raskalla Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Zici ca nu gasesti benzinare, dar unde erai cand ma dadeam de ceasul mortii sa vand al meu Pajero 3000 V6 ? .... Scuze daca a fost off-topic, dar mi-e ciuda ca nu am gasit cumparator cand vroiam sa o vand. Si mie imi este ciuda! Nah! :grin: este unul auriu pe hautovit,la 4000,cu capota de dieselache,3000 automat Cel de pe autovit e cu volanul stramb - deci il exclud. Oricum, multumesc. Nu stiu cine te-a speriat pe tine asa de tare cu dieselul, dar parerea mea este ca mult mai problematic e un motor pe benzina decat un diesel clasic..... Dieselul la Pajero (4D56 si 4M40) e tractor simplu. Daca porneste usor, si merge bine. Daca are pe unde sa traga aer, merge si sub apa. La benzina ai o gramada de contacte electrice care pot face figuri. Calculatoare. Senzori. Mufe. E drept ca atunci cand merge... rupe hamu' :banana Ma opresc. Este doar parerea mea :grin: Continua ca-i zici bine. :g Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 asta cred ca te lamureste. Spor la cautat http://www.pocuk.com/forums/viewtopic.php?t=79603 Multumesc pentru "hint". Forumul asta nu-l depistasem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 (edited) Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Stie cineva masina asta: http://www.autovit.ro/mitsubishi-pajero-C22929480.html Pare foarte ok, am vorbit cu cineva de la firma de la ei (weltauto) si mi-a zis ca singura mentiune ar fi ca la viteze mari are o trepidatie in volan (posibil de la cauciucuri/roti). Cum vi se pare masina? E cineva din Oradea care sa arunce un ochi? Edited February 17, 2012 by raskalla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ionuc Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Scuze ca intervin. S-a vorbit de motoare subturate la diesel, eu merg cu 2,5-ul meu cu 2000-2500 ture. E ok asa?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jighi Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 daca o data pe saptamana iesi la un drum in afara si o alergi e ok.. pregatim masina ta pentru off road www.modificarioffroad.ro modificarioffroad@yahoo.com dezmembrari pajero mk2. 0730678039 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Revin cu o intrebare care ma roade: Ce compresie trebuie sa aiba motorul de 3.0 sau cel de 3.5? Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 (edited) Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Dupa indelungi cautari am gasit ceva la rusi. Dar imi pare ca ceva este gresit si anume cum pot sa am compresie de 8 bari pe un piston la motor de 3.00 cand la tico am 12 bari. Este posibil sa aiba presiune mai mica la Pajero (repet, vorbim de benzina 3.0)? Edited February 23, 2012 by raskalla poze Link to comment Share on other sites More sharing options...
roly Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 ai compresie 8.9 la 3.0 12v. Si da este foarte normal. Zi merci poti sa bagi si cifra octanica 87 si tot brici merge:grin: 0763651150 / suzukivitararo@yahoo.com http://www.suzuki-vitara.ro / http://www.market4x4.ro Kituri Suspensie Si BodyLift Suzuki Vitara, Jimny, Daihatsu Feroza, Mitsubishi Pajero, L200, Opel Frontera Scuturi Protectie Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 (edited) Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Pai si la 3.5 cat este compresia? Si cat este recomandata compresia minima? Off: La pisicii astia mici, gen Tico, compresia este de 12 bari, iar minim (pentru functionare cala carte, asa cere fabrica) tre' sa fie 10 bari, cu o diferenta minima de 1 bar intre pistoane. Edited February 24, 2012 by raskalla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marse Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 La motorul 6G74 (1994-1997, 208CP) presiune 9.0 - 12.7 bar La acelasi cod de motor dar fabricat intre 1998-2000 presiunea trebuie sa fie 8.7 - 11.8 bar Spor! Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin: Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 La motorul 6G74 (1994-1997, 208CP) presiune 9.0 - 12.7 bar La acelasi cod de motor dar fabricat intre 1998-2000 presiunea trebuie sa fie 8.7 - 11.8 bar Spor! Valorile sunt pentru 3.5 , 24 valve, min. - max, da? Adica 9.0 bari min. - 12,7 bari max, corect? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marse Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Da. La motorul de 208 CP. Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin: Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 AM gasit un Pajero de 3.5, din 2001 la care firma care-l vinde spune ca are o singura problema, un tremut=rat in volan destul de sesizabil (zic ei) la viteza mare sau la bruscarea acceleratie. Aveti idee de la ce ar putea fi? Ei spun ca au si eio un service dar ca mecanicii lor n-au identificat excat problema, cica le-ar fi spus niste clienti ca poate fi din bucsi slabite sau din cauciucuri... Ar putea fi grupul? Eu i-am intrebat daca smuceste cand e 4x4 (pe zapada) dar au zis ca nu. Please help.:tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobinator Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 AM gasit un Pajero de 3.5, din 2001 la care firma care-l vinde spune ca are o singura problema, un tremut=rat in volan destul de sesizabil (zic ei) la viteza mare sau la bruscarea acceleratie. Aveti idee de la ce ar putea fi? Ei spun ca au si eio un service dar ca mecanicii lor n-au identificat excat problema, cica le-ar fi spus niste clienti ca poate fi din bucsi slabite sau din cauciucuri... Ar putea fi grupul? Eu i-am intrebat daca smuceste cand e 4x4 (pe zapada) dar au zis ca nu. Please help.:tk Tremuratul acela poate fi din mai multe cauze . Unele din cele mai simple : -anvelope dezechilibrate -jante indoite -bucsi belite -cardan cu joc si lista paote continua cu chestii mai grave . B.B.B. -BIG BAD BUG! T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 (edited) Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Sau joc in grup, altceva nu ar putea fi. Daca e joc in grup sau in cardan ar trebui sa se simta la plecarea de pe loc, cand e cuplat 4x4, ar trebui sa smuceasca, corect? Daca nu smuceste la plecare, atunci e din bucsi uzate sau jante/cauciucuri, ceea ce nu-i grav, nu? Altvceva nu ar putea fi... Corectati-ma dca gresesc! Sau bine, e cineva din Oradea care m-ar putea ajuta in leg. cu masina asta? PS: Respectivul spune ca are trepidatie la peste 80km/h sau cand accelerezi brusc (pleci in forta). Edited February 28, 2012 by raskalla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darius Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Am avut aceeasi problema la al meu 2.8. S-a rezolvat prin schimbarea unei cruci cardanice. Nu stiu daca e cazul si aici, dar poate fi o idee de verificat. Bafta!:h5 "Umblati cu bine!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
PYZ Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Ba eu cred ca exact la cruci este problema.Daca ar fi vorba de anvelope/roti deformate ar face de la o anumita viteza in sus, sau in permanenta.Nu s-ar asocia tremuratul cu accelerarea. Roti deformate pe fata = bataie in volan;roti deformate pe spate = topaie/joaca fundul masinii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raskalla Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 (edited) Re: Sfat achizitie Pajero mk2 Pare logic. Si-am mai auzit una: daca esti pe 4x2 s-ar putea sa fie din rulmentii din fata care cloncane nefiind in sarcina. Dracu stie...? Intre timp am achizitionat asta. :banana O sa-i fac o prezentare dupa cateva zile de mers. Edited March 1, 2012 by raskalla Link to comment Share on other sites More sharing options...
cipilika Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Re: Sfat achizitie Pajero mk2 salut mai intai la toata lumea. eu sunt ciprian din iasi si vreau si eu sa imi achizitionez un 4x4 fiabil bun la consum si la intretinere. ma intereseaza si pe mine ce model de masina ti-ai cumparat si ce sfaturi imi poti da si mie. si eu am un buget limitat maxim 1200lire sa dau pe el in anglia.(eu vreau sa pot intra iarna pe un drum infundat si pe timp de vara pe drumuri fara piatra) eu mai vreau sa-l pun si la o platforma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts