Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

GEKKO Povestea celor 3 G


zozeboze
 Share

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Merg mai bine Simexurile daca sunt puse inspre inapoi ? :grin:

 

 

Spor la treaba . O sa fie gata pentru Sighisoara ?

 

:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Arta cu nituri (scuze dar habar n-aveam cine e Kerry King, acum am aflat)

:)

 

Mult mai bine cu Simexuri intoarse .. dar si fara volan, asta e combinatia perfecta.

Pentru Sighisoara sper sa fie gata, asa ne-am propus.

 

Multumesc de urari :)

 

 

Trebe zis ca astazi am pornit-o pentru prima data. Chiar am rulat putin prin curte. Mai sunt totusi niste ajustari de facut dar tragem tare.

 

IMG_3359.thumb.jpg.cf3172070ec326a3d12aaf3f90fbf363.jpg IMG_3355.thumb.jpg.a15129eba650b2c13558169a90f0bd03.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Monstru adevărat. Spor la treabă fiindcă iese treabă faină !

Echipat cu un 4.0l benzinos?

"Am avut ... jante mari , talon mic ...deh eram copil , acum visez jante mici talon foarte mareee si pe PATROL" @timberland0910. - 13th November 2015
Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

@Alin-Jeep, si pentru noi, ăştia care n-om pute' ajunge, să nu te sfieşti să faci neşte poze :wink:

 

Om da o bere cu prima ocazie :x Ş-un grătar, cândva :mici:

"Am avut ... jante mari , talon mic ...deh eram copil , acum visez jante mici talon foarte mareee si pe PATROL" @timberland0910. - 13th November 2015
Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Locul 1 la trial clasa open :banana

 

...mai multe nu am voie sa spun:grin:

 

 

 

Felicitari !:1:bravo:n1

Edited by Ioncii
"Am avut ... jante mari , talon mic ...deh eram copil , acum visez jante mici talon foarte mareee si pe PATROL" @timberland0910. - 13th November 2015
Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Locul 1 la trial clasa open :banana

 

...mai multe nu am voie sa spun:grin:

 

Deci pan' la urma a facut bine ca a pus simexii pe dos ... :ha:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

+ locul 2 la general clasa open

 

:h5

 

P.s. va mai spun un secret : nu-i place cum trage motorul :hi .

 

Trebuie sa mai slabeasca putin copilotu ... :beat

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Va multumesc mult pentru aprecieri si felicitari !

 

Acum ca se stie deja deznodamantul, o sa scriu putin despre povestea din spate.

Masina a fost gata intr-un timp record. S-a muncit la ea imens si pentru asta si pentru toate momentele de dupa ce a iesit din garaj, ii multumesc lui Gaganu. Rezultatul a fost exceptional. De fapt ii multumesc si pentru zilele ce pareau extrem de scurte, pentru mistourile, hahaielile si tachinarile fara de care, atmosfera nu ar fi fost atat de relaxata si misto.

Testele intensive si extenuante de dupa terminarea masinii au durat cam 1min si 50 sec, teste pe care eu personal le-am vazut pe ecranul telefonului, de la foarte mare distanta de garaj. Am pus filmuletul pe forum acum cateva posturi.

 

La reintoarcerea mea in tara nu am mai avut timp decat de vreo doua ture prin curte si cam atat. A urmat partea de design, care gratie unei echipe de profesionisti a iesit nemaipomenit. Adica la propriu, pentru ca de colantat masina de offroad pe care o dai de copaci, stanci, etc, nu cred ca s-a mai gandit nimeni. Trebuie sa fi putin dus.. dar a rezistat si chiar a fost pusa la teste dure.

 

 

Inainte de urcarea pe platforma spre prima etapa de campionat ..

 

 

IMG_3458.thumb.JPG.8fd8c3dc4f5f8d6e3cb24a8d37d261e8.JPG 12936549_1011332042236439_4385434780919372855_n.jpg.a2ed6281b9538a640b729c190f19c834.jpg 12936521_1011331972236446_8136765317937285629_n.jpg.958c528ada432bdea21388926117376e.jpg 12592629_1011331915569785_8212055024953826801_n.jpg.c9b0c52bf3b2c6f7558b81259c69d141.jpg 940913_1011331892236454_985220047797677387_n.jpg.73740d5b2dd553b4160c43e755cfea61.jpg

 

Ajunsi la Sighisoara ne-am luat locul in bivuac si am inceput sa ma gandesc la strategia pe cele doua zile de concurs.

Deci suntem aici sa facem teste, mergem cu precautie, tiptil, nu lasam urme (de ulei), nu fortam, o dam de-a dura pe toate partile sa testam rollcage-ul si desigur, trebuie sa iesim pe podium. Nu foarte sus, ca sa nu fim nici prea aroganti.

 

FullSizeRender_4.thumb.jpg.746f826268ea993108892721f0f2f811.jpg

 

'Testele' din prima zi de concurs au decurs foarte bine. Am avut noroc (sau nu) de vreme buna, soare si uscat. Rollcage-ul a rezistat impecabil, singura stricaciune a fost pe la geam.

 

 

rasturnat2.thumb.jpg.24bbddb28bb9f3a90dbaf7adc7a13bb6.jpg rasturnat.thumb.jpg.dcd6392fd2263cb2578ff1bfe43c5e9a.jpg

 

IMG_3487.thumb.JPG.083f365f8d3bfa9a167abca490b6bb05.JPG

 

Pana la final am pierdut 20min fata de prima masina, cine altul decat Gaganu. Pe proba speciala masina s-a comportat exemplar, m-am reimprietenit cu masina si am scos cel mai bun timp din cele 16.

Acum stiam ce avem de facut pe inclinatii laterale, mai ales pe partea dreapta.:)

A doua zi am luat startul a doua masina, mai increzatori si mai hotarati. Flashu' este un copilot extraordinar si .. am terminat cursa inaintea lui Gaganu, mai mult nici ca-mi doream. Diferenta de timp a fost in favoarea lui Gaganu pana la urma, ca in proba speciala am facut mai prost dar.. pentru prima oara in viata mea, am ajuns primul la sosire! :)

Gluma cu ascunsul masinii ca sa creada ca a ajuns el primul si ca eu sunt prin padure, cautand traseul, n-am mai facut-o pentru ca nici n-a apucat sa se raceasca putin motorul si a si aparut ca teleportat in poarta de finish.

 

 

FullSizeRender_2.thumb.jpg.41d3baa41bfed9c1330b9319cf50ee20.jpg 1280734584_FullSizeRendercopy.thumb.jpg.0035db6245917ecbd120a392406d9ef0.jpg FullSizeRender_1.thumb.jpg.2d8cfa550241d70edfc9a21a906ad20d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

N-avem cred nici-o poza cu berea rece de la spalatorie dar cu masinile avem.

Portocala si Gekko, acesta varianta a ei, mult imbunatatita. :))

 

[ATTACH=CONFIG]262027[/ATTACH]

 

FullSizeRender_3.thumb.jpg.96eb431cac31c9e115b5d04182d027a2.jpg

 

 

Trialul..

 

1645786233_FullSizeRender_1copy.thumb.jpg.1b596eab6922400ea64ba2cd7f8b8a52.jpg

 

1530163451_FullSizeRendercopy2.thumb.jpg.468543ec4fb5a2c40b899344e571b389.jpg

 

tehnic si spectaculos pentru public, cu inclinatii, coborari in cap, urcari la limita trolierii..

daca ploua.. cred ca eram si acum acolo, cum se zice. ( nu mai vorbesc de cele doua zile de traseu.)

 

Franele de colt si-au facut treaba, masina s-a comportat foarte bine si timpul scos a fost cel mai cel, datorita si lui Flashu' care a zburat pe orizontala cu mana intinsa spre butonul de stop timp. ( dar si datorita unora, nu zic nume, care au cauciucuri second hand de doua sezoane, dar carora nu le plang de mila pentru ca au castigat locul 1 la Sighisoara Trophy ! )

Felicitari !

2040019917_FullSizeRendercopy.thumb.jpg.898b7ff4028de1701c69f58ad7870f84.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Super relatarea, multumim, si felicitari ptr rezultatele obtinute.

 

Nu poti sa nu remarci faptul ca printre "mii de muieli" (trendul momentului acum, fara suparare) exista si oameni pasionati care stiu sa se bucure de hobby si in egala masura obtin si rezultate. Bravo! Si felicitari si copilotului ... :h5

 

Mitul cu Jeepul "nefiabil", chiar daca nu mai e atat de Jeep il vei rupe definitiv cand vei bate Portocala...:beat

 

Exista vreun aspect care te nemultumeste in acest moment la masina?

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Super relatarea, multumim, si felicitari ptr rezultatele obtinute.

 

Nu poti sa nu remarci faptul ca printre "mii de muieli" (trendul momentului acum, fara suparare) exista si oameni pasionati care stiu sa se bucure de hobby si in egala masura obtin si rezultate. Bravo! Si felicitari si copilotului ... :h5

 

Mitul cu Jeepul "nefiabil", chiar daca nu mai e atat de Jeep il vei rupe definitiv cand vei bate Portocala...:beat

 

Exista vreun aspect care te nemultumeste in acest moment la masina?

 

 

 

Sper ca pe partea cu motorul l-am convins sa o lase asa cum este ca pare a fi O.K.

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Concluzia dupa "test" este urmatoarea:

 

masina este mult mai usoara, nu am cantarit-o inca dar e evident;

mai inchegata, se simte mai compacta, garda la sol e mai mare (cauciucuri plus puntea Mitsubishi)

vizibilitatea a crescut, confortul deasemenea

unghiurile caroseriei / rollcageului sunt perfecte pentru inclinatii in ravene si daca stau sa ma gandesc cum m-am rostogolit, mai intai pe partea dreapta apoi pe capota/ plafon si s-a oprit pe laterala stanga, cu Flashu suspendat in centuri deasupra mea.. fara sa simt socuri puternice, fara sa zboare parbrizul sau altceva, zic ca s-a facut treaba buna in garaj.

franele de colt isi fac treaba si sunt indispensabile in trial

 

 

 

lista pentru urmatoarea etapa:

 

AX15 a carait de la inceput in a 3a si a 4a, niciodata in 1 sau a 2a, rar de tot a 5a.

inspectie la cutie transfer, nu mai merge 4H

(datorita cablului de la Novak, am exagerat cu 'placerea de a schimba' de care vorbeam si pentru ca traseul a fost de alergatura, am cam facut exces. Intr-adevar se schimba extrem de usor din 4L in 4H dar i-am dat decisiva; a doua zi am mers doar pe low)

Schimbat arcuri spate, eventual si fata, combinatia 150/200 nu e chiar potrivita

si de luat in calcul teste cu Antirock Sway Bar pentru spate; personal cred ca face o mare diferenta;

evacuarea modificata

spalata profesional, cu ceara, cu silicon, un bradut la oglinda..

si de cautat un verde/galben fluorescent frumos ca am ramas in urma cu vopsitul :)

 

 

Singurul aspect care ma nemultumeste, dar nu e legat de masina, este ca etapa de la Slanic Moldova "The Hardest !" cu zice Romeo, se suprapune grav cu ceva din programul meu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

IMG_1316.thumb.jpg.f1e44aa110a42e2a5fdb554507e4a6a8.jpg

 

A fost etapa 3- Wild Bear Trophy 2016, Piatra Neamt.

GEKKO a fost la inaltime. Locul II la Open.

 

IMG_1352.thumb.jpg.1d5778ffd6f9316e87dab2ec1a8ffb77.jpg IMG_1349.thumb.jpg.4c37b35499de3470febde5ac85016070.jpg

 

IMG_1317.thumb.jpg.9f673ca104f5563d19c1922230e2ac2c.jpg

 

Cu vizibilitatea stam mai prost, stergatoarele erau probabil la fel de vechi ca masina dar important e sa traga motorul, de restul se ocupa Flashu (copilotul)

 

Multumim pentru o etapa frumoasa si pentru fotografiile exceptionale.

Pana de curand eram fericit sa termin prima zi de concurs... ce inseamna sa ai cu cine si mai ales cu ce. Bine Gaganu, bine Flashu ! Ne vedem la Cluj.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

urma sa vina etapa de la Cluj si intre timp s-a terminat Campionatul.

A fost o competitie frumoasa, cu multe momente de povestit. Uneori povestea din spatele unui loc pe podium, sau in afara lui, este mai interesanta decat rezultatul in sine. Cel putin pentru mine. Sunt nenumarate momentele cand nu vezi decat abandonul in fata si totusi ceva se intampla si gasesti solutii sa mergi mai departe la finish. E o lectie de viata si offroadul si competitia asta.

 

Cu multumirile de riguare, cei 3G si Flash, am incheiat anul 2016 pe podium, cu rezultate muncite :)

campioni nationali la trial (loc impartit cu Gaganu, ca asa a fost punctajul/regulamentul)

vicecampioni nationali la trophy

 

Vine 2017 cu un campionat si mai frumos si mai dur, va merita urmarit, mai ales la clasa Open.

 

 

IMG_1022.thumb.jpg.2df02ef9445a0624e3ba34035213e96e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: GEKKO Povestea celor 3 G

 

Tudore felicitari ptr perseverenta, rezultate asta in conditiile in care stii ca ai plecat la drum cu un loz aproape necastigator si nu in ultimul rand ptr fair play-ul de care dai dovada. Cred ca esti aproape singurul care merge in campionat si care ne impartaseste din trairile si experientele sale.

Asa cred si eu ca intotdeauna povestea din spatele ecranului de multe ori e mult mai interesanta decat filmul in sine.

 

Desi nu sunt tocmai un fan Jeep e unul dintre topicurile la care de fiecare data revin cu mare placere. Iti doresc succes in 2017 si iti astept cu interes interventiile aici. :h5

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use