Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mitzuba 3.2- 2004


ugod

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 303
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

manuala

nu vreau veci un pajero automatic ca strica distractia

 

 

deci se infige ' mai bine si consuma mai putin !? manuala sau automata , fiecare cu ...preferintele lui , de 20 de ani numai automate ' am avut , mai putin cele sport care pe vreme aia' nu prea erau automate :) . deci imi faci o teava in locul catalizatorului si una sau doua in locul tobelor ? ? :wink:

Editat de Marianw8
...magaru' moare de drum lung si prostu' de grija altuia.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

deci se infige ' mai bine si consuma mai putin !? manuala sau automata , fiecare cu ...preferintele lui , de 20 de ani numai automate ' am avut , mai putin cele sport care pe vreme aia' nu prea erau automate :) . deci imi faci o teava in locul catalizatorului si un sau doua in locul tobelor ? ? :wink:

rezolvam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

:br Bine, faine, dar daca pastrezi cauciucurile montate nu sunt compatibile cu dimensiunea standard a masinii tale, adica 265/70R16.

Uite ce zice calculatorul de anvelope:

 

275/55R17

DIMENSIUNE INCOMPATIBILA

Cu aceasta dimensiune alternativa,

vitezometrul va indica cu 5.54% prea mult.

Cand acesta indica 100 km/h,

calatoriti de fapt cu 94.46 km/h.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

nici nu ma intereseaza cat arata vitezometrul el din fabrica are o erore de =/- 10 %

ma uit pe navigatie daca vreau viteza exacta

oricum gumele astea sunt varza o sa dau cu ele un burnuot si leam terminat

jantele ma interesau ...dar prima data trebuie reconditionate ..dat jos lacul polish la buza si iar lacuite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

mai niste modificari drastice la partea de audio

Usa in sine nu este o suprafata dreapta deci a trebuit sa o tai si sa o indrept si sudat la loc

difuzorul de fabrica era directionat in sus si putin inclinat spre pasager

am folosit niste inele facute la strung din aluminiu

Fatza de usa a trebuit si ea putin lucrata. intre difuzor si fata de usa era un spatiu de 2 cm si am folosit niste inele de cauciuc care sunt folosite de VW la pasaturi sau golfuri 4 pt a forma inelul ce etanseaza perfect fata de usa fata de difuzor.

am mai rigidizat fatza de usa cu Silent coat iar peste am pus si izolatia originala din pasla .

acum totul este cum am dorit si sunetul pe care il cautam

190830038_2012-04-1616_53.51_resize.jpg.201c0a92b27bb136798c77b19ca0e177.jpg

1334234977_2012-04-1616_53.57_resize.jpg.07772f67102554798955d91a36318b4a.jpg

1741964673_2012-04-1617_16.56_resize.jpg.385f244dd1e31a2902ed98df486516ba.jpg

975624215_2012-04-1617_19.35_resize.jpg.14d665c60adb7f10d0597751c97df117.jpg

21268539_2012-04-1617_39.01_resize.jpg.964ad20b188a28837243e60b22b63264.jpg

2143536694_2012-04-1617_39.07_resize.jpg.afcf3ef0cebf89b86a3c244f40f138f8.jpg

1870022391_2012-04-1618_12_12_resize.jpg.76b6684e266bb8c161d891025e78b8ff.jpg

115545234_2012-04-1618_20.14_resize.jpg.d0a5cf02b5404dfc9c589b68335a3b81.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

un mic upgrade

am montat un Voltmetru

care se alimenteaza la 5V si am avut nevoie de o mica sursa de alimentare de la 12 la 5 V...dar am rezolvat rapid .

1261012512_2012-04-1621_38.40_resize.jpg.45942b71d73cbd99edc554ade6f00be0.jpg

1717653042_2012-04-1621_38.54_resize.jpg.60c2652e6d07315b8fd6390fc4ed77c8.jpg

1594406214_2012-04-1621_39.10_resize.jpg.08332fec9522ddd9c1370793b495e7f3.jpg

129884540_2012-04-1711_46_34.thumb.jpg.b101bdd864f2e46597f8869e9b3e90a3.jpg

1946960776_2012-04-1718_17_31.thumb.jpg.ceaac0531b53ea215a19ae27d6adf04e.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Super tare , mai pune ideile pe aici , imi dai de lucru ' :) .

 

PS : am pus in paralel pozitia , frana si semnalul de jos din bara la stopurile mari de sus , na' ti-am dat de lucru :) , o sa pun zilele viitoare cateva poze ; am pastrat ceata pe acelas bec punand cate o dioda de sens pe plusul fiecaruia , frana si ceata .

 

Bafta

Marian

...magaru' moare de drum lung si prostu' de grija altuia.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

a dat caldura a scazut consumul

in wekend am facut un drum de TM- bucuresti - Iasi 2200 km

am reusit sa scot uimitorul consum de 6.5 l

viteza maxima 150 km/h

viteza medie 82 km/h

deci toate modificarile pana la urma dau roade

urmeaza modificarea majora GPL - singura problema este spatiul pt butelie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Pai si care din modificarile tale i-au scazut consumul in asa hal? Mai ales la asa viteza medie... nici un turism nu consuma asa putin, cred ca ti-a dat cu virgula la ceva calcul, e imposibil 6,5% la motor de 3,2 si o masina de 2 tone... ai computer de bord? El a zis consumul asta? Nu cumva din cauza ca ai roti mai mici "contorizeaza" mai multi km decat sunt in realitate? Si pe ce ruta ai mers? Ca Timisoara-Bucuresti-Iasi dus-intors pe harta nu sunt mai mult de 1800 km, asta pe Lugoj-Deva Sibiu... Cauta greseala undeva, ca nici modelul nou de 200 CP nu consuma asa putin, nici macar teoretic...

Editat de Tavi D.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

a dat caldura a scazut consumul

in wekend am facut un drum de TM- bucuresti - Iasi 2200 km

am reusit sa scot uimitorul consum de 6.5 l

viteza maxima 150 km/h

viteza medie 82 km/h

deci toate modificarile pana la urma dau roade

urmeaza modificarea majora GPL - singura problema este spatiul pt butelie

 

 

Aualeuuuuuu frate esti sigur????

 

@Tavi D. Timisoara-Bucuresti-Iasi tur retur pe acelasi traseu sunt 1000km minim pe tur...daca a mai dat ceva stanga dreapta uite ca se fac 200km lejer..

 

Ceea ce mie nu pare veridic este viteza medie..82km/h cu doar 200km de autostrada... din 2200 eu pana la Iasi din Bucuresti cu Pajero si statie si noapte scot medie de maxim 95-96km/h si asta cu statie localitati fara radar 120km/h si in afara localitatilor 160-180km/h nu poti cu Pajero mai mult ca drumul are o banda jumate pe sens si cu Matahala de Pajero nu poti depasi TIR fara sa intri pe contrasens si ai si orase ca Adjud Bacau Roman unde ai semafoare treceri de pietorni etc , cea mai mare medie am scos cu Alfa 159 viteza medie de 111km/h noaptea da in afara 220km/h (asta inseamna 3hsi 23min pana la intrare in Iasi) ai foarte multe localitati si foarte multe radare.. ca idee de sarbatori(paste,craciun) pe ruta Iasi-Bucuresti cel putin 20 radare( in cascada 2 sau chiar 3 in aceeasi localitate)

 

Te rog daca poti sa ne spui mai multe despre ce au redus atat de mult consumul....si eu la mers linistit pe ruta Bucuresti Iasi fara clima si fara teribilisme cel mai putin am scos 7,9 calculat la pompa dar sincer nu am depasit 120km/h eu cred ca e posibil mai ales ca tu ai si manuala asta insemna un consum mai mic cred si 0,5l din modificari probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

pai calculati si voi cam cat consuma in 2200 km cu 150 litri

2200 km atat am facut eu nu am zis ca atat sunt pana in iasi de la TM ..am mers si in iasi si in bucuresti pt ca am mai avut treburi de rezolvat

de mers clar merg cu CB si nu am prins nici un radar pe traseu mai ales ca era 1 mai

si ca idee la 90 la ora am 1700 RPM deci eu nu am cum sa am un consum mare

deci modificarile facute+ resoftarea fac diferenta ..sa nu mai zic diferenta de putere

multe din modificari nu le-am prezentat pe forum din mai multe motive .

media de viteza nu am facut-o eu a facut-o GPS deci ma indoiesc ca are legatura cu dimensiunea rotilor

Editat de Tavi D.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

pai 2200 cu 150 l deja inseamna 6.81% ceea ce e foarte plauzibil mai ales ca ai cutie manuala si ai si resoftare etc... eu cu automata si fara nici macar o modificare am scos 7.9% ceea ce inseamna 1% mai putin...eh la 2000km se simt 20 litri 120ron :) la 20.000 1200Ron deci merita... ma pregatesc si eu cred ca in iulie de resoftare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Super, ce sa zic, eu nu am scos sub 10% mediu niciodata, poate la inceput cand nu avea nici o modificare undeva la 9,8%, si asta mergand incet, fara sa depasesc 120km/h, si eu am 2,5Tdi... e drept ca e lunga si motorul un pic cam mic pentru asa o balena...

Bravo! Pai venim si noi la resoftare, se poate? Tu ai facut-o?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Super, ce sa zic, eu nu am scos sub 10% mediu niciodata, poate la inceput cand nu avea nici o modificare undeva la 9,8%, si asta mergand incet, fara sa depasesc 120km/h, si eu am 2,5Tdi... e drept ca e lunga si motorul un pic cam mic pentru asa o balena...

Bravo! Pai venim si noi la resoftare, se poate? Tu ai facut-o?

resoftarea nu se poate face e powerbox reglabil costa 500 lire

daca era motor commonrail era de vis faceam avion din el

asa pe injectia asta batrana nu prea sunt multe posibilitati

sper sa prind un motor mai nou si sa il schimb dar pana atunci tot il duc eu la 350 de cai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Nu par ar fi de carbon. Poate daca ai dat peste 10 mii de euro pe ele.

da buna duma asta

te asteptai sa arate cu tesatura de carbon ?

un disc cand are insertie de carbon insemna ca are particule mici ..ce ajuta sa nu se incalzeasca asa de repede ...

folosesc de 8 ani discuri zimmerman si brembo de genu asta pe toate masinile pe care le fac si folosesc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Cat au costat si de unde le-ai luat? Poate ne pui o poza cu ceva date tehnice (in afara de aia rosie), unde sa scrie ca sunt cu insertie de carbon.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Nu sunt carcotas si nici nu vreau sa incep vreo disputa cu tine. Iti urmaresc de la inceput topicul si te felicit pentru munca depusa. As vrea sa fiu si eu in stare sa fac asa ceva cu mainile mele dar pana la urma fiecare cu harul sau.

Daca ziceai ca sunt cu insertie de carbon nu mai comentam dar tu ai zis ca sunt de carbon. Pana la urma orice otel are o parte mai mica sau mai mare de carbon si de alte aliaje. Probabil astea sunt dintr-un otel putin mai special.

Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare