Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Nissan patrol k160 -TANC


wick7ed
 Share

Recommended Posts

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

Sasiul de la masina asta ( specifica ei ) nu se preteaza la acest tip de solicitari , daca agati plugul de partea din spate dupa un timp se va rupe ( depinde de cate bice ia in gura ) - timpul ala vine destul de repejor daca discutam de arat cu trei brazde .

Suspensia idem , arcurile spate fiind pe foi se vor mucifica si ele , de regula brusc si fara avertisment .

Transmisia ... presupunem ca rezista . Cam optimista presupunerea , dar nu vreau sa fiu considerat negativist . Rezista doar daca e instare superintretinuta , cu uleiuri care costa mai mult decat o transmisie SH.

 

Singura posibilitate pe care mi-o pot stoarce ar fi ranforsarea puntii spate , ranforsarea fiind astfel conceputa incat tractiunea plugului sa se agate de ranforsa suplimentara , care este aplicata pe punte in principal in zona butucilor rotilor spate ...

OK, eu ma retrag aici din subiect , ca simt ca n-am ce cauta ....

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

@cos nu trebuie sa te retragi deoarece ai niste cunostinte foarte vaste in ale mecanicii. Mereu imi face placere sa citesc ce scri!

 

In legatura cu plugul....ai dreptate dar aici nu cred ca se discuta de arat non stop cum ar trebui sa are un tarctor. Daca are omu cateva hectare pe un deal si nu poate/vrea sa are cu tractorul (sau caii) nu vad asa o mare fortare a masinii.

 

Problema mai mare este cum agata plugul de sasiu :grin:, prin ce metode!

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link to comment
Share on other sites

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

Àsta este si problema ca am de arat numai jumatate de hectar, nu este mult si de asta ma tot gandesc sa ii fac un plug dar nu prea stiu ce sistem de prindere sa ii fac si cum sa bag plugu in brazda . Ca nu vreau sa ma tot rog de unu si de altu sa imi are ,iar cu caii este greu de lucrat daca nu sunt obisnuiti .va multumesc de pareri :tk

Link to comment
Share on other sites

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

Eu sincer am vrut sa am un 4x4 la casa pentru offroad, dar daca am nevoie de el sa il pot folosi si la alte treburii de exemplu car fan ,car lemne , la carat de bagaje (de la locul unde las masina si pana unde am casa este de urcat pe un drum forestier cam 2 km) deci la tot ce am nevoie Patrol'u este solutia stima

Link to comment
Share on other sites

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

Oare cat costa un astfel de plug? De la ce utilaj l au adaptat la masina?

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link to comment
Share on other sites

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

Oare cat costa un astfel de plug? De la ce utilaj l au adaptat la masina?

 

Nu prea stiu cat ar costa sau de la ce utilaj ar fi daca stie cineva este binevenit sa isi spuna parerea . stima

Link to comment
Share on other sites

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

Mai am o intrebare dupa ce pornesc motorul si ii dau un pic de talpa scoate fum alb dar dupa un timp negru ,oare dece ?compresie are porneste la sfert ?:hl iar ambreajul prinde cam sus? :hl

Edited by wick7ed
Link to comment
Share on other sites

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

Azi mi-a venit o idee daca pe k160 as pune ,motor de bmw 530d si cutie de y60 cu tot cu punti (fata ,spate) transmisie si tot ce mai are ,ce parere aveti ?Acesta as vrea sa fie proiectul meu(sper sa nu fi exagerat asa de tare) stima:tk

Edited by wick7ed
Link to comment
Share on other sites

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

Ce performante speri sa ai de la masina si ce vrei sa faci cu masina , dupa modificare ?

 

 

Se intampla sa cunosc bine masina asta ( tipul asta de masina ) . Prima mea alegere ar fi sa ma orientez spre un Y 60 , care vine din start la pachet cu o mare parte din manopera gata facuta - suspensie , punti , transmisie . E incomparabil mai usor si mai putin de munca sa modifici suspensia de Y60 , fata de munca de la zero ( proiectare , materiale , manopera ) . Tot acest efort costa , pe toate planurile , asa ca devine mult mai rentabil sa folosesti platforma de Y60 .

 

Daca totusi Y60 nu te satisface , atunci e clar ca ai o singura solutie - incepe sa-ti faci temele si sa aduni dotare tehnica . In cazul in care te gandesti sa iti pui in aplicare ideile singur-singurel cu masina asta care e vrei s-o faci ai doua posibilitati - sa te rupi de lume 99% din cele 24 ore pe zi , sau s-o termini la pensie . Eu ma pregatesc sa ma bag la o trotineta , dar probabil ca ma apuc numai dupa ce toate organele vor fi revizuite integral . Am avut ca baza de test un Nissan 260 ( destul de asemanatoare cu a ta , fabricate de aceasi mama ) , sunt destul de satisfacut de rezultate . Grosul manoperei e estimata pe la inceputul sezonului caldut al anului viitor .

 

( ...cele de sus nu se aplica daca ai banii de partea ta ... care nu-s putini in ce implica toate alea - piesele sunt cea mai mica problema ).

 

Sunt putine K-uri modificate ( si pe la noi foarte putine ) .

Edited by cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

Cu masina as vrea sa fac ceva mai mult decat soft ,dar pentru moment nu prea am fonduri pentru asa un proiect ,si o sa o las mai moale cu "super ideile" mai degraba ma pun sa studiez despre k-ul meu sa vad ce se poate face din el ,dar nu prea stiu de unde sa ma informez correct daca stie cineva sa imi dea si mie un manual al masini sau ceva informatii despre punti, motor etc .stima

Link to comment
Share on other sites

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

Asa cum e , poate mai mult decat iti imaginezi .

 

Daca ma uit inapoi cu calm si putin realism imi dau seama ca metoda lu' Lipoveanu a fost mai normala decat a mea - el a lasat masina pe transmisia si suspensia dupa modelul initial , insistand pe accesorizari si imbunatatiri cat mai apropiate de original .Metoda mea e exact contrariul , si inca mai este in plina evolutie .

 

Nu cred ca e cea mai indicata cale de urmat , cred ca nu merita volumul de munca si efortul financiar . Masina mergea binemerci asa cum era facuta de aia care se ocupa cu fabricarea lor si cam stiu cu ce se mananca si cum se fac de-astea , cu AC , tapiterie , incalzire , LSD , etc... toate functionale si revizuite de mine personal ....

Acum e taiata , ingreunata , cracanata , botoasa , curu' sus ... Ac out , aluminiu si unele tinichele , usor indoita peste tot locu' , nezgariata in compartimentul motor . Sentimentul de prietenie si alte alea atasamente de sufletu' ei nu e prezent la mine , prefer sa iubesc doar ce merita si nu ma atasez emotional de nici o troaca . Personal nu as mai repeta modificarile si nici nu recomand - doar daca iti doresti asta si consideri ca e absolut necesar . Discutam aici strict despre modelul tau de Nissan ( aproape similar cu al meu ) . Cei care au trecut si ei prin aceasi experienta imi cam impartasesc ideea ...( FOARTE PUTINI , ORICUM ...) .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

Cos daca te rog imi poti spune ce raport am in puntea spate (model 87 cu LSD) si puntea fata (model 87 fara LSD sau blocant) te intreb pe tine deoarece sti multe despre aceste modele (K-uri) stima

Edited by wick7ed
Link to comment
Share on other sites

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

Probabil 4,375 .

Cel mai sigur e sa verifici situatia reala ( desi Nissan e mai constant in echipare decat alti fabricanti care fac ghiveci amestecat intr-o masina si apoi o lasa in natura sa zburde si ea cum poate ...e mai sigur sa verifici ) .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Nissan patrol k160 -TANC

 

Probabil 4,375 .

Cel mai sigur e sa verifici situatia reala ( desi Nissan e mai constant in echipare decat alti fabricanti care fac ghiveci amestecat intr-o masina si apoi o lasa in natura sa zburde si ea cum poate ...e mai sigur sa verifici ) .

 

Multumesc ! am sa verific sa vad cum sta treaba stima.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use