Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jurnal de bord - Jimny Urban


SOGO
 Share

Recommended Posts

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

La Maxxis Trepador exista modelul "normal" care se fabrica si in dimensiunea pentru Jimny si modelul competition care are flancul mult mai agresiv (constructie bias, nu radial), insa nu se fabrica decit in dimenisuni de 37", respectiv 40" (sistem american de specificare a dimensiunilor). Ca sa iti faci idee, anvelopa de Jimny are aproximativ 26" dupa sistemul american.

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

La Maxxis Trepador exista modelul "normal" care se fabrica si in dimensiunea pentru Jimny si modelul competition care are flancul mult mai agresiv (constructie bias, nu radial), insa nu se fabrica decit in dimenisuni de 37", respectiv 40" (sistem american de specificare a dimensiunilor). Ca sa iti faci idee, anvelopa de Jimny are aproximativ 26" dupa sistemul american.

Multumesc pentru lamuriri! Mai ales cele legate de sistemul american, am tot vazut si asfel de valori si nu intelegeam de unde vin :)

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Si pt ca am divagat un pic cu discutiile despre anvelope, inchei si etapa asta anuntand ca l-am echipat azi pe Jimny cu Insa turbo ranger (deci AT) 205/70/15 noi noute. La prima vedere sunt multumit (pe asfalt).

 

Anvelopele vechi COOPER WEATHER MASTER ST2 sunt la vanzare la sectiunea dedicata.

Edited by SOGO
Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Sa va fie de bine :h5

Cit au costat si cum s-au echilibrat? Insa astea nu sint resapate?

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Sa va fie de bine :h5

Cit au costat si cum s-au echilibrat? Insa astea nu sint resapate?

 

380 bucata. Au cerut intre 80 g si 300 g de plumb. Merg cu 130 fara vibratii sau mult zgomot.

Da sunt resapate (de fapt reconstruite sau remoulded).

 

O sa anunt si diferenta de consum cand apuc sa fac plinul.

 

Per ansmblu sunt multumit.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

380 bucata

 

:ang2 de unde la pretul asta?... nu fac reclama, n-am niciun interes, dar sunt pe piata la la 320lei, noi cu garantie 2 ani.

Acum asta e, sa le stapanesti sanatos si sa te poarte cu placere! :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

:ang2 de unde la pretul asta?... nu fac reclama, n-am niciun interes, dar sunt pe piata la la 320lei, noi cu garantie 2 ani.

Acum asta e, sa le stapanesti sanatos si sa te poarte cu placere! :h5

 

Si astea sunt noi si cu garantie. Dar daca ai vazut oferte mai bune poti sa dai mai multe informatii ? Poate profita alti colegi de forum....cred ca asta e rolul forumului, nu?

Merci pt urari!

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Si astea sunt noi si cu garantie. Dar daca ai vazut oferte mai bune poti sa dai mai multe informatii ? Poate profita alti colegi de forum....cred ca asta e rolul forumului, nu?

Merci pt urari!

 

N-am postat pentru a nu se considera reclama...dar, daca nu e nicio problema, iata site-ul cu pricina AICI.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Pt. ca am promis ca va tin la curent, iata ce accesorii/modificari a mai primit Jimny:

 

- Bara fata scurtata pentru a mari unghiul de atac

- furtune de frana mai lungi de pe jimnybites (pt ca stateam stresat dupa inaltare - acum e ca la carte)

- un stiker - de unde si noua porecla ''Stelutza''

- un scut pt diferentialul fata si barile de directie din duraluminiu de 6 mm extrem de solid si usor (7 Kg)

- 2 proiectoare cu halogen pe acoperis (sper sa le inlocuiesc curand cu LED)

- 0 teava de 60mm prinsa cu suruburi pe cele 2 capete de lonjeroane sub bara fata, cu rol de a lua ea prima contact cu malul atunci cand unghiul de atac este totusi insuficient

- 2 biciclete in spinare (deocamdata ne antrenam prin parcuri dar in curand speram sa facem Baiului pe biciclete, cu stelutza in asistenta)

 

si era sa uit...sunt in facere 2 praguri (rock slidere) custom made din aceeasi bara de 60mm. Sper sa vi le arat sapt viitoare.

Pana atunci...uite niste poze cu ce v-am povestit mai sus:

 

IMG_1655.thumb.JPG.ab8b6a565ae604d20510c18902e6e9d2.JPGIMG_1652.thumb.JPG.c899502e548b546b588aed4df6dec424.JPGIMG_1651.thumb.JPG.14009e630d2affb92f6ba58350cdff48.JPGIMG_1649.thumb.JPG.2a63f97e31cb28ee63e1ce490f9e93eb.JPG

 

Ca de obicei, astept critici, remarci, intrebari referitoare la modificari sau chiar pe dinafara :)

Edited by SOGO
Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

De unde ai luat scutul pentru diferentialul fata?

Imi pare mie sau ai montat si flanse?

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

De unde ai luat scutul pentru diferentialul fata?

Imi pare mie sau ai montat si flanse?

 

Salut, detalii despre scut nu pot sa dau aici pt ca ma "cearta" MAX ca fac reclama la el pe forum. Deci daca doriti detalii, va rog sa ma contactati pe privat sau la telefon.

 

Da. Am si flanse. Daca citesti tot Topicul - "Jurnal de bord - Jimny Urban" vei afla despre toate modificarile pe care le-am facut pana acum.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Salut,

 

Scutul ăla pe ce se prinde? Dacă se prinde pe șasiu, nu e bine deloc ... pentru că ți-ar limita flexarea punții și chiar există posibilitatea ca puntea să lovească în el la denivelari mai pronunțate. Probabil că la configurația actuală nu e posibil - pentru că mașina ta e limitată foarte mult de bieletele antiruliu de la bara stabilizatoare. Dar dacă te hotarasti s-o dai jos (bara stabi) se schimbă datele problemei. Mașina poate fi facută să flexeze mult mai mult, altfel nu se justifică furtunurile de frână mai lungi ;)) îți pun poze pentru exemplificare ...

 

IMG_20130202_144245.thumb.jpg.16e133cb50cf255a4d44f1effecca389.jpgIMG_20130202_145739.thumb.jpg.d220e258dbc6bf1f3d33565f6e3631a0.jpg[ATTACH=CONFIG]214630[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]214631[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]214632[/ATTACH]

 

Așa era la mașina mea flexarea punților, cu bara stabi dată jos. De reținut, kit de înălțare SL de 7,5 cm (3 inci) și furtunurile de frână erau cele originale, stock, desprinse din prinderile originale (o prindere pe caroserie în semiaripa stânga față și o prindere la puntea spate pe partea dreaptă) și mașina avea flex grupa mare, iar futunurile nu se întindeau la blană niciodată.

 

Reiau, scutul tău seamănă mai mult cu ăsta de Vitara, care observi, are bascule pe față, nu punte rigidă.

 

1633708420_ScutVitara.thumb.jpg.1615ba30952ad7579291a5a3032c338c.jpg

 

Dacă scrii pe Google images Jimny front axle diff guard, armor, etc. vei vedea cum trebuie să arate protecțiile de punte, diferențial față pentru Jimny, adică așa

 

39892497_Jimnydiff.jpg.5ac5108d28f45aa828a763dcace490b4.jpg38145180003_large.thumb.jpg.eb4f543e89e0c27480c66728d2d08420.jpgJimny.thumb.jpg.7c3b5df1ce531abcde62490d84ae5b17.jpg1773207311_CalminiJimny.jpg.6758d7000d54e19d089c822a5850d8f0.jpg

 

Editare ulterioară - M-am uitat mai atent la poza cu scutul tău și observ că este prins tot pe punte, deci e foarte ok. Forma lui ciudată m-a indus în eroare la prima vedere!

 

Toate cele bune! :h5

IMG_20130815_182833.thumb.jpg.01cf7924e83ff3c0d181ac82b6f0ec25.jpg

IMG_20130815_182802.thumb.jpg.967d925a015e72c854b68e5656194b89.jpg

IMG_20130815_182747.thumb.jpg.7019ce68ff3eed33b5de5239afe6a820.jpg

Edited by mita31
All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! lllllll
Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Salut,

 

Scutul ăla pe ce se prinde? Dacă se prinde pe șasiu, nu e bine deloc ...

 

Nu se prinde de sasiu in nici un caz, pare ca se prinde de tendoane.

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Salut,

 

Scutul ăla pe ce se prinde? Dacă se prinde pe șasiu, nu e bine deloc ... pentru că ți-ar limita flexarea punții și chiar există posibilitatea ca puntea să lovească în el la denivelari mai pronunțate. Probabil că la configurația actuală nu e posibil - pentru că mașina ta e limitată foarte mult de bieletele antiruliu de la bara stabilizatoare. Dar dacă te hotarasti s-o dai jos (bara stabi) se schimbă datele problemei. Mașina poate fi facută să flexeze mult mai mult, altfel nu se justifică furtunurile de frână mai lungi ;)) îți pun poze pentru exemplificare ...

 

Salutare

 

Multumesc pt. feed-back.

Furtunele mai lungi le-am luat de noi dar la un pret bun (o ocazie).

Scutul se prinde pe puntea fata si nu atinge nicaieri, oricat ar flexa aceasta (chiar si fara bara stabilizatoare).

El este similar cu cel din linkul atasat dar cu un design optimizat si o calitate mai buna (pot sa dovedesc) si cam la jumatate de pret pentru ca brandul nu este inca la fel de cunoscut ca ASFIR:

http://www.offroad24.de/shop/index.php?pli=1007040045

 

Daca vrei putem sa discutam mai multe in privat.

Poate ca imaginea atasata te ajuta sa intelegi mai bine modul de montare pe masina

592558415_InstructiunimontajSJF01mic.jpg.703228eef2a6513418d257a1c5a513ef.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Salutare

 

Multumesc pt. feed-back.

Furtunele mai lungi le-am luat de noi dar la un pret bun (o ocazie).

Scutul se prinde pe puntea fata si nu atinge nicaieri, oricat ar flexa aceasta (chiar si fara bara stabilizatoare).

El este similar cu cel din linkul atasat dar cu un design optimizat si o calitate mai buna (pot sa dovedesc) si cam la jumatate de pret pentru ca brandul nu este inca la fel de cunoscut ca ASFIR:

http://www.offroad24.de/shop/index.php?pli=1007040045

 

Daca vrei putem sa discutam mai multe in privat.

Poate ca imaginea atasata te ajuta sa intelegi mai bine modul de montare pe masina

 

Mulțumesc pentru poza, e și mai clar acum ... :h5

 

Te cred și fără dovezi (legat de prețul și calitatea scutului).

 

După forma lui, inițial, uitându-mă doar la prima ta poză, am crezut că se prinde cumva pe șasiu, în spate. E normal să nu atingă niciunde atâta timp cât e prins pe punte și se mișcă odată cu ea. Ce am spus eu cu atinsul punții în scut era valabil doar dacă scutul se prindea pe șasiu.

 

Putem discuta oricând pe PM.

 

Toate cele bune!:h5

All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! lllllll
Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

arata bine masinuta,cu o mica exceptie.bara aia fata parerea mea ca nu trebuia taiata,daca vroiai sa maresti unghiuk de atac faceai una custom,da asta e numai parerea mea.oricum mi se pare ca arata foarte urat,iar functionalitate......

Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better
Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

arata bine masinuta,cu o mica exceptie.bara aia fata parerea mea ca nu trebuia taiata,daca vroiai sa maresti unghiuk de atac faceai una custom,da asta e numai parerea mea.oricum mi se pare ca arata foarte urat,iar functionalitate......

 

Crede-ma ca m am invartit vreo 2 luni in jurul masinii pana m am hotarat sa o tai. Imi era mila. In final m am bagat cu botul intr un sant mai mare, am crapat o definitiv, dupa care mi a venit mai usor sa o tai.

Nu sunt inca sigur daca e bine sa pui bara de otel pe jimny....cred ca cea model vechi e un compromis bun.

In rest ...de acord cu tine ca nu e prea frumoasa bara taiata, da nici jimny nu e chiar cea mai frumoasa masina, deci...macar sa nu las bara in sant. Te asigur ca se castiga mult la unghiul de atac.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Nu sunt inca sigur daca e bine sa pui bara de otel pe jimny....cred ca cea model vechi e un compromis bun.

 

Asa este. Vezi ca se gasesc si barE de aluminiu, doar pretul e prohibitiv (500 euro + transport).

Edited by Astral

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Uite ca am reusit sa montam si pragurile. Nota 10 pentru Piticu' care este responsabil pentru executie si montaj (proiectul este al meu ;) )

IMG_2515.thumb.JPG.6bd50a66e585d93a2504485dbeb5ab8c.JPG

Edited by SOGO
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Re: Jurnal de bord - Jimny Urban

 

Salut, am urmarit posturile tale. Si eu am un Jimny din 2007 soft top, care nu m-a dezamagit pana acum. Incepind cu o saptamana in urma am probleme cu cuplarea sistemului 4x4. Poti sa ma ajuti cu informatia Service Dojo, locatie si daca totul la tine a fost OK. Eu folosesc masina mai mult de distractie in weekenduri imi duc familia la munte, trasee usoare. O am undeva langa Curtea de Arges, tinind cont ca eu sunt din Bucuresti. Unde locuiesti in Buc., daca ai timp de vorba dau o cafea.

 

Sa te bucuri de ea si cine stie, poate ne intersectam pe coclauri.

Călătoria aduce fericirea, nu neapărat destinatia propusă...

--------------------

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use