Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari


alin-jeep
 Share

Recommended Posts

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salut sunt Marius posesor de Grand Ceroke 2.7 CRD din 2002,am probleme cu caldura ,masina nu da caldura dar clima pe rece functioneaza!Daca ati avut problema asta astept raspuns!Multumesc anticipat!

 

Salut, citeste http://forum.club4x4.ro/showthread.php?80305-Probleme-caldura-GC-din-2001, dar mai sunt si alte tread-uri, da search pe "probleme caldura GC" ...

Spor!

__________________________________

JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Martor airbag plus centura aprins

 

De ceva vreme vad la foarte multe granduri aceasta problema, airbag plus centura aprinsa, v ati lovit, a ti rezolvat?

Arcul spiral intre volan si coloana rupt?

Mufa de sub scaun care nu face contact?

Raman fara curent si inmagazineaza eroarea?

Altele...?

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Buna, incanu m am uitat, acum am ajuns acasa dar din ce am citit poate sa fie sistemul de la radiator de racire ulei servo putin blocat, fapt care ar duce si la convertizor etc?, am schimbat (reconditionat) caseta de directie, aveam cosarca de bile rupta inauntru (din ce mi a zis mecanicul)

 

Haha, noi ne-am intalnit la Dani in Baciu :)

Convertizorul (si uleiul din cutie) nu are treaba cu uleiu de servo.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salutare dragi colegi , am un Grand Cherokee 2.7 CRD din 2002 si mi-a picat cutie pe el recent.Ce cutii de viteza automate de la mercedes(de pe ce modele ,ex: C Klass, E klass,etc) sunt compatibile cu modelul meu? Am gasit de pilda o cutie de pe un C270 din 2003 si nu sunt sigur daca este compatibila .

Va multumesc frumos !

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salutare dragi colegi , am un Grand Cherokee 2.7 CRD din 2002 si mi-a picat cutie pe el recent.Ce cutii de viteza automate de la mercedes(de pe ce modele ,ex: C Klass, E klass,etc) sunt compatibile cu modelul meu? Am gasit de pilda o cutie de pe un C270 din 2003 si nu sunt sigur daca este compatibila .

Va multumesc frumos !

 

100% compatibila e doar cutia de Jeep, carcasa cutiei difera intre modelele cu tractiune spate si cele cu tractiune 4x4. Daca cumperi cutie de Mercedes trebuie de diesel sau de motoare mari, verificata sa fie la fel rapoartele si mutat tot ce e inauntru in carcasa de Jeep.

 

Ce a picat la ea? Ce simptome are?

Edited by ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Martor airbag plus centura aprins

 

De ceva vreme vad la foarte multe granduri aceasta problema, airbag plus centura aprinsa, v ati lovit, a ti rezolvat?

Arcul spiral intre volan si coloana rupt?

Mufa de sub scaun care nu face contact?

Raman fara curent si inmagazineaza eroarea?

Altele...?

 

Spia airbag aprins = clockspring rupt. Daca vrei sa faci o treaba (cam de mantuiala), in clockspring este un circuit/piciorus de rezerva, pui aparatul de masura si-l gasesti, in mufa clockspringului, insa trebuie sa muti in mufa piciorusele airbagului... Oricum dupa ceva vreme se rupe si circuitul de rezerva... Alternativa: clocksping second, cu tot cu mantete semnalizatoare.

Centura aprinsa, e de verificat la scaun mufa. Chiar daca ramane fara curent, in teorie dupa o vreme se stinge beculetul, daca circuitul e ok...

__________________________________

JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

nu mai stiu :), acolo sus la dezmembrari?

 

Da, eram cu Mazda, retin pentru ca ai avut problema cu caseta de directie. Unde ai reconditionat-o? Cum merge dupa reconditionare?

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Da, eram cu Mazda, retin pentru ca ai avut problema cu caseta de directie. Unde ai reconditionat-o? Cum merge dupa reconditionare?

 

eu cred ca eram cu mazda sau tu? :), cred ca eu :), am reusit sa o reconditionez la un atelier din Targoviste, acum am reusit sa o pun pe masina, pare ok, dar tot zic ca e ceva...volanul merge mai greu cand sunt pe loc (inainte mergea mai usor, inainte de tot) si merge usor, parca prea usor, in mers. Oricum sunt aproape de a ceda cu masina asta :), daca nu e una, e alta; am trecut si eu prin clapetele de aer, o ringuri, conducte de motorina, kardane, acum am schimbat si bucsele si bratele, si parca tot nu e cum as vrea ( nu fac off road cu ea), dar parca tot timpul am impresia ca ceva ma va lasa :)

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Multumesc de informatii Sorine, nou e scump?, are cineva un cod ceva? (stiu ca wrangler cu aceiasi buba era destul de scump 2000-4000 lei).

 

O varianta: http://www.justforjeeps.com/clockspring.html

Acolo ai si cod si pret, dar e primul pe care l-am gasit.

 

eu cred ca eram cu mazda sau tu? :), cred ca eu :), am reusit sa o reconditionez la un atelier din Targoviste, acum am reusit sa o pun pe masina, pare ok, dar tot zic ca e ceva...volanul merge mai greu cand sunt pe loc (inainte mergea mai usor, inainte de tot) si merge usor, parca prea usor, in mers. Oricum sunt aproape de a ceda cu masina asta :), daca nu e una, e alta; am trecut si eu prin clapetele de aer, o ringuri, conducte de motorina, kardane, acum am schimbat si bucsele si bratele, si parca tot nu e cum as vrea ( nu fac off road cu ea), dar parca tot timpul am impresia ca ceva ma va lasa :)

 

Eu eram cu Mazda :ha:

Nu imi bat capul cu reconditionat daca nu merge la fel. Una reconditionata din state e aprox 1000 lei cu totul.

Edited by ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

O varianta: http://www.justforjeeps.com/clockspring.html

Acolo ai si cod si pret, dar e primul pe care l-am gasit.

 

 

 

Eu eram cu Mazda :ha:

Nu imi bat capul cu reconditionat daca nu merge la fel. Una reconditionata din state e aprox 1000 lei cu totul.

 

Am si eu o Mazda :), de aceea am intrebat:).

Cineva imi spusese ca poate pierd presiune pe la furtunele de servo directie si ar trebui fie sa le schimb fie sa le fac, e adevarat ca imi picura ulei pe la imbinarea dintre furtun si partea metalica ( doar e umezit) la furtunul care merge la radiator. Mai exista la radiator si ceva presetupa ( cred ca asa ii spune) ? Oare se pot face furtunele respective?

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Buna tuturor, am o intrebare la care nu gasesc raspuns :), In ralanti mie imi sta turometru la 900, asa e si la voi? din cate am vazut la unii sta la 650 la altii la 900

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Am si eu o Mazda :), de aceea am intrebat:).

Cineva imi spusese ca poate pierd presiune pe la furtunele de servo directie si ar trebui fie sa le schimb fie sa le fac, e adevarat ca imi picura ulei pe la imbinarea dintre furtun si partea metalica ( doar e umezit) la furtunul care merge la radiator. Mai exista la radiator si ceva presetupa ( cred ca asa ii spune) ? Oare se pot face furtunele respective?

 

Sunt diverse solutii, implica sudarea unor nipluri.

 

Buna tuturor, am o intrebare la care nu gasesc raspuns :), In ralanti mie imi sta turometru la 900, asa e si la voi? din cate am vazut la unii sta la 650 la altii la 900

 

Ar trebui sa stea la 750 rpm. In Drive sau in Neutral iti sta la 900?

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Sunt diverse solutii, implica sudarea unor nipluri.

 

 

 

Ar trebui sa stea la 750 rpm. In Drive sau in Neutral iti sta la 900?

 

In toate imi sta la 900, mai precis 950, fie in P sau N sau D

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

salut colegi,nu mai stiu daca s-a discutat sau nu dar am si eu o problema.De curand am achizitionat un GC 2.7crd din 2003.Inca de la achizitie am constatat ca pierde ulei pe la cutie...fiind in garantie de 1 an am mers inapoi la vanzator sa o repare...pe scurt dupa ce a stat 1 zi la el sa schimbe ulei filtru si garnitura imi da telefon si imi spune ca nu de de la baia de ulei ci undeva mai sus si ca trebuie sa dea cutia jos .

eu trebuia azi sa plec cu masina in concediu asa ca mi-a dat masina de schimb...intrebarea este ce ar putea sa fie si daca face bine ca da cutia jos si de unde ar putea sa fie pierderile de ulei?.

multumesc anticipat

Edited by nico30
Grand Cherokee 2003 2.7crd
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Cutia pierde cel mai des ulei pe la o-ring-urile mufei. Se schimba mufa cu totul, singura optiune e pe original, la bani de tigari.

Alta varianta sunt niplurile tevilor pentru radiatorul de ulei, care trebuie sudate (sunt de otel cred si merg sudate cu MIG, eu le-am reparat prin alamire).

Nici una din reparatii nu necesita demontarea cutiei.

 

Cealalta varianta de pierderi de ulei pe sus: injectoarele stau intr-o "vale" in capacul de culbutori, daca cineva a extras injectoarele cu in extractor, sunt sanse sa fi crapat capacul, uleiul care curge se strange in vale si e colectat de un furtun pentru drenaj undeva pe lateral. Daca lipseste furtunul de drenaj se va murdari toata carcasa cutiei.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Buna,detin un Grand Cherokee Laredo din 2002 si am o problema la partea de servodirectie in sensul ca am ramas fara servodirectie la cateva zile dupa schimbarea curelei ,pompei de apa,fulii,cap alternator.

In aceste zile pompa mea scotea un zgomot.

Am schimbat-o cu una noua,MOPAR si nici o schimbare.

Am fost la reprezentanta JEEP din ARAD care au constatat ca POMPA SERVO nu creaza suficienta presiune momentan circul cu pompa noua fara a avea servodirectie.

Sper sa gasesc o rezolvare ....Multumesc anticipat!

Catalin

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Cutia pierde cel mai des ulei pe la o-ring-urile mufei. Se schimba mufa cu totul, singura optiune e pe original, la bani de tigari.

Alta varianta sunt niplurile tevilor pentru radiatorul de ulei, care trebuie sudate (sunt de otel cred si merg sudate cu MIG, eu le-am reparat prin alamire).

Nici una din reparatii nu necesita demontarea cutiei.

 

Cealalta varianta de pierderi de ulei pe sus: injectoarele stau intr-o "vale" in capacul de culbutori, daca cineva a extras injectoarele cu in extractor, sunt sanse sa fi crapat capacul, uleiul care curge se strange in vale si e colectat de un furtun pentru drenaj undeva pe lateral. Daca lipseste furtunul de drenaj se va murdari toata carcasa cutiei.

 

multumesc,le-am spus mecanicilor dar dupa ce au facut operatiunea si au schimbat ce era de schimbat in probe masina nu mai schimba vitezele,deci e blocata in treapta 1. ma gandesc sa achizitionez placa de la lituanian sa o schimb dar nu stiu daca am vreun succes. oricum plec fara masina in concediu si asta e.

Grand Cherokee 2003 2.7crd
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

multumesc,le-am spus mecanicilor dar dupa ce au facut operatiunea si au schimbat ce era de schimbat in probe masina nu mai schimba vitezele,deci e blocata in treapta 1. ma gandesc sa achizitionez placa de la lituanian sa o schimb dar nu stiu daca am vreun succes. oricum plec fara masina in concediu si asta e.

 

Cum naiba sa nu mai schimbe vitezele dupa operatiune? Ce au facut mecanicii aia?

Pune diagnoza pe ea si vezi de ce nu schimba, nu arunca cu bani in ea.

Edited by ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Buna,detin un Grand Cherokee Laredo din 2002 si am o problema la partea de servodirectie in sensul ca am ramas fara servodirectie la cateva zile dupa schimbarea curelei ,pompei de apa,fulii,cap alternator.

In aceste zile pompa mea scotea un zgomot.

Am schimbat-o cu una noua,MOPAR si nici o schimbare.

Am fost la reprezentanta JEEP din ARAD care au constatat ca POMPA SERVO nu creaza suficienta presiune momentan circul cu pompa noua fara a avea servodirectie.

Sper sa gasesc o rezolvare ....Multumesc anticipat!

Catalin

 

 

Inlocuieste servomotorul cu totul de la ventilatorul de racire al radiatorului si problema se va rezolva .Daca ai fi citit mai mult ai fi aflat asta si nu ai fi aruncat cu banii aiurea pe pompa servo si pe alte chestii pe care te pun sa le cumperi incapabilii de la reprezentanta

 

 

P.S. pune SH de pe o masina care stii sigur ca a functionat corect . Nu cred ca ai vrea sa stii ce pret ti-ar face reprezentanta

Edited by alin-jeep
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

multumesc,le-am spus mecanicilor dar dupa ce au facut operatiunea si au schimbat ce era de schimbat in probe masina nu mai schimba vitezele,deci e blocata in treapta 1. ma gandesc sa achizitionez placa de la lituanian sa o schimb dar nu stiu daca am vreun succes. oricum plec fara masina in concediu si asta e.

 

 

 

 

In spatele motorului este un fir care duce la calculatorul cutiei . Nu a fost pus la loc . Il pui la loc si merge garantat .@ssrli ne poate da informatii mai ,,destepte"

 

Nu are nici o treaba selectorul . Masina schimba inainte de ultimele interventii nu ?

 

:h5

Edited by alin-jeep
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

membrilor

Salut mă numesc Aurel sunt din bucurești.De curand am inceput sa "imblanzesc" un grand cherokee din 2002/2,7 crd cutie automată. Problema cea mare.ulei mult în vasul de expansiune.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

membrilor

Salut mă numesc Aurel sunt din bucurești.De curand am inceput sa "imblanzesc" un grand cherokee din 2002/2,7 crd cutie automată. Problema cea mare.ulei mult în vasul de expansiune.

 

Termoflot stricat. Preturi minime pentru piese, garnitura poti sa o cumperi de la reprezentanta, costa 13.8 lei. Pretul termoflotului depinde de magazin, recomand Behr (e OEM pe modelele mai noi).

Edited by ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Inlocuieste servomotorul cu totul de la ventilatorul de racire al radiatorului si problema se va rezolva .Daca ai fi citit mai mult ai fi aflat asta si nu ai fi aruncat cu banii aiurea pe pompa servo si pe alte chestii pe care te pun sa le cumperi incapabilii de la reprezentanta

 

 

P.S. pune SH de pe o masina care stii sigur ca a functionat corect . Nu cred ca ai vrea sa stii ce pret ti-ar face reprezentanta

 

Exact, am patit. Pui alt ventilator (cu tot cu servomotor) si gata.

 

 

In spatele motorului este un fir care duce la calculatorul cutiei . Nu a fost pus la loc . Il pui la loc si merge garantat .@ssrli ne poate da informatii mai ,,destepte"

 

Nu are nici o treaba selectorul . Masina schimba inainte de ultimele interventii nu ?

 

:h5

 

Cu diagnoza o sa iti spuna daca ai sau nu firul respectiv conectat.

Edited by ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use