Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Blocant pe spate la Jimny!


Forte
 Share

Recommended Posts

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

Eu am comandat pt samurai din state, il astept sa vina, iar costul total incluzand transport si taxe, doar pentru blocant, va fi de 915EUR, cu aproximativ 150EUR mai ieftin decat oriunde in europa sau la noi. Nu e mare diferenta dar... e ceva.

Va salut !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

acuma incercam sa ne cuplam cu gabitzu din sibiu sa comandam amandoi ptr jimny pe spate, sa impartim transportul. poate se mai baga cineva si poate se trezeste vreun dealer de aici sa ne faca o oferta care sa rivalizeze cu cea din state daca vede ca suntem mai multi.

de unde ai luat si daca poti sa descrii putin pasii? / costuri? cumva de aici?

 

http://www.rwkhaussupply.com/magento/drivetrain/lockers/arb-air-lockers.html

Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

acuma incercam sa ne cuplam cu gabitzu din sibiu sa comandam amandoi ptr jimny pe spate, sa impartim transportul. poate se mai baga cineva si poate se trezeste vreun dealer de aici sa ne faca o oferta care sa rivalizeze cu cea din state daca vede ca suntem mai multi.

de unde ai luat si daca poti sa descrii putin pasii? / costuri? cumva de aici?

 

http://www.rwkhaussupply.com/magento/drivetrain/lockers/arb-air-lockers.html

 

Daca pe mine ma intrebai, eu l-am luat de pe www.lowrangeoffroad.com unde pretul cu tot cu transport este 954USD. Compresorul insa nu merita sa-l iei din state pentru ca valoarea lui nu e atat de mare incat sa merite efortul iar economia este nesemnificativa. Eu voi lua compresorul si furtunul HD de la noi.

Va salut !

Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

In urma discutiilor, am zis sa mai incerc o ultima data sa obtin vreun raspuns de la KAM.

" The Kam locker for your vehicle would be £630 including tax (vat) and about £25 postage."

Iese mai scump decat cei 945 de USD, deci se pare ca nu e nici o afacere. Sau stie cineva, poate nu trebuie platit TVA-ul ?

Jimny VVT, ex Toyota KZJ70 - "cand ma fac mare, imi iau Defender"
Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

In urma discutiilor, am zis sa mai incerc o ultima data sa obtin vreun raspuns de la KAM.

" The Kam locker for your vehicle would be £630 including tax (vat) and about £25 postage."

Iese mai scump decat cei 945 de USD, deci se pare ca nu e nici o afacere. Sau stie cineva, poate nu trebuie platit TVA-ul ?

 

 

il poti lua fara TVA, doar daca faci import pe o firma care este inscrisa in registrul operatorilor intracomunitari, iar tara furnizoare este membra UE.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

In urma discutiilor, am zis sa mai incerc o ultima data sa obtin vreun raspuns de la KAM.

" The Kam locker for your vehicle would be £630 including tax (vat) and about £25 postage."

Iese mai scump decat cei 945 de USD, deci se pare ca nu e nici o afacere. Sau stie cineva, poate nu trebuie platit TVA-ul ?

 

Esti sigur ca vrei KAM ? E mai mult de munca sa montezi KAM decat ARB. Parerea mea ...:grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

In urma discutiilor, am zis sa mai incerc o ultima data sa obtin vreun raspuns de la KAM.

" The Kam locker for your vehicle would be £630 including tax (vat) and about £25 postage."

Iese mai scump decat cei 945 de USD, deci se pare ca nu e nici o afacere. Sau stie cineva, poate nu trebuie platit TVA-ul ?

 

 

aparent e mai ieftin KAM pentru ca nu ai taxe vamale de adaugat. din pacate costul montajului este mai mare la KAM iar daca in viitor vei vrea si pe fata blocant manual, tot la ARB vei ajunge

Va salut !

Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

ARB e sfant. Parerea mea. Autoblocantele alea care cica iti cupleaza 30 sau 70% sunt o prostie....... Sunt momente cand nu tre blochezi nimic....... Sunt tot felu de situatii ce sa mai..........

Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

sunt de ceva vreme pe forumul asta si tot ce pot zice ca "eko cand spune o treaba pentru jimny o zice bine. si culmea in principiu si eu gandesc la fel. arb e sfant dupa parerea mea, autodeblocantele doar pe o masina cu care te dai in offroad numai(dar nici acolo nu is sigur ca isi fac treaba perfect, dar na merita incercate ca doar is ieftine). ne-am combinat cu gabitzu si incerc sa ii storc pe autohtonii nostri de un pret bun. ca sincer as prefera sa ramana banu in romanica nu sa mearga in sua ca, na, toti tre sa traim. deci daca primesc un pret aproximativ apropiat de al lui omoroka care zicea ca i-a iesit la 915 euro blocantul spate cu taxe si transport , il iau de aici.

Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

sunt de ceva vreme pe forumul asta si tot ce pot zice ca "eko cand spune o treaba pentru jimny o zice bine. si culmea in principiu si eu gandesc la fel. arb e sfant dupa parerea mea, autodeblocantele doar pe o masina cu care te dai in offroad numai(dar nici acolo nu is sigur ca isi fac treaba perfect, dar na merita incercate ca doar is ieftine). ne-am combinat cu gabitzu si incerc sa ii storc pe autohtonii nostri de un pret bun. ca sincer as prefera sa ramana banu in romanica nu sa mearga in sua ca, na, toti tre sa traim. deci daca primesc un pret aproximativ apropiat de al lui omoroka care zicea ca i-a iesit la 915 euro blocantul spate cu taxe si transport , il iau de aici.

 

Din cate am inteles si eu de la unii altii, cei care si-au pus autodeblocante au ajuns in final tot la ARB asa ca de ce sa nu sarim un pas? :grin:

 

Legat de banii care trebuie sa ramana in Romania... nu sunt de acord... mai ales ca ai mei vin din UK :ha:

Chiar si asa insa, vre-o 210eur din cei 915 cat ma costa blocantul ii dau statului Roman (TVA+vama) ceea ce cred ca e mai mult decat i-ar ramane daca l-as cumpara de aici dupa ce as scadea costul de import... dar dam in alte discutii si nu e bine. Noi sa fim sanatosi, ca statul oricum nu are grija de noi :h5

Va salut !

Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

alo!!!!!! acuma vad la astia de la http://4x4store.ro/

air locker 899 euro cu tva inclus si compresor. e vorba oare de arb original?

nu imi vine sa cred ca poate fi real.

 

am gasit si eu pe ebay asa ceva dar nu erau ARB originale. merita intrebat

Va salut !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

Mi-a venit blocantul din SUA si l-am luat de la posta azi. M-am dus dimineata la 7.30 cand a deschis posta cu gandul ca fiind vineri dupa 1 Dec si asa devreme poate nu sunt vamesi acolo si scap de taxe :grin: Surpriza, vamesul chiar isi luase liber pentru azi insa posta a asteptat un alt vames sa vina care culmea, a mai si intarziat iar de taxe tot nu am scapat. Vazand suma pe care am cotizat-o, de mila sau de sila, nu stiu de ce, m-a sfatuit ca data viitoare cand mai cumpar ceva asa scump sa rog expeditorul sa declare o valoare mai mica :ha::ha:

 

Chiar si asa insa am iesit destul de bine, blocantul (fara furtun HD si compresor) m-a costat in total echivalentul a 895 EUR mai bine decat calculasem eu initial.

 

Intrebarea mea mai departe este urmatoarea: compresorul trebuie sa fie neaparat ARB sau pot lua in considerare si alte marci? Mentionez ca vreau compresor capabil si de umflat rotile.

Va salut !

Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

fain de tine, si eu cred ca o sa imi fac un cadou si imi iau arb-ul dar inca sper sa iau de aici de la noi, da daca baga baietii o reducere de sarbatori. cel mai mci pret ce l-am primit pana akuma a fost 955 euro pentru blocant si 160 pentru compresorul mic. daca nu primesc nimik mai bun, o sa-l iau la pretul asta de aici de la noi.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

sunt de ceva vreme pe forumul asta si tot ce pot zice ca "eko cand spune o treaba pentru jimny o zice bine. si culmea in principiu si eu gandesc la fel. arb e sfant dupa parerea mea, autodeblocantele doar pe o masina cu care te dai in offroad numai(dar nici acolo nu is sigur ca isi fac treaba perfect, dar na merita incercate ca doar is ieftine). ne-am combinat cu gabitzu si incerc sa ii storc pe autohtonii nostri de un pret bun. ca sincer as prefera sa ramana banu in romanica nu sa mearga in sua ca, na, toti tre sa traim. deci daca primesc un pret aproximativ apropiat de al lui omoroka care zicea ca i-a iesit la 915 euro blocantul spate cu taxe si transport , il iau de aici.

 

Banul tot in S.U.A. merge, atata tot ca vei cotiza cu un procent anume si la unul dintre vanzatorii romani! :wink:

:club: :j [fulgu]
Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

Am montat astazi Powertrax Lockright pe Jimny meu (il aveam de la dezmembrarea unui Samurai), asa de proba, sa vad cu ochii mei si sa aud cu urechile mele, sa simt masina/comportamentul ei, atat pe sosea (giratorii, curbe, viraje, plecari de pe loc in intersectii cu viraj de pe loc st/dr), cat si in offroad. Sa verific spusele unor stiutori si mai putin stiutori care si-au dat cu parerea... Rezultatul a fost unul... nu tocmai in conformitatea cu cele descrise. Masina se comporta excelent si pe sosea, atat in viraje, curbe, plecari fortate de pe loc din intersectii. Singurul lucru "deranjant" ar putea fi considerat sunetul pe care il scoate blocantul cand "lucreaza". Dar se poate rezolva asta, am gasit solutia! Solutia aceasta se numeste ARB si costa intre 1100-1300 euro (asta dupa cum se descurca fiecare). Pana cand voi avea aceasta suma de bani disponibila ptr un blocant, ma voi "delecta" cu sunetul autodeblocantului Lockright! Eu unul sincer sunt multumit de ceea ce ofera acest autodeblocant (la pretul/valoarea lui). In offroad este o adevarata bijuterie, atat de echilibrata si relaxata merge acum pe orice tip de teren (inclinatie laterala, incrucisari de punti, rampe, bolovani etc). Acum vreo 2 ani am postat un filmulet in care incercam sa urc o rampa de aprox 5 m lungime ( fara nici un blocant pe Jimny) si a fost destul de dificil, acum insa, cu acest blocant din puntea spate am reusit sa urc o rampa de 50 m cu inclinatie destul de mare, fara nici o problema, si nu am fost nevoit sa folosesc "spanul" cum incerca cineva sa ma invete "te cocotai lejer daca foloseai "şpanul" din dotare, ca doar de-aia-i spune veverita", ci am urcat aproape din relanti. Pun si un filmulet cu urcarea:

 

:club: :j [fulgu]
Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

Si la mine masina a devenit alta de cand i-am montat blocantul. E drept l-am folosit doar in cateva ocazii insa fara el cu siguranta nu treceam.

 

Dupa parerea mea, blocantul este urmatorul upgrade care trebuie facut unei masini de offroad dupa cauciucuri si troliu.

Edited by omoroka

Va salut !

Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

Exact ca in prezentarea facuta de cei de la ARB (nu este acelasi produs, insa face acelasi lucru cand se cere), se pot face inaintari in teren, la viteze foarte mici, fara a distruge pista (deci este oarecum si o idee ecologista de offroad). Sunt foarte multe situatii in care nu poti folosii "spanul" ptr a inainta, nu sunt copaci de care sa te legi cu troliul, si manevrele agresive ar putea duce la rasturnarea masinii sau deteriorarea ei. 100% este un upgrade necesar la o masina ptr offroad. Dar ca sa fiu cinstit in continuare, ar trebui sa subliniez si "dezavantajele" blocantului, si anume: la o masina oarecum "firava" cum este Jimny, la ce rapoarte are in cutia de transfer, la cati cai putere, cu roti de la 215/75/15 in sus, facandu-se aceasta echilibrare a transmisiei de 50%-50% pe fiecare roata (a puntii cu blocant), automat aderenta fiind mai buna (nu mai are tendinta sa transmita/piarda aderenta pe o roata la un moment dat, in offroad nefiind pista echilibrata ca si inclinatie si aderenta), motorul va resimtii aceasta nevoie de suplimentare a puterii..., iar Jimny nu prea are in dotare asa ceva, nici putere, nici rapoarte potrivite in cutia de transfer sau punti. Asa ca urmatorul upgrade ar trebui sa fie schimbarea raportului in cutia de transfer (cel mai ieftin) sau in punti (mai recomandat ptr. protejarea planetarelor, grupului, cardanelor). Dar asta o va simti/resimtii fiecare in functie de ceea ce face cu acea masinuta.

 

PS.-ceea ce am spus aici, au mai spus si altii inainte, eu am confirmat asta in urma experientelor avute, ptr. a se putea inspira si altii si a fi mai constienti de ceea ce ar putea implica aceasta modificare la un Suzuki Jimny.

:club: :j [fulgu]
Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

Partea nasoala la acest blocant este montajul.

Am intrebat un service 4x4 acum doua saptamani cam cat mi-ar lua pentru montarea acestui blocant si cand au auzit ca trebuie sa-mi decupeze oala de la diferential si sa-mi sudeze o flansa acolo care trebuie aliniata perfect, apoi sa-mi decupeze un pic si din punte au inceput sa o dea cotita ca cica acolo e si fonta e si fier si trebuie un sudor bun care sa sudeze asa ceva, etc, etc

 

Dar mai sapam :grin:

 

in discutia asta e vorba despre KamDiffLock? de ce trebuie decupat/sudat? cel putin in prezentarea produsului pare-se ca primesti o oala nou de diff cu suport si tot ce trebuie...numa inlocuiesti piesele originale....imi scapa ceva?

"Explore.Dream.Discover."-Mark Twain

cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1

"my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana

Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

in discutia asta e vorba despre KamDiffLock? de ce trebuie decupat/sudat? cel putin in prezentarea produsului pare-se ca primesti o oala nou de diff cu suport si tot ce trebuie...numa inlocuiesti piesele originale....imi scapa ceva?

 

Pai ca sa inlocuiesti oala, la samurai trebuie decupata. De asemenea trebuie decupat un pic din punte pentru a face loc acelui electromagnet care actioneaza blocantul. Pentru a fixa oala cea noua trebuie sudata flansa care vine in chit. Operatiunea este destul de costisitoare iar chitul in sine are pretul mai ridicat decat cel afisat pe site, baietii nu sunt foarte prietenosi iar lira sterlina e si ea destul de sus asa ca la final nu iesi cu mult mai ieftin decat ARB-ul.

 

Apoi, daca intentionezi sa pui blocant si pe fata la masina tot la ARB ajungi.

Va salut !

Link to comment
Share on other sites

Re: Blocant pe spate la Jimny!

 

@omoroka: multam de explicatii.

 

acuma intreb si eu ca tot romanul care a mai pus mana pe un ciocan si se crede mecanic.... in loc de actionare cu solenoid (si tot tam-tam-ul derivat din asta) nu se poate actiona blocantul folosind o "frana de mana"...cablu, maneta, cu un arc ptr revenire (care sa tina blocantul "deschis" in majoritatea timpului, si cand ai nevoie tragi maneta si blochezi "problema)... asta zic in ideea de a nu mai trebui facut loc ptr magnet. la faza cu oala nu comentez, nu stiu, probabil asa e... momentan doar studiez, pun intrebari...KamDiff-ul imi place ca principiu ca il poti avea si cu LSD, si asa la "ochiometru" imi pare ca ar suporta o actionare de asta "mecanica".

 

:h5

 

PS: Omoroka lasa prostiile cu discutii cu blocante si pune poze din expeditie...mai vrem :grin:

Edited by l_stoian79

"Explore.Dream.Discover."-Mark Twain

cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1

"my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use