Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...


lichter
 Share

Recommended Posts

Cred ca ar fi util sa ne impartasim impresiile despre anvelopele resapate pe care le folosim.

 

Sunt citiva producatori care resapeaza anvelope si inteleg ca unii sunt mai bun ca altii, deci e bine de stiut ce sa cautam si ce sa evitam. Aici se gaseste si un FAQ despre anvelope resapate in general.

 

Am sa enumar eu citiva producatori ca sa deschid discutia, dupa care asteptam parerile informate.

 

BP Pneus

Insa Turbo

Lerma Gomme

Malatesta

Ziarelli

(link-urile sunt ordonate alfabetic, nu reprezinta o ordonare dupa criterii de calitate)

 

Din cite am remarcat eu pina acum, cam la toate apar crapaturi la baza crampoanelor dupa o vreme. Eu am Malatesta Kobra NT cu crapaturi la baza crampoanelor, nu am pierdut nici un crampon pina acum, dar nu cred ca e exclus.

Oliver

Suzuki Samurai 413 1994 TNT - Priceless

Toyota LandCruiser HDJ 80

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

am avut Malatesta Kaiman-ok

am BpPneus-grele si se rup bucatele mici mai ales cand merg pe piatra

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

Am Insa Turbo profil simex. Am facut vreo 4000km cu ele din care as zice ca vreo 500 pe macadam, stanca si gresii taioase, vreo 2500km de asfalt (deh pana la teren tot pe asfalt trebuie sa mergi) iar restu pe pamant. In tot acest timp si conditii nu par a se fi tocit mai mult de 2mm, nu au aparut fisuri si nici nu a sarit vre-un crampon. Ce mi s-a parut interesant la ele, am parcurs gresii foarte taioase pe unele drumuri si nu s-au taiat (e drept nici masina mea nu e grea). Singura schimbare negativa pe care o vad la aceste anvelope dupa tot acest timp de utilizare sunt mici fasii de cauciuc, late cam de 2mm care se desprind circular in zona de contact cu janta. Probabil acolo stratul de cauciuc nou suprapus a fost foarte subtire si s-a desprins.

Va salut !

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

Am avut Malatesta Cayman - profil Simex - sunt gume foarte bune insa sunt extrem de grele putand dauna directiei masinii!

Insa Turbo Special Trak 2 - profil Simex - sunt gume extrem de dure dar se merge bine cu ele atat pe asfalt cat si in teren! Minusul la aceste gume - se descarca destul de greu de noroi! La greutate insa stau destul de bine. Ca profil, nu sunt foarte agresive!

Ziarelli - sunt cred ca cele mai agresive resapate din gama "Simex" . Nu am avut ocazia sa le probez ... Numai prin prisma inspectiei vizuale spun acest lucru!

 

In general resapatele sunt o solutie ieftina ca si upgrade la sistemul de rulare al masinilor noastre! Nu sunt foarte incantat de ele intrucat am avut ocazia sa probez si Silverstone MT-117 (profil Simex) care sunt cu totul altceva: guma este mai moale, crampoanele sunt amplasate in asa fel incat rotile descarca imediat ... Din cate am inteles din 2010 s-ar putea sa nu mai avem aceasta optiune ...din pacate! :sr

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

eu am inteles ca doar in Europa nu vor mai fi dar in State vor fi de vanzare

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

este vorba de Silverstone care nu sunt rEsapate

Edited by Astral

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

lerma goome ,le am de ceva vreme si nu au fost menajate deloc,in principiu sunt ok,nu s-au taiat sau exfoliat etc...

Imi place sa stiu totul despre noii mei prieteni, dar nimic despre cei vechi.:grin::grin::grin:

2xToyota lj73,bmw320,honda fireblade,honda quad 140cp home made,barca quicksilver 410sl ,husqwarna 450.

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

Eu am de la BP Pneus copii dupa Simex Extreme 31x10.5x15.Nu le am de prea mult timp dar am mers si pe asfalt cu ele dar in general le folosesc pentru ce sunt facute...adica noroieli. Nu m-am prea bagat la stanci din cauza ca am LWB si mie cam dificil dar in teren si-au facut treaba binisor..

De precizat, le-am cumparat direct de la BP Pneus cu cineva care cunoaste marfa. Aveti grija ca sunt pe categorii, adica: calitatea 1, a 2-a, a3-a...si acelasi model si marime le gasesti la pret diferit. Eu le-am luat bineinteles la 1a...si deocamdata merg binisor .Am sa vad in timp care e situatia cu ele..

Mitsubishi Pajero 2.5 SWB

M 461 - 1977- in constructie...

Mercedes wW126 300 SEL

...alte acareturi 4x2...

ex: Mitsubishi Pajero 2.8

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

sunt prea sarac sa-mi permit gume rEsapate, prefer OEM de la mama lor !!!

Edited by Astral

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

BP Pneus Cross Country, Made in Italia... Nu ma plang prea tare, au cam 8000 de km, insa cam incep sa se roada. De asemenea, s-a "exfoliat" putin cauciucul pe lateral, insa nu ingrijorator...

 

Toate ca toate, merg... dar as prefera cum zice si Laur, gume OEM, sa ne-resapate... sunt cu totul altceva...

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

Singura schimbare negativa pe care o vad la aceste anvelope dupa tot acest timp de utilizare sunt mici fasii de cauciuc, late cam de 2mm care se desprind circular in zona de contact cu janta. Probabil acolo stratul de cauciuc nou suprapus a fost foarte subtire si s-a desprins.

Nu mai astepta, fräneasä procesul de dezlipire, normal la anvelope rEsapate.nu costä mai nimic sä sigilezi inelul desprins cu "Picätura".Si tine secretul te rog!!!patrea a 2 ua, dezlipirea de accelereazä prin cäldurä( sosea,vitezä cu presiune micä = malformare deasä=cäldurä ). You are :W

Edited by Astral
Caut oameni cu interese comune, morale.
Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

lerma goome ,le am de ceva vreme si nu au fost menajate deloc,in principiu sunt ok,nu s-au taiat sau exfoliat etc...

Poti sä imi mai dai putine detali despre lerma?

Vezi postul, viewtopic.php?f=96&t=10827 unde am scos lerma la vänzare, dar se pare cä lumea nu se inghesuie, da nui bai, le tin pt. mine.

Mersi anticipat.

Caut oameni cu interese comune, morale.
Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

lerma goome ,le am de ceva vreme si nu au fost menajate deloc,in principiu sunt ok,nu s-au taiat sau exfoliat etc...

Poti sä imi mai dai putine detali despre lerma?

Vezi postul, viewtopic.php?f=96&t=10827 unde am scos lerma la vänzare, dar se pare cä lumea nu se inghesuie, da nui bai, le tin pt. mine.

Mersi anticipat.

 

Faptul ca lumea nu se inghesuie poate avea legatura cu dimensiunea, profilul, starea si pretul anvelopelor, nu neaparat cu calitatea anvelopei in sine.

 

Dar, sa nu sarim off-topic. Vrem sa stim ce soi de anvelope resapate sunt mai bune si care sunt mai putin bune, nu care se vind mai mult sau mai putin bine pe forum. Evident, exista si un coeficient de noroc/ghinion care trebui luat in calcul. :)

Oliver

Suzuki Samurai 413 1994 TNT - Priceless

Toyota LandCruiser HDJ 80

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

Intrucat m-am convins ca nu prea am ce face prin noroaie seriaose cu sosonii mei, vreau si eu sa-mi iau un set de galosi, numai pt noroi. Si oscilez intre resapate si noi. Noi ar fi BFG MT, resapate ar fi copii Simex (deh, nu sunt asa sarac sa-mi permit niste Simex-uri noi).

Ca urmare, ma bate gandul sa-mi iau un set de Insa Turbo, profil Special Track (copie Simex) sau, poate, un set de BFG MT.

Din cate am citit pe net, se pare ca Insa Turbo sunt OK (petru pretul pe cer-l platesti). Am vazut multa lume multumita de ele, mai ales in UK. Daca aia-si iau asa ceva, cred ca sunt de luat in seama. Oricum au muuuuuulti ani de offroad inaintea noastra si avem de invatat de la ei, zic eu.

Au si cateva dezavantaje, desigur, dezavantaje prezente la orice pneu RESAPAT (nu re-esapat sau mai stiu eu cum, cum am vazut scris in fel si fel de locuri): grele, greu de echilibrat, cauciuc mai dur (mai greu de rulat cu ele la presiune mica - poate sa se deterioreze pneul), zgomotoase.

Acuma, depinde pentru ce le flosesti. Eu vreau un set de roti (aproape) numai pt off. Problema intervine la rularea pe asfalt pana la noroi (nu am loc in masina sa ma car cu roti de schimb), ceea ce uneori inseamna cateva sute de km. De aceea ma gandes, totusi si la varianta MT-urilor (de data asta noi - diferenta de pret nu este chiar colosala).

In cateva zile voi sti mai exact ce si cum. Sper... :)

“E mult mai usoara dezintegrarea unui atom decat a unei prejudecati” - Albert Einstein
Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

Intrucat m-am convins ca nu prea am ce face prin noroaie seriaose cu sosonii mei, vreau si eu sa-mi iau un set de galosi, numai pt noroi. Si oscilez intre resapate si noi. Noi ar fi BFG MT, resapate ar fi copii Simex (deh, nu sunt asa sarac sa-mi permit niste Simex-uri noi).

Ca urmare, ma bate gandul sa-mi iau un set de Insa Turbo, profil Special Track (copie Simex) sau, poate, un set de BFG MT.

 

Nu cred ca te gandesti bine daca faci comparatie intre profilul Simex si BFG MT, sunt anvelope foarte diferite. Pentru uz exclusiv de noroi este recomandat Simex, nu e chiar atat de dificil de mers pe sosea cu ele iar eu cel putin, la sfatul mai multor persoane nu le-am echilibrat in ideea de a se mai aseza si a incerca ulterior o echilibrare, dar am fost surprins sa vad ca la 100 km/h nu bat aproape deloc, deci nu le mai echilibrez.

O experienta nefericita apropo de BFG MT am avut-o cu colegii pe un traseu noroios, in primavara cred, cand BFG MT au fost la fel de inutile ca si BFG AT.

 

Revenind la subiect, eu am ales Lerma Gomme si datorita faptului ca am vazut anvelopele de 37' de pe masina lui Zoli-Unimog, care le-a trecut prin foc si para si arata foarte bine, nu le lipseste niciun crampon, nu au crapaturi...

Nissan Patrol Y60 2.8, 1989

Suzuki Samurai 1.3i, 1994

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

Si eu am avut la un moment dat de luat decizia asta, am ales 'simex' resapate si ma felicit.

Daca aveam bani de simex originale ma felictam si mai tare :-)

Dar diferenta fata de BFG MT este evidenta.

Pentru strada, trebuie sa te obisnuiesti 'altfel' dar daca masina e pt offroad si pe strada mergi numai spre offroad, nu ai probleme, ca daor esti setat pe un stil de condus...

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

Mda... trebuie sa te gandesti si tu cata rabdare ai pana ajungi acolo + locurile prin care treci. Trebuie sa ai atentie ca simex astea resapate sa nu-ti faca surprize. Mie incepeau sa-mi vuiasca de la 50km/h la 80 faceau ca avionu...maxim maxim pe ele 120 ca atata a mers masina si atunci am riscat mult si vibra totul de cred ca mi s-au desfacut vreo 20 suruburi. Daca calatoresti prin orase trebuie cu viteza redusa sa poti frana repejor ca nu stii unde se opreste + uzura pana acolo. Pe deasupra cum ai zis..le vrei numai pentru off...apai mai mult faci pe asfalt. Eu ti-as sugera sa mergi pe AT-uri decat pe simex in cazul tau sau daca ai un loc special in care mergi de mai multe ori gasesti eventual pe cineva la care sa le lasi si odata ajuns le schimbi acolo. :h5

 

Bafta

 

PS. Apropo de ce a zis @ silviu4x4 mai devreme. Sa stiti ca are dreptate. Caucioacele BP Pneus de care vb domnul de mai devreme, cica Made in Italy sunt facute tot la noi la Milisauti- Suceava. Tot ce e BP Pneus e facut aici si nu prin alte tari...

Mitsubishi Pajero 2.5 SWB

M 461 - 1977- in constructie...

Mercedes wW126 300 SEL

...alte acareturi 4x2...

ex: Mitsubishi Pajero 2.8

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

eu am copii Simex ....Pneus -Elit.....nu pot sa ma plang de ele nici pe asfalt nici in teren....cine a mers cu mine stie cum merg eu cu ele pe asfalt.....adica.....destul de tare.....si in linie dreapta si in viraje......doar pe asfalt ud am simtit o usoara marire a spatiului de franare...si o sensibila tendinta de subvirare......in teren sunt extrem de bune....mult mai putin expuse la taieri in pitre sau crengi......datorita cantitatii mai mari de cauciuc pe flancuri.....

 

PS....cu galagia lor pe asfalt la viteze de 90 - 100km pe ora....am rezolvat usor......dau muzica mai tare :ha:

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

Vesti BUNE de tot !!!

 

chinezii produc niste gume originale (nerEsapate !!!) care ies la cca 60-70 USD ( dolari) aduse in romanica.... astept sa vina transportul de mostre sa le testez.... mentionez ca profilul este ceva intre BOGGER si TBR cu taloane din dublu strat intarite cu polyester...

Edited by Astral

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

sunt prea sarac sa-mi permit gume rEsapate, prefer OEM de la mama lor !!!

sa te vad daca tai 3 gume intr-o zi daca mai esti asa mindru...aa si un bed lock :grin:

Edited by Astral

zambeste...maine poate va fi mai rau

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

sunt prea sarac sa-mi permit gume reesa[ate, prefer OEM de la mama lor !!!

sa te vad daca tai 3 gume intr-o zi daca mai esti asa mindru...aa si un bed lock :grin:

 

mai..o sa vedem...BOGGER-ele nu am reusit sa le tai in 8 luni...si dau cu ele fara mila.... asa ca mai vedem... iar cu astea chinezesti la fel (ca pana si Mischelin-urile tot in china se fac :ha: )

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

 

Resapatele au rolul lor. Bineinteles ca ce e original , e altceva dar poti sa iti faci treaba si cu resapatele.

Cata vreme le-am folosit au fost OK.

Pentru cei care merg constant in offroad, e greu sa faci diferenta intre ele din punct de vedere al fiabilitatii in timp. Nu apuci pentru anvelopele se mai taie si nu apuci sa le folosesti pana la sfarsit. Nu pot sa stabilesti cati km poti merge cu o anvelopa.

Eu zic sa fim multumiti ca exista si resapatele, in felul acesta multi au posibilitatea sa se dea ca lumea in teren. Totusi, in multe situatii, factorul financiar conteaza mult.

Asta e deocamdata situatia la noi.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use