Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari


alin-jeep
 Share

Recommended Posts

Buna.Am studiat cele 78 pagini dar nu am gasit problema asemanatoare asa ca HELP. GC meu din 2002 se opreste cateodata doar la decelerare si mai ales in sensurile giratorii.Niciodata pe accelerare.

Coduri p1130 si p1131.

S-au schimbat:senzor presiune,regulator presiune si inlocuit filtru motorina cu cel de Sprinter.

Nu pare sa aiba aer in instalatie deoarece porneste ff usor in orice moment al zilei si dupa pauze de mai mult de 24 ore.

Astept sfaturi...multumesc

 

 

Un tester sa vezi presiunea în pompa și pe rampa

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Bună ziua, dacă a mai întâlnit cineva situația pe care o voi descrie... Nu pornește ventilația în habitaclu, doar când și când. Când pornește, funcționează toate comenzile, dar după oprirea mașinii și repornire nu mai merge. Ventilatorul testat - funcționează, încercat alte 2 rezistoare-aceleasi simptome. Încercat alt modul climă - aceasi manifestare. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buna dimineata comunitate! Ca sa nu mai deschid si eu vreun topic, scriu aici intrebarile mele. Am cumparat recent un GC wj din 2002. Masina a fost achizitionata pentru accesul la o propietate in zona de deal din Valcea, pe un drum de pamant ccu o rampa de circa 200 m si panta de circa 25-30%. Drumul e relativ ok cand este uscat, dar in conditii de umiditate se fac si fagase de la tractorul unui vecin, asa ca am fost nevoit sa achizitionez aceasta masina. Ea nu va fi utilizata decat  pentru un offroad usor, optiunea pentru acest model fiind luata si datorita comportarii la drum lung (momentan nu stau acolo..)

masina e ok chiar daca e destul de batrana, are mici probleme nesemnificative, rezorvabile. Singurul lucru pe care as dori sa-l imbunatatesc este comportamentul la drum lung legat de balansul la viraje. masina dupa achizitionarea de catre propietarul anterior a stat circa 7 ani pe dreapta datorita taxelor de inmatriculare (a fost achizitionata pentru piese, propietarul avand una similara , luata de noua din reprezentatanta in 2001). In 2021 a inmatriculat-o pe acesta , avand km mai putini si aratand estetic mai bine, lasand-o pe cealalta pentru piese, Pe ambele le-am cumparat eu.

Acum ajung la problema pentru care as dori cateva sfaturi. Din ce-am citit pe forum, comportamentul tipic de "barca"  s-ar datora slabirii arcurilor datorita varstei (probabil accentuat si de faptul ca a stat nemiscata o perioada destul de mare), telescoapelor stoc si probabil si bucselor. La o prima consultare cu un service, mi s-a recomandat utilizarea unui kit de suspensie OME cu amortizoare Nitrocharger Sport si amortizor directie Rough Country (am inteles ca OME nu face amortizor de directie). Pretul este de 867 euro kitul si 100 euro amortizorul de directie. manopera 150 euro. Mi s-a spus ca suspensia va fi mai ferma chiar daca masina se va si inalta cu 5 cm. Ar mai trebui avut in vedere si altceva? legat de cardan sau bucse? Si desigur daca sunt alte sugestii, ar fi binevenite...

O alta intrebare ar fi legata de incalzire: am remarcat ca la temperaturi scazute, sub zero grade, apa nu prea trece de 50 de grade ( asta in conditiile unui condus relaxat, turatii intr 2000 - 2300. Cand vremea este ceva mai calda ( 20 de grade ), in conditiile aceluiasi stil de condus (nu sunt prea vitezoman, prefer mers relaxat) apa depaseste 75 - 80 de grade. Exista vreo posibilitate de imbunatatirii sistemului de incalzire pe vreme friguroasa fara sa afecteze cresterea temperaturii cand afara sunt peste 1520 grade? Sau e doar varianta clasicului "carton" care sa acopere partial radiatorul...

Multumesc pentru rabdare si zi minunata fara evenimente...

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use