Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Cherokee XJ 1998 2.5 TD - diverse probleme


hdragos

Postări Recomandate

incerc din rasputeri sa pun la punct pe prietenul meu(jeepica),problema majora sunt finantele care in meseria mea in aceasta perioada cam lipsesc.

problema nr.1 despre care am mai discutat este injectorul nr.1 care de fapt nu am gasit 2 mecanici sa imi spuna acelasi lucru,cica ar fi injectorul sau poate turbina sau poate electrinica nu mai stiu nimic si ma doare cpapu' si as dorii sa imi recomandati si mie unservice specializat in injectoare(am fost la un asa service undeva pe centura in pantelimon si nici macar nu au pus un tester sau sa mearga cu masina au spus direct ca injectorul e de vina si au ei original pe stoc 1600ron,ei nu vad ca eu am masina de 3-4000euro,ce cred ei ca eu 400 de euro ai scot din buzunar dupa 2 min de discutie,aparte ca nu ai am)

problema nr.2 am vasul de expansiune fisurat si am o jena momentan pt care nu pot sa il cumpar si va rog pe voi sa imi dati un sfat daca exista ceva sail lipesc.

problema nr.3 cind dau drumul la ventilatie sau la ac ma umplu de praf incit mi se schimba culoare fetii si imi scirtaie dinti,cred ca lipseste filtrul de la ac de aceea va rog sa imi spuneti unde este situat acest filtru pt ca nu am un manual si nu stiu unde ar pute fii.

problema nr.4,masina a suportat un accident(la vechiul proprietar) pe partea dreapta fata si au fost inlocuite mai multe piese printre care si ceva prin bord cel putin asa cred ca bordul a fost demontat si remontat in conditii jalnice pt ca imi joca totul inauntru in asa fel incit trebuie sa tipi ca sa poti purta o discutie pur si simplu ai impresia ca nimic nu este prins si toate lovesc bordul producind un zgomot care mie unul imi provoaca migrene de aceea va rog din nou daca stiti un alt service care se ocupa in special cu reparat bord pt ca la cite service-uri si imi spune ca nu se ocupa decit daca e de schimbat ceva si eu le-am spus ca platesc demontat-montat bord ca si cum l-ar schimba dar spun ca ei nu se ocupa si tot asa merg toate pe dos ba nu sunt bani si cind dau de urma lor nu sunt meseriasi si bani fug si tot asa simt ca inebunesc.

imi cer scuze pt toppicul meu atit de lung si va multumesc anticipat pt orice sfat.

sa traim si basta

Editat de hdragos
Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 313
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

problema nr.1 despre care am mai discutat este injectorul nr.1 care de fapt nu am gasit 2 mecanici sa imi spuna acelasi lucru,cica ar fi injectorul sau poate turbina sau poate electrinica nu mai stiu nimic si ma doare cpapu' si as dorii sa imi recomandati si mie unservice specializat in injectoare(am fost la un asa service undeva pe centura in pantelimon si nici macar nu au pus un tester sau sa mearga cu masina au spus direct ca injectorul e de vina si au ei original pe stoc 1600ron,ei nu vad ca eu am masina de 3-4000euro,ce cred ei ca eu 400 de euro ai scot din buzunar dupa 2 min de discutie,aparte ca nu ai am)

 

Problema cum se manifesta ?

E mai usor sa incercam sa ne dam seama dupa manifestari ce se intampla.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

motorul merge ok doar pina in 2000rot/min dupa care se leneveste instantaneu,practic nu pot sa ma inham la nici un fel de depasiri pt ca puterea imi dispare ca si cum nu mai am turbo plus ca mai mult de 120km/h nu merge si asta la vale sau cu vintul din spate,cica ar fi senzorul de pe injectorul mr.1 care nu da comanda la pompa de injectie,si mi se pare si consumul cam mare 10l/100km consum mixt si asta in conditiile in care rar depasesc 90km/h

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

Ai verificat traseul de admisie sa nu fie spart, crapat....? Am avut aceleasi simptome la o masina, avea furtunul care iesea din intercooler crapat si la turatii mari se umfla si scapa aer pe acolo. Verifica si asta :h5

"O acţiune umană devine tragică prin motivaţie." - P. Tutea.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

motorul merge ok doar pina in 2000rot/min dupa care se leneveste instantaneu,practic nu pot sa ma inham la nici un fel de depasiri pt ca puterea imi dispare ca si cum nu mai am turbo plus ca mai mult de 120km/h nu merge si asta la vale sau cu vintul din spate,cica ar fi senzorul de pe injectorul mr.1 care nu da comanda la pompa de injectie,si mi se pare si consumul cam mare 10l/100km consum mixt si asta in conditiile in care rar depasesc 90km/h

 

 

Consumul e ok.

 

Problema e intr'adevar din cauza electronicii.

Verifica si furtune de tur / retur la injectoare, cunosc cazuri la 2.5 care se limitau din cauza furtunelor crapate.

 

Ca sa fii 100% sigur ca problema nu e si din alt loc, ai putea verifica daca functioneaza bine acuatorul de la wastegate.

 

Daca pe loc se tureaza peste 2000, o idee ciudata ar fi sa incerci sa scoti mufa de la vitezometru, sa pacalesti cumva pcm-ul ca nu esti in miscare sau in sarcina.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

furtunele le-am verificat si sunt ok,pe loc se tureaza peste 2000rot/min lejer dar si in mers se tureaza bine si are forta pina in 2000 dupa care se tureaza oricum pina la 3500(am dus-o eu) doar ca foarte foarte lent.

iar despre acuatorul de la westgate nici macar nu stiu ce e si nici unde e.

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

o problema similara am avut si eu, as putea spune identica, efectiv credeam ca mi-a mancat cineva caii putere dupa o anumita turatie. la fel, fiecare mecanic spunea altceva, am schimbat pana si turbina, am pus alta noua si la fel facea, ca pana la urma sa descopar ca un simplu furtunas de vacuum nu era la locul lui. brusc, din momentul acela masina a prins viatza. este posibil sa nu fie aceasi problema, masina mea fiind un xj 89 fara asa multa electronica si computer de bord, etc, dar seamana destul de mult la simptome.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

furtunele le-am verificat si sunt ok,pe loc se tureaza peste 2000rot/min lejer dar si in mers se tureaza bine si are forta pina in 2000 dupa care se tureaza oricum pina la 3500(am dus-o eu) doar ca foarte foarte lent.

iar despre acuatorul de la westgate nici macar nu stiu ce e si nici unde e.

 

Voi face o poza la al meu si iti arat.

O sa fac si o poza cu senzorul de viteza.

 

o problema similara am avut si eu, as putea spune identica, efectiv credeam ca mi-a mancat cineva caii putere dupa o anumita turatie. la fel, fiecare mecanic spunea altceva, am schimbat pana si turbina, am pus alta noua si la fel facea, ca pana la urma sa descopar ca un simplu furtunas de vacuum nu era la locul lui. brusc, din momentul acela masina a prins viatza. este posibil sa nu fie aceasi problema, masina mea fiind un xj 89 fara asa multa electronica si computer de bord, etc, dar seamana destul de mult la simptome.

 

 

E alt motor, deci alte probleme si rezolvari :(

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

salut

verifica supapa de vacum de la turbo si vezi daca functioneaza

am intalnit simptomele prezentate de tine si asta era defectul

se inlocuieste si "invie" toti caii

Respecte

Radu

Nu te certa niciodată cu un prost,

te va aduce la nivelul lui și te va bate cu experienta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

va multumesc pt sfaturi,sper ca acest week-end sa am timp sa verific cele relatate de voi.

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

salut

verifica supapa de vacum de la turbo si vezi daca functioneaza

am intalnit simptomele prezentate de tine si asta era defectul

se inlocuieste si "invie" toti caii

Respecte

Radu

 

Exact aceeasi chestie ce am spus-o eu, doar ca acuatorul nu functioneaza pe vacuum, ci pe presiune pozitiva.

 

Poza cu turbina de pe 2.5TD :

 

http://i52.photobucket.com/albums/g8/DAdrianD/IMG_2772.jpg

 

http://i52.photobucket.com/albums/g8/DAdrianD/IMG_2771.jpg

 

 

Tija din dreapta (paralela cu axul turbinei) controleaza wastegate-ul. Cand presiunea ajunge la valoarea setata, se deschide wastegate-ul si gazele "sar" peste turbina, ca rezultat, presiunea nu mai creste.

Daca wastegate-ul e blocat in pozitia deschis, nu o sa iti faca presiune turbina.

 

Problema cu verificarea e ca daca totul e montat la loc nu ajungi, nici de jos nici de sus sa testezi.

 

Indiferent de viteza se tureaza foarte greu dupa 2000 ? Ai incercat in mers si scos din viteza sa il turezi ?

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

am luat la mina si la ochi cam toate futunele si deocamdata nu am gasit nimic decit un colier slabit si un furtun sa ros si sutiat dar nu e spart inca poate doar un por si a fost izolat cu banda izolatoare sa vad efectul urmind a fi inlocuit,dar cind ma tot uitam la furtune am observat ca pierde ulei pe la supotrul de filtru(de fapt pe la piesa care este intre bloc si supot filtru) care a fost demontat acum citeva zile pt a putea demonta-monta electromotorul care are un surub in partea de sus care ma chinuit 2ore sa il demontez si alte 2 ore pt montat(greu cu electromotorul spatiu foarte mic pozitie proasta daca nu ai rampa)asa ca trebuie sa rezolv problema ci filtrul dar maine ca sa si pun unul nou+ulei ca si asa ai cam venea vremea.

@ssrli tija aceea dupa dovleacul meu ar trebuii sa culisezen,nu?

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

Tija aia da, trebuie sa culiseze.

E mai tare arcul, eu m-am distrat cu el cand era turbo jos, dar cu turbo pus sus, mai greuceanu :(

 

Ulei+Filtru : AceaB3 si filtru Mahle.

 

SUb suportul de filtru ai termoflotul. Daca s-a demontat, o-ringul dintre suportul de filtru si termoflot e mai mult ca sigur ca s-a deteriorat. Au o varsta. La electromotor ai cel mai repede acces daca dai jos turbo de pe galerie. Nu e nevoie sa dai jos suportul de filtru.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

@ssrli.:tk

ai avut perfecta dreptate in privinta garnituri de la termoflot dar e rezolvata,cit despre tija de la westegate nici macar nu reusesc sa o vad a poi sa mai ajung cu mina,mai caut poate exista alt defect ca e prea mult de demontat si daca nu e de acola imi bag unghia in git ca pitigoiul.

dar daca demontez ca sa ajung la ea cum o mai probez,e deajuns sa culiseze cu maina asa la rece?

astazi motorului i sa facut baie si este monitorizat pt detectarea pierderilor de ulei pt ca sunt dar nu stiam pe unde pt ca era totul in ulei precum motoarele de frigider

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

cit despre tija de la westegate nici macar nu reusesc sa o vad a poi sa mai ajung cu mina,mai caut poate exista alt defect ca e prea mult de demontat si daca nu e de acola imi bag unghia in git ca pitigoiul.

dar daca demontez ca sa ajung la ea cum o mai probez,e deajuns sa culiseze cu maina asa la rece?

 

Tija trebuie sa culiseze usor. Cu totul montat nu e accesibila.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

incerc din rasputeri sa pun la punct pe prietenul meu(jeepica),problema majora sunt finantele care in meseria mea in aceasta perioada cam lipsesc.

problema nr.1 despre care am mai discutat este injectorul nr.1 care de fapt nu am gasit 2 mecanici sa imi spuna acelasi lucru,cica ar fi injectorul sau poate turbina sau poate electrinica nu mai stiu nimic si ma doare cpapu' si as dorii sa imi recomandati si mie unservice specializat in injectoare(am fost la un asa service undeva pe centura in pantelimon si nici macar nu au pus un tester sau sa mearga cu masina au spus direct ca injectorul e de vina si au ei original pe stoc 1600ron,ei nu vad ca eu am masina de 3-4000euro,ce cred ei ca eu 400 de euro ai scot din buzunar dupa 2 min de discutie,aparte ca nu ai am)

 

Salutare,

 

Iti scriu fiindca am avut exact aceeasi problema. Am fost si eu pe la tot felul de "pseudo-specialisti" autodidacti cu service-uri de cartier ( poti sa dai si cu zarul, sfatul lor are aceeasi valoare ) cat si pe la reprezentante ( mercedes + chrysler ) care au capotat la alte domenii, insa au stiut sa rezolve problema cu lipsa de putere peste 2000 rpm.

 

Problema este injectorul nr. 1 dupa cum ti-a fost spus corect, insa nu injectorul in sine ( mecanica ) ci senzorul de stare ( il legi la tester si iti va spune ca ECU nu primeste semnal ). In cazul meu, firul ce duce de la injector s-a rupt. Cred ca ai aceeasi problema.

 

.............

 

 

 

problema nr.3 cind dau drumul la ventilatie sau la ac ma umplu de praf incit mi se schimba culoare fetii si imi scirtaie dinti,cred ca lipseste filtrul de la ac de aceea va rog sa imi spuneti unde este situat acest filtru pt ca nu am un manual si nu stiu unde ar pute fii.

 

Nu are filtru. Ii posibil sa montezi unul dar va fi ceva artizanal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

Va relatam ceva mai sus ca am demontat electromotorul la indicatiile unui 'meserias'

problema consta pt ca e inca neelucidata in faptul, cind vrea muschii ei nu porneste, nu misca absolut nimic ca si cum ai lipseste motorul de sub capota,se aude doar clic si tac de pe la relee in rest nimic insa dupa un anumit nr de ore sau chiar zile fara a fi clintita sau ridicat capota se intimpla minunea si porneste la sfert de cheie cum se zice numai ca o minune tine 3zile si atunci se incapatineaza din nou sa nu porneasca.

Din aceasta cauza meseriasul a dat jos electromotorul pt ca cu siguranta el e problema insa dupa 2zile siguranta lui de meserias a disparut in ceata in care intrase si el cind a inceput sa verifice pe ici pe colo fara a stii cu adevarat ce cauta si fara niciun rezultat, electromotorul a fost reconditionat la un atelier de care eu am fost placut surprins, practi avea decit putin joc in bucse si nimic altceva dar nu el era problema i-am zis si lui ca e improbabil sa fie de la el pt nu a dat nicidata semne de oboseala cum fac dealtfel electromotoarele dar el era decis si dupa 2zile de munca si cheltuiala inutila problema nu e rezolvata.

Daca cineva are idee ce ar putea fi va sunt recunoscator pt sfaturi

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

Va relatam ceva mai sus ca am demontat electromotorul la indicatiile unui 'meserias'

problema consta pt ca e inca neelucidata in faptul, cind vrea muschii ei nu porneste, nu misca absolut nimic ca si cum ai lipseste motorul de sub capota,se aude doar clic si tac de pe la relee in rest nimic insa dupa un anumit nr de ore sau chiar zile fara a fi clintita sau ridicat capota se intimpla minunea si porneste la sfert de cheie cum se zice numai ca o minune tine 3zile si atunci se incapatineaza din nou sa nu porneasca.

Din aceasta cauza meseriasul a dat jos electromotorul pt ca cu siguranta el e problema insa dupa 2zile siguranta lui de meserias a disparut in ceata in care intrase si el cind a inceput sa verifice pe ici pe colo fara a stii cu adevarat ce cauta si fara niciun rezultat, electromotorul a fost reconditionat la un atelier de care eu am fost placut surprins, practi avea decit putin joc in bucse si nimic altceva dar nu el era problema i-am zis si lui ca e improbabil sa fie de la el pt nu a dat nicidata semne de oboseala cum fac dealtfel electromotoarele dar el era decis si dupa 2zile de munca si cheltuiala inutila problema nu e rezolvata.

Daca cineva are idee ce ar putea fi va sunt recunoscator pt sfaturi

 

Lipsa putere curent de descarcare rapida. Bateriile sunt de 2 tipuri :

- ciclu scurt , elibereaza o cantitate mare de curent pe o perioada scurta ( gen baterii auto , ai nevoie de curent mare la pornire )

- ciclu lung, putere mica si medie insa pe durata mare de timp ( masini electrice, barci electrice, minicart golf,etc )

 

La ciclul scurt ai 2 chestii importante :

-capacitatea in Amperi h

-curentul de descarcare in A

 

Astfel ai o baterie 12V 70Ah capacitate si curent descarcare rapida 600A. Altfel spus, pentru cateva zeci de secunde iti va oferi 12V*600A = 7,2kw ( sau 10CP ) necesari pentru a invarti motorul si a-l porni. La baterii nu conteaza atat capacitatea, cat curentul de pornire. Sunt baterii de 90Ah capacitate si 500A curent descarcare si altele de 66A si 720A curent descarcare. Pentru auto, ai nevoie de varianta a 2a.

La Jeep manualul zice ca ai nevoie curent descarcare rapida de minim 700A. Cand auzi releele ca fac scandal, inseamna ca nu primesc curent suficient.

Motive :

-bateria uzata sau de prea mica capacitate

-contact imperfect borne ( cel mai probabil, foloseste smirghel si le curata cat si conectorii

-cabluri uzate,distruse,etc.

 

PS : Cum a ramas cu lipsa de putere ? Relateaza rezolvarea, va ajuta si pe altii.

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

Iti multumesc pt sfaturi,imi e greu sa cred ca e din cauza lipsei de putere a bateriei pt ca bateria are 1an,alternatorul incarca si plus de asta cind incepe sa porneasca porneste de zeci de ori in scurt timp iar cind refuza sa porneasca o face in general dupa o zi pe alta si o singura data dupa 3-4 ore, insa e doar o teorie dea mea eu fiind complet paralel cu electrica si electronica, cit despre lipsa de putere este inca nerezolvata datorita altor probleme care apar intre timp, voi merge la cei din incinta semanatoarea pt a verifica injectoarele pt a stii cu siguranta care e problema pt a cumpara la sigur injextorul nu la ghici cum se intimpla deobicei pt ca costa destul

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

Iti multumesc pt sfaturi,imi e greu sa cred ca e din cauza lipsei de putere a bateriei pt ca bateria are 1an,alternatorul incarca si plus de asta cind incepe sa porneasca porneste de zeci de ori in scurt timp iar cind refuza sa porneasca o face in general dupa o zi pe alta si o singura data dupa 3-4 ore, insa e doar o teorie dea mea eu fiind complet paralel cu electrica si electronica,

 

Sa fiu mai explicit : in cazul acesta nu-i vorba de lipsa de putere la baterie, ci transferarea acelei puteri la electromotor. Ai ceva contacte imperfecte care isi arata coltii aleatoriu si mai pregnant la pornirea la rece.

cit despre lipsa de putere este inca nerezolvata datorita altor probleme care apar intre timp, voi merge la cei din incinta semanatoarea pt a verifica injectoarele pt a stii cu siguranta care e problema pt a cumpara la sigur injextorul nu la ghici cum se intimpla deobicei pt ca costa destul

 

Ai nevoie de un tester electronic; legi jeepul la calculator si citesti codurile de eroare. Exista un cod specific pentru lipsa semnal de la injectorul 1. Problema ta nu ii injectorul in sine ( nu stiu ce se testeaza la semanatoarea, presupun ca nu banc de proba cu presiune si etc ), ci faptul ca senzorul din acel injector nu comunica cu Engine Control Unit, cea din urma ruland in regim de avarie fara acel semnal de stare.

 

Daca apare cod de eroare pt lipsa semnal trebuie sa verifici cablul ce duce de la injector la ECU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

Sal,

Am si eu un XJ 99 si am avut aceeasi problema. am fost la mai multi mecanici, care mai de care cu idei mai nastrusnice.

Nu l-am crezut pe nici unul si intre timp un prieten mi-a dat cartea tehnica de mantenanta si defecte. Acolo am vazut negru pe alb descris cu lux de amanunte acest defect pe care si tu il descrii, adica limitarea la 2000rpm cu o precizie matamatica. Fabricantul spune clar de tot ca in aceasta situatie INJECTORUL CU NR 1 (cel cu senzor) ESTE DEFECT. L-am schimbat cu unul la second hand (150 euro am dat pe el) si merge masinuta impecabil. Nu mai umbla dupa potcoave de cai morti!!!! bulesti masina de nu o mai aduci in firea ei. suna-ma la 0722305606 sau 0758013031 sau 0768427210 (Ovidiu) si iti pot spune mai multe.

 

Toate cele bune

  • LJ 7O

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

acum am venit din service,problema cu pornitul se pare ca sa rezolvat,era starterul de vina,pretul cam piperat dupa parerea mea dar poate gresesc dar ca sa ma incadrez si eu in majoritate am lasat o problema in service dar baieti mia dat alta la schimb nu care cumva sa ramina datori.

martorul de la airbag ramine aprins si nici butoanele de la volan nu mai functioneaza aparte claxonul,ba se stinge ba se aprinde.

imi vine sa inebunesc,chiar e asa greu sa aiba grije de lucrul altuia sau sa fie cinstiti si sa repare doar ce le ceri fara sa isi bage nasul in alta parte,cind i-am spus tipului de la service de defectul provenit in timpul cit a stat la ei dadea din umeri si a spus ca nu se stie cu siguranta daca problema a cauzat-o ei,si ca sa vin peste citeva zile poate gaseste nu stiu ce piesa sa o repare cred ca vor si bani,cum am nevoie de masina ca de aer am luat-o asa urmind sa vedem ce se va intimpla in episodul urmator pt ca asta este o telenovela de prost gust.

deja incepe sa incolteasca ideea de a renunta la aceasta marca datorita lipsei unui service decent la indemina mea,de ex. la vw nu mi sar fi intimplat niciodata asa ceva.

in acest service poti schimba cu incredere doar consumabilele si la partea de distributie si articulatie pt ca sunt doi baieti care se ocupa de asa ceva si chiar sunt mai consticiosi ca seful de baraca in rest dezastru

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: cherokee xj 1998 2.5 td-diverse probleme

 

s-a aflat pana la urma care era problema cu urcatul greu in ture peste 2000?

 

Problema ii clara : ECU ( Engine Control Unit ) nu primeste semnal de la senzorul atasat injectorului nr. 1.

Cauza poate fi : cablul (rupt sau conexiune imperfects ) sau injectorul in sine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare