Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Patrol Y61 - "inceputul"


C-NyK

Postări Recomandate

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-530d-touring-Gr%C3%BCne-Plakette-T%C3%BCv-3-17/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_22_,frn:1993,frx:2000,ful:diesel/pg:vipcar/220607127.html

 

 

de pe modelul asta se face swap-ul...iei masina completa si asa ai absolut tot ce trebuie , instalatie electrica etc

 

 

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?90539-Motor-bmw-3-0-d-pe-nissan-patrol-a-pus-cineva/page7

 

aici se face swap-ul :)

Editat de timberland0910
Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 136
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

Asa am presupus si eu, masina ar trebui sa fie mai veche ca model, caut pe net, si trebuie sa pun in balanta toate variantele.

 

ai vazut in clipul ce ti l-am pus cum merge un patrol cu motor de bmw? la 180 de cai? si ai vazut si ce consum are motorul ala? clar consuma cu muuuuulllt sub motorul de y61

Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

Si eu sunt de parere ca mptprul de 2,8 de pe y61 e un motor pacatos care nu merita reparat

Cand aveam y 61 desi mergea f bine motorul , ma gandeam ca un motor de mercedes de 2,9td e ceea ce ii trebuie masinii, probabil ca nu are cuplu si puterea bmw-ului dar e mai simplu si mai ieftin de transplantat plus ca va tine mult si bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

ai vazut in clipul ce ti l-am pus cum merge un patrol cu motor de bmw? la 180 de cai? si ai vazut si ce consum are motorul ala? clar consuma cu muuuuulllt sub motorul de y61

 

Am vazut clipul, si imi dau seama cam ce diferenta ar fi,

Prospectez inca.

Numai bine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

Sper sa nu râdă lumea de mine

Am mers cu un patrol y61 scurt modificat cu roti de 35,'si am ramas un pic dezamagit de cum se misca masina.

Motorul asta de 2.8 nu e prea sprinten.

Am inteles ca n camp, pe reductor vorbim de altele, insa totusi, as fi crezut ca pe strada se misca un pic mai repede, cel putin eu vreau sa merg cu masina si pe oras, chiar daca mananca mult,

Acum revenind la problema pe care o are masina mEa, sunt foarte indecis ce sa fac, cum sa procedez in continuare.

Reparatia ma ajunge cam 1000lei manopera si cam 3000 piese, aici intrand mai important, chiuloasa de y60, si distributia cu pompa de apa.. deci cam 1000€ in mare.

Insa ce ma fac daca nu sunt multumit de cum va trage motorul,?

 

Mai am in cap ideea de alt motor, adica de un 3.0 diesel

Pe anglia e cam 500lire masina si transportul pana acasa e 500lire

Mai e flansa aia de legatura intre cutie si motor cam 300lire

Si mai e manopera....aici inca nu stiu sigur ce si cum.

Voi incerca sa iau legatura cu colegul de pe threatul de swap pus mai sus.

Mare dilema

 

Pareri?....va rog.

Numai bine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

Era de asteptat da nu fie sprinten un 2.8 ....credeam ca stii despre ce este vorba cand vine vorba de viteza!

 

Daca nu ti place cum trage la ce sa mai bagi bani? Vinde l si pui diferenta sa ti iei un zd30 sau faci swap ul cu motor de bmw (asta in cazul in care iti permiti si gasesti cine sa lucreze la ea)

 

Bafta

 

Ps: eu tot din cauza la "sprint" am renuntat la 2.8 si sunt multumit de zd30 !

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

Eu am 2.8 si e destul de sprinten. Desigur nu se poate compara cu un turism de 150cp dar e ok daca stii sa-l calci pe coada cand/cum trebuie.

 

Nu puteti avea 5 in 1 si sa consume cat matizul...Cand iti iei o asemenea masina clar nu te gandesti sa te apuci de taximetrie. Si nici de need4speed.

 

In cazul de fata ...ce as face eu:

 

Varianta 1-

As zice DA swapului daca as avea destul buget (sunt cateva mii bune de euro poate mai mult decat ai dat tu pe masina. In conditiile in care masina se inmatriculeaza pe Ro, trebuie sa ai o baza solida in spate ptr viitoarele ITP-uri) si daca as avea pe cineva care sa stie clar ce are de facut cu vizionarea a cel putin masina facuta inainte.

 

Varianta 2-

As cauta piesa bolnava sau intreg ansamblul si as inlocui-o fara insa a face nici un fel de improvizatie. Nu contest faptul ca chiulasa de Y60 cu ceva modificari constructive pe langa nu merge adaptata la Y61 ...Este insa o solutie de compromis nicidecum una care va rezolva total si ptr totdeauna problema.

 

Varianta 3-

As lua fierul asa cum este si l-as valorifica pe bucati sau ca un intreg. Mi-as asuma greseala de a cumpara o masina defecta manat fiind de impulsul momentului. Este evident ca poate prin vanzare se pot pierde cateva sute, poate o mie dar mai bine pierd acum la inceput de drum decat sa investesc in masina niste bani pe care evident nu i-as recupera niciodata si nici nu mi-ar justifica pretul masinii in cazul unei revanzari.

 

Citeste atent ce scriu mai jos, de doua ori daca nu intelegi din prima si o sa-mi multumesti sau poti sa injuri dupa.

 

In Romania la ora actuala sunt foarte putini oameni competenti sa repare un motor de Nissan Patrol asa cum trebuie, dintre acestia sunt si mai putini care iti pot spune ca un asemenea motor reparat cu chiulasa de Y60 e un fel de "rupe pielea de pe cur sa carpesti gura" si doar cativa iti pot da garantie la o asemenea lucrare a la long.

 

Cunosc bine tipul asta de motor, utilizatorii (comunitatea), piata de piese samd si imi asum pana la ultima litera ceea ce am scris mai sus. Si acum si peste 20 de ani.

 

 

In ceea ce priveste motorul care ti l-am ofertat pe privat, asta este intelegerea mea cu cel care tine fierul in custodie la noi, motorul nu se dezmebreaza - se vinde intreg, as fi vrut sa existe o solutie multumitoare si sa te pot ajuta. Nu pot face mai mult din pacate.

 

Nu doresc a te descuraja in nici un fel. Doresc a expune acilea toate variantele asa cum le vad eu ca parte chibiteasca, spargatoare de seminte pe marginea acestui subiect.

 

Cam asta e.

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

e.

 

Perfect exprimata parerea dvs.

Sper sa nu vorbesc aiurea, insa, daca vom desface motorul si vom constata cu exactitate ca defectiunea este chiuloasa, si asta tind sa cred pana la proba contrarie, nu cred ca schimbarea chioasei eeste o operatiune atat de dificila incat sa nu se poata face si mai mult, sa nu reuseasca ( sper sa nu patesc ca bancu ala cu doctoru, operatia a reusit, pacientul insa a decedat) totusi in iasul asta trebuie sa existe macar un bun meserias care sa stie cu ce se mananca patrolul asta, si ma gandesc ca poate garanta ca stie ce a facut la el.

Ideea de chiuloasa de y60, avenit de la cel ce v a lucra la masina, cu explicatia ca ar fi mai zdravana ca una de y61...insa nici asta nu e batuta in cuie, potlua o chiuloasa de y61.

Daca ar fi cazul sa vand masina asta, sigur nu o voi vinde in starea actuala, ci, cu probabilitea de a pierde ceva bani, am sa o repar ca pentru mine si apoi ii dau drumu. E bine sa fim oameni buni totusi, ca jigodii tot sunt in jurul nostru.

Mai e si ppsobilitatea reparatiei acum si daca nu imi place mai tarziu cum merge, am timp 3 luni de numere rosii sa ma hotarasc, iar o pot vinde.

Nu stiu la ce te ai referit in legatura cu matizu, ca la partea cu nfs am inteles, daca era vb ca as fi vrut un consum mai mic probabil imi luam un vitara sau alt coteţ.

Nu am primit nici un PM

Acum daca apelez la swap problemele apar asa:

Lasam la o parte investitia, la o eventuala revanzare e clar ca nu mai vezi banii bagati

Rar se face acum cu motorul acesta, si vedem poate "nu se vede" seria motorului si asa sa apara pe carte

Dupa swap dca ai nevoie de itp, iar trebuie sa sunam un prieten

Singura pb care m.ar supara mai degraba ar fi ca la revanzare sa nu poti vinde masina datorita faptului ca are alt motor, viitorii cumparatori fiind.ule frica de asta.atat

Cam asta.i deocamdata

.

Editat de C-NyK
Numai bine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

Al meu cu 33 tot sprinten e, nu e bmw sau mercedes dar nu ma face de ras. Cred ca in cazul tau cel mai ieftin e sa o repari,nu e dracu asa negru,desfa o vezi ce are,fa calcule dupa care hotarasti ce faci! Asa presupui ca e una ca e alta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

... si dupa ce aia se trage se ajunge la concluzia ca masinile aste nu merg ca sunt putori ca nu fac fata dar invariabil adevarul e ca sunt masini ieftine si cam daramate care nu au parte decat de motorina si verificarea daca motorul mai e sub capota .

 

Culmea e ca cei care au masini la care s-a muncit sa le puna pe picioare le invart si se trag ... si nu zic ca nu merg .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

dupa mai multe cautari am ajuns la niste preturi in cazul swap ului

motor dat jos de pe masina 400 eur cu garantie ( probabil garantie ca porneste)

masina 530d automata 1250eur adusa in romania

masina 530d manual 1600euro adusa in romania

Numai bine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

dupa mai multe cautari am ajuns la niste preturi in cazul swap ului

motor dat jos de pe masina 400 eur cu garantie ( probabil garantie ca porneste)

masina 530d automata 1250eur adusa in romania

masina 530d manual 1600euro adusa in romania

 

asculta-ma ca e alegerea cea buna ...daca tot ai de investit fa-o cum trebuie ...la cluj este claudiu pestean care face swapul cam de multisor si a facut destule patroale cu motor bmw , deci stie ce face...0744133770 asta il am in telefon a lui Claudiu , suna-l si vb cu el

 

 

mai bine isi toata masina completa ca iti tre mai multe de pe ea , si ce ramane bagi la fier vechi si mai recuperezi din investitie , da suna-l pe claudiu ca iti explica el mai bine

Editat de timberland0910
Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

eu zic sa vorbesti cu domnul Ovidiu "dr Nissan" sc daca nu am zis bine si sa iti zica daca nu cumva e chiar invers, chiloasele de Y61 sa fie mai bune la de Y60, se pot mari cred gaurile din GARNITURA de chiuloasa pentru o mai buna racire! Oricine care a mai vazut Patrol la revanzare o sa vada ca ai umblat la motor si convinge tu romanu ca ai facut treaba buna!!

Parerea mea, fa masina cu motor original bun si vinde-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

asculta-ma ca e alegerea cea buna ...daca tot ai de investit fa-o cum trebuie ...la cluj este claudiu pestean care face swapul cam de multisor si a facut destule patroale cu motor bmw , deci stie ce face...0744133770 asta il am in telefon a lui Claudiu , suna-l si vb cu el

 

 

mai bine isi toata masina completa ca iti tre mai multe de pe ea , si ce ramane bagi la fier vechi si mai recuperezi din investitie , da suna-l pe claudiu ca iti explica el mai bine

 

 

 

Exista colegi aici pe forum cu motor BMW pe y61? Am vazut doar la vanzare cel cu motor de audi rs4 .

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

Exista colegi aici pe forum cu motor BMW pe y61? Am vazut doar la vanzare cel cu motor de audi rs4 .

 

pe y60 sunt cativa ,dar Claudiu pune si pe y61 , e aceeasi chestie pt el ca si montaj

Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

Exista colegi aici pe forum cu motor BMW pe y61? Am vazut doar la vanzare cel cu motor de audi rs4 .

 

citeste postul cu numarul #38 de aici : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?90539-Motor-bmw-3-0-d-pe-nissan-patrol-a-pus-cineva/page7&highlight=mihai_ct

Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

Sunt offtopic,dar ma gandesc sa pun un motor de s400cdi,628.961,in loc de zd30,loc este,electronica se adapteaza,iar puterea merge crescuta semnificativ! A mai pus cineva motor mercedes pe y 61? Caut donatoarea si deschid discutie noua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

azi am verificat la misto pe site`ul RAR si am gasit loc liber maine, 10 feb, ora 9, si normal ca am luat locul.

Multumesc foarte frumos domnului @aditupopa, care a fost foarte prompt si m-a ajutat cu panoul despartitor,

Asadar maine fac RAR, ca sa fie si actele in regula dupa care o sa vad ce voi face.

 

Am mai mers azi un pic cu masina, cum spunea un coleg undeva aici, parca nu e dracu atat de negru, adica se misca, usor dar sigur.

 

Singura problema e sa scap repede maine, atat.

 

Numai bine la toti.

Numai bine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

Mai nou, se pare ca RAR IASI, trebuie sa primeasca aprobarea RAR Bucuresti, pentru omologarea masinii, ca autoutilitara, aprobare care poate dura intre 3-5 zile.

Mai pe scurt ieri am trecut ca "Voda prin loboda", e o expresie aici la noi, prin Rar, nimeni nu a facut nimic masinii, insa la urma am platit 846 lei.

Acum astept sa ma sune cei din RAR, sa ma cheme din nou la ei, pentru a face cele necesare omologarii.

Numai bine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

Mai nou, se pare ca RAR IASI, trebuie sa primeasca aprobarea RAR Bucuresti, pentru omologarea masinii, ca autoutilitara, aprobare care poate dura intre 3-5 zile.

Mai pe scurt ieri am trecut ca "Voda prin loboda", e o expresie aici la noi, prin Rar, nimeni nu a facut nimic masinii, insa la urma am platit 846 lei.

Acum astept sa ma sune cei din RAR, sa ma cheme din nou la ei, pentru a face cele necesare omologarii.

 

Scumpul meu, ce nu ai inteles?

 

Acesta este rolul tuturor institutilor de stat, sa ne mulga de bani si daca se poate fara sa faca absolut nimic in schimb.

 

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !

 

In rest numai de bine.

 

PS

 

Ce te-ai mai hotarat cu masinuca ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

846 lei presupun ca e RaR complet, adica nu cred ca atunci cand ma voi duce la ei, imi vor lua alti bani

Ar fi culmea asta.

 

Masina are nevoie de RAR indiferent de ce voi face mai departe.

Atat timp cat obtin carte de identitate, mai departe pot face orice modificare, linistit.

Inca nu am un raspuns final la costul total al swapului

Deocamdata am doar costul reparatiei normale.

 

Pana nu am un cost pentru swap, nu ma pot decide.

Numai bine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrol Y61 - "inceputul"

 

846 lei presupun ca e RaR complet, adica nu cred ca atunci cand ma voi duce la ei, imi vor lua alti bani

Ar fi culmea asta.

 

Masina are nevoie de RAR indiferent de ce voi face mai departe.

Atat timp cat obtin carte de identitate, mai departe pot face orice modificare, linistit.

Inca nu am un raspuns final la costul total al swapului

Deocamdata am doar costul reparatiei normale.

 

Pana nu am un cost pentru swap, nu ma pot decide.

 

ai vb cu claudiu sa il intrebi de curios pentru cat iti face swapul cu piesele tale?

Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare