Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Schimbare motor si cutie FZJ80


cipri778
 Share

Recommended Posts

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Am curatat cu un spray senzorul, am inlocuit 2 furtune de vacuum, scos si curatat bujiile si totul a revenit la normal.

Inca o intrebare, cum nu ma pricep la cutii automate, in P, turatia sta mai sus ca in R si D (se vede pe video). E normal sau nu treaba asta?

 

http://www.youtube.com/watch?v=65WXfqiJZbw&feature=youtu.be

 

http://www.youtube.com/watch?v=hfabPr5twUg&feature=youtu.be

  • Like 1
don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Da, este normal. Ai sa vezi ca daca nu o accelerezi si dai drumul la frana, va pleca de pe loc si va merge cu aceeasi turatie la si in P.

Land Rover Discovery 2.5 TDi 1994

Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 1994

Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Asa este la toate automatele, la unele diferenta este mai fina, la tine pare putin cam mare dar nu cred ca este vreo problema.

Din ce se aude in video ai o rola/rulment la motor care e moarta de mult si se cere schimbata sau pompa servo...

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Merci de raspuns.

Are o rola intinzator care suiera.

Nu am ajuns sa vad de furtunul PPH, pana acum nu a scazut apa in radiator si sper sa nici n-o faca. Din punctul meu de vedere, DIESEL RULZ, mi se pare benzinarul foarte complicat, multa electricitate, multe furtune de vacuum... O fi mai silentios si puternic dar eu m-am obisnuit cu tractoarele.

In acest weekend, in functie de un raspuns cel il voi primi, voi vedea ce se va intampla cu FZJ-ul.

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Azi am desfacut comanda de la sofer pentru geamurile electrice, nu mergea doar cea de la sofer, celelalte nu functionau nici de la comenzile de pe usa respectiva. Din nou, multa rabdare si migala, piese f. mici aruncate prin cutie si cam toate oxidate. Am luat un spray de curatare si sa rezolvat. Merg toate, cam incet, dar din ce am citit cam toti se plang de asta. Ce nu am reusit sa rezolv este trapa electrica, motorasul se aude ca incearca sa miste, dar ceva blocheaza.

Azi am mai facut un drive test, putin rally raid, am simtit cutia greoaie pana sa incalzit uleiul. Parca incetinea masina, apoi a mers ca unsa. Plange probabil dupa un schimb de ulei.

Ca si senzatie nu se compara cu vreuna din masinile 4x4 conduse pana acum, dar am condus doar pick-upuri. Este confortabila si te simti f. bine pe scaun, depaseste ca si confort L200-le 2007 ce l-am avut. Treci peste gropi si pietre fara nici o problema, cu Papucul daca faceam la fel, cadeam sigur de pe scaun.

Maine mai trag o tura :)).

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Am mai testat odata masina si cutia in principal, se manifesta la fel pana se incalzeste. Clar urmeaza schimbul de ulei si cred ca trebuie sa cumpar bujii de calitate superioara, poate imi recomandati ceva.

 

http://www.youtube.com/watch?v=UhPkncMsoko

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Eu iti recomand bujii Denso Iridium cod IK16 . Sunt in jur de 65-70 ron bucata dar sunt excelente.

Land Rover Discovery 2.5 TDi 1994

Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 1994

Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Eu iti recomand bujii Denso Iridium cod IK16 . Sunt in jur de 65-70 ron bucata dar sunt excelente.

 

da, evident, dublu fata de cit sint in state :grin: dar sint bujii bune. la fel NGK-urile.

 

eu am avut noroc si am gasit pe original, ieftine.

 

pacat ca ai pus muzica la film :no

Edited by air_wolf

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

NGk-urile sunt ok? Am gasit pe site-urile de vanzari ceva mai ieftine (130 lei set de 4 buc).

Sincer ceva nu e ok. Din interior nu am auzit, dar la vizionarea filmuletului se aude cu un piston in minus, ma gandesc ca daca fum nu scoate (adica sa nu functioneze o bujie cum trebuie) cred ca un injector nu pompeaza gazolina cum trebuie. Dupa ce schimb oloiurile si bujiile vad ce mai este de facut.

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

sfatul meu este sa uiti de piesele din RO si cauta pe US (http://www.toyotapartszone.com) urmatoarele: rotorul, capac delco, bobina, fise de bujii, bujii toate ORIGINALE! diferenta este enorma. piese aftermarket gasesti, dar nu in romania, iar cele care chiar sint performance parts costa mai mult decit OEM-urile. iar ca bani o sa vezi ca iesi mai ieftin.

eu am avut rabdare si am luat 12 bujii, capacul, rotorul, fisele, bobina - originale toate, la circa 150$, in conditiile in care in romania, cele 6 fise de bujii erau 640lei! :banana

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

In urmatoarea perioada voi fi destul de ocupat asa ca nu voi mai avea timp de masina aproape deloc. Astfel ca o voi vinde.

Emotiile sunt mixte, imi place mult 80-ul ca model si sper ca pe viitor sa cumpar un HZJ, dar am avut si momente de stres cu acest FZJ, eu nefiind de meserie (doar pasionat) mi-a fost greu de multe ori cu reparatia lui.

Per general sunt multumit ca masina merge din nou dupa 4 ani (daca vanzatorul nu m-a mintit) de stat prin balarii, parasita intr-o curte cu destinatia - cazare pentru oamenii strazii.

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

Din pacate ieri, ursoaica ma lasat balta pentru prima oara. M-am oprit la o vulcanizare si motorul nu a mai pornit. Se auzea doar releu EFI si un click. A plecat la mecanic doar tractata. Se pare ca bendixul de la electromotor nu mai functioneaza si nu mi-am adus aminte de metoda Daciana - electromotor - ciocan - poc (am avut Dacie dar nu am avut parte de aceasta problema niciodata).

Inca o problema ce nu am ajuns sa o rezolv este ca nu pleaca cum trebuie pana la 1300-1400 rpm. Trebuie sa o accelerez f. incet, daca nu, parca se ineaca, dupa ce trece de 1500 rupe asfaltul. Stie cineva care e treaba acolo?

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

daca in rest e in stare perfecta (aprinderea, relee, bujii incandescente, compresie, etc...) merge s-o pornesti si tractata. EU pe a mea asa am pornit-o cand o cedat electromotorul, si o pornit super usor. Am tras de ea cu un Opel Astra de 1.4 :grin: si nu am simtit nici macar smucitura cand o pornit toyota in spate, cum o debreiat amicul de era in toyota, cum o pornit. CU ciocanul o pornit doar o singura data dupa ce o inceput sa caraie, dup-aia numa trasa la sufa o mai luat-o din loc. :h5

 

LE: mi-o scapat, a ta e benzinara...deci ignora partea cu cu buji incandescente & shit :grin:

Edited by l_stoian79

"Explore.Dream.Discover."-Mark Twain

cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1

"my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana

Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

sa nu fie de la firul care nu-ti permite s-o pornesti decit daca ai frina apasata.

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

S-a rezolvat problema, porneste si gafaie din nou. Era intr-adevar bendix-ul de la electromotor. Daca ma ducea capul, probabil cu o lovitura bine plasata pornea.

Am un atelier mecanic in apropiere care se ocupa si de cutii automate, sper sa ma ajute cu problema cutiei sau ce o fi acolo.

Avand in vedere ca nu mi-am schimbat parerea despre cutia automata (ma cam enerveaza), are cineva vreo idee daca cutia manuala de la HDJ80 24 valve 170 cp s-ar putea potrivi fara modificari majore?

Merci!

Edited by Astral
don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Schimbare motor si cutie FZJ80

 

A fost sa vada cineva masina si mi-a atras atentia ca nu merge compresorul climei. Nu stiam cum e principiul de functionare si l-am dezinformat in aceasta problema.

Intrebare: obiectul asta se poate repara sau trebuie inlocuit? Am citit pe un forum ca nu se cupleaza daca nu mai e freon in instalatie. Adevarul e ca la cat a stat posibil sa fii ruginit.

Am aflat si ca functioneaza centralul blocat in Low dupa ce "disperatul" a fortat masina la maxim pana la 80-90 km/h pe soseaua uscata. Daca busea ceva il aruncam din mers....

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use