Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jurnal de bord - Jimny Urban


SOGO
 Share

Recommended Posts

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Si eu am facut o pasiune din ce in ce mai costisitoare pt Jimny si in cazul meu vor urma ca dotari niste anvelope AT si poate un troliu deoarece am inceput sa merg destul de des pe coclauri.

Poate ne vedem la vreo iesire. Copilotul meu se numeste Darius si are 6 ani.

 

pe 6 cand incepem daca vrei stam de vorba legat de iesiri si celelalte :) ma bucur ca mai sunt colegi care impartasesc aceeasi pasiune :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

De Mos Craciun, Jimny a primit un roof box de micut, de 240 l, tocmai bun pentru el.

............................ Deci o cutie mai mare chiar nu se justifica...

 

Eu tocmai ce am montat pe a mea un Thule Ocean 80, cu dimensiunile exterioare 133x87x37 cm si un volum de 320 litri. L-am gasit in urma cu cateva luni pe Okazii, nou-nout, la 550lei. Barile sunt tot de la Thule, modelul cu antifurt.

Am bagat in cutie un Samsonite destul de voluminos si doua rucsace mai mititele, fara probleme. In portbagaj am mai indesat o geanta sport, fara a rabata si gata......talpa pana in Sinaia.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Ocean 320 (240 litri) de la Thule, are deschiderea prin spate, ceea ce mi se pare mult mai incomod pentru o masina inalta decat deschiderea pe lateral cum este la Kronos 320 (cutia de 240 de litri de la Norauto). Posibil Thule sa fie un pic mai practic la proportii, fiind mai putin profilat aerodinamic, este mai boxy, deci, teoretic mai putin restrictiv la forma bagajelor. Overall l-ai gasit la pret bun, eu am gasit doar peste 8-900 de lei (acolo unde era pe stoc), nu am cautat pe okazii pentru ca ma interesa factura, ca si cheltuiala deductibila pe firma, dupa trasul liniei ma costa mai putin :) ( practic cel de la norauto m-a costat 300 de lei) .

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Se pare ca roof box ul nu e singura coincidenta... Si eu am avut cam acelasi parcurs psiho-automobilistic, de la complex inapoi la simplu (jimny e a 13 pea mea masina). Si eu simt nevoia cel putin a termometrului si poate a unui scaun mai comod. Si in cazul meu Jimny pune un zambet pe fata de fiecare data cand il conduc(aproape zilnic). Cealalta masina a mea are inclusiv padele pt schimbarea vitezelor la volan si nu mai insir celelalte dotari, dar cu toate astea nu m-am mai suit in ea de vreo 6 luni ;).

Si eu am facut o pasiune din ce in ce mai costisitoare pt Jimny si in cazul meu vor urma ca dotari niste anvelope AT si poate un troliu deoarece am inceput sa merg destul de des pe coclauri.

Poate ne vedem la vreo iesire. Copilotul meu se numeste Darius si are 6 ani.

 

este clar, exista multe asemanari :) . Si eu caut AT-uri, dar nu am vazut nimic realmente interesant pe dimensiunea standard ne-resapate. Un model de la Lassa, pe care l-am avut candva, de mult, prin anii 2000 pe un Terrano2 si au fost cam horror, ceva de la Dunlop, dar par cam fragile si un model de la Bridgstone, despre care cat am cautat nu am gasit nici un comentariu bun :)) . Vorbesc aici de anvelope palpaile, pe care chiar le poti cumpara de noi (in stoc), nu doar despre povesti cu zane si poze de pe net...

La troliu si la copilot se pierd asemanarile :) . Troliu, momentan nu am in plan, iar copilotul meu are 10 ani.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

nu au 205/70/15 nici mt, nici at. Cam ce am zis eu sunt singurele optiuni palpabile pe dimensiuni stock, pt cei care nu vor sa taie (inca) din aripi.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Eu tocmai ce am montat pe a mea un Thule Ocean 80, cu dimensiunile exterioare 133x87x37 cm si un volum de 320 litri. L-am gasit in urma cu cateva luni pe Okazii, nou-nout, la 550lei. Barile sunt tot de la Thule, modelul cu antifurt.

Am bagat in cutie un Samsonite destul de voluminos si doua rucsace mai mititele, fara probleme. In portbagaj am mai indesat o geanta sport, fara a rabata si gata......talpa pana in Sinaia.

E bun thule si pretul la care l-ai luat e super ok.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

este clar, exista multe asemanari :) . Si eu caut AT-uri, dar nu am vazut nimic realmente interesant pe dimensiunea standard ne-resapate. Un model de la Lassa, pe care l-am avut candva, de mult, prin anii 2000 pe un Terrano2 si au fost cam horror, ceva de la Dunlop, dar par cam fragile si un model de la Bridgstone, despre care cat am cautat nu am gasit nici un comentariu bun :)) . Vorbesc aici de anvelope palpaile, pe care chiar le poti cumpara de noi (in stoc), nu doar despre povesti cu zane si poze de pe net...

La troliu si la copilot se pierd asemanarile :) . Troliu, momentan nu am in plan, iar copilotul meu are 10 ani.

 

Avand in vedere ca masina e in garantie te inteleg ca nu vrei sa o modifici in nici un fel.

Eu probabil voi merge pe 215.75.15 sperand ca SL ul de 4 cm pe care il am deja o sa fie suficient.

Vezi daca iti plac astea http://www.anvelope1.com/Tyre/205/70TR15%20GOODYEAR%20TL%20WRL%20AT/SA%20(NEU)%2096T%20*E*/?tire_id=5452000854926

Mai au si cei de la General tire ceva interesant dar e adevarat ca au cam disparut de pe piata.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

pe 6 cand incepem daca vrei stam de vorba legat de iesiri si celelalte :) ma bucur ca mai sunt colegi care impartasesc aceeasi pasiune :)

 

Sigur ca ne putem auzi. Pasiunea o impartasesc cam toti de pe forum, dar pentru iesiri reusite e nevoie de un pic mai multe compatibilitati. Eu am gasit aici pe forum parteneri de iesiri cu care sunt pe aceeasi lungime de unda si cu care merg relativ des pe coclauri. Fiind un forum destul de fregventat, sigur vei cunoaste aici parteneri compatibili pt tipul de iesiri pe care ti le doresti.

MULTUMESC CU OCAZIA ASTA INITIATORILOR SI ADMINISTRATORILOR ACESTUI FORUM.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Vezi daca iti plac astea http://www.anvelope1.com/Tyre/205/70TR15%20GOODYEAR%20TL%20WRL%20AT/SA%20(NEU)%2096T%20*E*/?tire_id=5452000854926

 

Am gasit si eu modelul asta si mi s-a parut extrem de interesant pt ca semana de departe cu BFG T/A. Crec ca am contactat chiar situl gasit de tine (sper sa nu ma insel) si mi-au zis ca nu mai face parte din oferta lor de ceva vreme, si nu, nu le pot aduce nici la comanda. D'aia zic ca atunci cand chiar vrei sa cumperi, optiunile sunt cam limitate pe dimensiunea asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

nu au 205/70/15 nici mt, nici at. Cam ce am zis eu sunt singurele optiuni palpabile pe dimensiuni stock, pt cei care nu vor sa taie (inca) din aripi.

 

Salutare tuturor!

Am tot cautat si eu anvelope care sa fie ok si in teren si pe asfalt dar care sa nu ma oblige sa modific masina pentru ca 90 % din timp o folosesc in oras.

Desi mai scumpe, ar fi si varianta: Maxxis M8060 Trepador 205/70 R15C 104 si se pare ca se pot livra de catre cei de la cauciucuridirect.ro.

Cum vi se par?

Edited by alin_t
Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Salutare tuturor!

Am tot cautat si eu anvelope care sa fie ok si in teren si pe asfalt dar care sa nu ma oblige sa modific masina pentru ca 90 % din timp o folosesc in oras.

Desi mai scumpe, ar fi si varianta: Maxxis M8060 Trepador 205/70 R15C 104 si se pare ca se pot livra de catre cei de la cauciucuridirect.ro.

Cum vi se par?

 

Arata bine. Cred ca nu sunt M+S.

 

Eu dupa ce am comparat un BFG 215/75/15 cu INSA TURBO 205/70/15 m-am hotarat ca nu are rost sa dau banii pe primele pentru ca:

 

1 sunt doar cu vreo 1 cm mai mari pe diametru in realitate.

2. INSA au aceeasi greutate (chiar unpic mai usoare)

3. Prefer sa raman pe dimensiunea legala, ca sa nu dau explicatii (spaga) la ITP.

 

Ne e exclus insa sa ma mai sucesc de cateva ori pana le cumpar.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

O recomandare mai mult decat de bun simt, zic eu: KUMHO KL71 MT ... iar ca dimensiune castigi si putin in inaltime fara sa necesite modificari masina, si ai si o latime mai mica (195) numai buna sa compenseze greutatea extra fata de dimensiunea standard, bine venita la economia de carburant.

 

Si un site cu un pret foarte ok (sper sa nu fie probleme de reclama): http://anvelomag.com/anvelope?product_id=10809

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Arata bine. Cred ca nu sunt M+S.

 

Eu dupa ce am comparat un BFG 215/75/15 cu INSA TURBO 205/70/15 m-am hotarat ca nu are rost sa dau banii pe primele pentru ca:

 

1 sunt doar cu vreo 1 cm mai mari pe diametru in realitate.

2. INSA au aceeasi greutate (chiar unpic mai usoare)

3. Prefer sa raman pe dimensiunea legala, ca sa nu dau explicatii (spaga) la ITP.

 

Ne e exclus insa sa ma mai sucesc de cateva ori pana le cumpar.

Producatorul zice ca ar fi 80% off road si 20 on road (http://www.maxxistyres.com.au/tyredetails.php?id=16&cat=4 ) si nu sunt reesapate ca cele INSA TURBO, sau ma insel?

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

O recomandare mai mult decat de bun simt, zic eu: KUMHO KL71 MT ... iar ca dimensiune castigi si putin in inaltime fara sa necesite modificari masina, si ai si o latime mai mica (195) numai buna sa compenseze greutatea extra fata de dimensiunea standard, bine venita la economia de carburant.

 

Si un site cu un pret foarte ok (sper sa nu fie probleme de reclama): http://anvelomag.com/anvelope?product_id=10809

 

O alternativa buna si mai ieftina, singurul "inconvenient" ar fi ca nu au dimensiunea din talon.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Producatorul zice ca ar fi 80% off road si 20 on road (http://www.maxxistyres.com.au/tyredetails.php?id=16&cat=4 ) si nu sunt reesapate ca cele INSA TURBO, sau ma insel?

 

Tu vorbesti de alte anvelope fata de cele mentionate in quote-ul tau :wink:

Maxxis Trepador (MT) am eu si pot sa spun asa:

- dimensiune standard, deci 100% legale. La Jimny se pot omologa la RAR maxim 205/75R15 pentru ca se incadreaza in limita de toleranta de 3%

- neresapate, dar mai grele decit alte anvelope de dimensiuni similare (dar tot ne-resapate) pentru ca flanc-ul are 6 straturi si nu 2 cit sint la anvelopele de strada (alea de iarna sau alea pe care le am eu la vinzare spre exemplu)

- comportament decent on-road, inclusiv zgomotul la rulare

- comportament excelent in teren, atit cit le-am folosit eu (off-road usor si un pic peste)

- se echilibreaza foarte bine cu putin plumb, rezerva s-a echilibrat natural fara a fi nevoie de plumb

- anvelope directionale

- stantate M+S, dar nu stiu cum se comporta iarna, pentru ca am anvelope dedicate

- pretul este un pic cam mare si oricum nu se gasesc la noi, eu le-am comandat din UK

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Tu vorbesti de alte anvelope fata de cele mentionate in quote-ul tau.

Pretul este un pic cam mare si oricum nu se gasesc la noi, eu le-am comandat din UK

 

Ai dreptate legat de procentajele off road si on road. Sunt prezentate un pic confuz pe site-ul producatorului.

Legat de posibilitatea de a le cumpara la noi, eu le-am gasit la: cauciucuridirect.ro la 560 ron cu transport cu tot.

As da si link-ul dar nu mi-e clara inca politica site-ului. (sa nu se considere reclama).

La ce pret ai ajuns cu tot cu transport din UK?

Edited by alin_t
Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

O recomandare mai mult decat de bun simt, zic eu: KUMHO KL71 MT ... iar ca dimensiune castigi si putin in inaltime fara sa necesite modificari masina, si ai si o latime mai mica (195) numai buna sa compenseze greutatea extra fata de dimensiunea standard, bine venita la economia de carburant.

 

Si un site cu un pret foarte ok (sper sa nu fie probleme de reclama): http://anvelomag.com/anvelope?product_id=10809

 

Buna recomandarea. Se pot in inscrie dimensiunile astea in civ? A incercat cineva?

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Buna recomandarea. Se pot in inscrie dimensiunile astea in civ? A incercat cineva?

 

Nu am idee, nu m-a interesat niciodata aspectul acesta la niciuna din masinile mele. Aripi taiate, trolii, bare si fierotanii... cauciucul era ultima mea grija daca m-ar fi oprit militienii, mai ales in cazul de fata, cand de la 205/70 la 190/80 e doar un lat de p..a diferenta. :grin:

 

In alta ordine de idei, la Jimny-ul meu, cand l-am dus la RAR sa-i scot cartea am intrebat/rugat pe inginer sa-mi spuna daca poate sa-mi mai treaca in plus pe langa stock si alte dimensiuni, tocmai in ideea ca o sa bage si el un 215/75 sau un 195/80 (care in cazul de fata, MT, este cat un 215 HT)... si surpriza... ma trezesc cu 235/75 R15 in carte :ha:.... deci, acum trebuie sa iau in calcul si un reductor mai redus - m-a bagat la ganduri/cheltuieli :ha:

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

maxxis trepador sunt ca niste anvelope de iarna nici decum cum zice producatorul am avut pe un jimny diesel si nu mi-a placut cum merg pe unde am urcat cu maxxis am urcat si cu anvelopele de iarna,cramponul prea mic nu se compara cu bf Goodrich

daca chiar vrei sa dai niste bani ia bf Goodrich sunt si mai ieftine si mult mai bune decat maxxis.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

daca chiar vrei sa dai niste bani ia bf Goodrich sunt si mai ieftine si mult mai bune decat maxxis.

Exisata bf Goodrich 205/70 R15 off road ?

Edited by alin_t
Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Ai dreptate legat de procentajele off road si on road. Sunt prezentate un pic confuz pe site-ul producatorului.

Legat de posibilitatea de a le cumpara la noi, eu le-am gasit la: cauciucuridirect.ro la 560 ron cu transport cu tot.

As da si link-ul dar nu mi-e clara inca politica site-ului. (sa nu se considere reclama).

La ce pret ai ajuns cu tot cu transport din UK?

 

Iar le incurci. Eu nu am zis nimic de procentaje ;)

Pe mine m-au dus aproape 100 de lire bucata cu transport cu tot.

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

maxxis trepador sunt ca niste anvelope de iarna nici decum cum zice producatorul am avut pe un jimny diesel si nu mi-a placut cum merg pe unde am urcat cu maxxis am urcat si cu anvelopele de iarna,cramponul prea mic nu se compara cu bf Goodrich

 

Anvelopele de iarna se echivaleaza oarecum cu niste AT-uri si oricum majoritatea nu au suport lateral, spre deosebire de majoritatea AT-urile care au asa ceva. Crampoanele de BFgoodrich KM2, ca banuiesc ca despre alea vorbesti, sint comparabile ca dimensiuni cu Maxxis Trepador. Nu am idee care dintre ele e mai mare si care are distanta dintre crampoane mai mare, dar sigur diferenta aia, de partea cui o fi, nu este atit de mare.

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Iar le incurci. Eu nu am zis nimic de procentaje ;)

Pe mine m-au dus aproape 100 de lire bucata cu transport cu tot.

Am vazut ca sunt 2 modele: unul Radial care e mai off road si unul mai "normal" despre care vorbim noi defapt. :)

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use