Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari


alin-jeep

Postări Recomandate

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salut!

A schimbat cineva pivotii la masina asta?

Eu am tras de unul pina s-a gaurit deasupra si tot nu a iesit. Exista vreo cheie tip presa?

Daca am ajuns sa schimb pivotii inseamna ca e de rau?

Zicea unul ca cica ar fi de la cauciucurile reesapate, dar ale mele sunt standard. Altii care monteaza gume pe 33 ii schimba lunar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salut din nou.

 

Am o problema si anume indicatorul de motorina. Daca fac plinul la ras imi arata peste F, iar daca ajunge la un sfert imi scade brusc la 0. Plus ca daca o las inclinata pe partea stanga imi scade si nu revine la cat era inainte. O rezolvare sau idee? Merci

 

 

Pare normal.... Așa face si al meu și sunt la al doilea senzor de nivel, credeam că e stricat

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Tocmai ce am ajuns la Mamaia si la intrarea in stațiune a început să meargă în 3 sau 4 si sa piardă ulei pe ls separatorul de ulei de pe motor din care merge un furtun cu un senzor la cel de la turbo.

Vreo idee?

Ce rol are separatorul?...dacă de acolo este problema.611 016 03 34 MERCEDES-BENZ

Editat de alex_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Tocmai ce am ajuns la Mamaia si la intrarea in stațiune a început să meargă în 3 sau 4 si sa piardă ulei pe ls separatorul de ulei de pe motor din care merge un furtun cu un senzor la cel de la turbo.

Vreo idee?

Ce rol are separatorul?...dacă de acolo este problema.611 016 03 34 MERCEDES-BENZ

 

Mersul in 3-4 cilindri nu e de la separator. Iar daca a inceput brusc sa piarda ulei de acolo, cred ca legat de la mersul in 3-4 cilindri.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Am desfăcut turul de la injectoare...la fiecare se oprește. Pe retur nu da niciunul. Mă rog ce am văzut în parcare. Da fum pe la separatorul de ulei si miroase a motorina. Prea multa morina...vreun senzor dus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Am desfăcut turul de la injectoare...la fiecare se oprește. Pe retur nu da niciunul. Mă rog ce am văzut în parcare. Da fum pe la separatorul de ulei si miroase a motorina. Prea multa morina...vreun senzor dus?

 

Faza cu desfacut turul din pacate nu merge la commonrail, se opreste motorul pentru ca vede scaderea de presiune. Incearca sa deconectezi mufele injectoarelor pe rand.

 

Tot rau merge?

 

Later edit: Fum mult pe la separatorul de ulei = gaze de carter multe si miros de motorina = motorina ne-arsa sau in exces.

Editat de ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Am deconectat mufele...la fiecare se oprește motorul si apar erorile de rigoare. Am scos mufa de la senzorul din capătul rampei, cel de lângă termostat. Își modifică mersul pentru o secunda si apare p0190. Suspectez un injector.

Nu apare nici o eroare si tremura la relanti.

Bun concediu!

Editat de alex_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

După 2 zile de căutări...numai promisiuni și nimic concret. Așa că am nevoie de ajutor în zona Constanta. Un service care să se ocupe de injectoare si sa ma ajute. Mulțumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Gazele de carter in exces ma duc cu gandul la probele mai serioase, as verifica si compresia daca tot desfaci pe acolo injectoare.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Tocmai ce am ajuns la Mamaia si la intrarea in stațiune a început să meargă în 3 sau 4 si sa piardă ulei pe ls separatorul de ulei de pe motor din care merge un furtun cu un senzor la cel de la turbo.

Vreo idee?

Ce rol are separatorul?...dacă de acolo este problema.611 016 03 34 MERCEDES-BENZ

 

 

Salut,

 

Din ce am vazut eu la a mea, separatorul acela de ulei nu are treaba cu problema ta. Am si eu aceeasi problema cu separatorul care pierde ulei si totusi nu imi afecteaza cu nimic mersul. Piesa am gasit-o pe ebay la 25 de lire cu transport gratuit. Daca un coleg ne poate da mai multe informatii despre piesa aceasta ar fi grozav!

jeep grand cherokee 2.7crd 2004
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Separatorul de ulei e conceput doar pentru un volum mic de gaze , doar atat cat ar face motorul in mod normal . Dca se depaseste limita costructiva din cauza de prea multe gaze de carter ... va curge . Daca mai e o posibilitate de curgere si prin alta parte , va curge si pe acolo .

 

Cel mai simplu/rapid ar fi sa scoti busonul prin care pui ulei in motor . Daca face gaze multe aproape ca la esapament , cu miros de motorina nearsa ... e cel mai probabil un piston defect ( segmenti rupti sau total cocsati , piston gaurit , fusta de piston rupta dar atunci ar si bate putintel , canale de segment rupte dar s-ar fi auzit ceva macar pe moment ... daca merge fara batai poate fi incriminat doar piston gaurit sau segmenti avariati ) .

 

Daca nu face gaze multe dar totusi miroase a motorina nearsa poate fi garnitura de chiulasa sparta intre cilindru si o fereastra care comunica cu carterul , spartura care eventual atinge si un traseu de ungere .

 

Daca ai gaze multe multe , testul de compresie e inutil , indica doar care cilindru e afectat de un piston neetans .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Nu pot sa cred ca un astfel de motor poate sa creeze atatea probleme :old . Eu cred ca e vorba de ceva minor dar nu are cine sa descopere problema

 

:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Suna-l pe colegul Adrian Asfalttango 0722327887 . Are tractare si posibilitate de ajuns acasa si probabil si cunostinte cu service mai serios la Constanta....este constantean. Daca esti la Ct daca esti la Mangalia -2Mai am niste meseriasi de balta cu service intr-o curte,care incredibil pentru locul unde sunt, rezolva orice.... da de stire cum mai sta treaba poate reusim sa ajutam.

 

Despre probleme,nu stiu ce sa spun....suspect, dar ori ai o buba minuscula rapid rezolvabila si greu detectabila, ori ai ceva nasol la un piston-caz rar la motorul ala....

Editat de Astral

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Du si injectorul de la pistonul respectiv la un test, probabil din cauza injectorului s-a intamplat.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Separatorul de ulei e conceput doar pentru un volum mic de gaze , doar atat cat ar face motorul in mod normal . Dca se depaseste limita costructiva din cauza de prea multe gaze de carter ... va curge . Daca mai e o posibilitate de curgere si prin alta parte , va curge si pe acolo .

 

Cel mai simplu/rapid ar fi sa scoti busonul prin care pui ulei in motor . Daca face gaze multe aproape ca la esapament , cu miros de motorina nearsa ... e cel mai probabil un piston defect ( segmenti rupti sau total cocsati , piston gaurit , fusta de piston rupta dar atunci ar si bate putintel , canale de segment rupte dar s-ar fi auzit ceva macar pe moment ... daca merge fara batai poate fi incriminat doar piston gaurit sau segmenti avariati ) .

 

Daca nu face gaze multe dar totusi miroase a motorina nearsa poate fi garnitura de chiulasa sparta intre cilindru si o fereastra care comunica cu carterul , spartura care eventual atinge si un traseu de ungere .

 

Daca ai gaze multe multe , testul de compresie e inutil , indica doar care cilindru e afectat de un piston neetans .

 

Salut,

 

Eu ma gandeam la posibilitatea ca doar piesa sa se fi stricat si sa scuipe... Merita incercata inlocuirea ei cu una noua?

jeep grand cherokee 2.7crd 2004
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Separatorul de ulei are si 2 o-ringuri. Si al meu scapa cand am luat masina, l-am schimbat, am pus o-ringuri noi si tot mai scapa foarte putin. Cel vechi era crapat si nu avea o-ringuri deloc.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Am ajuns acasa si eu si masina. Am lasat familia sa mai stea cateva zile fara mine, pentru ca nu sunt o companie prea placuta acum.

Pentru moment nu am gasit un service care sa ma ajute.

Care sunt pasii de urmat? Dati-mi cateva idei, va rog?

Nu ma apuc eu de motor, doar sa stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Imi pare rau pentru vacanta ta , dar din pacate masinile se mai strica . Fiind incriminat un piston , diagnosticarea se poate face si endoscopic , dupa constatare se iau deciziile ... respectele mele pentru decizia de a nu strica de tot si vacanta celorlalti .

 

 

Daca ai un meserias bun cu experienta la acest motor poti incerca repararea motorului daca nu mai bine unul cu garantie de la dezmembrari , toaletat , parfumat , montat anexele si pus pe masina ... Nu lasa pe nimeni sa faca scoala pe masina ta ( nimeni altul decat tu insuti , daca esti curios si pasionat ) .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Doar pentru post-mortem, fa poze cu pistonul busit si du injectorul pistonului busit la o verificare. Masina scotea fum excesiv inainte sa se intample stricaciunea?

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Da , ca e interesant de vazut ce s-a intamplat cu pistonul si cilindrul .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Dacă nu găsesc meserias, îl desfac eu. Nu a scos fum. Masina a mai fost oprită si nu au fost probleme. Chiar ma miram ca a consumat puțin 6.4%. Am mers cu pilotul si pana nu am încetinit nu mi-am dat seama. Excepție miscarea motorului la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Da , ca e interesant de vazut ce s-a intamplat cu pistonul si cilindrul .

 

Exact, alex, deschide un topic nou te rog si ne destrabalam acolo.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare