nu mai dam cu presupusul etc. si sa scriem cu o baza ceva .

 

CUM SE VERIFICA NIVELUL ULEIULUI DIN CUTIA AUTOMATA PAJERO 2003 , 3,2 Diesel ???????????????????????????????????????????????????????? de EXEMPLU :grin:

Edited by Marianw8
...magaru' moare de drum lung si prostu' de grija altuia.
Link to comment
Share on other sites

Re: schimb ulei cutie automata

 

Motorul cald.

Motorul pornit.

Frana de mana trasa.

Cutia pe neutru (N).

Se scoate joja si se masoara uleiul.

Scurt pe doi.

 

ps: nu e nevoie de 10 oameni pt aceasta operatiune, ca cei 5 politai care schimba un bec, nici de facultate.

Unul singur poate face totul.

Link to comment
Share on other sites

Re: schimb ulei cutie automata

 

Pana la urma scrie cineva ceva pertinent despre verificarea NIVELULUI DE ULEI IN CUTIA AUTOMATA !?!?! ? ca dupa atatea pagini in care apar tot felul de raspunsuri ambigue , fiecare cum a auzit nu stiu unde , " cam" asa " si " asa " ce naiba ca din piata auzim tot felul de tampenii , hai sa nu mai dam cu presupusul etc. si sa scriem cu o baza ceva .

 

CUM SE VERIFICA NIVELUL ULEIULUI DIN CUTIA AUTOMATA PAJERO 2003 , 3,2 Diesel ???????????????????????????????????????????????????????? de EXEMPLU :grin:

 

Pot sa iti arat un extras din cartea de service de la Nissan Patrol Y61 pentru sectiunea cu cutia automata:

 

Checking A/T Fluid

1. Warm up engine.

2. Check for fluid leakage.

3. Before driving, fluid level can be checked at fluid temperatures

of 30 to 50°C (86 to 122°F) using “COLD” range on

dipstick.

a. Park vehicle on level surface and set parking brake.

b. Start engine and move selector lever through each gear position.

Leave selector lever in “P” position.

c. Check fluid level with engine idling.

d. Remove dipstick and note reading. If level is at low side of

either range, and fluid to the charging pipe.

e. Re-insert dipstick into charging pipe as far as it will go.

f. Remove dipstick and note reading. If reading is at low side

of range, add fluid to the charging pipe.

Do not overfill.

4. Drive vehicle for approximately 5 minutes in urban areas.

5. Re-check fluid level at fluid temperatures of 50 to 80°C (122

to 176°F) using “HOT” range on dipstick.

 

Patrolul are doua scale pe joja, cold si hot, nu stiu cum e la voi, cred ca asta depinde daca ai sau nu radiator de racire la uleiul din cutie.

 

Eu tocmai am schimbat la Patrol saptamana asta uleiul din cutia automata (atata cat a iesit, 5 l din cei 11,8 cat scrie in manual)

 

Spor la treaba!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: schimb ulei cutie automata

 

pana zilele trecute aveam o problema cu schimbarea vitezelor, respectiv schimba treptele undeva in jur de 3000rpm si nu avea asa viata motorul indiferent de cum apasi acceleratia.

initial am zis ca-i de la uleiul de cutie, care avea o tenta neagra, am facut 2 schimburi de ulei, dar nu s-a schimbat mai nimic.

pana la urma am reglat cablul de kickdown si senzorul TPS ca in manual, acum merge totul perfect, ca uns, parca-i alta masina..

chiar daca nu are leg. directa cu uleiul din cutie ma gandeam ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si isi arunca un ochi si pe reglajele astea....

unde se afla acel senzor?si acel cablu? aceiasi problema o am si eu.:cr1

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use