zozeboze Posted February 1, 2016 Author Share Posted February 1, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G arata putin a chelu cu tichie .. dar au ajuns! noile scaune Corbeau, cadru din aluminiu, suspensii, prindere in 5 puncte, 21kg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted February 1, 2016 Author Share Posted February 1, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G sistemul de prindere al scaunelor, reglajul se face foarte simplu si usor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted February 1, 2016 Author Share Posted February 1, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G flanse de la 5 la 6 prezoane pentru puntea fata, schimbator sport, cutie viteze revizuita, curatata si spalata profesional, aproape gata pentru a fi montata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Flansele unde sunt facute ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted February 1, 2016 Author Share Posted February 1, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G in State sunt facute Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted February 8, 2016 Author Share Posted February 8, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G un mic update la postare / un mare pas inainte la rollcage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted February 13, 2016 Author Share Posted February 13, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted February 15, 2016 Author Share Posted February 15, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted February 16, 2016 Author Share Posted February 16, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Nu s-a stat nici o secunda degeaba si masina e pe picioarele ei. Fara capre, fara cricuri, fara carje. Cu coilovere, cu tot ce trebuie. A iesit asa cum ma asteptam, functional si estetic, impecabil! Mai urmeaza suportii de baterii si rezervor si spatele e gata. Conversia de frane, montat grupul spate, refacut cardane, montat cutie de viteze si transfer.. de acolo doar scaune ne mai trebuie si putem face niste probe. Cred ca saptamana viitoare :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted February 20, 2016 Author Share Posted February 20, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted February 25, 2016 Author Share Posted February 25, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G cum ar veni.. trecem usor de faza "la rosu" si saptamana viitoare ajungem la finisaje. I-am pus acoperisul si urmeaza peretii si geamurile. suportii de scaune sunt pe pozitii la fel si suportii de rezervor .. si, in premiera, un nou model de Jeep Hybrid, pentru trasee foarte lungi prin padure Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted March 3, 2016 Author Share Posted March 3, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Daca are cineva idee unde pot gasi urgent capacul din stanga imaginii, i-as fi foarte recunoscator. Este de la cutia de viteze AX15 si pe acea 'teava' care iese din capac, culiseaza un rulment. Cu putin timp inainte sa montam cutia, ne-am dat seama ca cel din dreapta nu ne foloseste sau in orice caz complica situatia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 (edited) Re: GEKKO Povestea celor 3 G Care este cauza pentru care va creeaza greutati ? pentru ca acolo treaba-i simpla :wink: rulment hidraulic si nu mai ai nevoie de parghie, cilindru receptor ... :h5 Pentru a face schimbarea ai nevoie si de astea : Spor la treaba Edited March 3, 2016 by alin-jeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted March 3, 2016 Author Share Posted March 3, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Multumesc mult pentru raspunsul prompt. Asta e intradevar varianta despre care ziceam eu ca e mai complicata. In senul ca, cu capacul potrivit as rezolva situatia fara sa mai folosesc rulment hidraulic, sau gresesc? Furca si cu rulmentul le am deja, ca sunt cele de pe NV3550. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Multumesc mult pentru raspunsul prompt. Asta e intradevar varianta despre care ziceam eu ca e mai complicata. In senul ca, cu capacul potrivit as rezolva situatia fara sa mai folosesc rulment hidraulic, sau gresesc? Furca si cu rulmentul le am deja, ca sunt cele de pe NV3550. si poti sa le montezi ?:grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted March 3, 2016 Author Share Posted March 3, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Pai nu? spuneam ca nu sunt specialist, mai lipseste ceva? sunt pe cale sa-mi comand capacul http://www.quadratec.com/products/52129_05.htm nu asta imi trebuie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted March 3, 2016 Author Share Posted March 3, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Putina fibra pe ici pe colo si un test de culoare. Se apropie momentul mult asteptat. Printre altele, parbrizul incruntat a venit, se potriveste perfect si saptamana viitoare il punem pe pozitie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted March 10, 2016 Author Share Posted March 10, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Echipata in mare parte, mai lipseste un cardan spate, care trebuie lungit si pasuit, cele doua trolii care vor fi montate la sfarsit. Ar fi bune si doua usi dar nefiind obligatorii, pana la ele mai sunt maruntisurile care ne vor umple timpul pana pe 31 martie. (dealine-ul neoficial) Partea electrica, franele pe spate, franele de colt, montarea beadlockurilor si cateva altele nesemnificative, cum ar fi parbrizul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted March 12, 2016 Author Share Posted March 12, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G pentru ca sunt in cautarea unei tobe finale, ‘sport’ cum se zice, de dimensiuni cat mai reduse, vreau sa va cer o parere despre evacuarea pentru wrangler 4.0 L6 - in ideea de a obtine maximum de putere. Care este experienta/ informatia voastra referitor la lungimea optima a evacuarii ? de cat backpressure e nevoie ? ce trebuie sa ramana, ce nu, catalizator, toba intermediara, finala ? Cand am cumparat masina nu avea decat o toba finala goala, nimic altceva. Urla ca naiba si nu stiu ce sa zic de putere, apoi am montat un catalizator sport intre cele doua sonde lambda si parca ceva s-a imbunatatit. E de inteles de ce dar oare se poate si mai bine de atat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted March 19, 2016 Author Share Posted March 19, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted March 20, 2016 Author Share Posted March 20, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Masina este gata de echipare. Cu un efort considerabil, s-a terminat partea cea mai importanta din etapa finisajelor. Mai urmeaza o etapa deosebit de importanta, e legata de designul Gekko dar pentru asta se lucreaza in paralel de catre o echipa de designeri experimentati. La noi in atelier creatia s-a terminat si de maine incepem sa montam cardane, suspensii, rezervor, baterii, parbriz, capota, trolii, frane, scaune si multe altele. O iesire in teste la sfarsitul saptamanii ar suna foarte bine. Cu putin noroc si multa energie ar putea fi chiar posibil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Am trecut si eu azi pe la voi si am vazut fierul ...a iesit foarte misto culoarea. Lacul ala mat ii da asa o nota speciala...:h5 consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted March 21, 2016 Author Share Posted March 21, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Multumim, vopsitorul profesionist cu mana de artist, nu doar inspiratie in alegerea vopselei. Eu zic ca a iesit fabulos, acum ca s-a uscat bine lacul mat, arata cam prea bine pentru ce o sa pateasca. Sa n-o zgariem pana la sesiunea foto, ca ce va urma ulterior prin paduri, e usor de anticipat. Dezvalui si posibila sursa de inspiratie pentru designul grilei din fata. Inca nu stim daca una din masti sau tricoul dar decidem in curand. Cat despre capota.. i-am facut gaurele ca sa fie si mai usoara. Avem si variante colorate dar inca nu le dezvaluim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 (edited) Re: GEKKO Povestea celor 3 G E clar ca vopsitorul ala e maniaco-depresiv ....daca s-a apucat sa dea atatea gauri in capota ta ...si toate la fel ... :ha: Edited March 21, 2016 by Yonutz consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
zozeboze Posted March 25, 2016 Author Share Posted March 25, 2016 Re: GEKKO Povestea celor 3 G Expozitie de arta contemporana si .. in premiera absoluta.. Gekko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts