radui Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR Dar nu s-au rupt niste baietii din FRAS, s-au dus la ACR unde e lapte si miere? E libertate de alegere, fiecare merge se da unde vrea, care e buba? Restul e cancan si voma ieftina. un mic tiriplici TLC KDJ120 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 (edited) Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR Corect, dar din pacate voma de la FRAS, sau mai bine zis, de, nu mai e ieftina deloc. Si pana si voma vor sa si-o insuşeasca, asa ieftina cum e si sa o vanda sportivilor, iar acestia din urma sa o haleasca si sa gandesca cu ea, QED in postul anterior. Edited March 9, 2016 by Radu Chelaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR Uite doua propuneri pentru pacatosenia aia de track, ca sa conteze cat mai putin faptul ca ati introdus asta in navigatie: Ca sa conteze roadbookul cat mai mult in economia navigatiei si pentru ca sportivii sa nu fie tentati sa merga pe track, fara sa urmareasca roadbookul, puneti din loc in loc in padure cp uri pe copac, cu pagina in roadbook pe care sa se hasureze piesa din cp in pozitia de pe roadbook corespunzatoare, daca hasurezi altundeva, penalizare 50puncte (merci Karci). Si pentru azimuturi, am inteles ca o sa lipseasca trackul dintre start azimut si finish azimut, dar tot ai pe gps confirmarea locului unde se termina azimutul asa ca bine ar fi sa lipseasca trackul de pe gps pana in pozitia imediat urmatoare finishului azimutului, sau chiar sa lipseasca pana in a doua pozitie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts