lichter Postat Mai 28, 2009 Partajează Postat Mai 28, 2009 Salut, Simbata asta vreau sa fac un traseu soft de o zi, sa imi verific suruburile dupa ultimele modificari facute, ca plec intr-o tura de 2 saptamini joia viitoare. Am o masina de hobby off-road (deci nu extrem), cu incaltari decente (BFG AT), cu echipament de recuperare primar (lopeti, troliu manual, hilift...) Ma gindeam la traseul Valea Doftanei - Sacele, cu iesire prin Sacele (daca se poate) sau prin Auga, Comarnic sau pe unde se poate. Daca aveti sugestii de trasee alternative, va sunt recunoscator. Daca mai sunt si alti amatori, sunt bineveniti. Plecarea probabil Simbata dimineata la 8:00. Oliver Suzuki Samurai 413 1994 TNT - Priceless Toyota LandCruiser HDJ 80 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
blueheart Postat Mai 29, 2009 Partajează Postat Mai 29, 2009 Re: Iesire "soft" pe 30 mai 2009 Salut. Pe traseul la care te-ai gandit, merge bagat un opel astra clasic hachback? .. sau altfel spus, dak ai avea un o masina ca asta, ti-ai baga-o pe traseul asta? - eu nu cunosc traseul, dar parca as trage o plimbare.. "Una dintre pedepsele pentru refuzul de a participa la politica e ca ajungi sa fii guvernat de cei ce-ti sunt inferiori" - Platon Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...