wick7ed Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 (edited) Va prezint TANCUL meu Nissan patrol k160 3.3td an de fabricatie 87 cu diferential blocabil pe spate .Pe viitor vreau sa imi cumpar niste simexuri alt bull bar si un troliu ,momentan vreau sa ii schimb filtru de ulei si motorina ,plus uleiul cam atat despre astept si parerile voastre,scuze pentru ca am postat asa de aiurea pozele dar nu ma prea pricep asa ca rog un moderator sa la aranjeze stima:tk Edited November 18, 2012 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobrra Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC are blocant din fabrica? o poza cu butonul te rog.. aa sa-l stapanesti sanatos!!!! Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wick7ed Posted November 13, 2012 Author Share Posted November 13, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC are blocant din fabrica? o poza cu butonul te rog.. aa sa-l stapanesti sanatos!!!! Da asta ii faza ca nici eu nu stiu ce sa cred proprietarul a spus ca blocantul intra in functie doar cand patineaza rotile pe LOW (acum nus ce sa cred poate o fi doar o abureala...pun si o poza cu puntea spate stima si mersi de urare:tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marse Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC Cu putin noroc, poate are LSD... Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin: Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrolator Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 (edited) Da asta ii faza ca nici eu nu stiu ce sa cred proprietarul a spus ca blocantul intra in functie doar cand patineaza rotile pe LOW (acum nus ce sa cred poate o fi doar o abureala...pun si o poza cu puntea spate [ATTACH=CONFIG]156908[/ATTACH] stima si mersi de urare:tk Ai LSD (Limited Slip Diferential). Pe româneste diferential cu alunecare limitata. Daca mai functioneaza, ai mare noroc. Înseamna ca a primit uleiul care trebuie. Te sfatuiesc sa nu pui altul în afara de cel specificat în carte, adica cel original (pt. ca acela contine deja un "modificator" de frictiune fara de care se strica lamelele de textolit). Se gaseste doar în bidon de 5l (cel mai mic), costa vreo 50€ în Germania si vreo 100€ în Romania. Tie îti trebuie fix 2,5l. Asa arata recipientul: Edited November 18, 2012 by Astral Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
wick7ed Posted November 13, 2012 Author Share Posted November 13, 2012 (edited) Re: Nissan patrol k160 -TANC Multumesc de sfaturi mai am o intrebare daca masina a fost imatriculata in Romania si pe urma radiata se poate ca sa o imatriculez fara sa mai platesc taxa? care este in tema?:tk Edited November 13, 2012 by wick7ed Link to comment Share on other sites More sharing options...
wick7ed Posted November 13, 2012 Author Share Posted November 13, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC Stie cinava dece nu da patrolul meu caldura sa fie termostatul?:hl Link to comment Share on other sites More sharing options...
trike1 Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC sigur nu are termostat!.....si de aici intrebari de pus ! de ce nu are? 1.fostul proprietar nu a vrut sa mai bage banisori 2.oare fierbe???? si ai motorul un pic fiert?(cam naspa)sau garnitura un pic ciupita! 3.poate incinge vara si s-a renuntat la termostat Nissan y160,Terrano II -04,Toyota Rav 4 D-CAT Dodge Ram 1500 -04 Traic BOOM Fighter 2000cmc Link to comment Share on other sites More sharing options...
wick7ed Posted November 14, 2012 Author Share Posted November 14, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC Sincer nu prea stiu dar traba sa ma uit sa vad care este treaba pe acolo...de asta intrebam . :tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
wick7ed Posted November 14, 2012 Author Share Posted November 14, 2012 (edited) Re: Nissan patrol k160 -TANC In acest weekend vreau sa merg la tara(locul unde se afla tancul ) si as vrea sa ii fac urmatoarele lucruri schimb ulei(10w40 este bun?) filtru de motorina si filtru de ulei ,verificare bujii ,aerisirea pedalei de ambreaj (parca prinde prea sus) si as vrea sa stiu de ce scule o sa am nevoie pentru toate aceste lucruri ? multumesc anticipat Va rog sa ma ajutati ca vineri plec la tara si acolo nu am "obiecte de mesterit " si as vrea sa stiu ce sa iau cu mine ! Edited November 15, 2012 by wick7ed Link to comment Share on other sites More sharing options...
wick7ed Posted November 15, 2012 Author Share Posted November 15, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC :hl Va rog . Link to comment Share on other sites More sharing options...
4L Limited Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC :hl Va rog . Ia cu tine cam toate sculele pe care le ai (daca ai)....niciodata nu se stie de care vei avea nevoie!!! Spor la mesterit Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrolator Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC In acest weekend vreau sa merg la tara(locul unde se afla tancul ) si as vrea sa ii fac urmatoarele lucruri schimb ulei(10w40 este bun?) filtru de motorina si filtru de ulei ,verificare bujii ,aerisirea pedalei de ambreaj (parca prinde prea sus) si as vrea sa stiu de ce scule o sa am nevoie pentru toate aceste lucruri ? multumesc anticipat Va rog sa ma ajutati ca vineri plec la tara si acolo nu am "obiecte de mesterit " si as vrea sa stiu ce sa iau cu mine ! Eu personal am folosit la K160 15W40. Se pare ca nu ai manualul masinii. Pun o poza cu pagina cu uleiurile si vîscozitatile. Despre scule, ce sa zic..., ar fi bine sa iei toata trusa. Degeaba îti zic de ex. sa iei cheia de 9 pt. aerisitoare, daca unul din ele e întepenit. Atunci îti trebuie cleste de teava. La cazanele astea vechi nu stii niciodata... . Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
wick7ed Posted November 15, 2012 Author Share Posted November 15, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC Ia cu tine cam toate sculele pe care le ai (daca ai)....niciodata nu se stie de care vei avea nevoie!!! Spor la mesterit Am scule numa sa stiu in mare de ce e nevoie !Multumesc de sfat:tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
wick7ed Posted November 15, 2012 Author Share Posted November 15, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC Eu personal am folosit la K160 15W40. Se pare ca nu ai manualul masinii. Pun o poza cu pagina cu uleiurile si vîscozitatile. [ATTACH=CONFIG]157205[/ATTACH] Despre scule, ce sa zic..., ar fi bine sa iei toata trusa. Degeaba îti zic de ex. sa iei cheia de 9 pt. aerisitoare, daca unul din ele e întepenit. Atunci îti trebuie cleste de teava. La cazanele astea vechi nu stii niciodata... . Mai am o intrebare de ce cheie am nevoie pentru surubul de la baia de ulei pe unde sa ii dau drumul la ulei? Da eu nu am manualul masini am doar actele .stima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrolator Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC Mai am o intrebare de ce cheie am nevoie pentru surubul de la baia de ulei pe unde sa ii dau drumul la ulei? Da eu nu am manualul masini am doar actele .stima Nu sînt sigur, dar cred ca de 15. Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
wick7ed Posted November 15, 2012 Author Share Posted November 15, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC Nu sînt sigur, dar cred ca de 15. Multumesc de raspuns oricum imi iau toata trusa de scule cu mine (cei sigur ii sigur):tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrolator Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC Multumesc de raspuns oricum imi iau toata trusa de scule cu mine (cei sigur ii sigur):tk Bafta! Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin22 Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 (edited) salut, daca vrei sa fi sigur ca ai lsd sau nu atunci trebe sa ridici masina de la pamint ( rotile din spate) cu 5cm e deajuns ca rotile sa nu atinga pamintul, o lasi in punct mort fara frina de mina trasa si invirti una din rotile din spate cu mina si daca cealalta roata se invirte in acelas sens atunci inseamna ca ai lsd daca se invirte in sens opus inseamna ca nu ai lsd. Sper sa iti fie de ajutor comentarul. Salutari !!! uleiul de motor cum zice colegul mai sus 15w 40w funccioneaza perfect in motoarele noastre Edited November 18, 2012 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
wick7ed Posted November 22, 2012 Author Share Posted November 22, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC Am o intrebare (poate cam aberanta) vreau sa ii fac un plug cu trei brazde pentru arat cu care sa imi fac treaba, stie cineva daca se poate? dupa atv am vazut ....stima:tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC Nu-ti pare mai intelept sa platesti treaba asta s-o faci cu ce trebuie , in loc de omorat masina aiurea ? ...De unde legi plugul ?... si cum il bagi in brazda ?... cu ce gume ? ... si ce echipaj ai la TANC ? ( ...initial am crezut ca ai un Nissan , dar acum m-am prins ca ai TANC, nu-i asa ?...) Va merge mai mult ca la aia care arau cu ARO... dar bineinteles ca nu mai e masina ... Pentru arat credeam ca-s bune alea care ara , facute pentru asta ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mac01 Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC Nu mai bine iti cumparai un tractor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wick7ed Posted November 23, 2012 Author Share Posted November 23, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC Da sunt constient ca omor masina dar asta este si problema ca nu multe tractoare (numai 4x4) pot ajunge pana la locul unde vreau sa ar, si de aceia ma 'gandeam sa aberez putin "dar am renuntat la idee pentru simplu fapt ca nu vreau sa il distrug totusi este TANC nu TRACTOR STIMA Link to comment Share on other sites More sharing options...
4L Limited Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 (edited) Re: Nissan patrol k160 -TANC Cu ce sa distrugi masina daca ii montezi un plug pe masura ei ? Nu se distruge un ATV si se va distruge un K160? Mai ales ca doar nu vei ara zilnic ci doar cat ai nevoie o data pe an cateva hectare!!!! Problema este cum vei prinde plugul....sistemul in sine este o investitie care treebuie vazut daca (se merita) MERITA . Bafta Edited November 23, 2012 by Astral http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=613631&viewfull=1#post613631 Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cipri778 Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 Re: Nissan patrol k160 -TANC Ii poti agata la cuiul de tractare un plug din acela vechi ce il trageau boii sau caii. Problema e unde il gasesti pe ala care sa alerge in urma ta tinand de plug. don't worry, be happy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts