Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Samurai SSJ


meister_raul
 Share

Recommended Posts

Re: Samurai SSJ

 

Daca inca nu iti atinge in suportii originali de pe laterale, inseamna ca nu ai modificat suspensia suficient...

1975 Dacia 1300 1.3 8v / 1988 BMW E30 2.5 12v / 1988 Nissan Patrol Y60 LWB 2.8 12v / 1989 Suzuki Samurai SJ500 1.3 8v / 2001 Smart ForTwo W450 0.6 TURBO 6v.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Samurai SSJ

 

Daca o sa montezi distantiere o sa iti frece crampoanele in aripa si in suportul de fixare al flapsurilor.

 

Ai varianta decuparii suportului sau a indoirii tevii si prinderea barei mai in fata.

1975 Dacia 1300 1.3 8v / 1988 BMW E30 2.5 12v / 1988 Nissan Patrol Y60 LWB 2.8 12v / 1989 Suzuki Samurai SJ500 1.3 8v / 2001 Smart ForTwo W450 0.6 TURBO 6v.
Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Cand montezi un troliu pe masina il pui pe asa nunita tava de troliu.

Extensiile laterale ale tavei, ce vor da nastere barei fata, se numesc flapsuri.

Flapsurile trebuie sa fie usoare, rezistente si demontabile.

Astfel incat daca lovesti masina sa ai posibilitatea de a inlocui/repara doar flapsul si nu toata bara.

 

Dar eu acum deja repet ce a spus antevorbitorul meu, minitechnicus.

1975 Dacia 1300 1.3 8v / 1988 BMW E30 2.5 12v / 1988 Nissan Patrol Y60 LWB 2.8 12v / 1989 Suzuki Samurai SJ500 1.3 8v / 2001 Smart ForTwo W450 0.6 TURBO 6v.
Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Ca tot vorbiti de frecat. Samuraiul meu este standard si la simex`urile 195/80/r15 imi freaca crampoanele in foile de arc la viraj maxim stanga/dreapta, sa fie vreo problema sau ii ceva "normal" ?

Edited by AMO Riders
Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Solutia consta in montarea unui set de distantiere. Apoi faci coafura aripilor cu flexul...

 

Cat despre frecatul in arc, da, e o problema. Daca atinge puternic exiata riscul de a deteriora anvelopa.

1975 Dacia 1300 1.3 8v / 1988 BMW E30 2.5 12v / 1988 Nissan Patrol Y60 LWB 2.8 12v / 1989 Suzuki Samurai SJ500 1.3 8v / 2001 Smart ForTwo W450 0.6 TURBO 6v.
Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Solutia consta in montarea unui set de distantiere. Apoi faci coafura aripilor cu flexul...

 

Cat despre frecatul in arc, da, e o problema. Daca atinge puternic exiata riscul de a deteriora anvelopa.

 

Nu atinge puternic, doar le mangaie :)) oricum stiu ca la viraj maxim freaca si incerc pe cat posibil sa nu fortez.

Ce fel de distantiere trebuiesc montate pt a rezolva problema ?

Aripile oricum vreau sa le frezez ca nu`mi place cum arata cu ele si vreau sa fie tabla perfect dreapta, sigur ca vi noroi din belsug dar rezolvam problema cu ceva praguri de guma in viitor.

Eu masina o folosesc la plimbari in natura, expeditii prin Apuseni, cautare trasee MTB...etc! Nu dau cu ea si`o omor.

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Ca tot vorbiti de frecat. Samuraiul meu este standard si la simex`urile 195/80/r15 imi freaca crampoanele in foile de arc la viraj maxim stanga/dreapta, sa fie vreo problema sau ii ceva "normal" ?

 

Depinde foarte mult de producător. Am marix și sunt mai late fata de insa și nu-mi ating absolut deloc.

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Ca tot vorbiti de frecat. Samuraiul meu este standard si la simex`urile 195/80/r15 imi freaca crampoanele in foile de arc la viraj maxim stanga/dreapta, sa fie vreo problema sau ii ceva "normal" ?

 

In functie de latimea cauciucului, latimea jantei si ET poate sa-ti atinga sau nu.

 

Daca ai jantele stoc de Samurai cu 10 gauri rotunde si ET +10, cu Simex InsaTurbo 195/80R15 nu trebuie sa atinga.

Daca ai jantele stoc de Vitara cu 9 gauri rotunde si ET +25, cu alea atinge sigur.

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

In functie de latimea cauciucului, latimea jantei si ET poate sa-ti atinga sau nu.

 

Daca ai jantele stoc de Samurai cu 10 gauri rotunde si ET +10, cu Simex InsaTurbo 195/80R15 nu trebuie sa atinga.

Daca ai jantele stoc de Vitara cu 9 gauri rotunde si ET +25, cu alea atinge sigur.

 

Da, sunt jante de Vitara stoc, cu 9 gauri.

Ating doar la viraje maxime si am grija mereu.

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Am participat la Sighisoara, (primul meu concurs) cu samuraiul exact cum il vedeti. Ca prima impresie, traseele nu au fost foarte dificile, cu exceptia unei pante care avea un parau cu baltoaca formata ce trebuia urcata de 4 ori :al, acolo am avut probleme si nu am putut sa o urc fara troliu. Traseul din cea de-a doua zi a fost mult mai ok pt masinile mici, mai multa fugareala, nu prea coincideau distantele cu roadbook-ul dar am terminat cu bine. Per total a fost o experienta frumoasa pe care vreau sa o repet in viitor.

 

In prima zi am luat locul 9 la traseu iar in a doua locul 4. Clasament general locul 6.

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Am participat la Sighisoara, (primul meu concurs) cu samuraiul exact cum il vedeti. Ca prima impresie, traseele nu au fost foarte dificile, cu exceptia unei pante care avea un parau cu baltoaca formata ce trebuia urcata de 4 ori :al, acolo am avut probleme si nu am putut sa o urc fara troliu. Traseul din cea de-a doua zi a fost mult mai ok pt masinile mici, mai multa fugareala, nu prea coincideau distantele cu roadbook-ul dar am terminat cu bine. Per total a fost o experienta frumoasa pe care vreau sa o repet in viitor.

 

In prima zi am luat locul 9 la traseu iar in a doua locul 4. Clasament general locul 6.

 

Felicitari!

Pune si un link cu poze cand apar :)

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Multumesc :D

Poze puteti vedea pe:

 

Club offroad Dacii Liberi (bacau)

https://www.facebook.com/Club-Offroad-Dacii-Liberi-713904188672912/?fref=ts

 

Club offroad Vaslui

https://www.facebook.com/OFFROAD-CLUB-VASLUI-215008975226936/?fref=ts

 

motomad.ro https://www.facebook.com/motomadro-1713212778926000/?fref=ts

 

Restu pe gtc, pagina campionalui, offroad sighisoara

 

13002343_631225803685166_2477646184547525898_o.thumb.jpg.38c7eabffc26bd19a16af8c744edf42e.jpg12977018_631225880351825_4997543080334567743_o.thumb.jpg.a878eae56fccbc44899aa3ad4bd4d3f3.jpg

Edited by meister_raul
Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Felicitari ! :)

Imi plac concursurile, sa merg la pozat si sa ma uit, nu sa particip ca nu-s o fire competitiva.

Ce presiune se foloseste in conditiile off`road pe padure, noroaie sau santuri de tractor/stanci ?

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Felicitari ! :)

Imi plac concursurile, sa merg la pozat si sa ma uit, nu sa particip ca nu-s o fire competitiva.

Ce presiune se foloseste in conditiile off`road pe padure, noroaie sau santuri de tractor/stanci ?

 

Eu am folosit 1.5, asa le tin mereu, am zis sa nu am surprize.

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Pe sosea si drumuri de tara, 2.0 bar, ii mult ? :)

 

Eu zic ca e mult...si cei de la vulcanizare vroiau sa-mi bage 2.4 :cn

Eu zic sa tii maxim 1.5, masina e usoara, nu ai probleme

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Cineva care si-a pus o suspensie gen ome, calmini, trailmaster, ironman, poate sa-mi recomande care ar fi cea mai potrivita? Sau daca se merita investitia? As trece la elicoidale sau la arcuri de yj dar nu ma mai incadrez la clasa standard.("Modificarea punctelor de fixare a suspensiei pe sasiu/caroserie nu este permisa")

Ma gandeam la o suspensie care sa-mi ofere ceva flex si sa absoarbe socurile, sa pot sa ma tin macar dupa o vitara :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai SSJ

 

Cineva care si-a pus o suspensie gen ome, calmini, trailmaster, ironman, poate sa-mi recomande care ar fi cea mai potrivita? Sau daca se merita investitia? As trece la elicoidale sau la arcuri de yj dar nu ma mai incadrez la clasa standard.("Modificarea punctelor de fixare a suspensiei pe sasiu/caroserie nu este permisa")

Ma gandeam la o suspensie care sa-mi ofere ceva flex si sa absoarbe socurile, sa pot sa ma tin macar dupa o vitara :grin:

 

Pentru competitii uita de suspensiile "aurite".

Pur si simplu nu sunt gandite pentru asa ceva.

 

Wrangler + RUF este cea mai buna si mai fiabila combinatie.

Ca sa nu modifici punctele de fixare de pe sasiu, iti trebuie arcuri care nu au centrul bulon pe mijloc.

 

Daca esti putin creativ te prinzi cum se face.

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use