Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Reguli de off road...


Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Reguli de off road...

 

40 de grade ar fi ok.... peste 45 deja e cu problema... mare!

Esti sigur ca la 40 de grade? Ca eu o pun la 40...dar...clar mi-e frica! :P De unde iau un "inclinometru" d'ala? macar sa stiu ca ma mananca rau sa scap de teama asta! Stiu cat si cum sa atac frontal, ce "momentum" imi trebuie la o rampa, cum sa cobor si cum sa incrucisez, dar la inclinari laterale....e..aici e buba mare!

 

Link to comment
Share on other sites

Guest kecske

Re: Reguli de off road...

 

Teama de inclinarile laterale o avem toti si nu am auzit pe nimeni sa fi scapat de teama asta.

Dar e bine sa te temi un pic.

Link to comment
Share on other sites

Guest kecske

Re: Reguli de off road...

 

Nu poti asa.Fiecare inclinare e data de imprejurimi.Si unde merge ,merge si unde nu .....Sufa laterala

Link to comment
Share on other sites

Re: Reguli de off road...

 

Cel mai bun clinometru este stomacul unde nu te tine nu te bagi. Majoritatea masinilor la 40 grade se rastoarna din moment ca suprafata pe ce rulezi nu este asfalatata ( nu va luati dupa cifrele date de producatori sunt date care se refera la pozitie statica)

0747967945

kiss.zoltan@offroadmania.ro

Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat

Link to comment
Share on other sites

Re: Reguli de off road...

 

Probabil ca cifrele date de producator sunt si pt masini noi, nemodificate.

Deci doar aproximative pt o masina mai veche cu uzura in arcuri-amortizoare si ipotetice pt una modificata.

... undeva, candva, altundeva...
Link to comment
Share on other sites

Re: Reguli de off road...

 

Sunt de acord cu simtul din stomac,

intrebare:

care din voi ati avut timp sa va uitati la clinometru cand erati intr-o situatie de asemenea tip? eu personal sigur nu am avut, prefer sa urmaresc ce se intampla in jur.

daca puteti incerca unde e acel punct in care masina se rastoarna va recomand sa o faceti: eu asa ma facut - si acum stiu unde ma rastorn, pardon unde ma rasturnam :). E foarte bine de stiut pt situati extreme: pante abrupte cu inclinare, ravene, etc...

o zi buna,

Paul.

M Pajero MK I - 2.3TD - 86

T Land Cruiser LJ 70 - 2,4TD - 92

Link to comment
Share on other sites

Re: Reguli de off road...

 

Sufa lunga, obiect solid (pom?) pe partea in care NU e prapastia, un ochet, geamurile lasate pe partea respectiva si faci bucla cu sufa in jurul obiectului solid si 'montantului B' al masinii.

Link to comment
Share on other sites

Re: Reguli de off road...

 

A uitat Levo sa va spuna ceva

 

Poza 2 a uitat sa se asigure si acum se incearca scoaterea lui din c....t. Oricum asa trebuia facut la inceput

 

Din pacate nu am poze (eram la volan) pe un drum de padure s-a rupt jumatate de drum pe o portiune de 10 m a ramas doar o urma de cauciuc. L-am trecut foarte elegant in stilul mentionat mai sus singura diferenta era ca am pus sufa copac cu scripete prin ea trecut cablul de la troliu fata si carligul de la cablu legat in curul masini (montajul se numeste pendul)

 

Atentie: Nu incercati cu masini fara diferntial 100% blocabil macar pe un ax

0747967945

kiss.zoltan@offroadmania.ro

Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Reguli de off road...

 

Curios ca au scris marca de masina in articol.

O situatie neplacuta si cred ca au frigiderele pline pina la anul....

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Reguli de off road...

 

Curios ca au scris marca de masina in articol.

O situatie neplacuta si cred ca au frigiderele pline pina la anul....

Problema nu e marca masinii..... ci ca a plouat de a rupt norii. Puteau sa aiba cea mai bengoasa masina de extrem cu tot ce voiau ei pe ea. Au ajuns intr-un punct unde nu mai era cale de intoarcere. Mai pui ca era si noaptea si ploua de rupea.....
Unde esti tu Tepes Doamne...???
Link to comment
Share on other sites

Re: Reguli de off road...

 

pai daca erau 2 masini era mult mai bine

puteau sa joace o carte, puteau sa depene amintiri (mi multe), puteau sa se certe si sa faca tabere care la care tine partea...

adica e foarte normal ce sa intmplat

cu 1 sau 5 masini, cand te ratacesti sai te-ai infipt adevarat pe un traseu fara intoarcere.. e cel mai cuminte sa stai sa treaca noaptea, ploaia, etc, si apoi sa cauti solutii de iesire

desigur, daca sunt 2 masini DUPA ce trece (ploaia, noaptea etc) solutiile sunt mult mai multe si mai usoare

de aceea, trebuie ca in masina, nu in sacosa, in masina, permanent, sa ai la tine cateva conserve si ceva lichide de baut (am si in patrol si in IMS, ceva conserve si cateva doze de cola)

pe de alta parte, personal, nu agreez deloc fortarile de trecere pe portiuni necunoscute pe timp de noapte

e muult mai dificil si mai periculos, atat pentru vizibilitatea redusa cat si pentru timpul de reactie si oboseala (care o presupunem ...)

poti sa iti rastorni masina si ziua si noaptea, dar probabilitatea ca sa o rastorni noaptea e mai mare si recuperarea mult mai dificila

e o situatie ciudata, unii vor asta, forteaza, restul ii urmeaza(de parca ar putea face altfel), si daca totul se termina cu bine, SUPER , toti sunt fericiti si se simt invingatori

daca se intampla ceva.... ei bine, cel care a avut initiativa va fi pus la zid de toti, indiferent de ce au spus ei pe parcurs.

optez pentru siguranta pe primul plan, si nu pentru teribilisme "sa vedem daca reusim"

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link to comment
Share on other sites

Re: Reguli de off road...

 

Cand esti contra cronometrul parerea mea e ca inclinometru nu are nici un sens....asta daca nu vrei doar sa arate bine pe bord.

Stomacul tau, experienta, cunoasterea masinii, e cea care iti spune daca sa te bagi sau nu pe o panta f inclinata.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Reguli de off road...

 

multumiri celor care au scris aici . sunt nou in bransa si face bine la sanatate .

filmuletul cu samuraiul este pe gustul meu deoarece tocmai am achizitionat unul.

prima iesire in teren a insemnat o noua scoala de soferi desi am peste 1,5 mil Km pe asfalt , parca eram la prima ora de conducere.

important! protejati natura ca altfel peste cativa ani nu o sa avem pe unde ne da cu masinutele

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Re: Reguli de off road...

 

De bun simt si normale intr-o tara cu oameni educati si civilizati ...

N-ar fi rau daca am respecta aceste norme elementare de conduita in trafic si in offroad.

Fiecare dintre noi ar trebui sa ne analizam comportamentul, limbajul si atitudinea cu maxima onestitate, sa incercam sa ne educam partenerii de trafic prin exemplul personal ...

Gabaritul sau puterea masinii sa nu fie argumentele indisciplinei si a lipsei de fair-play atat pe sosele, cat si prin noroaie.

M-as bucura sa fim noi cei care dam tonul unei conduite elegante in traficul haotic care ne inconjoara ...

Nissan Patrol Y61 / 2006 = PATROCLE, pregatit pentru noroaie

Nissan Pathfinder / 2006 = PASHA, stock + BFG/AT

Bicicleta TREK 3700

"Life is not about waiting for the storms to pass ... it's about learning how to dance in the rain."

4x4Maniac's is where we are

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use