Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

GEKKO Povestea celor 3 G


zozeboze
 Share

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Nu s-a stat nici o secunda degeaba si masina e pe picioarele ei. Fara capre, fara cricuri, fara carje. Cu coilovere, cu tot ce trebuie. A iesit asa cum ma asteptam, functional si estetic, impecabil!

 

 

 

IMG_3136.thumb.jpg.b59acc5c69d4249d4907e9196cad11d3.jpg background.jpg.b5b68ae90b4b9195a0b8d76c99ef78e0.jpg IMG_3134.thumb.jpg.1f49f39b3465f8c74b7b6fe90943dd4e.jpg

 

 

 

Mai urmeaza suportii de baterii si rezervor si spatele e gata. Conversia de frane, montat grupul spate, refacut cardane, montat cutie de viteze si transfer.. de acolo doar scaune ne mai trebuie si putem face niste probe.

Cred ca saptamana viitoare :)

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

cum ar veni.. trecem usor de faza "la rosu" si saptamana viitoare ajungem la finisaje. I-am pus acoperisul si urmeaza peretii si geamurile.

 

IMG_3167.thumb.jpg.a7c7bd348bcab2c340dd25e2fd2a101e.jpg

 

 

IMG_3170.thumb.jpg.09ee6575808e343d46c79e7e64370865.jpg

 

 

suportii de scaune sunt pe pozitii

 

IMG_3172.thumb.jpg.95db2b958c8f272b50af753c873ca081.jpg

 

IMG_3168.thumb.jpg.2de17e129ad08250ca5f32678811ff78.jpg

 

la fel si suportii de rezervor

 

IMG_3171.thumb.jpg.41d2d37ce2469145a07f1f871bf759ea.jpg

 

 

.. si, in premiera, un nou model de Jeep Hybrid, pentru trasee foarte lungi prin padure

 

IMG_3174.thumb.jpg.366e80ae353f357abcf1e489cc14cd55.jpg

 

 

IMG_3173.thumb.jpg.e902ffa5c927ccfbf85149a80ad50070.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Daca are cineva idee unde pot gasi urgent capacul din stanga imaginii, i-as fi foarte recunoscator. Este de la cutia de viteze AX15 si pe acea 'teava' care iese din capac, culiseaza un rulment.

Cu putin timp inainte sa montam cutia, ne-am dat seama ca cel din dreapta nu ne foloseste sau in orice caz complica situatia.

 

 

2050415105_capacAX15.thumb.jpg.13a4e22de8e5f8d1b3b9f0b2196ed86b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Care este cauza pentru care va creeaza greutati ? pentru ca acolo treaba-i simpla :wink:

 

rulment hidraulic si nu mai ai nevoie de parghie, cilindru receptor ...

 

Rulment-Hidraulic-Ambreiaj---Hydraulic-Clutch-Release-Bearing-pt--1993-Jeep-Wrangler--Cherokee-X.jpg.d58789665f3fcbc87ea065b67ea0f66b.jpg

 

:h5

 

 

Pentru a face schimbarea ai nevoie si de astea :

 

DSCN4544.thumb.JPG.2c795e29a5300fcd2ff5663528f5f8ca.JPG DSCN4543.thumb.JPG.6bc6fc967ed9c9903ed7d8c921cb2e78.JPG

 

DSCN4545.thumb.JPG.1a39a8e68bb89ade05fc8c1414bc07a7.JPG

 

 

Spor la treaba

Edited by alin-jeep
Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Multumesc mult pentru raspunsul prompt.

Asta e intradevar varianta despre care ziceam eu ca e mai complicata. In senul ca, cu capacul potrivit as rezolva situatia fara sa mai folosesc rulment hidraulic, sau gresesc?

Furca si cu rulmentul le am deja, ca sunt cele de pe NV3550.

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Multumesc mult pentru raspunsul prompt.

Asta e intradevar varianta despre care ziceam eu ca e mai complicata. In senul ca, cu capacul potrivit as rezolva situatia fara sa mai folosesc rulment hidraulic, sau gresesc?

Furca si cu rulmentul le am deja, ca sunt cele de pe NV3550.

 

 

si poti sa le montezi ?:grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

IMG_3207.thumb.jpg.27f916cfa9c1c8c9df339d1229a42cfa.jpg

 

IMG_3195.thumb.jpg.d035a850b136f4daf6a454acab8d3f16.jpg

 

IMG_3208.thumb.jpg.a0ee940e7f127e87c9cddb425c70a1b9.jpg

 

Putina fibra pe ici pe colo si un test de culoare. Se apropie momentul mult asteptat.

Printre altele, parbrizul incruntat a venit, se potriveste perfect si saptamana viitoare il punem pe pozitie.

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

IMG_3253.thumb.jpg.a3822b286440a9fc3b0364720d2b4460.jpg

 

Echipata in mare parte, mai lipseste un cardan spate, care trebuie lungit si pasuit, cele doua trolii care vor fi montate la sfarsit.

Ar fi bune si doua usi dar nefiind obligatorii, pana la ele mai sunt maruntisurile care ne vor umple timpul pana pe 31 martie. (dealine-ul neoficial)

Partea electrica, franele pe spate, franele de colt, montarea beadlockurilor si cateva altele nesemnificative, cum ar fi parbrizul.

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

pentru ca sunt in cautarea unei tobe finale, ‘sport’ cum se zice, de dimensiuni cat mai reduse, vreau sa

va cer o parere despre evacuarea pentru wrangler 4.0 L6 - in ideea de a obtine maximum de putere.

Care este experienta/ informatia voastra referitor la lungimea optima a evacuarii ? de cat backpressure e nevoie ? ce trebuie sa ramana, ce nu, catalizator, toba intermediara, finala ?

 

Cand am cumparat masina nu avea decat o toba finala goala, nimic altceva. Urla ca naiba si nu stiu ce sa zic de putere, apoi am montat un catalizator sport intre cele doua sonde lambda si parca ceva s-a imbunatatit. E de inteles de ce dar oare se poate si mai bine de atat ?

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

IMG_3309.thumb.jpg.bde9d5f64909d853f6a3531c3868504b.jpg

 

Masina este gata de echipare. Cu un efort considerabil, s-a terminat partea cea mai importanta din etapa finisajelor. Mai urmeaza o etapa deosebit de importanta, e legata de designul Gekko dar pentru asta se lucreaza in paralel de catre o echipa de designeri experimentati.

La noi in atelier creatia s-a terminat si de maine incepem sa montam cardane, suspensii, rezervor, baterii, parbriz, capota, trolii, frane, scaune si multe altele. O iesire in teste la sfarsitul saptamanii ar suna foarte bine.

Cu putin noroc si multa energie ar putea fi chiar posibil.

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Am trecut si eu azi pe la voi si am vazut fierul ...a iesit foarte misto culoarea. Lacul ala mat ii da asa o nota speciala...:h5

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Multumim, vopsitorul profesionist cu mana de artist, nu doar inspiratie in alegerea vopselei. Eu zic ca a iesit fabulos, acum ca s-a uscat bine lacul mat, arata cam prea bine pentru ce o sa pateasca. Sa n-o zgariem pana la sesiunea foto, ca ce va urma ulterior prin paduri, e usor de anticipat.

 

Dezvalui si posibila sursa de inspiratie pentru designul grilei din fata. Inca nu stim daca una din masti sau tricoul dar decidem in curand.

 

IMG_3238.thumb.jpg.db587c2af446821de27380e1f745531a.jpg

 

Cat despre capota.. i-am facut gaurele ca sa fie si mai usoara.

 

IMG_3315.thumb.jpg.a470b0e7ab728fab0071c194da4bd8ee.jpg

 

Avem si variante colorate dar inca nu le dezvaluim.

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

E clar ca vopsitorul ala e maniaco-depresiv ....daca s-a apucat sa dea atatea gauri in capota ta ...si toate la fel ... :ha:

Edited by Yonutz

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use