Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .


Recommended Posts

Citesc discutiile legate de competiile nationale, reguli ,trasee pt diverse clase ,trialuri , cupe si prietenesti si ma intreb :

 

De cativa ani incoace intentionez in a construi un traseu de trial pt clasa Open si Extrem, traseu privat de circa 5-6 km.

Diferenta intre un traseu de acest gen si altele este ca find privat ,va ramane acolo si va putea fi imbunatatit si modificat pe parcurs.Va contine tot ce va ofera padurile noastre de la noroi adanc de 1m si 50m lungime ,sleauri, pomi cazuti, rape, pante ,inclinatii laterale , parau si separat ca optiune cu varianta, un traseu de rockcrawling de 50-70ml. Intentia este de a construi un traseu open si extrem pe care sa ne testam masinile , pe care sa mergem in regim de competitie si pe care ,la clasa respectiva daca bati timpul cel mai bun al taseului stabilit de primele x (ramane a fi stabilit) masini din clasa, primesti 500e la open si 1000e la extrem.

Asta ca sa nu ziceti ca off roadul nu plateste.:ha:

 

Ce pareri aveti, a-ti fi interesati in asa ceva ? Merita efortul? Tin sa va atrag atentia ca efortul depus de unii ar fi destul de mare in comparatie cu taxa de intrare pe traseu de (100ron max) si nu consider acesta a fi un bussiness atat de profitabil incat sa il considerati un mega avantaj pt mine si nu pt noi toti.

 

In mare parte acest traseu ar fi construit din placerea de a practica off roadul ca hobby , de a avea posibilitatea in a testa masinile la alt nivel.

 

 

Astept parerile voastre pt a lua o decizie in a investi bani ,timp si efort sau NU.

 

multumesc anticipat, acesta fiind un test.

Edited by oresti
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

iti place sau nu asta e un business din moment ce tai bilete la intrare

 

ba mai mult ... daca acorzi si premii atunci e concurs ... joc de noroc ar spune unii grabnic hotarati sa-n grase bugetul statului.

 

Deci zic eu ca mai intai trebuie sa te hotarasti ce vrei, ceva de business si atunci trebuie sa iei in calcul tot ce implica asta sau iti amenajezi cum vrea muschiul tau propietatea si atunci cei care intra sunt pur si simplu musafirii tai.

 

Eu acum sunt plecat din tara ptr o perioada nedefinta dar mi-ar place sa stiu ca exista un astfel de "poligon" accesibil unde sa ma dau fara frica ca daca rup ceva la masina or sa ma manace lupii peste noapte

 

 

daca vrei "afacere" nu prea cred ca o sa iasa profit, o estimare grosiera ar fi ca o sa ai cam 15-20 de doritori pe w/e .... si hai inca pe atat pe saptamana, asta la o acoperire de maxim 70% din an, adica din 54 de saptamani o sa ai cam pana-n 2000 de clienti / an .... asta la 100 lei taxa ar insemna 200.000 incasare pe an ..... din astia o sa ai de platit impozit, salarii, etc, etc

Edited by tarzy
Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

iti place sau nu asta e un business din moment ce tai bilete la intrare

 

 

 

Ceva va trebui sa cer pt a plati persoanele implicate in intretinerea traseului , asistenta, recuperarea masinilor din traseu etc ca nu voi face eu totul singur,...sper:ha:

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

daca vrei "afacere" nu prea cred ca o sa iasa profit, o estimare grosiera ar fi ca o sa ai cam 15-20 de doritori pe w/e .... si hai inca pe atat pe saptamana, asta la o acoperire de maxim 70% din an, adica din 54 de saptamani o sa ai cam pana-n 2000 de clienti / an .... asta la 100 lei taxa ar insemna 200.000 incasare pe an ..... din astia o sa ai de platit impozit, salarii, etc, etc

 

 

nu ar fi nici atati , stiu asta. Mai ales ca f multi dintre off roadisti au o problema cu mine care nu ii lasa nici macar sa raspunda la o asa intrebare mai ales sa mai si vina la traseu. :ha: E ok , ii inteleg.

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Faceti ceva si pentru clasa STANDARD?

 

ar fi destul de greu dar nu imposibil. Daca ar exista , nu cred ca ar fi mai lung de 1km. Nu ne lasa terenul. Riscurile ar fi prea mari.

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Ceva va trebui sa cer pt a plati persoanele implicate in intretinerea traseului , asistenta, recuperarea masinilor din traseu etc ca nu voi face eu totul singur,...sper:ha:

 

pai da .... ideea este "cum ceri" .... daca ceri cu bilet fiscal atunci or sa intre si "finantisti" pe fir,

daca e la bunul simt - adica cei care participa sa se simta si ei cumva .... atunci clar ca or sa fie mult mai putini .... dar zic eu .... daca esti hotarat nu-ti face pbe ptr asta .... daca e ceva cum trebuie or sa-ti bata la usa si cei mai dusmanosi, probabil ca nici tu nu o sa mai stii cati prieteni o sa ai

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

tks, Tarzy.

 

Astept si alte pareri.

 

Pt cei ce nu stiu, terenul necesar traseului descris mai sus exista ca proprietate privata cu posibilitate de extindere care ar adauga alti 5 km de traseu la cei 5 actuali. Ce vreau sa spun este ca nu este f departe de realitate si ca cu putin efort, in 2012 am putea beneficia de el.

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Biletul de intrare poate fi o donatie,fara nici o implicare fiscala.

Bafta domnu ! ai nevoie.

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Important e sa faci si ceva cabanute sau locuri pentru cort. Pasionatii sa vina dar sa si ramana acolo.

Iar pe langa acest traseu sa fie si unul mai lung pentru plimbari.

Plus Atv-uri, mountain bike si alte activitati care se fac in padure.

Si eu ma gandeam exact la ceva de genul dar nu am terenul si momentan astept niste raspunsuri pentru alta chestie.

:br

 

Ps: Ia in cosiderare si faptul ca nu stim cat vom mai putea sa ne dam la liber prin padurile patriei. Mai devreme sau mai tarziu vom ajunge sa facem off-road doar pe proprietati private.

Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.
Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Problema principala cu aceste trasee private o sa fie plictiseala. Probabil ca daca ne dam cateva ture, o sa ne plictisim si vrem altceva......

Off-Road in Waldland

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Nu e o idee rea.

 

Daca ai continua ideea de LRA (Land Rover Academy) nu neaparat sub forma asta) si colaborat cu eventual o scoala privata de pilotaj atunci stai linistit ca vei avea destuli doritori. Sunt multi oameni dornici sa invete ... si cred ca te-ar calca inclusiv aia care stiu ...cel putin odata ...din curiozitate.

 

Pe langa partea teoretica, cum sa folosesti corect la capacitatile lui un 4x4 si ulterior aplicatiile practice in teren ar intari ideea unui eventual business promitator.

 

De asemenea tot cu aceasta ocazie este bine de "predat" si "cultul masinii de teren" ...adica intretinerea si exploatarea ei asa cum trebuie ... :grin:

 

In prima faza probabil ca nu ar fi un business profitabil (e bine sa incepi cu niste "promotii" CHIAR cateva stagii gratuite)...dar daca ai rabdare in cativa ani or sa existe si rezultate financiare.

 

Trecand peste toate etapele astea ... si cunoscandu-te atat in teren si de pe forumuri ...esti usor antisocial (scuza-ma ptr parerea sincera) ...cred ca iti trebuie cativa oameni cu rabdare sau macar unul care sa te mai "struneasca" din cand in cand. Ptr ca daca vrei sa oferi asta ca si serviciu ...trebuie sa fi FOARTE sociabil.

 

Ca si trial-concurs ...poti incerca in vara viitoare, lipindu-te la un club (sa fi legal) sa faci un trial low cost (taxa de participare mica)... cu cazare la cort ...si mancare la ceaun ...Si sa vezi cat va prinde aceasta idee ...Daca prinde ...dupa aia poti dezvolta ...

Ca si clase ...as merge pe doua ...hobby(standard) fara limitari si extrem cu dotari minime de siguranta... :grin:

 

Orice prinde la public daca macar doua din cele 5 criterii sunt indeplinite:

-scopul e unul nobil

-conditiile de participare sunt foarte avantajoase ptr participanti (taxe mici, mancare - bautura ieftina, eventual ceva entertaiment)

-evenimentul este bine promovat anterior desfasurarii lui

-locatia este una potrivita adica una aproape de o zona unde sunt concentrati mai multi amatori de asa ceva

-perioada in care se desfasoara e una potrivita (sa nu se suprapuna cu alte evenimente, sa fie spre sfarsitul lunii dar nu in cea de concedii, samd)

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Citesc discutiile legate de competiile nationale, reguli ,trasee pt diverse clase ,trialuri , cupe si prietenesti si ma intreb :

 

De cativa ani incoace intentionez in a construi un traseu de trial pt clasa Open si Extrem, traseu privat de circa 5-6 km.

Diferenta intre un traseu de acest gen si altele este ca find privat ,va ramane acolo si va putea fi imbunatatit si modificat pe parcurs.Va contine tot ce va ofera padurile noastre de la noroi adanc de 1m si 50m lungime ,sleauri, pomi cazuti, rape, pante ,inclinatii laterale , parau si separat ca optiune cu varianta, un traseu de rockcrawling de 50-70ml. Intentia este de a construi un traseu open si extrem pe care sa ne testam masinile , pe care sa mergem in regim de competitie si pe care ,la clasa respectiva daca bati timpul cel mai bun al taseului stabilit de primele x (ramane a fi stabilit) masini din clasa, primesti 500e la open si 1000e la extrem.

Asta ca sa nu ziceti ca off roadul nu plateste.:ha:

 

Ce pareri aveti, a-ti fi interesati in asa ceva ? Merita efortul? Tin sa va atrag atentia ca efortul depus de unii ar fi destul de mare in comparatie cu taxa de intrare pe traseu de (100ron max) si nu consider acesta a fi un bussiness atat de profitabil incat sa il considerati un mega avantaj pt mine si nu pt noi toti.

 

In mare parte acest traseu ar fi construit din placerea de a practica off roadul ca hobby , de a avea posibilitatea in a testa masinile la alt nivel.

 

 

Astept parerile voastre pt a lua o decizie in a investi bani ,timp si efort sau NU.

 

multumesc anticipat, acesta fiind un test.

 

ceva de genul ''Organizatie Privata'' unde membrii cotizeaza si unul din ei castiga. ceva restrans de 20-30 membrii.ar fi ceva interesant pt cei care vor sa faca off road dupa reguli create si cunoscute numai de ei . si atunci poate nu ar exista preri diferite despre clase de competitie, caracteristici cauciucuri, roll cage da sau nu si tot asa...

chiar suna bine.

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Problema principala cu aceste trasee private o sa fie plictiseala. Probabil ca daca ne dam cateva ture, o sa ne plictisim si vrem altceva......

 

 

corect ... dar aici cred ca se gasesc solutii .... mai adanceste sau mai astupa groapa, mai baga sau mai scoate din obstcaole, etc .... chiar cred ca ar fi indicat ca cel putin o data pe luna sa fie modificate anumite portiuni din traseu

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Ps: Ia in cosiderare si faptul ca nu stim cat vom mai putea sa ne dam la liber prin padurile patriei. Mai devreme sau mai tarziu vom ajunge sa facem off-road doar pe proprietati private.

 

la noi va dura ceva mai mult dar se va ajunge 'acolo' peste cativa ani buni.

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Eu personal cred ca ar functiona. Exista mai multe variante:

 

1. Vin cu masina mea si ma dau de capul meu (o taxa minimala de 100 de lei mi se pare super OK)

2. Vin cu masina mea si am copilot profi care-mi arata ce trebuie facut. Taxa de intrare + plata copilot (pe ora sau pe traseu sau pe modul)

3. Inchiriez masina de acolo si impreuna cu un copilot profi imi arata ce ar trebui facut

4. Aceeasi persoana imi face o demostratie cu mine in dreapta ca sa vad ce inseamna diferite abordari

 

Segmentul tinta ar fi nu numai persoanele private cu masina ci si cele care vor sa testeze ce inseamna offroadul dar nu au cazan. Inclusiv activitatea pentru grupuri (team-building) la care poti adauga si alte servicii (masa, bautura, alte activitati de entertainment pentru cei care nu vor offroad).

 

Personal as veni in oricare dintre variantele de mai sus, inclusiv cu firma. Ideea cu lap-time ar fi faina (asa e si la karting), ideea e sa nu te trezesti cu niscaiva kamikaze care fac tumbe incercand sa doboare timpul cel mai bun :wink: Premiile ar trebui sa fie simbolice...

Edited by razvanutza
Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

corect ... dar aici cred ca se gasesc solutii .... mai adanceste sau mai astupa groapa, mai baga sau mai scoate din obstcaole, etc .... chiar cred ca ar fi indicat ca cel putin o data pe luna sa fie modificate anumite portiuni din traseu

 

ma indoiesc. Traseul pt extrem va fi EXTREM de dificil. Va avea si f multe variante.

Acestea pot fi an de an modificate , ca sa nu mai vorbim de diferentele intre un traseu uscat si unul ud. Poate fi facut si invers cea ce schimba dramatic ecuatia.

Sa nu uitam ca vorbim despre 5km de traseu si nu 300m.

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Eu personal cred ca ar functiona. Exista mai multe variante:

 

1. Vin cu masina mea si ma dau de capul meu (o taxa minimala de 100 de lei mi se pare super OK)

2. Vin cu masina mea si am copilot profi care-mi arata ce trebuie facut. Taxa de intrare + plata copilot (pe ora sau pe traseu sau pe modul)

3. Inchiriez masina de acolo si impreuna cu un copilot profi imi arata ce ar trebui facut

4. Aceeasi persoana imi face o demostratie cu mine in dreapta ca sa vad ce inseamna diferite abordari

 

Segmentul tinta ar fi nu numai persoanele private cu masina ci si cele care vor sa testeze ce inseamna offroadul dar nu au cazan. Inclusiv activitatea pentru grupuri (team-building) la care poti adauga si alte servicii (masa, bautura, alte activitati de entertainment pentru cei care nu vor offroad).

 

Personal as veni in oricare dintre variantele de mai sus, inclusiv cu firma.

Bravo Razvanuta. ma gandeam si eu la o treaba asemanatoare unde pt cei ce considera ca inca ar mai fi loc de invatat anumite lucruri, acestea pot fi invatate in traseu cu copilot experimentat sau la o scoala de off road. Oricum multumesc pt idei.

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Ce vreau sa mai aduc la cunostinta este ca intentia ar fi ca o mare parte din 'obstacole' sau zone mai dificile sa fie chiar si betonate sub noroi si pamant astfel incat sleaurile sa nu adanceasca pana la punctul unde nu se mai poate trece. O astfel de portiune ar fi groapa cu noroi de 50ml.

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

ultima pe care ai facut-o in mai 2009 a iesit f misto.

ai numit-o prieteneasca dar i-a lipsit ceva. nu a fost un concurs, lipsind motivatia. si aici nu ma refer la premii, desi sunt bune si alea, ci la cupe si diplome.

 

care va sa zica pot fi mai multe zile de concurs ( 2 sau 3) dar trebuie sa stii sale umpli fara sa se plictiseasca lumea.

 

o varianta ar fi 1-2 zile de traseu iar in ultima zi mult astepttrul trial. Nu cred insa ca ai cunostintele necesare pentru a face singurs traseeele ( desi stim ca stii zona si legat la ochi) - iar pentru asta ar trebui sa te asociezi cu un club la organizarea unei cupe la tine in zona

 

cealalta varianta care probabil iti surade ar fi vreo 2 zile de trial la tine in curte.

s-a mai vazut asa ceva organizat spre ex. in parcul tineretului 2 ani la rand si a a vut un mare succes, pacat ca piedone s-a aruncat la taxe prea mari si nu s-a mai facut.

 

alta idee este ca pe acelasi teren sa organizezi o etapa de eurotrial, au fost si la noi anul trecut 3 etape si a iesit f misto.

 

eventual o combinatie intre ultimele 2 variante.

 

dintre conditiile enumerate mai sus de bunul tau prieten yonutz :grin:, cel putin 2 se pot indeplini ( locatie accesibila si promovare intensa, basca daca-ti pastrezi bunul obicei de a avea taxe modice), succesul este asteptat.

 

eu personal ti garantez ca vin cu minim 4-5 masini bine preparate ai caror proprietari nu prea ard gazul pe forum..

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Eu zic ca nu trebuie sa-i uiti pe incepatori. De acolo vin majoritatea banilor.

Daca tu faci un traseu extrem probabil sunt 20 de masini care pot sa-l faca in Romania si probabil proprietarii din anumite motive nu te vor vizita prea des.

 

Trebuie sa convingi pe cei care sunt la primele arme sa descopere natura,aerul curat si mai ales off-road-ul.

 

Buna ideea cu inchiriatul anumitor utilaje cu sau fara sofer in ele.

Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.
Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Inca o chestie.

 

Keep it stupid and simple. Nu incerca sa faci 15 mii de variante (cu Jeep, cu Mitsu, cu 500 de cai, cu troliu, extrem, open). Oamenii nu stiu ce vor.

 

Fa 2-3 pachete de baza si diversifici dupa aia. Nu te focusa mult pe partea promotionala (discounturi, premii, etc - eventual doar la membrii forumului :ha:) ci pe calitatea experientei traite. Vezi ca toti vor dori sa le arate prietenilor ce tare a fost, deci cat mai multe poze si filme pe pagina voastra de Facebook :grin:

 

Mergi pe ideea de adrenalina, dar intr-un cadru controlat. Nu cred ca vrea nimeni sa incerce o urcare pe care o promovezi ca "daca nu o abordezi corect faci tumba de 3 ori".

Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

ultima pe care ai facut-o in mai 2009 a iesit f misto.

ai numit-o prieteneasca dar i-a lipsit ceva. nu a fost un concurs, lipsind motivatia. si aici nu ma refer la premii, desi sunt bune si alea, ci la cupe si diplome.

 

care va sa zica pot fi mai multe zile de concurs ( 2 sau 3) dar trebuie sa stii sale umpli fara sa se plictiseasca lumea.

 

o varianta ar fi 1-2 zile de traseu iar in ultima zi mult astepttrul trial. Nu cred insa ca ai cunostintele necesare pentru a face singurs traseeele ( desi stim ca stii zona si legat la ochi) - iar pentru asta ar trebui sa te asociezi cu un club la organizarea unei cupe la tine in zona

 

cealalta varianta care probabil iti surade ar fi vreo 2 zile de trial la tine in curte.

s-a mai vazut asa ceva organizat spre ex. in parcul tineretului 2 ani la rand si a a vut un mare succes, pacat ca piedone s-a aruncat la taxe prea mari si nu s-a mai facut.

 

alta idee este ca pe acelasi teren sa organizezi o etapa de eurotrial, au fost si la noi anul trecut 3 etape si a iesit f misto.

 

eventual o combinatie intre ultimele 2 variante.

 

dintre conditiile enumerate mai sus de bunul tau prieten yonutz :grin:, cel putin 2 se pot indeplini ( locatie accesibila si promovare intensa, basca daca-ti pastrezi bunul obicei de a avea taxe modice), succesul este asteptat.

 

eu personal ti garantez ca vin cu minim 4-5 masini bine preparate ai caror proprietari nu prea ard gazul pe forum..

 

bafta

multumesc Dan. Momentan nu ma gandesc la prietenesti sau concursuri. Idea este de a crea acest traseu ,de a il testa dupa care voi fi dispus la sugestii si colaborari atat din partea organizatorilor cat si a CNOR'ului si alte organizatii. Important este ; daca il facem , veniti? sau carcota dintre 'noi' este atat de mare pt a omora un alt proiect al off roadului de care putem beneficia toti???

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Inca o chestie.

 

Keep it stupid and simple. Nu incerca sa faci 15 mii de variante (cu Jeep, cu Mitsu, cu 500 de cai, cu troliu, extrem, open). Oamenii nu stiu ce vor.

 

Fa 2-3 pachete de baza si diversifici dupa aia. Nu te focusa mult pe partea promotionala (discounturi, premii, etc - eventual doar la membrii forumului :ha:) ci pe calitatea experientei traite. Vezi ca toti vor dori sa le arate prietenilor ce tare a fost, deci cat mai multe poze si filme pe pagina voastra de Facebook :grin:

 

Mergi pe ideea de adrenalina, dar intr-un cadru controlat. Nu cred ca vrea nimeni sa incerce o urcare pe care o promovezi ca "daca nu o abordezi corect faci tumba de 3 ori".

 

Stupid sunt ,simple poate fi :ha: Ai dreptate. VA exista un traseu cu mai multe bucle si variante pt a separa Openul de Extrem. Fiecare portiune dificila va avea o varianta mai putin dificila , aceasta fiind depunctata ca timpi. Acum ca sa intelegem mai bine anumite lucruri legate de revenirea mea in lumea off roadului, Non Grata va fi construita in primul rand pt a testa acest traseu si invers,apoi pt competitiile CNOR.

Link to comment
Share on other sites

Re: Traseu TRIAL privat ??? Da sau BA .

 

Eu zic ca nu trebuie sa-i uiti pe incepatori. De acolo vin majoritatea banilor.

Daca tu faci un traseu extrem probabil sunt 20 de masini care pot sa-l faca in Romania si probabil proprietarii din anumite motive nu te vor vizita prea des.

 

Trebuie sa convingi pe cei care sunt la primele arme sa descopere natura,aerul curat si mai ales off-road-ul.

 

Buna ideea cu inchiriatul anumitor utilaje cu sau fara sofer in ele.

 

din pacate terenul este in mare parte unul in panta , si cu toate ca Land Rover Academy 2009 a fost in intregime facut pe parcursul a 6 luni si peste 400 de studenti pe acest teren , vreau sa zic ca nu a fost chiar simplu. Problema este ca traseele de Open si Extrem vor trece oarecum prin cea ce poate deveni un traseu de trial pt clasa standart iar asta ar insemna sa construim poduri peste anumite zone ale traseului, Este de luat in calcul.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use