Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mitzuba 3.2- 2004


ugod

Postări Recomandate

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

am avut si xenon h4 pe farurile oem se vedea mult mai bine decat cu bec clasic

dar astea se vad 10 clase peste ...merita fiecare leu ..mai ales ca am stat mai bine de 10 luni pana sa prind sa le cumpar ...initial se gaseau doar in Corea si nu se expedia in RO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 303
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

am avut si xenon h4 pe farurile oem se vedea mult mai bine decat cu bec clasic

dar astea se vad 10 clase peste ...merita fiecare leu ..mai ales ca am stat mai bine de 10 luni pana sa prind sa le cumpar ...initial se gaseau doar in Corea si nu se expedia in RO.

 

Am vazut si pe la noi cu ~1100 lei, iar pe Ebay gasisem cu ~450 $ + transportul aferent, desi pentru Durango mi-am luat din state (tot de pe ebay) si costul lor a fost de 90$, amandoua, la care s-a adaugat transportul cam 120$ si au cam aceeasi componenta.

 

Cred ca lumineaza mult mai bine si datorita becurilor de 55W, eu ma gandeam ca in farurile OEM sa montez lupe bixenon H4.

De unde le-ai luat au feed-back negativ in ceea ce priveste condensul?

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

cum masina e defrisata am trecut la partea de insonorizare fonica cu burete

am aplicat pe tavan un strat de 40 mm de burete cu densitate mai mare

am spalat- curatat plafonul + parasolare

urmeaza lateralele si podeaua unde e cam dificil

IMG_7125_resize.JPG.07634e28dc37a9c4f0a1fec1bad793ca.JPG

IMG_7126_resize.JPG.5c7fb1b5dbd403c84c14e4ddedbd60d1.JPG

IMG_7127_resize.JPG.352ea045dd9bd13fc9942fb9b4b0ae95.JPG

IMG_7428_resize.JPG.208fb3ac6d03cf3d1b8ffd6e8d7d03a2.JPG

IMG_7430_resize.JPG.b4999cca00a823acdfeb47ce2f5df2dc.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

incet incet am inceput si treaba la noile modificari de interior ...

in locul difuzoarelor originale de pe spate vor fii executate 2 incinte custom din fibra in care se vor monta 2 sub-woofere

IMG_7582.thumb.jpg.97b1ec5d52e696317e44ea2ceffe6830.jpg

IMG_7583.thumb.jpg.996067c034f50dc420b69a0db1e86c07.jpg

IMG_7584.thumb.jpg.23687b6791c0498bcf0af803607ce31a.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Modificari serioase! Spor.

 

Am o intrebare, te rog: cand ai anulat EGR-ul, in afara de "astuparea" celor doua orificii cu acele "bucati" de tabla (sau flanse, nu stiu exact cum sa le denumesc), a fost necesar sa mai faci ceva? A trebuit sa mai modifici si altceva din soft-ul masinii sau chiar fizic, adica sa mai astupi, reglezi, modifici ceva?

Presupun ca si racitorul l-ai dat jos. Daca ai astupat orificiile de la EGR, poti sa ii si scoti mufa, sau intra motorul in avarie fara ea?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

daca scoti mufa la egr da eroare pe bord

poti anula doar prin astuparea gaurilor de tregere a gazelor ..eu am mai umblat si la soft pt rezultate mai bune

Editat de Tavi D.
Cand se raspunde la ultimul post nu trebuie neaparat quote.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

mai ceva lucrari

am tras cablul de alimentare de 50 mm imbracat in copex cu manta de metal trecut prin mufa de trecere perete .

modificat suportul de baterie ..defapt facut altul pt o beterie mult mai mare

Odyssey

PHCA: 2,250A at 80°F (27°C); for 5 seconds

CCA: 1,225A at 0°F (-18°C)

CA/MCA: 1,550A at 32° (0°C)

HCA: 1,730 at 80°F (27°C)

Reserve capacity: 240 minutes on 25amps

Short circuit current: 5,000A

Deep cycling capability: 400 at 80% DOD

Design life: 12 years

Typical service life: 6 to 8 year

High rate discharge:

 

2,250 amps for 5 seconds

2,075 amps for 10 seconds

1,975 amps for 15 seconds

1,775 amps for 20 seconds

IMG_8240.thumb.jpg.4507402927b2a23da3a7af0d94b21f31.jpg

IMG_8241.thumb.jpg.5b4acfab724394e17012dd18bc8101ca.jpg

IMG_8242.thumb.jpg.12c82db23e3e4686a2c035309ec72a01.jpg

IMG_8243.thumb.jpg.028f3ec5fc86d28eeada857572e2b18e.jpg

IMG_8244.thumb.jpg.2815fe9224b824ac2bf0bb891c10eabe.jpg

IMG_8245.thumb.jpg.8f7661a9bbb58c0c4608a9b768ceb069.jpg

IMG_8246.thumb.jpg.d7175266793c1e895a45f9d0e95ce569.jpg

IMG_8247.thumb.jpg.a8880b1efe229bde163a8660f25d98a7.jpg

IMG_8248.thumb.jpg.e37d02777d11eed0ae097ebf7bc890a5.jpg

IMG_8249.thumb.jpg.2c567088c2835c4b4838671f304c6871.jpg

IMG_8250.thumb.jpg.2b70e39150114776f4de3ad1fe8082d3.jpg

IMG_8251.thumb.jpg.4d2131be5e6e63a76685b4715d97f1dc.jpg

IMG_8252.thumb.jpg.91a5319331915df034d1ecb18fdf331c.jpg

IMG_8253.thumb.jpg.adccd71d81b7ac05cef826837fdcc3f8.jpg

IMG_8254.thumb.jpg.2deaa24e4b0ee7854c1a722b235e5bde.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

domnu mai fa si pe la altii .....:) am trecut azi pe la el si muncea de zor la utilaj , o sa iasa senzatie toata masina aia cred ca nu e centimetru sa nu fie modificat !!! domnu cand iti mai faci timp si pt suspensia mea care trebuie montata :grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Rog un moderator sa inchida acest topic :ha: , instiga la modificari si nopti nedormite ,Ugod sa nu mai deschida altul cu idei ...molipsitoare :tk.

 

...ce bine era daca Timisoara era langa Bucuresti , acolo sunt alti oameni :cl

 

 

sa fii sanatos sa mai postezi ce faci la masina .

...magaru' moare de drum lung si prostu' de grija altuia.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

-modificat consola centrala

-in locul liber am introdus boost controlerul ..pt a putea monitoriza mai usor tot ce misca la motor

momentan este in fibra si kit dar este pregatit de laminare in fibra de carbon ...de fapt toate elementele de interior care imita mahonul le schimb in carbon + cele de la manere usi de unde se deschid geamurile si poate mai gasesc eu ceva .

1800452686_2013-02-1416_53_56.thumb.jpg.3165f72b9d23e413478635093ba4c0f5.jpg

1039336261_2013-02-1417_29_43.thumb.jpg.9be921d473c767b10fd80aab9c255459.jpg

297782529_2013-02-1515_45_23.thumb.jpg.7fe8997a73f7499837286d9b660c739c.jpg

Editat de Tavi D.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

intre timp am schimbat pompa de injectie pt ca aveam o problema pornea motorul cam greu adica dadeam la automat de 2-3 ori mai mult decat normal ...

acum porneste excelent si trage mult mai bine

am facut un schimb de cauciucuri si regret enorm BFGoodrich 235/85/16 All terrain T/A o prostie de cauciucuri ....era sa ma dau peste cap cu masina din cauza lor nu mai are stabilitate deloc ...cu prima ocazie le si dau jos ...ori fi ele bune in teren noroi pietris dar pe asfalt sunt un dezastru ...si cu cele din inainte uzate la maxim mergeam mai bine ...

sa nu mai zic de zgomotul produs la 160 la ora parca de rupe masina .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

235-urile sunt inguste, a avut Dan (stanley) si chiar si cu flanse de 30mm in curbe statea destul de rau masina. Si tie la ce-ti trebuie AT-uri, ca tu ai facut masina mai sportiva decat normal, si ma gandesc ca nu vrei sa faci off road cu ea... Pune dimensiunea normala, 265/70/16, cu niste gume adevarate, cel mult m+s daca nu chiar de vara. Hai arata-ne la interior cum a iesit sub-ul si restul boxelor.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Pune AT-uri 265/75/16 de la BFG si ai sa vezi schimbare.Dar pentru viteze de 160 km/h slickurile ar fi mai potrivite,daca gasesti pe dimensiunea asta.

Gandirea corectã vine din experienta. Din nefericire experienta vine din gandirea gresita.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

mare lucru nu am mai facut la interior in lipsa de timp ..oricum nu prea am circulat cu masina ea fiind defrisata la interior ...astept sa primesc fibra de carbon sa termin plasticurile de pe bord

prin spate am facut pe un CNC niste casete din mdf unde vin procesorul de sunet si blocul de sigurante ...urmeaza laminarea lor in fibra

am mai facut un fel de suruburi din alama cu gaura interioara pt a trece cu cablurile prin ele ,,chesti mici de detaliu .

IMG_9045.thumb.jpg.c98eeff37a1be4eefa514ded5143cd49.jpg

IMG_9046.thumb.jpg.aa3bd164a3f758441da669f0be445727.jpg

IMG_9047.thumb.jpg.7b331b85c670ea9172edd7c5690a8062.jpg

IMG_9048.thumb.jpg.7b6f613760b08305758791262d963ac3.jpg

IMG_9050.thumb.jpg.767375a400116be07c0da36346c6f462.jpg

IMG_9052.thumb.jpg.8031e8765ccce35ef6b430ec112fd5e5.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare