Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Schimbare motor si cutie FZJ80


cipri778
 Share

Recommended Posts

Salut,

Poate ma ajutati cu cateva informatii.

Va rog sa imi spuneti daca se poate si daca merita financiar schimbarea motorului de 4.5 benzina, cutie automata cu un 4.2 diesel aspirat, cutie manuala.

Pe net am gasit doar ce a facut un canadian (aceeasi situatie) si a spus ca partea electrica a fost foarte dificil de pus la punct.

Multumesc

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Cauta informatii si pe site-ul http://www.ih8mud.com o sa gasesti mai multe persoane care au facut modificarea. Eu personal nici nu ma gandesc sa-l schimb cu un diesel, consumul la 100Km/h este de 11l iar in oras nu ma intereseaza ca nu o folosesc in regimul asta..poate doar iernile cu zapada multa cand chiar nici nu dau atentie consumului.

Ca un sfat fa o socoteala si vezi cam cati litri de benzina poti cumpara cu pretul noului motor si al cutiei la care mai adaugi manopera si materialele.De luat in considerare si posibilitatea ridicata de a-ti da 'batai de cap' ulterior cu diversele probleme care apar iminent dupa modificare.

Tu decizi !Eu iti doresc sa o stapanesti sanatos .

Edited by emanoeladrian
RAV 4 Model Luxury 2018.
Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Eu sunt fan diesel de aceea doresc o convertire. Si nu imi place nici cutia automata. Voi vedea pe viitor ce voi face.

Va rog sa imi spuneti care este acel furtun PHH. Nu am idee ce este.

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Schimarea este foarte dificila in sensul ca sunt multe de modificat inclusiv suporti motor si cutie, radiator, pod pedalier, manete si bineinteles instalatia electrica cu o gramada de relee aferente motorului diesel si cutiei manuale. Sincer, te sfatuiesc sa il lasi asa cum e original, eventual pui un GPL.

Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Am inteles. Idealul este HZJ80, cutie manuala. Voi folosi masina mai intensiv si dieselul consuma mai putin.

Pe asta am luat-o doar pe considerentul ca poate ii pot monta un motor diesel. O voi pune putin la punct ca sta de 3 ani si o voi vinde.

Merci de informatii

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

nu merita schimbarea.

unde ai vazut diferenta asta? 1FZ-FE - motorul tau, are 158KW. este sigur tot benzina?

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Da am acelasi tip de motor 1FZ-FE dar pe mobile am vazut doar cele de 205 cp (151 kw), al meu are 215 cp (158 kw). Poate confund eu, ca sunt chiar pe langa.

 

daca ar fi rentabila schimbarea as face-o cu siguranta.

Edited by cipri778
don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

eu tot n-am gasit unde scrie de 151 KW... doar de 158 KW. sa nu fie ceva pe plan local si pentru anumite piete (cum au facut si bmw cu is-ul in italia, amc cu tonele in europa).

Edited by air_wolf

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Pe mobile sunt la vanzare doar modele cu 151 kw. Doar una am vazut pe ebay uk cu 158 kw.

Nu conteaza, doream sa stiu mai mult ce au castigat cei de la Toyo umfland cu 10 cp motorul. Ii fac o poza la motor sa vad daca apare ceva in plus fata de unul de 205 cp.

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

daca era din seria "40th anniversary", cred ca ar fi trebuit sa scrie pe undeva... asa variante speciale au mai fost... chiar este interesant subiectul. motoarele s-ar putea sa nu difere cu nimic, sa fie totul din calculator.

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Acum am descoperit ca este importata din SUA. Diferenta fata de cele din Europa vad ca este pe la filtrul de aer. Acolo sunt cateva chestii in plus. Probabil diferenta de putere este de la calculator, cum ai spus tu.

DSC_0396.thumb.JPG.8ea8a394a48750db658449767d82038d.JPG

DSC_0398.thumb.JPG.aa89cfb0f322cfec9d3ed8565e54e0e7.JPG

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

 

Acela pare a fi motorul standard 4.5L benzina cu un supercharger adaptat. Eventual i-a fost marita cilindreea putin prin alezarea cilindrilor si alte pistoane dar nu e motorul din fabrica asa.

Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

la 20.000EUR cit cere pe ea, mai pui niste transport si ceva vama si te-ai scos. :mrgreen:

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

In afara de semnul din fata Toyota nu cred ca exista vreo asemanare intre ele :) . In acea masina sau investit probabil 15-20000 dolari.

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Stie cineva sa imi spuna de ce nu se alimenteaza pompa de benzina din rezervor? L-am scos si merge fara probleme alimentat direct de la baterie. Am verificat 2 mufe de sub masina dar nu acolo e problema. In panoul de sub volan, am o siguranta IGN de 7.5, o fi ignition cumva? Care la fel nu are alimentare. Nu stiu pe unde sa ma mai uit.

Multumesc

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Stie cineva sa imi spuna de ce nu se alimenteaza pompa de benzina din rezervor? L-am scos si merge fara probleme alimentat direct de la baterie. Am verificat 2 mufe de sub masina dar nu acolo e problema. In panoul de sub volan, am o siguranta IGN de 7.5, o fi ignition cumva? Care la fel nu are alimentare. Nu stiu pe unde sa ma mai uit.

Multumesc

 

Pompa de benzina este alimentata printr-un releu cu comanda din calculatorul masinii. Siguranta IGN nu cred ca are legatura cu asta. Calculatorul primeste un semnal de la un senzor de presiune in rampa comuna a injectoarelor si decupleaza pompa de benzina cand presiunea in respectiva rampa ajunge la o anumita valoare (cred ca vreo 4,5 bari). Sper sa nu vorbesc prostii. :)

Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Nu se intampla nimic nici cand pun contactul nici cand pornesc motorul.

Masina a avut montata o alarma Viper (model mai vechi) care bloca electromotorul. Poate o astfel de alarma sa blocheze si pompa?

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Poate o astfel de alarma sa blocheze si pompa?

 

E posibil.

Trebuie sa sap prin calculatoare ca aveam undeva o schema electrica de la FZJ80. Daca o gasesc iti voi putea spune care e pinul de la calculator care duce la comanda pompei de benzina si sa masori pe el daca iese semnal.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use