Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Propuneri pentru Regulamentul CNOR


Recommended Posts

Deschid acest topic unde cei ce participa la concursuri sunt rugati sa vina cu propuneri de regulament pentru anul 2016.

Deoarece metoda de lucru in anii anteriori era ca sportivii sa faca propunerile cluburilor din care faceau parte si apoi cluburile sa le comunice comisiei,iar se pare ca acest sistem nu a functionat foarte bine deoarece propuneri au venit doar de la doua cluburi am decis sa aiba loc si o dezbatere pe forum iar comisia sa primeasca propuneri de la cluburi cat si de la sportivi.

In foarte scurt timp revin aici si cu o adresa oficiala de mail unde sa fie trimise propunerile pana la data de 1 noiembrie 2015.

 

Rog insistent sa ramanem la subiect si sa nu o dam in caterinca :wink:

 

Cu respect,

 

Tuparu.

 

Revin cu adresa de email: secretariat@offroadinromania.ro

Edited by cfantana

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Vazand ca toate propunerile facute de mine la sfarsitul anului 2014 nu au fost luate in seama, la inceputul anului 2015 am tras o concluzie ! Urmare a acestui fapt mi-am propus sa nu ma dau in 2015 la nici o etapa CNOR si 100traks!

 

1.Cum e Mihai Turcu ??

 

Nu am dorit portale la open, ptr ca in 2013 am fost dezavantajat de cei cu portale...la sedinta CNOR si la ultima discutie a mea cu Sorin Parvuilescu si Costin Fantana am cerut scoaterea portalelor de la open sau limitarea rotii de 33 inch sau delimitarea rotilor !

 

Comisia de atunci ...a tinut cont de parerea unui singur open-ist, Florin Danci care a zis ca daca se interzic portalele sau se limiteaza roata nu mai vine in campionat !! De ce sa musamalizat aceasta discutie de la acea sedinta ?

Toate lucrurile erau clare si ne-ar fi putut motiva sa venim daca se modifica regulamentul!

 

2.Din pacate CNOR e la fel , unul pleaca, altul vine , sa nu avem pe cine tragem la raspundere !!!

 

3. Foarte multi din oameni care vin sedinta CNOR nu se dau in campionat , li se rupe , vin doar sa ridice mana si atat. Am propus public (nu la sedinta) sa se mearga pe track si roadbook in paralel ( asa cum spune Sorin Parvulescu dupa etapa t44 vreau sa se tina cont de pilotaj, nu de copilotaj) !

 

Eu cu Tibi Cojocaru copilot la Kamikaze in 2013 am facut 136km in loc de 55km din cauza unor azimuturi 3 la rand , unul dupa altul (acolo se impulisera 5 masini si am cautat alta ruta) , Tibi acolo s-a pierdut , am dat de al doilea azimut si surpriza, am bamanait pana ne-a luat dracu.

 

4.Daca s-a votat noul presedinte Costin Fantana (Tuparu) felicitari, se pare ca vom incuraja campionatul Bulgaresc asa cum ii place noului presedinte sau ne vom concentra in atragerea concurentilor cu taxele bulgaresti la noi in tara !

 

5.Avem o tara foarte frumoasa, inca exista posibilitati, e pacat sa incurajam offroadul bulgaresc asa cum se intampla si in turism! Cati bugari au venit in campionatul romaesc? :tk

 

6.In Romania se practica japca ca oricum nu ai unde sa te duci , la bulgari poti fi rege cu buget minim!! DE ce se poate ?

 

Cu respect GPScu!

Edited by GPScu

tel 0763325967

 

Club Sportiv x3m

Valcea

Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Tuparu - Prima e gratis :wink: - am citit la un moment dat ca iti place formatul de la T44 cu trialul sambata dimineata. FFFF misto (si mie imi place la nebunia ca duminica sa fie liber), dar va rog eu modificati urmatoarea bucata de regulament... nu de alta dar poate face cineva contestatie si se invalideaza vreo etapa :wink:

Extras din regulament:

4.1. Specificitati

Etapele din CN sunt concursuri de trei zile, compuse din minim doua stagii de traseu (zile de

concurs) si o proba superspeciala (trial). O etapa poate fi alcatuita din una sau mai multe

sectiuni de navigare pe traseu cu cuantum x1 si una sau mai multe probe speciale cu

cuantumuri diferite (x2, x3 sau x4), in functie de dificultate.

 

Plus ca mai sunt cateva paragrafe care au legatura cu asta - dar pe alea va las sa le descoperiti voi!

 

p.s. Acu eu particip la concursuri ca nu scrie de care, dar daca nu au voie sa posteze decat cei din CNOR va rog sa nu luati in considerare ce am scris mai sus.

 

Iwa

Edited by iwa
GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Gps-cu, te rog sa nu il comparam pe Tzuparu cu ceea ce s-a intimplat pina acum si sa-i acordam un pic de incredere. Din partea mea este laudabila incercarea de a afla parerea celor care se dau.

Iwa, Unde scrie ca trebuie sa fie trialul in a treia zi? Totul tine de interpretare cred.

Felicitari Tzupare si dupa cum vezi, vei avea misiune grea.

zambeste...maine poate va fi mai rau

Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Iwa, Unde scrie ca trebuie sa fie trialul in a treia zi? Totul tine de interpretare cred.

 

Si nu e mai frumos sa nu fie interpretabil ? Sa fie clar si la obiect ca sa nu apara discutii ?

Zic asta din simplul motiv ca singurul moment in care un concurent citeste regulamentul este momentul in care este sactionat (si asta e valabil peste tot), si atunci il va interpreta cum ii convine... asa ca hai sa il facem clar... eu zic ca e mai bine, dar...

GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Si nu e mai frumos sa nu fie interpretabil ? Sa fie clar si la obiect ca sa nu apara discutii ?

Zic asta din simplul motiv ca singurul moment in care un concurent citeste regulamentul este momentul in care este sactionat (si asta e valabil peste tot), si atunci il va interpreta cum ii convine... asa ca hai sa il facem clar... eu zic ca e mai bine, dar...

 

Bineinteles ca asa este bine. Ma refeream strict la cazul T44.

zambeste...maine poate va fi mai rau

Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

din punctul meu de vedere , interesant ar fii 2 zile de competitie in traseu ..si o zi de trial cu punctaj si participanti inscrisi separat respectiv cu taxe separat. ramanand la latitudinea fiecarui organizator daca organizeza trial sau nu. urmand ca la final de an competitional participantii la trial sa fie premiati separat.

Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Tuparu - Prima e gratis :wink: - am citit la un moment dat ca iti place formatul de la T44 cu trialul sambata dimineata. FFFF misto (si mie imi place la nebunia ca duminica sa fie liber), dar va rog eu modificati urmatoarea bucata de regulament... nu de alta dar poate face cineva contestatie si se invalideaza vreo etapa :wink:

Extras din regulament:

 

 

Plus ca mai sunt cateva paragrafe care au legatura cu asta - dar pe alea va las sa le descoperiti voi!

 

p.s. Acu eu particip la concursuri ca nu scrie de care, dar daca nu au voie sa posteze decat cei din CNOR va rog sa nu luati in considerare ce am scris mai sus.

 

Iwa

 

Extras din Regulamentul Campionatului National de Offroad 2015, Glosar:

''Etapa de Campionat National ( CN ) = competitie sportiva auto offroad, desfasurata pe parcursul a doua/trei zile, organizata in baza prezentului Regulament, in care participantii pot puncta pentru clasamentul Campionatului National de Ofroad.''

Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Laura - Ce ai zis tu este perfect corect, totusi se bate cap in cap cu un alt paragraf... pentru care eu am sugerat modificarea, tocmai pentru a nu mai fi interpretabil... si pentru a nu mai avea 2 paragrafe care spun 2 lucruri diferite despre acelasi lucru (te-am pierdut ?)

 

Ca sa nu zici ca sunt rau iti pun aici link catre regulamentul de pe site-ul FRAS: REGULAMENT SPORTIV CADRU AL CAMPIONATULUI NATIONAL DE OFF ROAD 2015

Si iti atasez si un printscreen cu paragraful citat de mine:

4-1-specificitati.thumb.png.792ef254df394c3fc9a5e06939379d8b.png

 

Daca imi este permis un sfat... acum ca membru in comisie nu e frumos sa se vada ca nu stii regulamentul, sau ca il interpretezi cum vrei tu...

Edited by iwa
GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Mi se pare o varianta interesanta :idsa avem 2 zile de concurs/trophy, preferabil navigatie pe roadbook si doar noaptea navigatie pe track iar o zi separata (duminica) pentru trial, care sa includa insa si festivitatea de premiere (cu diplome de participare:grin:, cupe, etc...). :tk

 

:cl

Toyota LJ 70

Transsylvania Off Road Club

www.helpdani.eu

Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Prieteni,

 

Acest topic este pentru propuneri de modificare sau completare a regulamentului actual, NU este un alt topic de caterinca si bataie de campi. Este un topic cu idei noi pentru ce vrem cu TOTII sa fie in Campionatul National de acum incolo. NU certuri si reprosuri, nu interpretari in nume propriu - cum ca cutare nu cunoaste regulamentul, nu "v-am zis eu de acum doi ani ca aici o sa se ajunga", nimic de genul asta. Toate lucrurile astea sunt complet inutile si nu ne vor aduce niciun progres.

 

Propun niste reguli:

- Pe acest topic se scriu numai idei pentru modificarea sau completarea regulamentului, asa cum a cerut si Tzuparu la inceput.

- NU exista idei bune sau idei proaste. Cel putin nu in acest topic.

- NIMENI nu are voie pe parcursul acestui topic sa spuna despre ideea altcuiva ca este proasta sau buna. Ideile bune vor aprea singure in urma voturilor.

- Cei care nu mai dau nici doi bani pe Campionatul National si oricum nu vor sa se dea, sunt rugati sa se abtina. Pentru caterinca, aveti suficiente alte topicuri deschise.

 

Practic acest topic este un "brain-storming" la care este invitata sa participe toata comunitatea de oameni care vor sa se dea in Campionatul National 2016.

 

Rog un moderator sa mute / stearga toate posturile care nu inseamna idei sau propuneri de modificare sau completare a regulamentului pentru anul viitor. Va rog sa mentinei acest topic cat se poate de curat.

 

Exemplu de idee / propunere:

 

- La clasa "OPEN" sa fie interzisa folosirea puntilor portale.

- .....

- .....

alea, alea, piesele.....
Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Iwa,

 

sunt de acord cu tine, Regulamentul este interpretabil, motiv pentru care propunerea ta de modificare a lui este bine-venita. Postarea mea are menirea de a clarifica in baza carui paragraf din Regulament se considera valida aceasta modalitate de desfasurare a unei etape in anul competitional 2015.

Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Ok, in lumina celor propuse de @drujba, la clasa STANDARD, cu care am avut putina tangenta imi permit sa sugerez ca in noul Regulament CNOR sa avem urmatoarele recomandari prentru concurenti, NU cu titlu obligatoriu:

 

- anvelope profil "Simex'' maxim 33'' , oricum organizatorul la STANDARD face traseele cu Simex-uri si se evita astfel surprize gen ploaie si fara back-up de traseu (vezi Slanic Moldova);

- echiparea masinii de concurs cu troliu electric, (cel mai ieftin e 320euro iar majoritatea au masina echipata cu troliu electric);

- poate rollcage interior ca se evitam "morcovii'' de la ultima Etapa, cand la o eroare de RB (ramane sa decida FRAS, pozitia cu celebra cruce alba) am intrat pe o inclinare laterala lunga si noroioasa si din pacate nu erau pomi sa amortizeze...caderea!

 

:tk

Toyota LJ 70

Transsylvania Off Road Club

www.helpdani.eu

Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Drujba - cu acordul tau ii voi mai raspunde Laurei odata, avand in vedere ca ea tot nu a inteles ce am spus eu :wink: poate acum reusesc sa ma fac inteles.

 

Laura - regulamentul specifica in paragraful dat de tine "doua/trei" ceea ce inseamna ca evenimentul se poate desfasura pe parcursul a doua sau 3 zile. Lucru ff bun si frumos. Insa acelasi regulament ceva mai incolo (concurentii care au facut contestatii, pardon citit regulamentul, stiu) scrie si ca acelasi eveniment, etapa de CN (definita ca avand doua/trei zile), este un concurs de trei zile (fara /doua - cineva a uitat sa modifice). Ca vrei tu sa existe e altceva (sa aplici regulamentul fara a aplica un paragraf al lui), dar conform regulamentului nu exista !

 

Drujba - sa vii cu idei este simplu, le are toata lumea, problema este insa sa le pui pe hartie intr-un format coerent si fara a te contrazice singur (vezi discutia legata de paragraful de mai sus).

 

Ce ma deranjeaza si ma convinge ca imi racesc gura degeaba este urmatorul aspect: Ca si in trecut am incercat sa vin cu o informatie constructiva, legata de o situatie de care m-am lovit si care este usor corectabila, ca la cateva ore sa vina cineva din comisie (chiar si membru supleant) sa imi spuna ca el in calitate de zeu stie mai bine si ca eu facand parte din pulime sa stau in banca mea si sa ascult.

 

"Dragi prieteni" - va urez spor la lucru ca aveti o gramada... sper din tot sufletul sa nu fie vreun prieten de-al meu in situatia de a face o contestatie din cauza de interpretare deasta care ignora vreun paragraf sau vreo virgula...

 

p.s. Nu a fost un repros, a fost un sfat!

Edited by iwa
GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

ce nu inteleg eu e faptul ca cei de la OPEN "se chinuiesc" cu propuneri sa scoata portalele de la open si sa limiteze roata la 33" , pentru ca au vazut ca sunt diferente mari intre masini......si pe partea cealalta, insistam sa mentinem simexuri 33" la STANDARD

 

... dupa mine cred ca ar trebui clarificate situatiile, iar cei care vor sa se dea cu simexuri 33" sa incerce de la anul la OPEN

 

... si ar mai fi o propunere: atata timp cat regulamentul specifica obligativitatea unui GPS Garmin sau cu soft compatibil Garmin, cred ca organizatorii ar trebui sa faca traseele cu astfel de aparate, astfel incat atunci cand fac roadbook-urile sa scrie in ele coordonatele compatibil garmin, nu sa intuiesc eu cam ce a vrut sa transmita organizatorul, de altfel foarte mirat ca eu nu am o anume tableta pe care ruleaza nu stiu ce program... Caci altfel imi luam tableta si nu Garmin, cu care tre sa opresti masina la fiecare operare de coordonate din cauza ecranului minuscul si nemaipomenitui joystik .

Si cam cate coordonate au fost la T44 anu acesta, cam 14 -15 puncte pe roadbook in fiecare zi. O socoteala minimalista 1 minut x 15 coordonate= 15 minute. Aceste 15 minute sunt esentiale in a urca 1 sau 2 pozitii intr-un clasament (pentru cei cu tablete)

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Tare as vrea sa asistam la discutii civilizate si acest topic sa fie folosit doar pentru sugestiile si propunerile pentru care a fost deschis. Celelate cuvinte sa fie nespuse aici, va rog!

Edited by dac
Cit mai aproape de imposibil !
Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Mie imi pare ireal unde a ajuns standard-ul - simex, rollcage :O Masinile de open de acum 4-5 ani ar fi geloase.

In loc sa se incurajeze concurentii sa mearga la clasele superioare crestem clasa. E ca si cum in loc sa treci de la generala la liceu te apuci sa predai materia de liceu la generala.

 

In fine - eu sunt tiriplici nu m-am mai dat de mult :)

  • Like 1
TLC KDJ120
Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Si cam cate coordonate au fost la T44 anu acesta, cam 14 -15 puncte pe roadbook in fiecare zi. O socoteala minimalista 1 minut x 15 coordonate= 15 minute. Aceste 15 minute sunt esentiale in a urca 1 sau 2 pozitii intr-un clasament (pentru cei cu tablete)

 

BTW...navigatorul meu a numarat 15 coordonate in ziua II de concurs iar in ziua I au fost doar 6 (rezonabil)! :br

Toyota LJ 70

Transsylvania Off Road Club

www.helpdani.eu

Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Inca odata, aici nu comentam daca ideile puse pe tapet pana acum sunt bune sau proaste.

Nici nu folosim acest topic ca sa incercam sa le demonstram altora ce fraieri si ilogici sunt.

 

Pana acum s-au scris doua pagini de topic din care au rezultat urmatoarele propuneri:

 

- Trialul sa fie pus sambata dimineata, dupa care sa se plece in traseu, asa cum au facut cei de la T44;

- Trialul sa se organizeze separat, ca si un eveniment de sine statator si sa existe un campionat separat de trial.

- Sa se faca un stagiu de noapte cu navigatie pe track

- La clasa OPEN sa nu fie admise masini cu punti portale

- La clasa STANDARD sa nu fie admise anvelope SIMEX mai mari de 33"

- La clasa STANDARD sa fie obligatorie echiparea cu troliu electric

- La clasa STANDARD sa fie obligatoriul roll-cage-ul

 

Atat..., 7 propuneri despre care nu este momentul acum sa comentam ca sunt bune sau proaste, ca se bat cap in cap, ca nu au nicio logica, ca nu avem cum sa le includem in regulament, etc.

In rest, numai pareri personale, orgolii, si batut campii. Daca la fiecare 2 pagini vor apare cate 7 idei de genul celor de mai sus, probabil ca vor trebui scrise cateva sute de pagini pentru a ramane cu cateva idei bune. Si nu vrea nimeni sa citeasca un topic de cateva sute de pagini.

Va rog, limitati-va numai la propuneri si idei, fara comentarii.

alea, alea, piesele.....
Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

In primul rand SALUT si SUSTIN aceasta idee.

 

Clasa Standard:

- sa se revina la anvelope MT

- dimensiunea maxima la anvelope 33

- troliu electric obligatoriu

- roll cage interior - obligatoriu

Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

eu propun astfel:

- interzicerea simex la standard

-limitarea anvelopelor la maxim 33 pt standard (stiu aici imi veti spune ca sunt masini de genul Ford F150 care au 37 stoc,ok pentru astea facem o mentiune separata in regulament, si anume masinile ale caror anvelope stoc sunt peste valoarea de 33 sa poata participa cu conditia impusa mai sus,adica nu profil simex,agricol sau altele...)

-fara masini cu rolcage exterior la standard

-daca regulamentul prevede gps garmin atunci interzicerea folosirii tabletelor,exceptie doar etapele sau pe sectiunile de etapa unde se merge dupa trac(desi si aici e discutabil,eu am mers la GTC noaptea dupa garmin, tableta arata o deviere de traseu de pana la 2-300metri)

-in principiu as reveni in mare parte la regulamentul de prin 2011 dar la care sa fie aduse desigur modificarile in pas cu vremea in asa fel incat sa se respecte cerintele clasei.

-interzicerea sau participarea dar fara sa puncteze a celor care au castigat etape sau clase superioare,gen open si extrem.(aici imi amintesc ca parca era chiar o mentiune ca cei care un an inaointe s-au dat la standard anul urmator sunt obligati sa mearga la open...aici e discutabil dar totusi dau un exemplu si din start vreau sa spun ca nu am nimic cu cei pe care ii voi nominaliza ci sunt doar ca exemplu, cum ar fi sa vina Sorin Parvulescu sa se dea la standard si sa il am eu adversar... :) e un deliciu pentru mine e o placere ca am ce invata de la un om cu experienta dar in acelasi timp nu prea apuc asta ca a si plecat si nu il mai vad pana la finish :) sa intamplat la Odorhei 2012 asta daca neaga sau intreaba cineva)

si desigur daca cineva vrea sa se dea sa o faca nu se interzice dar nu mi se pare corect sau cat de cat echilibrat ca cineva care nu are nici u cursa sau cel mult una la activ sa fie pur si simplu lasat cu occhii in soare de un multiplu campion sau castigator de open si extrem :)

e cam ca si cum vin eu d ela liceu sa ma dau mare in fata unor tiriplici de clasa 3-a :) ca eu stiu matematica si ei habar nu au ce e integrala...comparatie poate exagerata dar vreau sa se inteleaga ridicolul.

Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Chiar daca sunt nou participant in astfel de competitii, imi permit sa-mi dau si eu cu parere:

 

1. Anvelope maxim 33 de orice fel - fiind STANDARD concurentul trebuie sa poata parcurga traseul si cu cauciucuri de strada.

2. Troliu - deoarece fiind STANDARD, si avand cauciucuri de strada sa poata iesi dintr-o eventuala situatie in care cauciucurile nu l-ar putea ajuta.

3. Fara roll cage interior sau exterior, deoarece este STANDARD si traseul trebuie sa fie pentru acest tip de clasa, respectiv pentru masini cu dotari STANDARD - adica de fabrica.

 

Pentru restul, ex: open si extrem este normal sa se introduca roll cage si alte device-uri ce fac masina mai potenta si sigura.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

eu propun astfel:

- interzicerea simex la standard

-limitarea anvelopelor la maxim 33 pt standard (stiu aici imi veti spune ca sunt masini de genul Ford F150 care au 37 stoc,ok pentru astea facem o mentiune separata in regulament, si anume masinile ale caror anvelope stoc sunt peste valoarea de 33 sa poata participa cu conditia impusa mai sus,adica nu profil simex,agricol sau altele...)

-fara masini cu rolcage exterior la standard

-daca regulamentul prevede gps garmin atunci interzicerea folosirii tabletelor,exceptie doar etapele sau pe sectiunile de etapa unde se merge dupa trac(desi si aici e discutabil,eu am mers la GTC noaptea dupa garmin, tableta arata o deviere de traseu de pana la 2-300metri)

-in principiu as reveni in mare parte la regulamentul de prin 2011 dar la care sa fie aduse desigur modificarile in pas cu vremea in asa fel incat sa se respecte cerintele clasei.

-interzicerea sau participarea dar fara sa puncteze a celor care au castigat etape sau clase superioare,gen open si extrem.(aici imi amintesc ca parca era chiar o mentiune ca cei care un an inaointe s-au dat la standard anul urmator sunt obligati sa mearga la open...aici e discutabil dar totusi dau un exemplu si din start vreau sa spun ca nu am nimic cu cei pe care ii voi nominaliza ci sunt doar ca exemplu, cum ar fi sa vina Sorin Parvulescu sa se dea la standard si sa il am eu adversar... :) e un deliciu pentru mine e o placere ca am ce invata de la un om cu experienta dar in acelasi timp nu prea apuc asta ca a si plecat si nu il mai vad pana la finish :) sa intamplat la Odorhei 2012 asta daca neaga sau intreaba cineva)

si desigur daca cineva vrea sa se dea sa o faca nu se interzice dar nu mi se pare corect sau cat de cat echilibrat ca cineva care nu are nici u cursa sau cel mult una la activ sa fie pur si simplu lasat cu occhii in soare de un multiplu campion sau castigator de open si extrem :)

e cam ca si cum vin eu d ela liceu sa ma dau mare in fata unor tiriplici de clasa 3-a :) ca eu stiu matematica si ei habar nu au ce e integrala...comparatie poate exagerata dar vreau sa se inteleaga ridicolul.

 

 

Spunea un sacrosanct aici sa vorbim la obiect, dar ridicol e sa propui ca regulament taman munca lui Rasty, vere, din 2010-2011.

 

Mai sapati si voi in cerebele si scremeti o idee proprie.

 

Iete: trialul sambata e o idee vida, daca strici masina, pa si pu' la revedere ziua doi de concurs.

Trialul e pentru sponsori mai ales. Gonflatii astia cu "inventii" " proprii" sa dea copy-paste mai de bun simt.

 

A facut Razvan track noaptea, hop si comitatorii de turpitudini, baga repede "ideea" "lor" in "propuneri de regulament"

 

Tupare, ai vazut, baetii fura idei, suna-l pe Rasty, pe Cirap si inca cativa "fraieri" d'astia care fac concursuri de multisor si lasa baetii "propunatori" sa se mai joace cu mucii pana mai invata sa "coafeze" o idee macar, proprie.

 

Ca e 33 sau 333 sau 3333 la hoby, vraja marii, rascoleste in sacul cu probleme grave de la CNOR si rezolva-le.

 

 

LE

 

Verifica sa nu ai "conflicte de interese" in comisie.

Adica oameni care mai au si alte functii/atributii pe la alte "departamente" care trebuie sa fie "independente" si perfect "izolate" de trebile/interesele comiției.

 

Panimaiesi tovarase polcovnic?

Ca incepe sa semene a CC al PCR ce se intampla cu "nepotismele" in "curtea scolii".

Edited by Radu Chelaru
Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Chiar daca sunt nou participant in astfel de competitii, imi permit sa-mi dau si eu cu parere:

 

1. Anvelope maxim 33 de orice fel - fiind STANDARD concurentul trebuie sa poata parcurga traseul si cu cauciucuri de strada.

2. Troliu - deoarece fiind STANDARD, si avand cauciucuri de strada sa poata iesi dintr-o eventuala situatie in care cauciucurile nu l-ar putea ajuta.

3. Fara roll cage interior sau exterior, deoarece este STANDARD si traseul trebuie sa fie pentru acest tip de clasa, respectiv pentru masini cu dotari STANDARD - adica de fabrica.

 

Pentru restul, ex: open si extrem este normal sa se introduca roll cage si alte device-uri ce fac masina mai potenta si sigura.

 

Prietene, ce zici tu aici e Hoby

Link to comment
Share on other sites

Re: Propuneri pentru Regulamentul CNOR

 

Prietene, ce zici tu aici e Hoby

 

Piede ramasese ca nu comentam ideile altora, topicul asta trebuie sa acumuleze cat mai multe idei, din care sa le selectam pe alea mai bune. Deci in loc sa ii transmiti colegului ca nu esti de acord cu ideile sale, te invit sa le pui si tu pe ale tale.

alea, alea, piesele.....
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use