Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Sfat achizitie HDJ80


Forte
 Share

Recommended Posts

Dupa ce am citit tot ...

http://forum.club4x4.ro/search.php?searchid=28028

 

Vreau o masina pentru familie ... bugetul este redus ... pretentiile maxime! De pe forum am citit ca ... HDJ80 este masina ideala ... diesel, fara turbo(sau cu turbo - completare ulterioara) si cu 3 blocabile! Mai vreau sa nu sara de 200 000km si daca se poate sa fie din 95-97, sa aiba aer conditionat si sper sa nu par nesimtit ... piele!

 

Dar unde sa gasesc o astfel de masina?

 

Prima gasita:

http://cgi.ebay.co.uk/Toyota-Land-Cruiser-vx-auto-4-2-diesel_W0QQitemZ260508896059QQcmdZViewItemQQptZAutomobiles_UK?hash=item3ca78a4b3b

 

Intrebare: de unde stiu daca are 3 blocabile?

Edited by Forte
Off-road in Dobrogea!

Off-road: Toyota KZJ70 3.0TD 94, Suzuki Jimny modified UK, Suzuki Jimny 06,

On-road: Renault Laguna 02,

ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4 07, Yamaha Grizzly 700 4x4 08!

Multumesc Asfalttango!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

Si aceasta:

 

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370308591162

 

Deci vreau un HDJ80 bun si ieftin ... de unde il iau?

Off-road in Dobrogea!

Off-road: Toyota KZJ70 3.0TD 94, Suzuki Jimny modified UK, Suzuki Jimny 06,

On-road: Renault Laguna 02,

ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4 07, Yamaha Grizzly 700 4x4 08!

Multumesc Asfalttango!

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

Dupa ce am citit tot ...

http://forum.club4x4.ro/search.php?searchid=28028

 

...........................

Intrebare: de unde stiu daca are 3 blocabile?

 

Nu sunt specialist, si pentru ca si mie imi curge din gura sa-mi iau asa ceva..... exact cu configuratia ta dar cu volan pe stanga.....am observat ca modelul VX are 3 blocante..dar las specialistii sa se pronunte:h5

"Do nothing, be nothing, say nothing ...and you will avoid criticism"

Disco 2, TD5 HSE, 02

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

Nu este neaparat ca modelul VX sa aiba blocante. Exista si GX cu blocante la fel cum exista VX fara blocante. In general modelul HZJ80 fara turbo, cum ai spus tu nu prea are blocantele din fabrica. HDJ80 dupa 1993 are blocante in majoritatea cazurilor cu mici exceptii. Sfatul meu este sa iei HDJ80 adica varianta cu turbo. Daca are blocante, are un buton in stanga volanului putin mai jos pe care scrie Diff-locks RR, FR-RR. Te poti uita si sub masina si vezi daca pe punti sunt actuatoarele care actioneaza blocantele (pleaca niste fire din ele). Am mai auzit de cazuri in care avea pus doar butonul de forma. Poate sa aiba lejer si 300000km, motoarele tin foarte bine. Mai exista cazuri in care din cauza uleiului de proasta calitate si schimbat rar sa bata motorul din cauza cuzinetului de la ultimul piston, sa fii atent sa nu aiba bataie sau zgomote suspecte.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

HDJ80 are preturi destul de mari insa nici nu par sa mai scada, se pare ca este ca vinul vechi. :grin:

Daca vrei cu volan pe dreapta uita-te pe autotrader.co.uk. Vezi ca trebuie sa bagi un cod postal, cauta si tu un cod postal din Londra pe google.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

sa fii atent sa nu aiba bataie sau zgomote suspecte.

 

Eu ma gandeam sa o gasesc pe internet si sa gasesc un transportator sa mi-o aduca! Deci este recomandabil sa merg sa o vad!

Off-road in Dobrogea!

Off-road: Toyota KZJ70 3.0TD 94, Suzuki Jimny modified UK, Suzuki Jimny 06,

On-road: Renault Laguna 02,

ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4 07, Yamaha Grizzly 700 4x4 08!

Multumesc Asfalttango!

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

Eu am fost in Germania sa iau una pentru un prieten si batea motorul destul de tare, in rest masina era foarte buna. Insa nu am avut curaj sa plec cu ea pe roti de acolo asa. Pretul era 4500 de euro si avea si blocante...

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

Dupa ce am citit tot ...

http://forum.club4x4.ro/search.php?searchid=28028

 

Vreau o masina pentru familie ... bugetul este redus ... pretentiile maxime! De pe forum am citit ca ... HDJ80 este masina ideala ... diesel, fara turbo(sau cu turbo - completare ulterioara) si cu 3 blocabile! Mai vreau sa nu sara de 200 000km si daca se poate sa fie din 95-97, sa aiba aer conditionat si sper sa nu par nesimtit ... piele!

 

Dar unde sa gasesc o astfel de masina?

 

 

Masina pentru familie cu 3 blocante? :ha:

 

Eu am un Hdj 80 din 97, 4.2 diesel, fara turbo, AC, 400 000 km, blocant central, masina luata din RO (fosta Connex), merge extraordinar. Motorul porneste la sfert, nu papa gram de ulei. Iar in offroad lipsa blocantelor fata-spate o simti numai in situatii ca asta:

 

64MO2BEJ2QI

 

La sfarsitul filmului se aude vocea unui celebru posesor de Nissan (GPScu), ferm convins ca am 3 blocante...

 

PS: Pe masina am dat 6500 eur, cu factura, e inmatriculata utilitara, impozit mic...

Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

Nu am luat-o ca nu eram cu platforma si pe roti era periculos sa plec asa, puteam oricand sa raman in drum. Batea ceva pe la vilbrochen, probabil vreun cuzinet dus. In rest era ok, pornea la sfert de cheie, nu scotea fum.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

Masina pentru familie cu 3 blocante? :ha:

 

Eu am un Hdj 80 din 97, 4.2 diesel, fara turbo, AC, 400 000 km, blocant central, masina luata din RO (fosta Connex), merge extraordinar. Motorul porneste la sfert, nu papa gram de ulei. Iar in offroad lipsa blocantelor fata-spate o simti numai in situatii ca asta:

 

64MO2BEJ2QI

 

La sfarsitul filmului se aude vocea unui celebru posesor de Nissan (GPScu), ferm convins ca am 3 blocante...

 

PS: Pe masina am dat 6500 eur, cu factura, e inmatriculata utilitara, impozit mic...

 

Stiu ... am citit ... sunt abonat la http://www.youtube.com/user/razvan01 ... mai stiu ca al tau Nissan sta linistit acasa ... si ca nu te crede nimeni ca masina ta are 400 000km! Suna incredibil de bine!

Off-road in Dobrogea!

Off-road: Toyota KZJ70 3.0TD 94, Suzuki Jimny modified UK, Suzuki Jimny 06,

On-road: Renault Laguna 02,

ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4 07, Yamaha Grizzly 700 4x4 08!

Multumesc Asfalttango!

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

Masina pentru familie cu 3 blocante? :ha:

 

 

Familia mea:

http://www.youtube.com/user/Forte4x4#p/u/18/Lk98xCU8tt4

Off-road in Dobrogea!

Off-road: Toyota KZJ70 3.0TD 94, Suzuki Jimny modified UK, Suzuki Jimny 06,

On-road: Renault Laguna 02,

ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4 07, Yamaha Grizzly 700 4x4 08!

Multumesc Asfalttango!

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

 

Sa-ti traiasca fetele! Si eu am o fetita, dar inca nu vorbeste, face in curand 2 ani.

 

Chiar acum cateva minute citeam post-ul lui Mugur si am vazut filmele tale din Dobrogea si pot sa-ti confirm ca 'veveritele' sunt mai agile la catarare decat un 'autobuz' de 3 tone. Intr-adevar in HDJ bagi si catelu' si purcelu'. dar nu te astepta sa-l urci acolo unde ai catarat si Jimny-ul.

 

E o masina extrem de fiabila (nu judeca dupa km, eu acum as avea curajul sa cumpar si una cu 6 zerouri), rezistenta, spatioasa si capabila offroad (tinand cont de dimensiune). Deci o adevarata masina de familie, atat timp cat nu ceri acelasi lucru ca la 'veverite'...

Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

Inca un avantaj pe care-l remarc la HDJ dupa ce am citit postul legat de Suzuki-uri deschis de Mugur este cel legat de consum/comportamentul masinii dupa ce o incalti cu Simexuri sau anvelope mai mari: 12% consum pentru o masina de 1 tona (?!!!) si viteza maxima 90-100 km/h.

 

La HDJ consumul afara mi-a crescut de la 12 la 13-14, iar in oras nu am avut curiozitatea sa-l fac, probabil a ajuns pe la 15-16...

 

In ceea ce priveste comportamentul pe sosea, in afara de zumzaitul scos de Simexuri, masina se comporta excelent, merg constant cu 100-110, cand a fost nevoie sa depasesc am atins si 120 km/h (pe ceas, probabil vreo 125 in realitate) si masina nu parea instabila.

Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

@all man,discutia la masinile astea,indiferent ca-i samy sau toyota,sau nissan nu se fac la consum si la cresterea acestuia,problemele adevarata apar cind frinezi la 110 brusc,gen ca a aparut ceva in fata.....atunci vezi diferenta si atunci se face diferenta,de cela mai multe ori pierzi.......la consum (atita vreme cit masina si transmisia duc gumele)nu se uita cine are asa ceva ......daca vreti consum,matiz frate......sau altceva mic dupa buget :wi

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

@all man,discutia la masinile astea,indiferent ca-i samy sau toyota,sau nissan nu se fac la consum si la cresterea acestuia,problemele adevarata apar cind frinezi la 110 brusc,gen ca a aparut ceva in fata.....atunci vezi diferenta si atunci se face diferenta,de cela mai multe ori pierzi.......la consum (atita vreme cit masina si transmisia duc gumele)nu se uita cine are asa ceva ......daca vreti consum,matiz frate......sau altceva mic dupa buget :wi

 

Razvan,

 

Cand am luat la testat Simexurile de la GTC primul lucru asta am incercat: franele. Si am fost surprins sa vad ca franeaza foarte bine (chiar daca scot un scartait ingrozitor, zici ca am blocat 10 roti in acelasi timp). Am testat si franarea de urgenta de la viteza mare (90 km/h) pe sosea uda si nu am simtit ca pierd controlul masinii. Intr-adevar pe zapada batatorita trebuie sa mergi cu atentie, dar faptul ca masina are 4x4 permanent te ajuta destul de mult.

 

In ceea ce priveste consumul, remarca mea vroia sa evidentieze faptul ca atunci cand pui roti de 'scandal' orice masina consuma mult (fie de 1 tona, fie de 3 tone).

Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

pare ostenita!:grin: motorizarea pt an 97 ar fi trebuit sa fie cu 24valve...mai cauta....

intreaba l pe Georgenis ..poate o da! sau pe mine:h5

NEVER DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY!!!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

Aici sunt exact detaliile de care ai nevoie: http://www.longvoyage.org/HOME/LC80-2/index.htm

 

Eu deja m-am apucat de cautat...pare varianta optima !

 

O intrebare: cum o poti inmatricula ca utilitara pt o taxa mai mica? Care este reteta ? :tk

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

HDJ80-ul si chiar si 70-ul franeaza inca bine si cu roti mari. Pe fata au discuri ventilate si etrieri cu 4 pistoane iar pe spate HDJ-ul are tot discuri (mai mari in diametru decat fata) cu etrieri normali cu un piston. HDJ-urile mai noi au si ABS.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

Mai oameni buni,nu vreau sa intram in discutii nesfirsite.......am fost cu baietii la Buzau si mergeau Mitsu cu Simex resapat 33 si 34 cu 120 pe sticla.....jur,eram in masina la Cristi blondu si avea gume de iarna,29 ceva,dim aproape originala la Hyundai,cind incerca frina de curiozitate-sanie si abs clantanea de zici ca se rupea masina.....ideea generala este :

1-ca de la standard 29 la mai mare gen 35 si

2- de la original la resapat apar diferente mari de gen 2-3-5 m in plus la frinare......iar astia 3-5-7 m fac diferenta intre a storcosi un tico sau nu.....

Eu am vazut diferenta,si am simtit-o cu ceva ani in urma si la propriu si la figurat.....acum din experienta mea aia infima va spun ca am dreptate,distanta de frinare se mareste,chiar daca impresia este ca nu,sau masina se tine inca bine.....eu am suferit experienta de mai sus cu un Jeep Ciuruki:grin: cu gume de 32 GoodYear MT,pe asfalt ud....si am pierdut in instanta,chiar daca tatal meu nu era vinovat.....dupa 3 expertize la Ciuruky si una la tico ca s-a dovedit dupa prima ca nu aveau la ce sa mai faca expertiza,2 ani de judecata si plati la rate ale omului ,inmormintari,pomeni si familii indurerate....am pierdut din cauza ca expertii au spus ca suprafata de frinare a fost foarte mare din cauza de gume neadecvate,care au crescut distanta de frinare la Atentie 64Km la ora(dupa expertiza) la 16 km /h la mom impactului cu 4-5m......chiar daca tico nu avea ce cauta pe sensul nostru de mers si acul km lui s-a oprit la 114 Km/h......si noi aveam 16 km la impact si niste metri buni masurabili si de mare ajutor la expertize de frina

Va spun eu ca tata a albit la o saptamina dupa......la 50 ani avea citeva fire albe si permis de la 18,a dat examen din nou dupa 2 ani ca scolarii.......

Daca tot credeti ca nu am dreptate,hai s-o lasam asa,dar sper sa fiti norocosi si sa conduceti cu grija....Doamne ajuta!

Edited by RZV

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi cumparare HDJ80!

 

Imi pare rau pentru cele intamplate! Sper sa nu trec printr-o astfel de intamplare!

 

Eu vreau masina de familie pentru off-road de duminica ... un soft acolo ... asa ca ii voi pune anvelope AT-uri cu dimensiunea un pic marita fata de standard!

Off-road in Dobrogea!

Off-road: Toyota KZJ70 3.0TD 94, Suzuki Jimny modified UK, Suzuki Jimny 06,

On-road: Renault Laguna 02,

ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4 07, Yamaha Grizzly 700 4x4 08!

Multumesc Asfalttango!

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use