luciand Postat Ianuarie 17, 2014 Partajează Postat Ianuarie 17, 2014 Salutare comunitatii 4x4. Laurentiu ma numesc, sunt incepator(daca nu se pune faptul ca ma mai dau cu jeep-ul cherokee al unui amic, membru si el pe aici) Nu ma pasioneaza decat "mersul" prin locuri prin care nu ajungi cu dacia(pe care nu inteleg cum o intalnesti cam oriunde crezi ca esti singur) Sunt pasionat de fotografie si vreau sa imi achizitionez o masina care sa ma duca prin locuri greu accesibile cu compacte sau altele, deci fara pretentii de hard off road si stat in 2 roti, inamolit pana pe burta, etc Cu ocazia asta, v-as cere un sfat. Ce masina sa imi iau pentru ce am eu nevoie, incadrandu-ma in aproximativ 5-6000 euro cu un maxim 2000cm3 benzina cu/fara GPL si neaparat pe romania :). Nu vreau sa fie prea spartana, vreau ceva dotari si comfort...insa nu sunt prea pretentios. Mi-ar prinde bine ceva ajutor. Totusi as vrea sa fie fiabila si sa nu coste exagerat intretinerea sau impozit. Va fi o masina de weekend si vacante in munti ori campii lungi si fotogenice :D Cu riscul de a rade de mine cativa experti de pe aici, am gasit asa ceva...repet ca nu prea ma pricep la tractoare...deci am ales dupa pret si dotari. Urmeaza sa aflu despre intretinere si problemele tipice. Nu sunt limitat la ce e mai jos, sunt deschis la a gasi ceva ce mi se potriveste Foresterr - http://www.autovit.ro/subaru-forester-C31890383.html X-trail - http://www.autovit.ro/nissan-x-trail-C31655068.html Land Rover Freelander Mitsubishi Pajero Pinin http://www.autovit.ro/mitsubishi-pajero-pinin-C31670768.html Multa bafta va doresc, si astept ceva sfaturi :) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...