NeRv1 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Re: Sfaturi achizitie Pajero mk2 Sunt si la engleji destui tepari plus ca multe mitsu sunt importate mai tarziu..de ex a mea a fost adusa in UK in 2001 si are la bord 225000 km..dar cine stie daca sunt reali sau nu..oricum daca e un motor ingrijit poate sa duca...mai mult decat am nevoie. Subscriu si eu la ce s-a zis: Masina se ia dupa inima..poti sa iei una cu carte service la zi si aia schimbata si cealalta...si sa te lase dupa 200km ...nu ai de unde sa stii..tine de noroc, destin si altele...E ca la femei :P Eu unul cred ca si masina are personalitate :banana si iti zic ca atunci cand ai sa o vezi ai sa stii ca e a ta..nu o sa mai conteze ca is stricate geamurile , ca nu se inchide usa..astea se fac... si in plus stii cum e..cu cat te uiti la mai multe sfaturi cu atat parca ti-e mai greu..te incarci cu mai multe. Cauta..si cand gseseti una pe gustu tau mergi la verificat si gata..ce mai?!? bafta :h5 Mitsubishi Pajero 2.5 SWB M 461 - 1977- in constructie... Mercedes wW126 300 SEL ...alte acareturi 4x2... ex: Mitsubishi Pajero 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
w0lfy Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Re: Sfaturi achizitie Pajero mk2 Un truc foarte vechi: daca vrei sa ascunzi eventualele defecte de la motor (scapari de ulei, etc), ii faci o spalare si arata ca nou. Personal, eu as vrea sa vad o poza cu motorul dupa o calatorie de macar 2-300 km. Legea lui Ohm: esti om cu mine, sunt om cu tine! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRv1 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Re: Sfaturi achizitie Pajero mk2 Da..si asta e drept dar cine te duce pe tine in proba 2-300km..si daca nu il spala ce??se poate curata finut eventuale pierderi plus nu ai auzit de metoda sac de aspirator??Adik speli motorul gant de ulei si tot si apoi cu un sac de la aspirator scuturi de la motor de zici ca l-a folosit numa pe la tarla... W0lfy - te rugam sa tragi si tu o fuga pe la Prezentarea Membrilor sau o ocheada in Regulament :rules Asta daca nu vrei sa te trezesti cu o cearta de la moderatori :ban Bafta Mitsubishi Pajero 2.5 SWB M 461 - 1977- in constructie... Mercedes wW126 300 SEL ...alte acareturi 4x2... ex: Mitsubishi Pajero 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vali alias Babu Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Re: Sfaturi achizitie Pajero mk2 Exact cum spuneati mai sus, ca tine si de noroc, mai ales ca masinile sunt aduse majoritatea din Japonia, iar cei ce le vand nu stiu sau nu-ti spun cate reparatii au avut la chiulaoasa iar daca esti la a5-a te mai paste o alta cheltuiala, sau cade turbina, etc ....ce va spun nu sunt din auzite ci din vazute (iar km nu sunt reali la nicio masina) si uite una frumoasa :grin: si ieftina 1400 l KAMIKAZE TEAM http://www.kamikazeteam.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
dogo Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Ce parere aveti de motorul pe benzina de 3.0 v6 .Este mai buna investitia unui model cu acest motor -in ideea ca-l pui pe gaz ) sau motorul diesel indiferent de motorizare -2,5 sau 2,8.? Si eu doresc sa-mi achizitionez un model -varianta scurta si am citit ce sfaturi dati si asta era singura mea dilema . Desi la inceput cand m-am inregistrat pe forum eram indecis , acum m-am decis pentru Mitsubishi pajero .Multumesc anticipat pentru sfaturi si chiar astept ajutor de la voi . P.S Poate mai stie cineva si alte parcuri auto in afara de cele mentionate de voi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roly Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Sa iti spun din experienta proprie. Am mers si cu 2.5 si cu 2.8. In comparatie cu benzina sunt ambele fix pix. 3.0 v6 este o alegere buna, iar un motor pus bine la punct, cu consumabile schimbate nu suge cu mult mai mult decat un 2.8. Puncte slabe: - tachetii se duc, semeringurile de supapa. Au un cuplu foarte foarte bun jos(cele in 12v) si trag destul de tare si pe asfalt, iar in padure iti descarca instant gumele:ha: Un alt motor interesant este 3.5, acolo insa consumul este maricel, dar si satisfactia este pe masura. Din punctul meu personal de vedere, pajero diesel lasa mult de dorit din multe puncte de vedere, cine a condus pajero benzina/diesel stie despre ce vb. :tk 0763651150 / suzukivitararo@yahoo.com http://www.suzuki-vitara.ro / http://www.market4x4.ro Kituri Suspensie Si BodyLift Suzuki Vitara, Jimny, Daihatsu Feroza, Mitsubishi Pajero, L200, Opel Frontera Scuturi Protectie Link to comment Share on other sites More sharing options...
jighi Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 (edited) Re: Sfat achizitie Pajero mk2 asa e,ai dreptate...dar dieselu merge si tace iar benzina mai se face... si te face la lovele....:ha:..:ha:.. Edited February 13, 2012 by jighi pregatim masina ta pentru off road www.modificarioffroad.ro modificarioffroad@yahoo.com dezmembrari pajero mk2. 0730678039 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Si eu sunt de parere ca un benzinar (cu gaz) este de 10 ori mai fiabil decat orice disel. Numai daca calculezi turbina, nu merita riscul de ati achizitiona un diesel. Benzina-i sfanta, n-ai cum sa ai surprize mari. Poti sa-i iei compresia (scoti o bujie si-i dai la automat), nu ar trebui sa se supere niciun proprietar pentru testul asta + ca intre pistoane nu tre' sa ai diferenta mai mare de 2 cred, sa ma corecteze colegii daca gresesc. EU personal caut unul pe benzina de 3 sau 3,5, automat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dogo Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Sa iti spun din experienta proprie. Am mers si cu 2.5 si cu 2.8. In comparatie cu benzina sunt ambele fix pix. 3.0 v6 este o alegere buna, iar un motor pus bine la punct, cu consumabile schimbate nu suge cu mult mai mult decat un 2.8. Puncte slabe: - tachetii se duc, semeringurile de supapa. Au un cuplu foarte foarte bun jos(cele in 12v) si trag destul de tare si pe asfalt, iar in padure iti descarca instant gumele:ha: Un alt motor interesant este 3.5, acolo insa consumul este maricel, dar si satisfactia este pe masura. Din punctul meu personal de vedere, pajero diesel lasa mult de dorit din multe puncte de vedere, cine a condus pajero benzina/diesel stie despre ce vb. :tk Multumesc pentru sfat. Oricum vreau sa-mi achizitionez un benzinar si sa-l bag pe gaz , sper sa nu se supere prea tare motorul . O sa te tin la curent cu masina achizitionata .Caut in continuare parcuri auto pentru a avea de unde alege. Multumesc inca o data Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marse Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Si eu sunt de parere ca un benzinar (cu gaz) este de 10 ori mai fiabil decat orice disel. Numai daca calculezi turbina, nu merita riscul de ati achizitiona un diesel. Benzina-i sfanta, n-ai cum sa ai surprize mari. Poti sa-i iei compresia (scoti o bujie si-i dai la automat), nu ar trebui sa se supere niciun proprietar pentru testul asta + ca intre pistoane nu tre' sa ai diferenta mai mare de 2 cred, sa ma corecteze colegii daca gresesc. EU personal caut unul pe benzina de 3 sau 3,5, automat. Off: Cred ca nu stii ce inseamna FIABILITATE. Cred ca vrei sa spui altceva... On: Daca te tin balamalele (si nu ma refer la consum, pentru ca nu ala te rupe) mergi pe 3.5 GDI Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin: Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Este posibil sa ma-nsel. Spune te rog de ce tre' sa ne tina balamalele la cel de 3,5? Si eu vreau sa-mi iau un Pajero si sincer iti spun ca am o frica de diesel de nu dorm noaptea (turbine, pompe, etc). Daca stii, ajuta-ne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marse Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Este foarte simplu. La 3.5 GDI nu se baga oricine, e plin de electronica (electronica care te ajuta sa mergi si cu 8 la suta), piesele se gasesc mai greu la noi si sunt foarte scumpe. In rest, numai de bine. Diesel-urile 2.5 sau 2.8 sunt foarte robuste si foarte simple. Nici turbosuflantele nu sunt problematice. Si daca se strica, nu sunt scumpe si sunt variante. Depinde foarte mult de ce vrei sa faci cu masina si de ce buget dispui. Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin: Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PYZ Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Si eu zic ca nu ai de ce sa te temi de dieseluri.Ideea este ca se exploateaza un pic mai altfel decit benzinarele.La noi majoritatea dieselurilor mor ca sint subturate.Sau se alearga cu ele blana pe autostrada, dreapta la parcare si opresti imediat motorul.Asta e moartea turbinelor.Daca studiezi un pic motrul diesel, ce sa ii faci si ce sa nu ii faci, nu ai treaba cu el. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liviuoff Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 3.0 v6 este ,,este bomba :jp1 parerea mea iati benzinar si nu o sa regreti cuplu ture tot ce vrei daca ai pe cineva cu un benzinar sa mergi cu iel si vezi cum este .bafta KAMIKAZE Off Road Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
jantorero Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Si eu zic ca nu ai de ce sa te temi de dieseluri.Ideea este ca se exploateaza un pic mai altfel decit benzinarele.La noi majoritatea dieselurilor mor ca sint subturate.Sau se alearga cu ele blana pe autostrada, dreapta la parcare si opresti imediat motorul.Asta e moartea turbinelor.Daca studiezi un pic motrul diesel, ce sa ii faci si ce sa nu ii faci, nu ai treaba cu el. Corect,daca se opreste motorul imediat ....turbina se mai invarte si ramane fara ungere si PA turbina...concluzia : sant alte reguli . Mai ! dar nu va convine chiar nimic?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Intradevar n-am specificat ce vreau sa fac cu masina si bugetul disponibil. Imi trebuie un 4x4 pentru oras + cateva (10-20) iesiri pe drumuri forestiere (nu off-road). Buget total 4000E din care sper sa i-au asa: un Pajero (Pinin), an '99 minim, pe care vreau s-o inmatriculez pe Bulgaria (din cauza impozitului mare). De cateva zile imi face cu ochiul si un Grand Cherokee, dar parca mai fain e Pajero. De ce imi este frica de diesel: turbina si pompa generatoare de dureri de cap (fiind din 99 nu stiu cum s-a mers cu ea). La benzina stiu una si buna: ii pun gaz (apropo, am mai avut 3 masini pe gaz, in concluzie: Gazu-i viitoru' ). Multumim pentru ajutor. Dupa ce luam masinile suntem buni de :2dr! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marse Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Esti sigur ca vrei Pajero Pinin? Ala nici nu cred ca e si diesel :grin:, deci nu-ti mai faci griji... Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin: Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 E posibil sa fi vorbit eu aiurea. Cand spuneam Pinin ma refeream la Pajero scurt (in 2 usi)? Sau care-i diferenta? Corectie de buget: am 4500E (cu tot cu inmatriculare BG). Sau scap de inmatriculkare pe BG daca o inscriu pe bunicamea, care-i vaduva de veteran de razboi, cred ca nici ea nu plateste impozite... Link to comment Share on other sites More sharing options...
plummer Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Mitsubish Pajero Pinin are motorizare 1.8 si 2.0 benzina + ca este mult mai firav decat Pajero Shogun (2.8, 3.0, si 3.5 Benzina ) ... Googleste pe net dupa poze :h5 ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marse Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Pajero scurt e una, Pinin e alta:wink: Cu bunica e bine la impozit, dar ce te faci de taxa? Are scutire si la taxa de inmatriculare? Asta daca nu-l iei din tara gata inmatriculat, caz in care te misti repede cu bunica. Cauta unul si cu blocant din fabrica... Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin: Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 (edited) Re: Sfat achizitie Pajero mk2 La Pajero blocantul e langa bricheta parca. Merci. Problema cea mai mare care ma macina ramane tot alegerea benzinarului. In tara sunt f. multe diesel la vanzare, dar benzina... nema. :cr1 Cred ca dau o tura si prin targurile din Varna sa testez piata. Daca i-am luat o compresie, motorul merge rotund, nu troncane pe dedesubt... ala e. Ceva probleme voi avea la cutia de viteze, pe care o vreau musai automata, ca nu am mai condus automata si nu stiu cum se verifica (am inteles ca nu trebuie sa smuceasca:tk1 In rest ar trebui... asta el, n-am ce surprize mari sa am pe benzina. La diesel in schimb tre' sa stii sa asculti turbina, te mai cheama si Andreea Marin prin service cu pompa, sau mai stiu eu ce. Speram sa cumpar masina de la cineva de pe forum de aici, pentru ca-i mai "save", dar n-a iesit nimic la vanzare sa mi se potriveasca. Ce zici de masina asta? O stie cineva? Edited February 16, 2012 by raskalla Link to comment Share on other sites More sharing options...
roly Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 asta cred ca te lamureste. Spor la cautat http://www.pocuk.com/forums/viewtopic.php?t=79603 0763651150 / suzukivitararo@yahoo.com http://www.suzuki-vitara.ro / http://www.market4x4.ro Kituri Suspensie Si BodyLift Suzuki Vitara, Jimny, Daihatsu Feroza, Mitsubishi Pajero, L200, Opel Frontera Scuturi Protectie Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologu79 Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 La Pajero blocantul e langa bricheta parca. Merci. Problema cea mai mare care ma macina ramane tot alegerea benzinarului. In tara sunt f. multe diesel la vanzare, dar benzina... nema. :cr1 Cred ca dau o tura si prin targurile din Varna sa testez piata. Daca i-am luat o compresie, motorul merge rotund, nu troncane pe dedesubt... ala e. Ceva probleme voi avea la cutia de viteze, pe care o vreau musai automata, ca nu am mai condus automata si nu stiu cum se verifica (am inteles ca nu trebuie sa smuceasca:tk1 In rest ar trebui... asta el, n-am ce surprize mari sa am pe benzina. La diesel in schimb tre' sa stii sa asculti turbina, te mai cheama si Andreea Marin prin service cu pompa, sau mai stiu eu ce. Speram sa cumpar masina de la cineva de pe forum de aici, pentru ca-i mai "save", dar n-a iesit nimic la vanzare sa mi se potriveasca. Ce zici de masina asta? O stie cineva? Zici ca nu gasesti benzinare, dar unde erai cand ma dadeam de ceasul mortii sa vand al meu Pajero 3000 V6 ? Acum nu mai e de vanzare, il tin pt mine caci am rezolvat cu motivul vanzarii: nu primisem fiscalul de la fostul proprietar, dar acum e inmatriculata in Bulgaria. Plus i-am pus si GPL. E o masina super. Toata iarna asta la orice temperatura (in Iasi) a pornit la cheie. Scuze daca a fost off-topic, dar mi-e ciuda ca nu am gasit cumparator cand vroiam sa o vand. Fara 4x4 acu' Link to comment Share on other sites More sharing options...
cormosilviu Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 este unul auriu pe hautovit,la 4000,cu capota de dieselache,3000 automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marse Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 (edited) Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Nu stiu cine te-a speriat pe tine asa de tare cu dieselul, dar parerea mea este ca mult mai problematic e un motor pe benzina decat un diesel clasic. Dieselul la Pajero (4D56 si 4M40) e tractor simplu. Daca porneste usor, si merge bine. Daca are pe unde sa traga aer, merge si sub apa. La benzina ai o gramada de contacte electrice care pot face figuri. Calculatoare. Senzori. Mufe. E drept ca atunci cand merge... rupe hamu' :banana Ma opresc. Este doar parerea mea :grin: Edited February 16, 2012 by Marse Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin: Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts