Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997


vargoneti

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 135
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Recomandare achizitie Patrol

 

pana la urma am loat altul , tot lung , 2.8 D din '97 , 213k km , stare OK , mai tre revizia de riguare la sasiu + revizie generala , sa vad cand are Madi timp pt mine :grin:

 

 

[ATTACH=CONFIG]237496[/ATTACH]

 

foarte bine arata utilajul , sa te poarte fara incidente pe unde doresti tu.Este utilitar sau turism? cat te-a costat "distractia"? felicitari pentru achizitie

Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Recomandare achizitie Patrol

 

foarte bine arata utilajul , sa te poarte fara incidente pe unde doresti tu.Este utilitar sau turism? cat te-a costat "distractia"? felicitari pentru achizitie

 

mersi :) , este utilitar in acte la categoria N1 . Cu acte/numere si drum si tot am ajuns pe la 4900.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Recomandare achizitie Patrol

 

mersi :) , este utilitar in acte la categoria N1 . Cu acte/numere si drum si tot am ajuns pe la 4900.

 

asta fara taxa de mediu ? oricum nu e mult , taxa e mica 500 euro :)...inca odata ,sa ai noroc de masina

Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Recomandare achizitie Patrol

 

asta fara taxa de mediu ? oricum nu e mult , taxa e mica 500 euro :)...inca odata ,sa ai noroc de masina

 

cu actele de afara ma refeream :D , numerele provizorii/asigurare , acuma nu stiu daca sa o repar prima oara si dupa inmatriculat sau invers , inmatriculat si dupa reparat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Recomandare achizitie Patrol

 

Sa-l noroiesti sanatos:br. E frate cu al meu, asa arata al meu la inceputuri.....

765483795_WP_20140411_19_44_20_Pro(1776x1000).thumb.jpg.a5a8d273aa08e4f91ad6959aef09f160.jpg

 

Inmatriculeaza-l intii, dupa aceea apucate de modificari si incercari.Pregateste cu buzunaru' gros si nu te opri pina ce nu iese asa cum vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

Salutare ,

 

de joia trecuta sunt mandrul posesor al unui Patrol LWB din 97' cu 215k km. Cumparat din Olanda , autoutilitara in acte , am venit cu ea pe roti pana in tara(fara probleme). Masina este intr-o stare decenta , problemele ei ar fi :

1 -ceva rugina pe sasiu

2- diferentialul fata curge

3- curge si ceva furtun de pe la turbo

4- zornaie ceva la ambreiaj la relantii , daca apas pedala nu se mai aude.

5- la viteze de peste 95 km/h vibreaza volanul si masina destul de tare , dupa ce trece de 110 km/h mai dispar din vibratii si se mai linisteste masina.

6-alta problema ar fi la diferentialu spate , furtunele de vaacum erau inversate si nu cupla diff locku. Dupa ce le-am schimbat intre ele , s-a cuplat diff locku , dar numai vroia sa decupleze , dupa ce am schimbat furtunele de vaacum iarasi intre ele am reusit sa decuplez.

 

 

Primul lucru ce am sa fac saptamana viitoare este sa ii schimb toate filtrele + uleiuri , vazut de ce curge diferentialu fata si la turbina. Dupa urmeaza sa ii fac RAR-ul.

 

In luniile urmatoare as vrea sa sablez tot sasiul si sa il duc la zincat , dar mai trebuie sa ma informez despre ce si cum. Am gasit o firma in TM unde pot sa zinchez , mai trebuie sa gasesc un loc unde sa curat sasiul.

 

Pana in vara sper sa ii pun si un +5 ( OME in principiu , mai tre sa ma informez si aici despre care ar fi mai OK ca si firma ) , roti pe 33" , snorkel , roof rack , troliu.

 

Cam atata momentan :ap

 

 

1.JPG.eb9e01ca1e5be0f8084b08abcd87224d.JPG8.JPG.ab1257ae252e28f08d7136987abf79de.JPG

Editat de vargoneti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

la punctul 5 :) am patit si eu asa si s-a rezolvat dupa ce am schimbat gumele de pe masina care aveau galme,si alte cele datorita batranetii,dar e posibil sa fie si de la vreo roata neechilibrata:)

punctul 6 e clar ca va trebui sa iti iei o electrovalva :) tot asa am patit si eu si stateam cu furtunele puse invers sa nu cumva sa ramana blocat diferentialul :) s-a rezolvat dupa ce am pus blocul ala de 2 valve :)

in rest spor la treaba si pune poze cu utilajul sa il vedem si noi

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

Salutare ,

 

de joia trecuta sunt mandrul posesor al unui Patrol LWB din 97' cu 215k km. Cumparat din Olanda , autoutilitara in acte , am venit cu ea pe roti pana in tara(fara probleme). Masina este intr-o stare decenta , problemele ei ar fi :

1 -ceva rugina pe sasiu

2- diferentialul fata curge

3- curge si ceva furtun de pe la turbo

4- zornaie ceva la ambreiaj la relantii , daca apas pedala nu se mai aude.

5- la viteze de peste 95 km/h vibreaza volanul si masina destul de tare , dupa ce trece de 110 km/h mai dispar din vibratii si se mai linisteste masina.

6-alta problema ar fi la diferentialu spate , furtunele de vaacum erau inversate si nu cupla diff locku. Dupa ce le-am schimbat intre ele , s-a cuplat diff locku , dar numai vroia sa decupleze , dupa ce am schimbat furtunele de vaacum iarasi intre ele am reusit sa decuplez.

 

 

Primul lucru ce am sa fac saptamana viitoare este sa ii schimb toate filtrele + uleiuri , vazut de ce curge diferentialu fata si la turbina. Dupa urmeaza sa ii fac RAR-ul.

 

In luniile urmatoare as vrea sa sablez tot sasiul si sa il duc la zincat , dar mai trebuie sa ma informez despre ce si cum. Am gasit o firma in TM unde pot sa zinchez , mai trebuie sa gasesc un loc unde sa curat sasiul.

 

Pana in vara sper sa ii pun si un +5 ( OME in principiu , mai tre sa ma informez si aici despre care ar fi mai OK ca si firma ) , roti pe 33" , snorkel , roof rack , troliu.

 

Cam atata momentan :ap

 

 

[ATTACH=CONFIG]237633[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]237634[/ATTACH]

 

 

 

salut si bine ai venit intre detinatorii de y60 .

si la mine zonraie ambreiajul si il voi schimba cat de curand .nu e grav dar nu-mi place mie cum suna ...am avut masina cu care am umblat 4 ani si 150.000 km cu acel zonait si actualul proprietar umbla in continuare si nu are nici pe dracu masina ;)....eu ironman4x4 +5 cm pun suspensia(de al dracu de ce isi pun toti ome) nu ca ar fi vreo diferenta notabila intre ele ( care e mai bun nike sau adisas?) si roti cooper stt 33" sau bfg 33" inca stau in dubii , la fel ca si tine urmeaza snorkel , portbagaj,bara fata +troliu :D

Editat de timberland0910
Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

legat de suspensie :) eu zic totusi OME,:)

am calarit Iron pe o alt amasina si pe patrol am OME e drept c anu le pot compara ca si comportament pe aceeasi masina dar dupa 2 curse Iron a cam cedat

e drept tine mai mult ca o suspensie stoc dar parca totusi OME iti da alta senzatie... parere personala desigur.

la snorkel depinde ce vrei, original safari snorkel sau china style :)

amandoua fac acelasi lucru doar ca la alti bani si alta calitate,

eu am pus china cu adaptarile si bricolajele aferente dar pana acum e ok,vedem in timp cum se comporta plasticaraia :)

gume eu am BFG 33''-uri si se misca ok cu ome +5cm dar cu grupurile de RD28T alea de 4,65 sau cat sunt.

STT -urile nu stiu cum sunt poate cineva care are ne spune cum se comporta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sugestii la probleme

 

Buna !

 

1. schimba zemurile, filtrele, distributia.

2. pentru tremuratul directiei verifica jocurile la capetele de bara si bucsile de la bara panhard. 3. nu trebuie alta capsula vacumatica pentru diferential (daca cupleaza schimband furtunele) defectul este la cele doua electrovalve (sunt in compartimentul motor langa motorasul stergatoarelor de parbriz) lucreaza doar una, se poate incerca desfacerea si repararea daca nu altele. 4. fa o revizie la puntea fata si cu aceasta ocazie schimbi semeringuri, rulmenti,garnituri,gresezi si esti sigur de o treaba. 5. la turbo poate sa curga pe la turbina (uzura mare)si e nevoie de resurcitare sau alta noua. 6. zornaitul la ambreiaj poate sa aiba mai multe cauze(chiar si din cutie,rulmenti de pe axul prizei),la unele masini este un rulment cu ace in locasul in care se centreaza priza de putere in volanta, la mine a fost o bucse de bronz acolo dar uzata, am confectionat alta tot din bronz cu joc de doua cecimi dupa montare si e ok nu mai zornaie, daca tot vei da jos cutia pune si disc,placa,rulment, ce trebuie noi sa fi sigur. 7. gume mai mari de 33 nu recomand doar daca vrei offroad extrem, +5 si un body de 2-3cm e suficient, arcuri de care vrei este de unde alege. Frumoasa masina , sa o folosesti sanatos !

 

Reply With Quote Reply to Private

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

distributia a fost schimbata ( are sticker si asa mi-a zis si omul de unda a loat-o ) , daca chiar a fost schimbata sau nu am sa vad cand se va da jos capacul.

 

IMG_1443.thumb.JPG.e544f9c21ffe05aaade742981cb13ff3.JPG

 

 

Roti mai mare de 33" nu am de gand sa ii pun oricum , masina o voi folosi la offroad light , maxim ceva mediu ca dificultate , restul pe asfalt.

 

Am tot citit de blocarea EGR-ului , se merita sa ii fac aceasta operatiune ?

 

Daca stiti pe cineva care sableaza in Timisoara , astept un semn :grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

aveti idee cam cate kilograme are un sasiu de Y60 LWB ? am gasit o firma unde pot sa zinchez sasiul . Trebuie curatat doar de vopsea inainte(sablat) , rugina se rezolva de firma care zincheaza.

Mai trebuie sa gasesc pe cineva care este dispus sa imi faca bucati masina si sa stie sa o puna si la loc + refacut toate filetele pe sasiu :grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

aveti idee cam cate kilograme are un sasiu de Y60 LWB ? am gasit o firma unde pot sa zinchez sasiul . Trebuie curatat doar de vopsea inainte(sablat) , rugina se rezolva de firma care zincheaza.

Mai trebuie sa gasesc pe cineva care este dispus sa imi faca bucati masina si sa stie sa o puna si la loc + refacut toate filetele pe sasiu :grin:

 

de ce refacut filetele?

iti e teama ca la sablare se distrug? sau la zincare?

eu cand am sablat piese de aluminiu de mici dimensiuni de genul alternatoare,capace de distributie,pompe de apa...etc in gaurile filetate puneam suruburile lor stranse putin cat sa intre 3-4 spire complete

iar la acoperiri,cum e si zincarea pe care vrei sa o faci foloseam cu success aceeasi metoda saupuneam doape,:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

pai daca pui suruburi in gaurile respective,mai intra cheia pe suruburi?ca ma gandesc ca zincarea cofera un strat de n milimetri,si dupa nu mai pusca cheia de 13.ca si suspensie,eu recomand cu mare caldura OME

frumoasa masina,si eu pusesm ochii pe un Y60 cand mi-am luat 4X4,dar impozitul de 3 ori mai mare ca la 2.5 m-a facut sa ma razgandesc.sa ai bafta de ea

Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

de ce refacut filetele?

iti e teama ca la sablare se distrug? sau la zincare?

eu cand am sablat piese de aluminiu de mici dimensiuni de genul alternatoare,capace de distributie,pompe de apa...etc in gaurile filetate puneam suruburile lor stranse putin cat sa intre 3-4 spire complete

iar la acoperiri,cum e si zincarea pe care vrei sa o faci foloseam cu success aceeasi metoda saupuneam doape,:)

 

din cate am citit si mi-a zis si nene de acolo care se ocupa de zinacare , trebe refacute filetele dupa asa un procedeu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

Dupa zincare se refac filetele penrtu ca se depune zinc pe sasiu si pe filetele existente pe sasiu. Se aduce fiecare filet de pe sasiu la cotele initiale, cu tarozii, ca altfel nu intra suruburil. Nu are treaba capul surubului cu cheia (el, surubul nu intra in baia de zincare)are treaba filetul de pe surub cu gaurile filetate din sasiu. O sa fie munca nu gluma dar si o sa te tina o viata de om cu conditia sa nu traiesti mult. Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

Salut vargoneti si felicitari pentru achizitie.

Cat te costa zincarea sasiului? Daca vrei ne putem vedea intr-o seara la o cafa/suc/apa/alta licoare sa mai schimbam o impresie doua. Si atunci poti sa vezi 33'' cu suspensie ironman +2''. Si rugina. Toate pe masina mea :ha:.

Da un semn la 0734551876. 07-21

Adi

Too much of a good thing can be wonderful.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

Salut vargoneti si felicitari pentru achizitie.

Cat te costa zincarea sasiului? Daca vrei ne putem vedea intr-o seara la o cafa/suc/apa/alta licoare sa mai schimbam o impresie doua. Si atunci poti sa vezi 33'' cu suspensie ironman +2''. Si rugina. Toate pe masina mea :ha:.

Da un semn la 0734551876. 07-21

Adi

 

Salut si multumesc.

Zincarea este 50 de centi / kg iar sablatul undeva la 10 euro / mp . Momentan sunt in cautare de preturi pentru manopera de demontarea/montarea caroseriei si restul componentelor , sa raman cu sasiu gol. Am sa te sun cand am ceva timp liber de la lucru si renovarea de acasa sa mai schimbam o vorba , doua , trei :sm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

Zornaie rulmentul de presiune de la ambreiaj,o sa te lasa in curind cind ti-e lumea mai draga,eu zic sa-l schimbi daca ai timp si cu ocazia asta vezi si cum se prezinta ambreiajul si placa de presiune.

 

cu zornaitul rulmentului e relativa treaba , eu am umblat asa cativa ani si actualul proprietar umbla si acum si nu are nici pe dracu ;) si daca tot desfaci indicat e sa schimbi tot kitul de ambreiaj ca nu e o avere , dar cum mi-au spus si mie colegii zornaitul il vei avea din nou in scurt timp :)

Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

ar putea sa imi spune cineva ( cineva care este mult mai in tema decat mine ) , cam care ar fi un pret corect pentru o manopera de :

demontare toata caroseria,motor etc sa ramana numa sasiul , reparat tablaria de la caroseria unde este cazul , refacut filetele la sasiu( dupa operatiunea de zincare ) si remontat totul la loc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

ar putea sa imi spune cineva ( cineva care este mult mai in tema decat mine ) , cam care ar fi un pret corect pentru o manopera de :

demontare toata caroseria,motor etc sa ramana numa sasiul , reparat tablaria de la caroseria unde este cazul , refacut filetele la sasiu( dupa operatiunea de zincare ) si remontat totul la loc .

 

in jur de 2000 euro cu tot cu zincare sasiu

Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y60 LWB 2.8TB 1997

 

in jur de 2000 euro cu tot cu zincare sasiu

 

pentru zincat si sablat mi-am facut un calcul estimativ separat, imi trebuie numa pt manopera de mai sus , deci numai demontare / montare . Am fost la niste baietii si mi-au cerut 1200 de euro pt montaj / demontaj , vroiam sa mai aud si alte pareri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare