Jump to content
bbh_blocked_dnftl

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari


alin-jeep
 Share

Recommended Posts

M-am gandit ca ar fi binevenit un topic despre aceasta masina .Suntem destul de multi si experientele unora dintre noi le-ar face viata mult mai usoara altor posesori .Pentru ca sunt proprietar de doua astfel de masini si imi plac la nebunie ma angajez sa ma ocup personal de acest topic .

Am trecut prin multe probleme cu ele ,eu cred ca am capatat ceva experienta din asta .Multe probleme cred ca le rezolvam mult mai usor si mai ieftin daca ma informam dar nu am facut-o si am platit cu ,,varf si indesat "

Mi-ar place si daca am face un recensamant al proprietarilor de WG

O sa facem in felul urmator : apare o problema ,o dezbatem ,gasim solutia si rezolvarea dupa care stergem discutiile pentru a ramane doar problema si rezolvarea .Astfel nu o sa plictisim un eventual interesat de problema cu variante si tot felul de chestii inutile .

 

SCURT SI LA OBIECT

 

Aveti cuvantul ........

 

Din autodata :

 

[ATTACH=CONFIG]275663[/ATTACH]

Capture.thumb.PNG.8f32e9ff0ce6558f3a11f3873a90068f.PNG

Edited by alin-jeep
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Va salut am un JEEP GRAND CHEROKE 2.7 CRD 2003 si acum citeva zile m-a lasat electromotorul . Cind l-am desfacut nu mai avea carbuni, iar solutia a fost inlocuire lor cu unii de DACIA care se potrivesc perfect si costul lor este de 24 ron . Deci daca intimpinati problema asta apelati la solutia asta simpla si rapida.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

la mine clasica problema...cald pe o parte...frig pe alta....avand volanul pe dreapta rezolvarea e un pic mai complicata...dar se rezolva...mai la vara :grin:

 

in rest cei care aveti etrieri Teves pe fata..grija mare cu ei...curatati cu WAP-ul dupa fiecare noroiala...si periodic demontati si curatati culisantele....au prostul obicei de a se gripa

 

a si mai e o problema....cadrul pe care stau radiatoarele de clima si racire e cam slabut...al meu la o iesire...s-a deformat si mi-a ridicat radiatoarele cam cu 8-10 cm...a fost macel pe acolo...plus un pic de atentie cu baia de ulei de la CV...cine o sparge...acolo ramane :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Discovery are ca protectie sub bara fata o teava de 55-60 mm diam , orizontala cu doua brate in sus , care zici e sora cadrului pentru radiatoare ala care o ia primul sub barba . Cu putina imaginatie se poate pune una la fel , prinsa de capetele lonjeroanelor - ar ajuta enorm la protectia cadrului , care desi e solid nu e pentru a incasa pumni sub falci si daca se intampla e emotie mare la radiator .

Daca iti trebuie teava aia o ai cadoo ( cand se topeste zapada care o apara de remat ), desi nu stiu cum te ajuta ... poate ca sursa de inspiratie ... zic si eu ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

... no bine atunci ... ( jeniile gandesc la fel ) ...

Edited by cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Din butoanele de la retrovizoare....meniu,enter.....simplu ca buna ziua....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Am si eu un WG de mai bine de un an, de care sunt foarte multumit. Probleme minore, gen clapete de caldura, pe care nu am apucat sa le schimb, ca la sofer merge caldura ;).

Binenteles, filtrul de polen sta in cutia lui, ca masina nu e prevazuta cu carcasa pentru acest filtru...

In rest, piese de pe ebay, ... sau, mai bine, negociezi cu vazatorul de pe ebay fara sa licitezi (mai lasa 20% din pret).

Daca e cineva interesat, va dau o adresa.

Acum, de 3 zile, de cand cu gerul asta, pornea mai greu, iar ieri, la - 20, deloc. Oi merge saptamana viitoare sa vad ce e, sper sa fie doar 1-2 bujii.

 

Intre timp, ma lupt cu zapada cu un alt WG, dar care are o problema. La turatii mai mari, la o depasire, de exemplu, iti taie gazul 1-2 secunde. Stie cineva care ar putea fi problema? Ca pe-aici, niciun mecanic nu i-a dat de cap. Motorul e in mintile lui, are foarte putini km si nu a fost abuzat niciodata.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Am si eu un WG de mai bine de un an, de care sunt foarte multumit. Probleme minore, gen clapete de caldura, pe care nu am apucat sa le schimb, ca la sofer merge caldura ;).

Binenteles, filtrul de polen sta in cutia lui, ca masina nu e prevazuta cu carcasa pentru acest filtru...

In rest, piese de pe ebay, ... sau, mai bine, negociezi cu vazatorul de pe ebay fara sa licitezi (mai lasa 20% din pret).

Daca e cineva interesat, va dau o adresa.

Acum, de 3 zile, de cand cu gerul asta, pornea mai greu, iar ieri, la - 20, deloc. Oi merge saptamana viitoare sa vad ce e, sper sa fie doar 1-2 bujii.

 

Intre timp, ma lupt cu zapada cu un alt WG, dar care are o problema. La turatii mai mari, la o depasire, de exemplu, iti taie gazul 1-2 secunde. Stie cineva care ar putea fi problema? Ca pe-aici, niciun mecanic nu i-a dat de cap. Motorul e in mintile lui, are foarte putini km si nu a fost abuzat niciodata.

 

Diagnoza ce spune ?

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Apar 7 erori dintr-o data, la 7 senzori, care au fost toti verificati.

Unul dintre cei ce s-au uitat zicea c-ar fi calculatorul motorului, pentru ca altfel n-ar putea aparea toate cele 7 erori deodata.

 

Daca suspectezi ECU-ul te pot ajuata cu unul de proba (cu tot ce este nevoie ca sa-l pornesti desi eu nu cred ca ala-i baiu'

 

Totusi care sunt codurile ?

 

 

:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Daca suspectezi ECU-ul te pot ajuata cu unul de proba (cu tot ce este nevoie ca sa-l pornesti desi eu nu cred ca ala-i baiu'

 

Totusi care sunt codurile ?

 

 

:h5

 

Nu stiu, nu e masina mea si nu eu am fost cu ea la doctor. ECU e calculatorul de la motor?

O sa intreb insa.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

In primul rand LA MULTI ANI, sanatate si un an nou mai bun!

 

La WG-ul meu trebuie sa ii schimb pivotii. I-am achizitionat urmand ca montajul sa il fac eu(imi place sa ma murdaresc pe maini). Am desfacut tot ce era de desfacut, dar nu am reusit sa ii scot pe cei vechi. Am incercat doar la cel inferior. Intrebarea mea este: care este cea mai buna metoda de scoatere a acestora.

Posibilitatile mele la momentul actual sunt:

1. Service - ar trebui sa montez totul la loc - deplasare - plus plata manoperei - nu prea ma incanta

2. Presa (nu am, incerc sa o confectionez, sau sa imprumut)

3. Ciocan - nu agreez ideea.

 

Daca mai aveti sfaturi, sunt binevenite, sau...in zona Ploiesti daca cineva are de imprumut o presa...

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

In primul rand LA MULTI ANI, sanatate si un an nou mai bun!

 

La WG-ul meu trebuie sa ii schimb pivotii. I-am achizitionat urmand ca montajul sa il fac eu(imi place sa ma murdaresc pe maini). Am desfacut tot ce era de desfacut, dar nu am reusit sa ii scot pe cei vechi. Am incercat doar la cel inferior. Intrebarea mea este: care este cea mai buna metoda de scoatere a acestora.

Posibilitatile mele la momentul actual sunt:

1. Service - ar trebui sa montez totul la loc - deplasare - plus plata manoperei - nu prea ma incanta

2. Presa (nu am, incerc sa o confectionez, sau sa imprumut)

3. Ciocan - nu agreez ideea.

 

Daca mai aveti sfaturi, sunt binevenite, sau...in zona Ploiesti daca cineva are de imprumut o presa...

 

 

La multi ani ! ...man :wink:

 

Nu era mai bine sa intrebi inainte de a incepe ?

 

Ce ai mai facut sa stim la ce stadiu ai ajuns .

 

Ideea este sa ai grija sa nu deformezi C-urile puntii .

 

:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Probleme cu caldura in interior :

 

Simtome :

 

-indicatorul de temperatura indica temperatura scazuta care nu creste sub nici o forma

-Consum de combustibil marit

-Furtunele de la radiator spre motor caldute

 

Rezolvarea :

 

-Inlocuire termostat

 

Cod piesa: Gates TH35087G1 ,Behr TH 11 87

 

Operatiunea dureaza maxim o ora (inclusiv timpul de asteptare pentru racirea cat de cat a motorului )

 

Ce am mai observat ca dupa inlocuirea termostatului ,la cald a scazut putin presiunea uleiului .

 

DSCN0943.thumb.JPG.0ea97541e76fea8327182b6c88b4e6ef.JPG

DSCN0953.thumb.JPG.32c07983a5b51cb942f27369d745ae96.JPG

 

DSCN0952.thumb.JPG.6de9584ee0610515dc1f1725a3a22495.JPG

 

DSCN0947.thumb.JPG.78207cf596504d751a985e93c2bb68ff.JPG

 

DSCN0949.thumb.JPG.7b783573cfd2bb12c2f1a109d2958ccc.JPG DSCN0951.thumb.JPG.e490dbdb41b772006a8243a4594a943f.JPG

 

 

Lucrarea se poate face si acasa cu doar cateva scule si atentie .

 

:h5

Edited by alin-jeep
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Astazi am avut o problema, factura la apa este de 35 mc(si...nu am piscina), aveam o pierdere...am sapat si am remediat-o. Din pacate, nu m-am ocupat si de masina. Am cautat pe la cativa cunoscuti o presa, fara succes. Au doar fixe...

Am nevoie de una in forma de C.

Am avut grija, nu am fortat nimic, am o presa pentru pivoti mica si asa am demontat steering knuckle.

Sunt in acelasi stadiu, caut o presa...poate maine incerc sa confectionez una.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salut,

Am un grand din 2003, care pana acum 2 zile avea probleme cu pornirea, dar numai dupa ce statea cu ,,botul,, la deal cel putin o ora. Pornea, dar dupa 10 secunde se oprea, semn ca prindea aer sau ca pompa ar fi fost dezamorsata.

 

Am verificat pompa, senzori, am schimbat 4 oringuri(cineva a postat acum ceva timp o schema unde se afla) si nimic.

 

 

Duminica seara, dupa un drum de 7 ore venind de la munte, exact ajuns in fata casei a inceput sa curga motorina pe la motor. Fiind noapte am oprit motorul, mi-am facut cruce ca am ajuns acasa si am inceput sa-mi fac calcule la ce investitie ar trebui sa fac.

 

A doua zi am incercat sa-i dau o cheie si nimic, asa ca am chemat o platforma si la service. Era un oring care porneste din pompa si care a cedat.

De doua zile am observat ca s-a rezolvat problema pornirii in panta. In final, cred ca am sa schimb toate oringurile pentru ca in mod sigur ar mai fi vreunul care va ceda curand.

 

O alta problema nerezolvata, inca, este incalzirea in oglinzi. Nu se incalzeste toata oglinda, ci doar o parte. Butonul care actioneaza incalzirea oglinzilor se foloseste si pentru dezaburirea lunetei, care sta aprins doar cateva minute. Trebuie sa stai atent de fiecare data cand se stinge sau exista o solutie sa functioneze constant, cat timp ,,merge,, motorul? Ca sa dezabureasca intreaga oglinda e suficient sa cumpar doar sticla sau si rama cu tot mecanismul?

 

Ar mai fi ceva: incalzirea in habitaclu. La viteze mari de 130-150km/h, cu clima la 25-26 grade, intra aer rece pe jos pasagerilor din spate. Cand merg prin oras nu se simte, dar la drum lung a fost nevoie ca sotia si fetita mea sa-si puna o patura la picioare.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salut,

Am un grand din 2003, care pana acum 2 zile avea probleme cu pornirea, dar numai dupa ce statea cu ,,botul,, la deal cel putin o ora. Pornea, dar dupa 10 secunde se oprea, semn ca prindea aer sau ca pompa ar fi fost dezamorsata.

 

Am verificat pompa, senzori, am schimbat 4 oringuri(cineva a postat acum ceva timp o schema unde se afla) si nimic.

 

 

Duminica seara, dupa un drum de 7 ore venind de la munte, exact ajuns in fata casei a inceput sa curga motorina pe la motor. Fiind noapte am oprit motorul, mi-am facut cruce ca am ajuns acasa si am inceput sa-mi fac calcule la ce investitie ar trebui sa fac.

 

A doua zi am incercat sa-i dau o cheie si nimic, asa ca am chemat o platforma si la service. Era un oring care porneste din pompa si care a cedat.

De doua zile am observat ca s-a rezolvat problema pornirii in panta. In final, cred ca am sa schimb toate oringurile pentru ca in mod sigur ar mai fi vreunul care va ceda curand.

 

O alta problema nerezolvata, inca, este incalzirea in oglinzi. Nu se incalzeste toata oglinda, ci doar o parte. Butonul care actioneaza incalzirea oglinzilor se foloseste si pentru dezaburirea lunetei, care sta aprins doar cateva minute. Trebuie sa stai atent de fiecare data cand se stinge sau exista o solutie sa functioneze constant, cat timp ,,merge,, motorul? Ca sa dezabureasca intreaga oglinda e suficient sa cumpar doar sticla sau si rama cu tot mecanismul?

 

Ar mai fi ceva: incalzirea in habitaclu. La viteze mari de 130-150km/h, cu clima la 25-26 grade, intra aer rece pe jos pasagerilor din spate. Cand merg prin oras nu se simte, dar la drum lung a fost nevoie ca sotia si fetita mea sa-si puna o patura la picioare.

 

Multumesc.

 

O-ringuri-schimba toate,gasesti codurile pe original si sunt mega ieftine.Cauta codul pentru ele il gasesti pe ai prin sectiunea dedicata.

 

Oglinda-ai intrerupt firul/banda de degivrare- se rezolva cu o oglinda noua cu degivrare-atentie sunt si fara deci vezi ce platesti.

 

incalzirea boala grea....Dorman Part....nu vine caldur al picioare,primul simptom...mai cauta iarasi pe forum..

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Pentru pivoti la WG, niciun service din Sibiu nu are o asemenea presa, operatiunea de inlocuire se poate face doar la reprezentanta, fosta si noua, respectiv Mercedes si Fiat.

De unde deduc ca nu este o presa universala, ci una dedicata Jeep.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Pentru pivoti la WG, niciun service din Sibiu nu are o asemenea presa, operatiunea de inlocuire se poate face doar la reprezentanta, fosta si noua, respectiv Mercedes si Fiat.

De unde deduc ca nu este o presa universala, ci una dedicata Jeep.

 

 

Ce te face sa crezi ca acolo au o presa dedicata ?

 

:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Ce te face sa crezi ca acolo au o presa dedicata ?

 

:h5

Prin deductie, cum am zis, nu ca as stii cum arata asa o presa.

Si mi-au schimbat si pivotii, deci un fel de presa tot or avea ei.

Edited by doru_constantiniu
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Asta e pt jk, valabil si pt restul in linii mari.

[video=youtube;frP1-do4K08]

 

Pare interesanta scula .Gasim pe undeva de cumparat ? Fara probleme se poate folosi si la Cj,Yj,Xj,Zj,Tj,Wg,Wj,Jk .

 

Daca ar fi si actionata hidraulic ar fi si mai bine .

 

Se ofera cineva sa caute ?

 

 

Merci :wink:

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use