ugod Postat Ianuarie 15, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 am avut si xenon h4 pe farurile oem se vedea mult mai bine decat cu bec clasic dar astea se vad 10 clase peste ...merita fiecare leu ..mai ales ca am stat mai bine de 10 luni pana sa prind sa le cumpar ...initial se gaseau doar in Corea si nu se expedia in RO. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
daniel_hnatec Postat Ianuarie 15, 2013 Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 am avut si xenon h4 pe farurile oem se vedea mult mai bine decat cu bec clasic dar astea se vad 10 clase peste ...merita fiecare leu ..mai ales ca am stat mai bine de 10 luni pana sa prind sa le cumpar ...initial se gaseau doar in Corea si nu se expedia in RO. Am vazut si pe la noi cu ~1100 lei, iar pe Ebay gasisem cu ~450 $ + transportul aferent, desi pentru Durango mi-am luat din state (tot de pe ebay) si costul lor a fost de 90$, amandoua, la care s-a adaugat transportul cam 120$ si au cam aceeasi componenta. Cred ca lumineaza mult mai bine si datorita becurilor de 55W, eu ma gandeam ca in farurile OEM sa montez lupe bixenon H4. De unde le-ai luat au feed-back negativ in ceea ce priveste condensul? Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Ianuarie 15, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 am avut pe multe masini genu asta de faruri si niciodata nu am avut probleme cu condens Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Ianuarie 22, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 22, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 cum masina e defrisata am trecut la partea de insonorizare fonica cu burete am aplicat pe tavan un strat de 40 mm de burete cu densitate mai mare am spalat- curatat plafonul + parasolare urmeaza lateralele si podeaua unde e cam dificil Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Ianuarie 23, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 23, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 cam asa trage masina acuma ...dar nu e destul Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Optimus Postat Ianuarie 23, 2013 Partajează Postat Ianuarie 23, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 LOL! Hai sa-ti dau niste gume, sa ai ce arde pe asfalt! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Ianuarie 26, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 o poza cu faza scurta si una cu proiectoarele care bat cam 500 m Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
moza victor Postat Ianuarie 26, 2013 Partajează Postat Ianuarie 26, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 fa o poza pe intuneric cu Mitzuba in stanby cu pozitiile aprinse doar :grin: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Ianuarie 27, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 niste poze cu utilajele mk3 cu gume de scandal mk2 pregatit de modificari Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marianw8 Postat Ianuarie 27, 2013 Partajează Postat Ianuarie 27, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 Farurile sunt bestiale , nu mai pune poze ca :ang1 :e :ha: trimite te rog un pm cu un link de unde le-ai cumparat , bafta . ...magaru' moare de drum lung si prostu' de grija altuia. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Ianuarie 31, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 31, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 incet incet am inceput si treaba la noile modificari de interior ... in locul difuzoarelor originale de pe spate vor fii executate 2 incinte custom din fibra in care se vor monta 2 sub-woofere Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
daniel_hnatec Postat Ianuarie 31, 2013 Partajează Postat Ianuarie 31, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 Modificari serioase! Spor. Am o intrebare, te rog: cand ai anulat EGR-ul, in afara de "astuparea" celor doua orificii cu acele "bucati" de tabla (sau flanse, nu stiu exact cum sa le denumesc), a fost necesar sa mai faci ceva? A trebuit sa mai modifici si altceva din soft-ul masinii sau chiar fizic, adica sa mai astupi, reglezi, modifici ceva? Presupun ca si racitorul l-ai dat jos. Daca ai astupat orificiile de la EGR, poti sa ii si scoti mufa, sau intra motorul in avarie fara ea? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Februarie 2, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 2, 2013 (editat) Re: Mitzuba 3.2- 2004 daca scoti mufa la egr da eroare pe bord poti anula doar prin astuparea gaurilor de tregere a gazelor ..eu am mai umblat si la soft pt rezultate mai bune Editat Februarie 2, 2013 de Tavi D. Cand se raspunde la ultimul post nu trebuie neaparat quote. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Februarie 2, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 2, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 aici vine incinta facuta din fibra de sticla Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Februarie 7, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 7, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 mai cateva poze cu lucrarea Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Februarie 13, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 13, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 mai ceva lucrari am tras cablul de alimentare de 50 mm imbracat in copex cu manta de metal trecut prin mufa de trecere perete . modificat suportul de baterie ..defapt facut altul pt o beterie mult mai mare Odyssey PHCA: 2,250A at 80°F (27°C); for 5 seconds CCA: 1,225A at 0°F (-18°C) CA/MCA: 1,550A at 32° (0°C) HCA: 1,730 at 80°F (27°C) Reserve capacity: 240 minutes on 25amps Short circuit current: 5,000A Deep cycling capability: 400 at 80% DOD Design life: 12 years Typical service life: 6 to 8 year High rate discharge: 2,250 amps for 5 seconds 2,075 amps for 10 seconds 1,975 amps for 15 seconds 1,775 amps for 20 seconds Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
moza victor Postat Februarie 13, 2013 Partajează Postat Februarie 13, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 domnu mai fa si pe la altii .....:) am trecut azi pe la el si muncea de zor la utilaj , o sa iasa senzatie toata masina aia cred ca nu e centimetru sa nu fie modificat !!! domnu cand iti mai faci timp si pt suspensia mea care trebuie montata :grin: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Februarie 13, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 13, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 vezi ca mai am ceva sms-uri :banana Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
moza victor Postat Februarie 13, 2013 Partajează Postat Februarie 13, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 PM-urile sunt mai moca decat sms-urile :old Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marianw8 Postat Februarie 14, 2013 Partajează Postat Februarie 14, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 Rog un moderator sa inchida acest topic :ha: , instiga la modificari si nopti nedormite ,Ugod sa nu mai deschida altul cu idei ...molipsitoare :tk. ...ce bine era daca Timisoara era langa Bucuresti , acolo sunt alti oameni :cl sa fii sanatos sa mai postezi ce faci la masina . ...magaru' moare de drum lung si prostu' de grija altuia. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Februarie 15, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 15, 2013 (editat) Re: Mitzuba 3.2- 2004 -modificat consola centrala -in locul liber am introdus boost controlerul ..pt a putea monitoriza mai usor tot ce misca la motor momentan este in fibra si kit dar este pregatit de laminare in fibra de carbon ...de fapt toate elementele de interior care imita mahonul le schimb in carbon + cele de la manere usi de unde se deschid geamurile si poate mai gasesc eu ceva . Editat Februarie 21, 2013 de Tavi D. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Martie 3, 2013 Autor Partajează Postat Martie 3, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 intre timp am schimbat pompa de injectie pt ca aveam o problema pornea motorul cam greu adica dadeam la automat de 2-3 ori mai mult decat normal ... acum porneste excelent si trage mult mai bine am facut un schimb de cauciucuri si regret enorm BFGoodrich 235/85/16 All terrain T/A o prostie de cauciucuri ....era sa ma dau peste cap cu masina din cauza lor nu mai are stabilitate deloc ...cu prima ocazie le si dau jos ...ori fi ele bune in teren noroi pietris dar pe asfalt sunt un dezastru ...si cu cele din inainte uzate la maxim mergeam mai bine ... sa nu mai zic de zgomotul produs la 160 la ora parca de rupe masina . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Martie 3, 2013 Partajează Postat Martie 3, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 235-urile sunt inguste, a avut Dan (stanley) si chiar si cu flanse de 30mm in curbe statea destul de rau masina. Si tie la ce-ti trebuie AT-uri, ca tu ai facut masina mai sportiva decat normal, si ma gandesc ca nu vrei sa faci off road cu ea... Pune dimensiunea normala, 265/70/16, cu niste gume adevarate, cel mult m+s daca nu chiar de vara. Hai arata-ne la interior cum a iesit sub-ul si restul boxelor. [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cristi69 Postat Martie 3, 2013 Partajează Postat Martie 3, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 Pune AT-uri 265/75/16 de la BFG si ai sa vezi schimbare.Dar pentru viteze de 160 km/h slickurile ar fi mai potrivite,daca gasesti pe dimensiunea asta. Gandirea corectã vine din experienta. Din nefericire experienta vine din gandirea gresita. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Martie 3, 2013 Autor Partajează Postat Martie 3, 2013 Re: Mitzuba 3.2- 2004 mare lucru nu am mai facut la interior in lipsa de timp ..oricum nu prea am circulat cu masina ea fiind defrisata la interior ...astept sa primesc fibra de carbon sa termin plasticurile de pe bord prin spate am facut pe un CNC niste casete din mdf unde vin procesorul de sunet si blocul de sigurante ...urmeaza laminarea lor in fibra am mai facut un fel de suruburi din alama cu gaura interioara pt a trece cu cablurile prin ele ,,chesti mici de detaliu . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate